Λειτουργούν κανονικά οι υπηρεσίες του ΣΕΠΕ για υποδοχή καταγγελιών

Από το Γραφείο Τύπου του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων εκδόθηκε η ακόλουθη ανακοίνωση:

Το Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων υπενθυμίζει ότι το Σώμα Επιθεωρητών Εργασίας δέχεται κανονικά καταγγελίες που αφορούν σε μη τήρηση των κανόνων της εργατικής νομοθεσίας. Οι καταγγελίες μπορούν να γίνονται μέσω του Ενιαίου Κέντρου Εξυπηρέτησης του Πολίτη 1555  ή  απευθείας στις αρμόδιες υπηρεσίες του ΣΕΠΕ, μέσω του δικτυακού τόπου του Σώματος (https://www.sepenet.gr/liferayportal/2).

Σε κάθε περίπτωση, οι καταγγελίες καταχωρίζονται άμεσα από τους Επιθεωρητές Εργασίας  στο Πληροφοριακό Σύστημα του ΣΕΠΕ και διαβιβάζονται στη συνέχεια στα αρμόδια Τμήματα για τη διενέργεια των ελέγχων.

Σημειώνεται ότι χθες Τρίτη 25 Ιανουαρίου ο ΣΕΠΕ έλαβε 52 κλήσεις για καταγγελίες, ενώ σήμερα μέχρι τώρα είχε λάβει άλλες 31.

Antonis Tsagronis
Antonis Tsagronis
Αντώνης Τσαγκρώνης  Αρχισυντάκτης: Αtticanews.gr  iNews – Newspaper – iRadio - iTV e-mail : editor@atticanews.gr , a.tsagronis@gmail.com AtticaNews Radio:  http://www.atticanews.gr Facebook: @Αντώνης Τσαγκρώνης Facebook: @Atticanews.gr https://www.facebook.com/Atticanewsgr-111129274130/ YouTube: https://www.youtube.com/Antonis%20Tsagronis Twitter: #AtticanewsGr Instagram:Antonis_Tsagronis (διαπιστευμένος δημοσιογράφος στο Προεδρίας της Δημοκρατίας, Υπ. Εξωτερικών, Υπ. Πολιτισμού & Αθλητισμού, Υπ. Παιδείας και Θρησκευμάτων, Υπ. Τουρισμού, Υπ. Υγείας, , Yπ. Εργασίας & Κοινωνικών Υποθέσεων, Υπ. Προστασίας του Πολίτη, Υπ. Μετανάστευσης και Ασύλου)

Related Articles

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

>
Facebook