Acropolis Rally STAGE FLASH SS6, SS7, SS8 – SERVICE FLASH B – WRC 2 – SERVICE FLASH B

Ημερομηνία: 6/9/2024 Flash N°: 8

Ειδική Διαδρομή: Ε.Δ. 6 – Ταρζάν 2 Μήκος: 23,37 χλμ.

Καιρικές συνθήκες: Ηλιοφάνεια, 28°C

Συνθήκες οδοστρώματος: Μαλακό χώμα

#11 Thierry NEUVILLE / Martijn WYDAEGHE

«Ήταν εντάξει. Όχι πολύ καλά. Είχαμε πρόβλημα με την ισορροπία του αυτοκινήτου και τα φρένα. Τουλάχιστον δεν καθαρίζαμε όλη την ώρα. Κάναμε ό,τι μπορούσαμε, δεδομένης της σειράς εκκίνησης. Στο τέλος της ημερας πρέπει να είμαστε ευχαριστημένοι με τη θέση μας».

#17 Sébastien OGIER / Vincent LANDAIS

«Δεν μπορούσαμε να κάνουμε κάτι. Έτσι είναι οι αγώνες».

Αντιμετώπισαν τεχνικό πρόβλημα.

#8 Ott TÄNAK / Martin JÄRVEOJA

«Πρέπει να είμαστε ευγνώμονες για μια μέρα χωρίς προβλήματα, ήταν δύσκολα με τη θερμοκρασία και τις σκληρές ειδικές. Ήταν μια καλή μέρα, αλλά όλοι γνωρίζουμε τι ακολουθεί».

#33 Elfyn EVANS / Scott MARTIN

«Έχουμε ένα μικρό θέμα. Η ειδική ήταν πολύ σκληρή στο δεύτερο πέρασμα».

#6 Daniel SORDO / Cándido CARRERA

«Είναι δύσκολο ράλλυ, κάποιοι οδηγοί έκαναν λάθη, άλλοι αντιμετώπισαν προβλήματα. Εμείς είμαστε εδώ. Έχουμε καλό αυτοκίνητο».

#13 Grégoire MUNSTER / Louis LOUKA

«Δεν είχαμε πάλι χειρόφρενο. Ακούμπησα κάπου και είχα κλατάρισμα εμπρός δεξιά, επίσης το πίσω αριστερά ελαστικό έχει πρόβλημα – είμαι απλώς χαρούμενος που βρίσκομαι εδώ».

#19 Jourdan SERDERIDIS / Frédéric MICLOTTE

«Ξεκινήσαμε με αργό ρυθμό, βελτιωθήκαμε όμως από ειδική σε ειδική. Είμαι ευχαριστημένος από τη μέρα μας».

ΣΧΟΛΙΑ

Ο Ott Tanak προηγείται την πρώτη μέρα του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, με διαφορά 45,2 δλ. από τον δεύτερο. Ο Sebastien Ogier αντιμετώπισε πρόβλημα με το turbo του Toyota Yaris Rally1 και έχασε περισσότερα από δύο λεπτά. Έτσι, η πρώτη τριάδα συμπληρώνεται από άλλα δύο Hyundai, αυτά των Dani Sordo και Thierry Neuville.

Ημερομηνία: 6/9/2024 Flash N°: 9

Σέρβις: Β (Λαμία)

#11 Thierry NEUVILLE / Martijn WYDAEGHE

«Ήταν μια δύσκολη μέρα. Παλέψαμε με αντίξοες συνθήκες, υψηλές θερμοκρασίες, αλλά ήμασταν σταθεροί, παρά τα προβλήματα που αντιμετωπίσαμε. Θέλαμε να ακολουθήσουμε το ρυθμό μας και να μην τρελαθούμε σε περίπτωση που χάναμε κάπου χρόνο. Αντιμετωπίσαμε τεχνικά θέματα, τα οποία έλυσαν τα παιδιά στο σέρβις».

#17 Sébastien OGIER / Vincent LANDAIS

«Στην 5η ειδική, 4 χλμ. πριν από τον τερματισμό, το turbo σταμάτησε να λειτουργεί. Και το υψόμετρο έκανε τα πράγματα ακόμα δυσκολότερα».

#8 Ott TÄNAK / Martin JÄRVEOJA

«Πολύ απαιτητική, σπουδαία μέρα. Είμαστε ευγνώμονες που δεν αντιμετωπίσαμε προβλήματα.Αυτό είναι πολύ θετικό για εμάς, αλλά γνωρίζουμε πως η αυριανή μέρα είναι δύσκολη. Το αυτοκίνητο ήταν καλύτερο στην τελευταία ειδική, αλλά δεν μετράει μόνο η επίδοση. Εξίσου σημαντική είναι και η αξιοπιστία».

#33 Elfyn EVANS / Scott MARTIN

«Κυρίως προφυλάξαμε το αυτοκίνητο. Είχαμε αρκετά σκληρές συνθήκες. Δοκιμάσαμε κάποια πράγματα, αλλά δεν έχουμε φτάσει στο σημείο που θα θέλαμε».

#6 Daniel SORDO / Cándido CARRERA

«Ήταν θετική μέρα. Δεν πήραμε ρίσκα για να προφυλάξουμε το αυτοκίνητο, αλλά οι χρόνοι ήταν καλοί. Είχε πολλή ζέστη στο αυτοκίνητο. Οι συνθήκες ήταν απαιτητικές».

#13 Grégoire MUNSTER / Louis LOUKA

«Χάσαμε ξανά το χειρόφρενο. Οι ειδικές είναι πολύ σκληρές και κλειστές, και χωρίς χειρόφρενο είναι δύσκολο να στρίψεις. Θα προσπαθήσω να είμαι στο top 5 αύριο».

Ημερομηνία: 7/9/2024 Flash N°: 10

Ειδική Διαδρομή: Ε.Δ. 7 – Ρεγγίνι Μήκος: 28,67 χλμ.

Καιρικές συνθήκες: Hλιοφάνεια, 24°C

Συνθήκες οδοστρώματος: Μπόσικο χώμα

#11 Thierry NEUVILLE / Martijn WYDAEGHE

«Κάναμε καθαρό πέρασμα, είναι σκληρή ειδική στο μέσον της διαδρομής και πρόσεχα, είναι τελείως διαφορετικές συνθήκες σε σχέση με χθες. Αλλάξαμε το στήσιμο και αισθάνομαι καλύτερα με το αυτοκίνητο».

#17 Sébastien OGIER / Vincent LANDAIS

«Είμαστε στη μέση του πουθενά. Προσπαθούμε να οδηγούμε γρήγορα χωρίς ρίσκο. Κρίμα για τον Ott».

#8 Ott TÄNAK / Martin JÄRVEOJA

«Είχαμε δύο αλλαγές ελαστικών. Η πρώτη ήταν ξεζαντάρισμα και η δεύτερη επειδή στράβωσε η ζάντα».

#33 Elfyn EVANS / Scott MARTIN

«Η διαδρομή θα καθαρίζει με κάθε πέρασμα. Τα ελαστικά δούλεψαν καλά. Έπειτα από ό,τι συνέβη χθες δεν έχουμε το ίδιο κίνητρο, θα προσπαθήσουμε να έχουμε μια καλή μέρα».

#16 Adrien FOURMAUX / Alexandre CORIA

«Είναι δύσκολο. Δεν υπάρχει κίνητρο, αλλά οδηγώ αυτοκίνητο Rally1 και θέλω να το ευχαριστηθώ. Δεν έχω τίποτα να κερδίσω και τίποτα να χάσω».

#18 Takamoto KATSUTA / Aaron JOHNSTON

«Ευχαριστώ την ομάδα που επισκεύασε το αυτοκίνητο. Σήμερα είναι διαφορετική ιστορία. θα προσπαθήσω να μείνω στο δρόμο, να καθαρίσω και να μάθω κάτι. Έχει πολύ μπόσικο χώμα».

#6 Daniel SORDO / Cándido CARRERA

«Είναι καλό που είμαστε πρώτοι. Αλλά θέλουμε να κερδίζουμε στις ειδικές, όχι γιατί οι άλλοι αντιμετωπίζουν προβλήματα. Δεν πήρα ρίσκο, συνεχίζουμε στους στόχους μας. Ασφαλώς θα ήταν ωραίο να κερδίσουμε».

#13 Grégoire MUNSTER / Louis LOUKA

«Η ειδική ήταν χάλια. Υπάρχουν πολλές πέτρες και μπορεί εύκολα να κλατάρει κάποιο ελαστικό. Ύστερα από ό,τι συνέβη χθες, τα έξι ελαστικά είναι εντάξει».

#19 Jourdan SERDERIDIS / Frédéric MICLOTTE

«Η αρχή ήταν καλή, στην κατηφόρα το πρόβλημα ήταν πως καθαρίζαμε το δρόμο».

ΣΧΟΛΙΑ

Οι εκπλήξεις συνεχίζονται! Ο Ott Tanak είχε δύο κλαταρίσματα, με αποτέλεσμα ο Dani Sordo να αναρριχηθεί στην πρώτη θέση της γενικής κατάταξης. Ο Thierry Neuville σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο και μείωσε τη διαφορά του από τον Ισπανό οδηγό σε 7,2 δλ. Μετά τα προβλήματα του Tanak, ο Sebastien Ogier βρίσκεται πλέον στην τρίτη θέση και ο Εσθονός τέταρτος.

WRC 2 – SERVICE FLASH B

Ημερομηνία: 6/9/2024 Flash N°: 9b

Σέρβις: Β (Λαμία)

#20 Sami PAJARI / Enni MÄLKÖNEN

«Δεν ήταν καλό το πρωί για εμάς με το κλατάρισμα. Είναι ένα μεγάλο και δύσκολο ράλλυ, όλα μπορούν να συμβούν. Για την ώρα τα πράγματα δείχνουν καλά για εμάς. Το αυτοκίνητο είναι πολύ δυνατό και δεν έχουμε προβλήματα. Θα προσπαθήσουμε για το καλύτερο».

#21 Yohan ROSSEL / Florian BARRAL

«Σίγουρα η μέρα ήταν πολύ θετική για μένα, τον συνοδηγό μου και την ομάδα. Πετύχαμε κορυφαίους χρόνους και ήμασταν μπροστά. Αλλά στο τέλος της τελευταίας ειδικής είχαμε κλατάρισμα. Το Ράλλυ έχει δρόμο ακόμη, θα συνεχίσουμε να παλεύουμε».

#22 Lauri JOONA / Ville MANNISENMÄKI

Εγκατέλειψε στην ΕΔ5 από μηχανικό πρόβλημα.

#23 Nikolay GRYAZIN / Konstantin ALEKSANDROV

«Είχαμε ένα κλατάρισμα και χάσαμε πολύ χρόνο. Δεν είχαμε σπουδαίο ρυθμό, πηγαίναμε φυλαγμένα. Αύριο θα κάνουμε το ίδιο και θα προσπαθήσουμε να αποφύγουμε τα λάθη».

#25 Georg LINNAMÄE / James MORGAN

Εγκατέλειψε στην ΕΔ2, λόγω εξόδου.

#26 Joshua MCERLEAN / James FULTON

«Πρώτη φορά στο Ακρόπολις και προσπαθούμε να έχουμε καθαρά περάσματα. Αύριο είναι μεγάλη μέρα, χωρίς σέρβις. Θα είναι πολύ δύσκολη».

#27 Gus GREENSMITH / Jonas ANDERSSON

Χτύπησε αγελάδα στην ΕΔ6 και εγκατέλειψε.

#28 Robert VIRVES / Aleks LESK

«Καταφέραμε να αποφύγουμε τα προβλήματα και όλα πήγαν καλά. Αύριο θα προσπαθήσουμε να οδηγήσουμε όσο το δυνατόν ταχύτερα, χωρίς να σπάσουμε το αυτοκίνητο».

#29 Kajetan KAJETANOWICZ / Maciej SZCZEPANIAK

«Η μίζα χάλασε από το προηγούμενο σέρβις. Αλλά αυτό είναι το Ακρόπολις – ένα πολύ απαιτητικό ράλλυ».

#30 Fabrizio ZALDIVAR / Marcelo DER OHANNESIAN

«Ήταν αρκετά δύσκολα, είχαμε ένα κλατάρισμα, αλλά οδηγήσαμε αρκετά έξυπνα ώστε να μην αντιμετωπίσουμε περαιτέρω προβλήματα. Τώρα είμαστε στην τέταρτη θέση. Στην τελευταία ειδική χάσαμε χρόνο, ίσως θα μπορούσαμε να έχουμε παλέψει και για την τρίτη θέση. Μένουν όμως άλλες δύο μέρες γι’ αυτό».

#34 Pierre-Louis LOUBET / Loris PASCAUD

Εγκατέλειψε στην ΕΔ1, λόγω εξόδου.

#35 Armin KREMER / Ella KREMER

«Ήταν μια δύσκολη μέρα για μας, αλλά είμαστε επικεφαλής του Masters Cup και είμαστε χαρούμενοι. Το Ράλλυ Ακρόπολις είναι δύσκολο και σκληρό και οι υψηλές θερμοκρασίες μέσα στο αυτοκίνητο το κάνουν ακόμα δυσκολότερο. Αν βρούμε καλό ρυθμό αύριο, θα καταφέρουμε να διατηρήσουμε τη θέση μας».

#36 Georgios VASILAKIS / Thomas KRAWSZIK

«Το δεύτερο σκέλος ήταν πολύ καλύτερο, γιατί κάναμε την Παύλιανη -η Δάφνη ήταν κουραστική γιατί είναι κατηφόρα- και τον Ταρζάν, που τον χάρηκα ιδιαίτερα. Θα βελτιώσουμε το στήσιμο των αναρτήσεων για αύριο».

#38 Lambros ATHANASOULAS / Nikolaos ZAKCHAIOS

Εγκατέλειψε στην ΕΔ1, λόγω εξόδου.

#39 Georgios KECHAGIAS / Nikolaos PETROPOULOS

«Η σημερινή μέρα δεν ήταν πολύ σκληρή. Θεωρώ αύριο θα είναι πιο σκληρές ειδικές και πιο δύσκολη μέρα γενικότερα, χωρίς σέρβις».

#40 Panagiotis ROUSTEMIS / Christos BAKLORIS

«Από τα πιο σκληρά Ράλλυ Ακρόπολις των τελευταίων ετών. Είμαστε πρώτοι Έλληνες, με πάνω από ένα λεπτό διαφορά. Είναι πολύ στενάχωρο που δεν συνεχίζει ο Λάμπρος, γιατί πιστεύω πως θα είχαμε πολύ ωραία μάχη. Έτσι όπως έχει τώρα η κατάσταση, πρέπει να διατηρήσουμε την πρώτη θέση».

#41 Vasileios VELANIS / Ilias PANAGIOTOUNIS

Εγκατέλειψε στην ΕΔ5, λόγω προβλήματος στο σύστημα διεύθυνσης.

#43 Georgios-Alexandros AMOUTZAS / Georgios ILIOPOULOS

Εγκατέλειψε στην ΕΔ5, λόγω απώλειας καρνέ.

#48 Nikolaos PAVLIDIS / Allan HARRYMAN

«Δεν είναι για την ηλικία μας αυτά, νομίζω! Είχαμε κλατάρισμα, πέσαμε πίσω στην κατάταξη. Προσπαθήσαμε να πάμε πιο γρήγορα και είχαμε φθορά στα ελαστικά, το βασικό είναι όμως ότι τερματίσαμε την πρώτη μέρα σε ένα πάρα πολύ δύσκολο Ακρόπολις. Ο σκοπός μας είναι να τερματίσουμε».

Ημερομηνία: 7/9/2024 Flash N°: 11

Ειδική Διαδρομή: Ε.Δ. 8 – Θήβα Μήκος: 20,95 χλμ.

Καιρικές συνθήκες: Ηλιοφάνεια, 30°C

Συνθήκες οδοστρώματος: Μπόσικο χώμα

#11 Thierry NEUVILLE / Martijn WYDAEGHE

«Έχουμε σκληρή γόμα, σκεφτόμαστε και την αυριανή μέρα. Δεν ξέρουμε ποια είναι καλύτερη επιλογή. Αλλάξαμε το στήσιμο και είναι πολύ καλύτερο το αυτοκίνητο – πιο εύκολο στην οδήγηση».

#17 Sébastien OGIER / Vincent LANDAIS

«Δεν είναι διασκεδαστική ειδική, σαν να οδηγείς σε παραλία. Δεν μπορείς να τοποθετήσεις το αυτοκίνητο».

#8 Ott TÄNAK / Martin JÄRVEOJA

«Στόχος μας είναι να φτάσουμε στο tire fitting zone. Δεν υπάρχει κάτι να κυνηγήσω».

#33 Elfyn EVANS / Scott MARTIN

«Είναι πολύ μαλακό το χώμα, είναι δύσκολο να βάλεις το αυτοκίνητο στις γραμμές και να στρίψεις».

#16 Adrien FOURMAUX / Alexandre CORIA

«Νόμιζα πως οδηγώ σε παραλία. Κάποιες φορές είχε πρόσφυση, άλλες καθόλου. Πολύ αργή ειδική, με πολύ καθάρισμα».

#18 Takamoto KATSUTA / Aaron JOHNSTON

«Πολύ καθάρισμα, έχει σημεία με πολύ μπόσικο χώμα και άμμο».

#6 Daniel SORDO / Cándido CARRERA

«Όλοι πίεσαν και δεν ήθελα να χάσω πολύ χρόνο. Γνώριζα πως ο Seb είχε μαλακή γόμα. Πίεσα, αλλά δεν πήρα ρίσκο».

#13 Grégoire MUNSTER / Louis LOUKA

«Είναι αμμώδης ειδική, χωρίς πρόσφυση. Είναι δύσκολο με τα σκληρά ελαστικά, στην αρχή χτυπήσαμε το αυτοκίνητο μπροστά. Είχαμε να αντιμετωπίσουμε και τη σκόνη».

#19 Jourdan SERDERIDIS / Frédéric MICLOTTE

«Γνωρίζω την ειδική από το ελληνικό Πρωτάθλημα – είναι ωραία, αμμώδης, είχε καθάρισμα. Το διασκεδάσαμε».

ΣΧΟΛΙΑ

Ο Sebastien Ogier σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο και παραμένει στην τρίτη θέση. Ο Dani Sordo πέτυχε τον δεύτερο ταχύτερο χρόνο και αύξησε τη διαφορά του από τον Thierry Neuville στα 10,3 δλ. Ο Ott Tanak βρίσκεται στην τέταρτη θέση της γενικής κατάταξης και στόχος του είναι να φτάσει στο tire fitting zone, αφού δεν έχει πλέον καμία ρεζέρβα.

Antonis Tsagronis
Antonis Tsagronis
Αντώνης Τσαγκρώνης  Αρχισυντάκτης: Αtticanews.gr  iNews – Newspaper – iRadio - iTV e-mail : editor@atticanews.gr , a.tsagronis@gmail.com AtticaNews Radio:  http://www.atticanews.gr Facebook: @Αντώνης Τσαγκρώνης Facebook: @Atticanews.gr https://www.facebook.com/Atticanewsgr-111129274130/ YouTube: https://www.youtube.com/Antonis%20Tsagronis Twitter: #AtticanewsGr Instagram:Antonis_Tsagronis (διαπιστευμένος δημοσιογράφος στο Προεδρίας της Δημοκρατίας, Υπ. Εξωτερικών, Υπ. Πολιτισμού & Αθλητισμού, Υπ. Παιδείας και Θρησκευμάτων, Υπ. Τουρισμού, Υπ. Υγείας, , Yπ. Εργασίας & Κοινωνικών Υποθέσεων, Υπ. Προστασίας του Πολίτη, Υπ. Μετανάστευσης και Ασύλου)

Related Articles

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ