Δευτέρα 4 Νοεμβρίου 2024
Το 21ΟGrandPrix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην Ιντερλάγκος, του Σάο Πάολο της Βραζιλίας, και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά την Κυριακή, 3 Νοεμβρίου, από το ΑΝΤ1+ (https://www.antennaplus.gr) και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Μαξ Φερστάπεν, με τη βροχή να είναι σύμμαχός του, ενώ στη 2η θέση βρέθηκε ο ΕστεμπάνΟκόνκαι στην 3η θέση ο ΠιέρΓκασλί.
Η εκπομπή «Formula 1 Show» φιλοξένησε, μεταξύ άλλων, μία αποκλειστική συνέντευξη τουΜπερντ Μεϊλάντερ, οδηγού αυτοκινήτου ασφαλείας της Formula 1. Δείτε το σχετικό βίντεο εδώ: https://www.antenna.gr/watch/1819185/mpernt–meilanter–o–odigos–aytokinitoy–asfaleias–tis–formula-1-milaei–se–ant1-ant1-
ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 21οGRANDPRIX ΣΤΗ ΒΡΑΖΙΛΙΑ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 3 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ
Ο Μαξ Φερστάπεν ήταν άτυχος στις κατατακτήριες δοκιμές και εκκινούσε τον αγώνα από την 17η θέση. Φαντάζει απίστευτο ότι κατάφερε να κερδίσει στον αγώνα, διευρύνοντας τη διαφορά του στη βαθμολογία από τον Λάντο Νόρις στους 62 βαθμούς, ενώ απομένουν 86 βαθμοί να μοιραστούν στους 3 τελευταίους αγώνες της χρονιάς. Πόσο μάλλον αν αναλογιστεί κανείς ότι ο Νόρις εκκινούσε πρώτος και είχε το πλεονέκτημα να πρωταγωνιστήσει στον αγώνα. Ο Βρετανός, όμως, τα έκανε όλα λάθος, χάνοντας τις ελπίδες του να φτάσει στον τελευταίο αγώνα της χρονιάς στο Άμπου Ντάμπι ως διεκδικητής του τίτλου.
Ο αγώνας διεξήχθη σε βρεγμένο οδόστρωμα, με ενδιάμεσα ελαστικά. Ο Άλμπον δεν είχε μονοθέσιο ν’ αγωνιστεί, ο Σάινθ εκκίνησε από το pit lane, και οι υπόλοιποι 18 οδηγοί από τη σχάρα εκκίνησης. Ο αγώνας δυσκολεύτηκε να εκκινήσει, καθώς ο Στρολ έχασε τον έλεγχο της Aston Martin και εγκατέλειψε στο γύρο σχηματισμού. Η εκκίνηση ακυρώθηκε, η διαδικασία επαναλήφθηκε και, τελικά, ο Ράσελ στην πρώτη στροφή πέρασε τον Νόρις. Οι οδηγοί προσπάθησαν να βρουν έναν ρυθμό στους πρώτους γύρους, με τον Φερστάπεν να ανεβαίνει πολύ γρήγορα στην 11η θέση. Ο Ολλανδός, με υπομονή και αποφασιστικότητα, πέρασε όσους βρήκε μπροστά του, ώσπου έφτασε πίσω από τον Λεκλέρκ. Όπως στον αγώνα Sprint, έτσι και στον κυρίως αγώνα, τα βρήκε σκούρα με τον Μονεγάσκο. Ο Λεκλέρκ είχε μπροστά του τον Οκόν και τον Τσουνόντα, και οι τέσσερις τους μονομαχούσαν για ώρα.
Βλέποντας στη McLaren ότι ο Νόρις αδυνατούσε να περάσει τον Ράσελ (λόγω υστέρησης σε τελική ταχύτητα), τον τράβηξαν στα πιτ ν’ αλλάξει λάστιχα, λίγο πριν διακοπεί ο αγώνας με αυτοκίνητο ασφαλείας. Ο λόγος που βγήκε το αυτοκίνητο ασφαλείας ήταν η επιδείνωση των συνθηκών, οι οποίες είχαν γίνει επικίνδυνες. Ο Κολαπίντο, υπό καθεστώς ασφαλείας, έχασε τον έλεγχο της Williams και τη διέλυσε στα προστατευτικά λάστιχα στη στροφή 13. Βγήκε κόκκινη σημαία, όλοι άλλαξαν λάστιχα και ρυθμίσεις, και ο Φερστάπεν, που δεν είχε μπει για αλλαγή, βρέθηκε 2ος πίσω από τον Οκόν.
Στην επανεκκίνηση, ο Φερστάπεν πέρασε εύκολα τον Γάλλο οδηγό της Alpine, με την ομάδα να κατακτά τελικά το 2-3 και να κερδίζει πολύτιμους βαθμούς. Ο Φερστάπεν, με ένα σερί ταχύτερων γύρων, ανέδειξε την υπεροχή και την ψυχολογία του. Την ίδια στιγμή, ο Νόρις, κάνοντας λάθη στη σειρά στις δύσκολες συνθήκες, έπεσε από την 4η στην 6η θέση. Το πέσιμο της καρό σημαίας βρήκε τους ανθρώπους της Red Bull να πανηγυρίζουν έξαλλα την 8η φετινή νίκη τους και την 1η μετά την Ισπανία τον Ιούνιο.
Η τελική κατάταξη του 21ουGrandPrix στη Βραζιλία έχει ως εξής:
Μετά το τέλος του αγώνα, ο θριαμβευτής Μαξ Φερστάπεν τόνισε: «Ήταν πραγματικά απίστευτο. Είμαι πολύ περήφανος που κέρδισα εδώ, στη Βραζιλία, καθώς είναι ένα ξεχωριστό μέρος για μένα, αλλά και επειδή ξεκινήσαμε από την 17η θέση. Πρώτα απ’ όλα, θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στην ομάδα. Έκαναν καταπληκτική δουλειά, πήραν όλες τις σωστές αποφάσεις και ήταν απίστευτα ήρεμοι. Είχαμε μια πολύ καλή εκκίνηση, κάναμε μερικές καλές προσπεράσεις και πήραμε τη σωστή απόφαση να μείνουμε έξω χωρίς αλλαγή ελαστικών πριν από την κόκκινη σημαία. Πάντα νιώθω σίγουρος στη βροχή και οδηγώντας σε αυτές τις συνθήκες, αλλά σήμερα το μονοθέσιο μού έδωσε την αυτοπεποίθηση να πιέσω. Ήταν πραγματικά γρήγορο, οπότε ένιωθα ασταμάτητος σήμερα. Ήταν σίγουρα μια συναισθηματική νίκη. Ήμουν πραγματικά συγκεντρωμένος και έδωσα τα πάντα σε αυτόν τον αγώνα. Σήμερα εξέπληξα τον εαυτό μου, καθώς δεν περίμενα να τερματίσω πρώτος. Αυτό ήταν ένα πραγματικά δυνατό αποτέλεσμα για εμάς σήμερα και είμαι πολύ περήφανος. Απλά υπέροχο».
Δείτε τις δηλώσεις των Γκασλί, Οκόν και Φερστάπεν, μετά το τέλος του αγώνα εδώ:
Ο Μαξ Φερστάπεν έχει διαφορά 62 βαθμούς από τον Λάντο Νόρις και είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα διατηρήσει τον τίτλο. Αν τερματίσει μπροστά από τον Νόρις στο Λας Βέγκας, εξασφαλίζει και μαθηματικά το πρωτάθλημα. Ακόμη και αν τερματίσει πίσω του, αρκεί να χάσει μέχρι δύο βαθμούς. Επίσης, αν ο Νόρις εγκαταλείψει, ο Φερστάπεν είναι πρωταθλητής. Αντίθετα, η μάχη για το πρωτάθλημα κατασκευαστών παραμένει ανοιχτή: η McLaren έχει προβάδισμα 36 βαθμών έναντι της Ferrari και 49 έναντι της Red Bul.
Παράλληλα, μέσα από την ιστοσελίδα antenna.gr/f1 οι φίλοι τηςFormula 1 μπορούν να ακούσουν το podcast «Καρό Σημαία» με τον Κώστα Ψάρρα, να δοκιμάσουν τις γνώσεις τους για να διεκδικήσουν πλούσια δώρα στο «Formula 1 Trivia» και, φυσικά, να ενημερώνονται καθημερινά για όλα τα νέα της Formula 1, με ειδήσεις, βίντεο και έγκυρη αρθρογραφία.
Τα μονοθέσια δίνουν το επόμενο ραντεβού στο 22οGrandPrix της χρονιάς, την Κυριακή 23 Νοεμβρίου, στο Λας Βέγκας, ζωντανά, αποκλειστικά, στις 08:00 στο ΑΝΤ1+ και ετεροχρονισμένα στον ΑΝΤ1.
Μη χάσετε στιγμή!