ATTICANEWS.GR

Member Area
ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ


Πιστοποίηση BIO Kouzina Silver για το Creta Maris Beach Resort. Για 6η συνεχή χρονιά με σεβασμό στη φύση και στον άνθρωπο.
News - ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ
Παρασκευή, 10 Μάρτιος 2017 18:26

Πιστοποίηση BIO Kouzina Silver για το Creta Maris Beach Resort.

Για 6η συνεχή χρονιά με σεβασμό στη φύση και στον άνθρωπο.

 resized Pithos Restaurant


Για 6η συνεχή χρονιά το Creta Maris Beach Resort τιμήθηκε με το Ιδιωτικό Πρότυπο Πιστοποίησης επιχειρήσεων μαζικής εστίασης «BIO Kouzina», από το Ινστιτούτο ΒΙΟ HELLAS. Ένα πρότυπο που αποδεικνύει πως το ξενοδοχείο προσφέρει προϊόντα βιολογικής γεωργίας με σεβασμό προς τη φύση και τον καταναλωτή.

Συγκεκριμένα το εστιατόριο «ΠΙΘΟΣ» του  ξενοδοχείου, το οποίο προσφέρει Κρητική κουζίνα με χρήση βιολογικών προϊόντων, πιστοποιήθηκε για την αποτελεσματική εφαρμογή του Προτύπου «BIO Kouzina» στην κατηγορία «BIO Kouzina Silver», αποδεικνύοντας για μια ακόμη φορά πως τηρεί πλήρως τα αυστηρά κριτήρια χρήσης βιολογικών προϊόντων, εφαρμόζοντας το πιστοποιημένο σύστημα διαχείρισης της ασφάλειας των τροφίμων.

Εκτός της βιολογικής προέλευσης των πρώτων υλών και του ποσοστού συμμετοχής τους στα παρεχόμενα από το εστιατόριο «ΠΙΘΟΣ» γεύματα, το πρότυπο «BIO Kouzina Silver» πιστοποιεί πως το εστιατόριο τηρεί αυστηρά βασικούς κανόνες υγιεινής και ασφάλειας των τροφίμων, αποθηκεύει υπό κατάλληλες συνθήκες της πρώτες ύλες, τα ενδιάμεσα αλλά και τα τελικά προϊόντα, αποτρέποντας με αυτόν τον τρόπο τον κίνδυνο ανάμειξης ή/και επιμόλυνσης των προϊόντων. Επιπλέον πιστοποιείται η ποιότητα των ελαίων τηγανίσματος, η εφαρμογή κατάλληλων προγραμμάτων καθαρισμού και απολύμανσης, η κατάλληλη εκπαίδευση του προσωπικού ως προς τις απαιτήσεις του προτύπου ‘’BIO Kouzina’’, ο τρόπος επισήμανσης των εδεσμάτων, η σωστή χρήση του όρου «βιολογικό» και του λογοτύπου ‘’BIO Kouzina’’ και τέλος η σωστή διαχείριση παραπόνων των πελατών.

Αξίζει να σημειωθεί πως η πρώτη πιστοποίηση «BIO Kouzina» που απέσπασε το Creta Maris Beach Resort αφορούσε στη χρήση πέντε βιολογικών προϊόντων. Στη συνέχεια, το ξενοδοχείο απέσπασε την πιστοποίηση «BIO Kouzina Bronze», ενώ φέτος κατάφερε να ξεχωρίσει με την πιστοποίηση «BIO Kouzina Silver». Στόχος του ξενοδοχείου είναι το «BIO Kouzina Gold» με την προσφορά αποκλειστικά βιολογικών εδεσμάτων στο εστιατόριο «ΠΙΘΟΣ».

resized BIO KOUZINA Silver

Σχετικά με το Creta Maris Beach Resort:

Το Creta Maris Beach Resort ανήκει στον Όμιλο Επιχειρήσεων Μεταξά και λειτουργεί από το 1975. Έχει δυναμικότητα 680 δωμάτια, σουίτες και bungalows, 6 εστιατόρια, 7 μπαρ, 7 πισίνες, γυμναστήριο, Hammam Spa, Children’s Club, και πολλούς χώρους για εξωτερικές και εσωτερικές δραστηριότητες για παιδιά και ενήλικες.

resized Spira Pool

Σχετικά με το Ινστιτούτο BIO Hellas:

Το Ινστιτούτο BIO Hellas, δραστηριοποιείται, με ακεραιότητα και αξιοπιστία, στον τομέα ελέγχου και πιστοποίησης βιολογικών προϊόντων. Η προστασία του καταναλωτή, η βελτίωση ποιότητας των τροφίμων και των αγροτικών προϊόντων, η προώθηση των βιολογικών προϊόντων, αλλά και η μέριμνα για το περιβάλλον αποτελούν τους πλέον σημαντικούς στόχους του BIO Hellas. Ιδρύθηκε το 2001, αξιολογήθηκε και εγκρίθηκε από το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης & Τροφίμων ως Οργανισμός Ελέγχου και Πιστοποίησης βιολογικών προϊόντων.

Τελευταία Ενημέρωση στις Παρασκευή, 10 Μάρτιος 2017 18:36
 
Πρώτη θέση στην μαθητική επιχείρηση «Watch Out» του Αριστοτέλειου Κολλεγίου Θεσσαλονίκης.
News - ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ
Τρίτη, 07 Μάρτιος 2017 18:02

Πρώτη θέση στην μαθητική επιχείρηση «Watch Out» του Αριστοτέλειου Κολλεγίου Θεσσαλονίκης.

Τα παιδιά ξεχώρισαν με καινοτόμα συσκευή που βελτιώνει την ποιότητα ζωής των ανθρώπων με προβλήματα όρασης. «Θέλουμε να αλλάξουμε τον κόσμο», λένε οι μαθητές από τη Θεσσαλονίκη.

resized ΟΜΑΔΑ WATCH OUT ΑΠΟ ΨΗΛΑ

resized WATCH OUT AΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ2

Η κοινωνική μαθητική επιχείρηση «Watch Οut» που έχει στόχο να βελτιώσει τη ζωή των ανθρώπων με προβλήματα όρασης κατέκτησε την πρώτη θέση και το βραβείο «KΑΛΥΤΕΡΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ» μεταξύ 82 Γυμνασίων και Λυκείων από όλη την Ελλάδα που πήραν μέρος στις Εμπορικές Εκθέσεις Μαθητικής Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας Αθήνας και Θεσσαλονίκης «Trade Fair 2017», του Σωματείου Επιχειρηματικότητας Νέων/Junior Achievement Greece. Οι 25 μαθητές του Αριστοτέλειου Κολλεγίου, στελέχη της μαθητικής εταιρείας «Watch Out», εμπνεύστηκαν και δημιούργησαν μια καινοτόμα συσκευή εντοπισμού εμποδίων στο ύψος της κεφαλής. Τοποθετείται διακριτικά σε καπέλο ή σκούφο και λειτουργεί με υψηλή τεχνολογία υπερήχων. Ο ενδιαφερόμενος ειδοποιείται με μια μικρή δόνηση ότι υπάρχει μπροστά του –στο ύψος του μετώπου- εμπόδιο και έτσι το αποφεύγει. Τα παιδιά, με την συσκευή αυτή λύνουν ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζουν παγκοσμίως οι άνθρωποι με προβλήματα όρασης και συγκέντρωσαν πολύ υψηλή βαθμολογία από την κριτική επιτροπή. Το όραμα των παιδιών είναι να αλλάξουν τον κόσμο -όπως γράφουν στην ιστοσελίδα του «Watch Out» - και εξηγούν: «Όλα τα μέλη της εταιρίας, από τον Διευθύνοντα Σύμβουλο μέχρι τον τελευταίο υπάλληλο κάθε τμήματος, έχουν στο μυαλό τους όταν εργάζονται το όραμα να αλλάξουν τον κόσμο. Προκειμένου να συμβεί αυτό δεν χρειάζονται θαύματα και υπέρμετρα έργα. Το μόνο που χρειάζεται είναι να προσπαθήσει κανείς να κάνει καλύτερη την ζωή των ανθρώπων που αντιμετωπίζουν δυσκολίες και αν έστω το καταφέρει αυτό, θα δώσει το παράδειγμα που αναπόφευκτα πολλοί άλλοι θα ακολουθήσουν. Με αυτόν τον τρόπο σιγά σιγά, μπορεί να αλλάξει ο κόσμος», καταλήγουν τα παιδιά.

resized BACBAKE

Οι φετινές συμμετοχές -στην 11η χρονιά του εκπαιδευτικού προγράμματος μαθητική «Εικονική Επιχείρηση» του ΣΕΝ/JA Greece- ξεπέρασαν σε ευρηματικότητα και κοινωνική ευαισθησία κάθε προηγούμενο, με τα παιδιά να επιδεικνύουν μεγάλο ταλέντο στην καινοτομία, την επιχειρηματικότητα αλλά και την επικοινωνία. Από την παρουσία των μαθητικών επιχειρήσεων στις Εμπορικές Εκθέσεις απονεμήθηκαν σημαντικά βραβεία και έπαινοι:

Βραβείο: «ΚΑΙΝΟΤΟΜΟ ΠΡΟΪΟΝ»

(υπήρξε ισοβαθμία μεταξύ δύο μαθητικών επιχειρήσεων)

«Vitalis», Αμερικανική Γεωργική Σχολή Θεσσαλονίκης

Βιολογική καλλιέργεια λαχανικών και άλλων φυτών πάνω από ενυδρείο. Τα φυτά «θρέφονται» από τα απόβλητα των ψαριών, το νερό είναι πιο καθαρό για τα ψάρια και επιτυγχάνεται μια οικολογική και όμορφη καλλιέργεια μέσα στο σπίτι.

«RE-STRAW», 3ο ΓΕΛ Κηφισιάς

Η εταιρεία RE-STRAW παράγει συσκευές τρισδιάστατης απεικόνισης σε ατμό που χρησιμοποιούνται σε διαφόρους τομείς, όπως στον πολιτισμό, στην εκπαίδευση, την επικοινωνία και στη διαφήμιση των εταιρειών.

Βραβείο: «ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΠΕΡΙΠΤΕΡΟ»

(υπήρξε ισοβαθμία μεταξύ δύο μαθητικών επιχειρήσεων)

«GReco», 1ο ΓΕΛ Γιαννιτσών & 2ο ΕΠΑΛ Γιαννιτσών

Η εταιρεία μετατρέπει οποιοδήποτε ποδήλατο σε ηλεκτρικό-ηλιακό με την τοποθέτηση ηλιακού πάνελ για οικονομικές και οικολογικές μετακινήσεις.

«#katigianamasthimase, Νέα Γενιά Ζηρίδη (Γυμνάσιο)

H εταιρία δημιουργεί εξειδικευμένα αναμνηστικά και παιχνίδια για τα παιδιά των ξένων τουριστών που διαμένουν στο ξενοδοχείο Costa Navarino στην Πύλο, μέσω των οποίων προβάλλουν τα αξιοθέατα και την ιστορία του νομού Μεσσηνίας.

resized GReco-ΕΠΑΛΓΕΛ ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ

Απονομή Ειδικών Επαίνων στις μαθητικές «Εικονικές Επιχειρήσεις»

 

ΕΠΑΙΝΟΣ ΠΕΡΙΒΑΝΤΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ

«Phaethon», 5ο ΓΕΛ Καβάλας

Ανακλαστήρας ηλιακής ακτινοβολίας που τοποθετείται στο παράθυρο και φωτίζει έναν κλειστό χώρο χωρίς τη χρήση ηλεκτρισμού.

ΕΠΑΙΝΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑΣ

(υπήρξε ισοβαθμία μεταξύ δύο μαθητικών επιχειρήσεων)

«IROOD», Εκπαιδευτήρια Πλάτων Κατερίνης

Επιχείρηση παραγωγής οικολογικών smart furniture δηλαδή επίπλων με πολλαπλές χρήσεις.

«ΣΑΛΤΣΙΑΜΟ», ΕΠΑΛ Νικήτης Χαλκιδικής

Επιχείρηση παραγωγής σαλτσών με πρωτότυπα φυσικά υλικά.

ΕΠΑΙΝΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ

«iProject», Β’ Αρσάκειο – Τοσίτσειο Γενικό Λύκειο Εκάλης

Η εφαρμογή «iQueues» εξαλείφει την ουρά στον πάγκο αλλαντικών και τυριών στα σούπερ μάρκετ.

ΕΠΑΙΝΟΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ

«SENS∞S Α.Ε», ΓΕΛ Κορινού Πιερίας

Βραχιόλι-ρολόι εντοπισμού με GPS που ενημερώνει και για την φυσική κατάσταση του χρήστη.

ΕΠΑΙΝΟΣ ΕΝΙΣΧΥΣΗΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ

«Έλαια και Βάλσαμο», 1ο ΕΠΑΛ Σερρών

Προϊόντα περιποίησης μαλλιών από βούτυρο βουβαλιού, τοπικής παραγωγής.

ΕΠΑΙΝΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

«ZirKOK», Νέα Γενιά Ζηρίδη (Λύκειο)

Εφαρμογή για κινητά με εκπαιδευτικό και ψυχαγωγικό χαρακτήρα για την εκπαίδευση των νέων στον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας.

ΕΠΑΙΝΟΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ

«ΥΦΑΙΘΕ», 1ο ΓΕΛ ‘Άνω Λιοσίων

Επιχείρηση εκμάθησης της υφαντικής τέχνης και παραγωγής υφαντών ποδομάκτρων με πρώτη ύλη ανακυκλωμένα υφάσματα.

ΕΠΑΙΝΟΣ ΚΑΛΥΤΕΡΗΣ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ

«ICE CREtea» ΕΠΑΛ Βρυσών, Δήμου Αποκόρωνα Χανίων Κρήτης

Επιχείρηση παραγωγής κρύου τσαγιού από μαλοτήρα (βότανο της Κρήτης), χυμό ροδιού και θυμαρίσιο μέλι.

ΕΠΑΙΝΟΣ ΙΑΤΡΙΚΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ

«Happill», Ροδίων Παιδεία, Ρόδος

Συσκευή η οποία προγραμματίζει να δίνει τα χάπια στους ηλικιωμένους σε συγκεκριμένες ώρες την ημέρα, "μιλώντας" με τη φωνή του εγγονού.

ΕΠΑΙΝΟΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ

«BacBake», Λύκειο Κολλεγίου Ψυχικού

Συσκευή απολύμανσης με υπέρυθρες ακτίνες για κινητά, πληκτρολόγια και άλλα χρηστικά αντικείμενα.

ΕΠΑΙΝΟΣ ΕΥΡΕΣΙΤΕΧΝΙΑΣ

«ΚΙΒΩΤΟΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ Α.Ε.», Κιβωτός του Κόσμου

Προϊόν της επιχείρησης είναι το μολυβο-στυλό, μολύβι και στυλό 2 σε 1.

resized HAPPILL

Έπαινοι συμμετοχής απονεμήθηκαν σε όλα τα σχολεία Ειδικής Αγωγής που είχαν εξαιρετική παρουσία στις Εμπορικές Εκθέσεις: 1ο ΕΕΕΕΚ Δήμου Πυλαίας-Χορτιάτη, Ε.Ε.Ε.Ε.Κ Κοζάνης, Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. ΣΕΡΡΩΝ, Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. Νέας Ποτίδαιας, ΕΕΕΕΚ Πειραιά,

ΕΕΕΕΚ Νταού Πεντέλης, Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. Νάξου, ΕΕΕΕΚ Ρόδου, E.E.E.E.K. Αγίου Δημητρίου.

Διαγωνισμός «Καλύτερη Εικονική Επιχείρηση 2016-2017»

resized KATIGIANAMETHIMASE

Τα αποτελέσματα αυτά αφορούν στην παρουσία των μαθητικών «Εικονικών Επιχειρήσεων» στις Εμπορικές Εκθέσεις Αθήνας και Θεσσαλονίκης που πραγματοποιήθηκαν στις 10 και 17 Φεβρουαρίου 2017. Τα παιδιά θα καταθέσουν στο ΣΕΝ/JA Greece τα επιχειρηματικά τους σχέδια και θα βαθμολογηθούν συνολικά, κυρίως με βάση τα αναλυτικά στοιχεία και την δυνητική κερδοφορία των επιχειρήσεών τους. Από αυτή την αξιολόγηση της κριτικής επιτροπής θα αναδειχθούν οι 10 καλύτερες μαθητικές Εικονικές Επιχειρήσεις της χρονιάς που θα διαγωνισθούν στις 28 Απριλίου για να αναδειχθεί η «Καλύτερη Εικονική Επιχείρηση 2016-2017». Η νικήτρια ομάδα θα εκπροσωπήσει τη χώρα μας στον Ευρωπαϊκό Διαγωνισμό του Junior Achievement Europe, που θα πραγματοποιηθεί στις 11-13 Ιουλίου στις Βρυξέλλες.

Υποστηρικτές των παιδιών και κύριοι χορηγοί του προγράμματος «Εικονική Επιχείρηση» είναι η Metlife, The Hellenic Initiative, η Citi, η Εθνική Τράπεζα , η General Mills, η SAP Hellas και η Accenture, με τη συμβολή των οποίων το πρόγραμμα υλοποιείται χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση.

Οι Εμπορικές Εκθέσεις Μαθητικής Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας του ΣΕΝ/JA Greece Αθήνας και Θεσσαλονίκης πραγματοποιήθηκαν με τη χορηγία του Τhe Mall Athens, του Mediterranean Cosmos, της Coca-Cola Τρία Έψιλον, της Vision, του Molto και με την υποστήριξη της A.M. Nομικός Transworld Martime Agencies.

resized KIBΩΤΟΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ

Χορηγός Αερομεταφορών των μαθητών ήταν η AEGEAN.

Οι εκδηλώσεις πραγματοποιήθηκαν υπό την Αιγίδα των Δήμων Θεσσαλονίκης, Αμαρουσίου, Κηφισιάς, Πυλαίας-Χορτιάτη, του ΣΕΒ σύνδεσμος επιχειρήσεων και βιομηχανιών και του ΣΒΒΕ Σύνδεσμος Βιομηχανιών Βορείου Ελλάδος.

Xορηγοί επικοινωνίας είναι: STAR CHANNEL, The Huffington Post Greece, Capital.gr, Kεφάλαιο, 95,2 Athens DJ, 969 Rock FM, Real News, Real FM, Real.gr, AΠΕ-ΜΠΕ Αθηναϊκό-Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων, Πρακτορείο 104,9, Αθήνα 984, epixeiro.gr, Voria.gr, Greenagenda.gr, Politisonline.gr.

resized RESTRAW

«Εικονική Επιχείρηση» : Παγκόσμιο πρόγραμμα μαθητικής επιχειρηματικότητας

resized SENS ΛΥΚΕΙΟ ΚΟΡΙΝΟΥ

Το παγκόσμιο πρόγραμμα «Εικονική Επιχείρηση» πραγματοποιείται στα Γυμνάσια και Λύκεια της Ελλάδας εδώ και 11 χρόνια από τον μη-κερδοσκοπικό εκπαιδευτικό οργανισμό «Σωματείο Επιχειρηματικότητας Νέων/Junior Achievement Greece», με την υποστήριξη του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων. Το ΣΕΝ/JA Greece είναι φορέας του παγκόσμιου εκπαιδευτικού οργανισμού Junior Achievement Worldwide, που εφαρμόζει προγράμματα μαθητικής καινοτομίας και επιχειρηματικότητας σε 122 χώρες σε όλο τον κόσμο.

resized VITALIS ΑΜ.ΓΕΩΡΓΙΚΗ ΣΧΟΛΗ

resized YΦΑΙΘΕ 1ο ΓΕΛ ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΩΝ

resized ΖιρΚΟΚ ΝΕΑ ΓΕΝΙΑ ΖΗΡΙΔΗ

resized ΙROOD ΠΛΑΤΩΝ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ

 

resized ΣΑΛΤΣΙΑΜΟ ΕΠΑΛ ΝΙΚΗΤΗΣ

resized ΣΥΣΚΕΥΗ ΓΙΑ ΤΥΦΛΟΥΣ-ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ

resized ΦΑΕΘΩΝ 5ο ΓΕΛ ΚΑΒΑΛΑΣ

 
36% αύξηση εμπορικών επισκεπτών στην Ελλήνων Κόσμημα.
News - ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ
Τρίτη, 07 Μάρτιος 2017 13:12

36% αύξηση εμπορικών επισκεπτών στην Ελλήνων Κόσμημα.resized KOSMIMA 5

 

Τον ηγετικό ρόλο της στην αγορά του κοσμήματος επιβεβαίωσε η έκθεση Ελλήνων Κόσμημα, καταγράφοντας άνοδο κατά 36% στην προσέλευση εμπορικών επισκεπτών, σε σχέση με την προηγούμενη διοργάνωση της.

Η Ελλήνων Κόσμημα πραγματοποιήθηκε από τις 3-6 Μαρτίου στο εκθεσιακό κέντρο Metropolitan Expo στην Αττική, υπό την οργανωτική ευθύνη της ΔΕΘ-Helexpo.

resized KOSMIMA 2

Η έκθεση αναπτύχθηκε σε 12.000 τμ. και φιλοξένησε περισσότερες από 270 εταιρίες από την Ελλάδα και το εξωτερικό. Οι ξένοι εκθέτες προήλθαν από την Σουηδία, Κύπρο, Βέλγιο, Ινδία, ΗΠΑ και Τουρκία.

Η Ελλήνων Κόσμημα συγκέντρωσε όλες τις νέες τάσεις και σχέδια σε κόσμημα και ρολόι, τις τελευταίες εξελίξεις στον τομέα της παραγωγής κοσμήματος (μηχανήματα, εργαλεία κτλ), καθώς και καινούργιες προτάσεις παρουσίασης κοσμημάτων (συσκευασία, διακόσμηση κα). Στο πλαίσιο αυτό, αποτέλεσε σημείο συνάντησης όλων των επαγγελματιών και επιχειρήσεων του κλάδου, ενόψει της φετινής θερινής τουριστικής περιόδου.

resized KOSMIMA 3

Το νέο εκθεσιακό ραντεβού της Ελλήνων Κόσμημα δίνεται πλέον από τις 22-26 Φεβρουαρίου του 2018.

resized KOSMIMA 4

resized KOSMIMA 1

resized KOSMIMA 6

 
Μαθητές και μαθήτριες αναλαμβάνουν δράση ενάντια στο Σχολικό Εκφοβισμό συμμετέχοντας στην εβδομάδα ευαισθητοποίησης και κινητοποίησης που διοργανώνει «Το Χαμόγελο του Παιδιού»
News - ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ
Δευτέρα, 06 Μάρτιος 2017 19:41

Μαθητές και μαθήτριες αναλαμβάνουν δράση ενάντια στο Σχολικό Εκφοβισμό συμμετέχοντας στην εβδομάδα ευαισθητοποίησης και κινητοποίησης που διοργανώνει «Το Χαμόγελο του Παιδιού»

 
 
unnamed
 

Αθήνα, 6 Μαρτίου 2017

«Το Χαμόγελο του Παιδιού» με αφορμή την 6η Μαρτίου Σχολική Ημέρα ενάντια στο Σχολικό Εκφοβισμό, υπό το συντονισμό του YouSmile.gr, υλοποιεί πανευρωπαϊκή εκστρατεία ευαισθητοποίησης και κινητοποίησης μαθητών, γονέων κι εκπαιδευτικών. Μαθητές και μαθήτριες κινητοποιούν τους συμμαθητές, τους καθηγητές και τους γονείς τους να μην μένουν αμέτοχοι στο φαινόμενο του Σχολικού Εκφοβισμού. Όλες οι ενέργειες αναρτώνται στο milatora.gr και προβάλλονται από τα Social Media του YouSmile (FacebookYoutube,InstagramTwitter).

Τη Δευτέρα 6 Μαρτίου «Το Χαμόγελο του Παιδιού» διοργάνωσε μια διαδραστική συνάντηση με τους μαθητές και τις μαθήτριες του 5ου Δημοτικού Σχολείου Αμαρουσίου υπό το συντονισμό του YouSmile.gr, σε συνεργασία με την υπεύθυνη Αγωγής Υγείας Π.Ε. Β’ Αθήνας. Στόχος της συνάντησης ήταν να μιλήσουν οι ίδιοι οι μαθητές και οι μαθήτριες για το φαινόμενο του Σχολικού Εκφοβισμού (Bullying) καθώς και να μοιραστούν τις δικές τους εμπειρίες. Κατά τη διάρκεια της συνάντησης και μέσα από έναν εποικοδομητικό διάλογο δόθηκαν συμβουλές για τα παιδιά που εκφοβίζονται, για τα παιδιά που εκφοβίζουν καθώς και για τα παιδιά που παρατηρούν ως θεατές το φαινόμενο.

Τους μαθητές και τις μαθήτριες υποδέχτηκε ο πρόεδρος του οργανισμού «Το Χαμόγελο του Παιδιού» κος Κώστας Γιαννόπουλος ο οποίος δήλωσε:
«Το Χαμόγελο του Παιδιού», έχοντας την προεδρία του Ευρωπαϊκού Δικτύου κατά του Σχολικού Εκφοβισμού (European Antibullying Network) θέτει όλες τις υπηρεσίες του στη διάθεση των παιδιών στην Ελλάδα, αναπτύσσει δράσεις και εργαλεία τόσο σε επίπεδο πρόληψης αλλά και δράσεις σε επίπεδο παρέμβασης και θεραπείας για κάθε παιδί –θύμα εκφοβισμού. Το 2016 πραγματοποιήθηκαν διαδραστικές παρεμβάσεις πρόληψης με θεματική την Ενδοσχολική Βία και τον Εκφοβισμό σε 7.637 μαθητές, 1.259 γονείς και 709 εκπαιδευτικούς στο πλαίσιο επισκέψεων σε σχολεία όλης της Ελλάδας. Ενώ η «Ευρωπαϊκή Γραμμή Υποστήριξης για παιδιά 116 111» παρείχε συμβουλευτική στήριξη σε 509 παιδιά που κάλεσαν για θέματα εκφοβισμού. Ο σχολικός εκφοβισμός είναι πλέον ένα σοβαρό πρόβλημα δημόσιας υγείας και απαιτεί διαρκή κινητοποίηση, σωστή ενημέρωση και αποτελεσματική συνεργασία. Είναι υπόθεση όλων μας για να μην έχουμε παιδιά και νέους ανθρώπους που καταστρέφονται ψυχικά»!

Κλείνοντας την συνάντηση, οι μαθητές και οι μαθήτριες επισκέφτηκαν τις εγκαταστάσεις της «Εθνικής Τηλεφωνικής Γραμμής για τα παιδιά SOS 1056» για να γνωρίσουν από κοντά τους ψυχολόγους και τους κοινωνικούς λειτουργούς που τη στελεχώνουν, ενημερώθηκαν για την λειτουργία της και ότι τίθεται στη διάθεση όλων των παιδιών που βρίσκονται στην Ελλάδα, για όποιο πρόβλημα αντιμετωπίζουν, καθημερινά, πανελλαδικά, 24 ώρες το 24ωρο, εντελώς δωρεάν από σταθερό και κινητό τηλέφωνο.

Η εβδομάδα πανευρωπαϊκής Ευαισθητοποίησης & Κινητοποίησης σε μαθητές, γονείς & εκπαιδευτικούς περιλαμβάνει:

● Επικοινωνιακό υλικό της καμπάνιας ΜΙΛΑ ΤΩΡΑ 
Στο YouTube: εδώ.
Στο Facebook: εδώ
Digital materials: εδώ
Escalating gifs σε συνεργασία με την εταιρία Olgivy & Mather του Βερολίνου: εδώ.

Μοιραστείτε τα και στα δικά σας Social Media με τα hashtag #ΜίλαΤώρα #StopBullyingmilatora.gr


● Μηνύματα μαθητών από σχολεία της Ελλάδας και του εξωτερικού 
Με κεντρικό μας σύνθημα ΜΙΛΑ ΤΩΡΑ σχολεία από όλη την Ελλάδα και το εξωτερικό συμμετέχουν και δημιουργούν με το δικό τους μοναδικό τρόπο το μήνυμα. Οι ενέργειες προβάλλονται από τα Ψηφιακά Μέσα του Οργανισμού. Δείτε τα έργα των παιδιών:https://milatora.gr/schools/

● Διαδικτυακές εκπομπές από μαθητές και μαθήτριες στο YouSmile.gr. Παρακολουθήστε τις εκπομπές στο https://www.youtube.com/yousmiletv

● Την Πέμπτη 9 Μαρτίου η χρυσή ολυμπιονίκης Κατερίνα Στεφανίδη θα επισκεφτεί «Το Χαμόγελο του Παιδιού» και τις εγκαταστάσεις της «Εθνικής Τηλεφωνικής Γραμμής για τα παιδιά SOS 1056» και της «Ευρωπαϊκής Γραμμής Υποστήριξης για παιδιά 116 111». Κατά τη διάρκεια της επίσκεψής της μαθητές και μαθήτριες του YouSmile.gr θα έχουν την ευκαιρία να συζητήσουν μαζί της τόσο για την αθλητική της πορεία όσο και για το φαινόμενο του Σχολικού Εκφοβισμού.

● Επίσκεψη του 1ου κινητού εργαστηρίου Ενημέρωσης, Εκπαίδευσης & Τεχνολογίας «ΟΔΥΣΣΕΑΣ» στο δημοτικό Πάρκο Σερρών, από τις 6 έως και τις 10 Μαρτίου, όπου ψυχολόγοι και κοινωνικοί λειτουργοί του οργανισμού πραγματοποιούν ενημερώσεις για το φαινόμενο της Ενδοσχολικής Βίας και του Εκφοβισμού σε μαθητές, γονείς, εκπαιδευτικούς κι ελεύθερο κοινό. Η δράση του «ΟΔΥΣΣΕΑ» πραγματοποιείται πανελλαδικά υπό την αιγίδα και με τη συνεργασία του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.

● Διαδραστικές παρεμβάσεις σε μαθητές, εκπαιδευτικούς, γονείς
Παράλληλα στα σχολεία πραγματοποιούνται από Ψυχολόγους του οργανισμού πανελλαδικά (όπως γίνεται και κατά τη διάρκεια όλου του χρόνου) διαδραστικές παρεμβάσεις στους μαθητές με βάση μία κοινωνική ιστορία ενός παιδιού που του ασκούν Bullying. Αξίζει να σημειωθεί ότι «Το Χαμόγελο του Παιδιού» αναγνωρίζοντας τον καθοριστικό ρόλο της σχολικής κοινότητας στην Πρόληψη πραγματοποιεί οργανωμένες διαδραστικές, βιωματικές δράσεις που απευθύνονται στους μαθητές και στις μαθήτριες, στους εκπαιδευτικούς, στους γονείς και κηδεμόνες. Οι παρεμβάσεις γίνονται από εξειδικευμένη ομάδα Ψυχολόγων του οργανισμού σε Νηπιαγωγεία, Δημοτικά, Γυμνάσια και Λύκεια πανελλαδικά. Η δράση υλοποιείται από «Το Χαμόγελο του Παιδιού» στο πλαίσιο Συμφώνου Συνεργασίας με το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων από το 2009, το οποίο επικαιροποιήθηκε πρόσφατα, και σε συνεργασία με τους Σχολικούς Συμβούλους, τους Υπεύθυνους Αγωγής Υγείας, τις Περιφέρειες και τους Δήμους.

● Εξαιρετικά σημαντική, για ακόμα μια χρονιά, και η συμμετοχή του MAD, που ανέλαβε χορηγός επικοινωνίας της καμπάνιας. Χάρη στη συμμετοχή του MAD, η πρωταρχική ομάδα στόχος της, οι έφηβοι, θα έχουν την ευκαιρία να ενημερωθούν για το φαινόμενο μέσα από το τηλεοπτικό spot, ειδικές εκπομπές, καθώς και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης του σταθμού.

Όλες οι δράσεις πραγματοποιούνται υπό την αιγίδα

 
Τελευταία Ενημέρωση στις Δευτέρα, 06 Μάρτιος 2017 19:43
 
Ιδιαίτερα επιτυχημένη η πρώτη κάθοδος των Infacoma-Aquatherm στην Αθήνα 15.000 άτομα επισκέφθηκαν το εκθεσιακό «δίδυμο» από τις 2 έως τις 5 Μαρτίου.
News - ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ
Δευτέρα, 06 Μάρτιος 2017 13:09

Ιδιαίτερα επιτυχημένη η πρώτη κάθοδος των Infacoma-Aquatherm στην Αθήνα 15.000 άτομα επισκέφθηκαν το εκθεσιακό «δίδυμο» από τις 2 έως τις 5 Μαρτίου.

resized Infacoma-Aquatherm kosmos 2

Ιδιαίτερα επιτυχημένη αποδείχθηκε η πρώτη κάθοδος των εκθέσεων Infacoma-Aquatherm στην Αθήνα, καθώς 15.000 επισκέπτες πέρασαν τις πύλες τους από τις 2 έως τις 5 Μαρτίου, στο εκθεσιακό κέντρο Helexpo Maroussi. Πρόκειται για ένα πολύ σημαντικό μέγεθος, με δεδομένη την πρώτη αυτή «γνωριμία» του εκθεσιακού «διδύμου» με το κοινό της Αττικής, της Νότιας Ελλάδας και των νησιών.

 

Πέραν της συνολικά επιτυχημένης εικόνας των δύο διοργανώσεων, τα στοιχεία που τις χαρακτήρισαν ήταν ο υψηλός βαθμός ικανοποίησης των εκθετών, οι οποίοι μάλιστα ανανέωσαν το εκθεσιακό τους «ραντεβού», αλλά και τα μηνύματα αισιοδοξίας που εξέπεμψαν Infacoma-Aquatherm για τους κλάδους που εκπροσωπούν. Στις δύο εκθέσεις, που αναπτύχθηκαν σε εκθεσιακό χώρο 10.000 τ.μ., έδωσαν το «παρών» 200 εκθέτες, ενώ οι συμμετοχές προήλθαν από 17 χώρες. Σημαντική ήταν και η παρουσία των ξένων προσκεκλημένων εμπορικών επισκεπτών από χώρες όπως η Ρωσία, η Αίγυπτος, η Λιβύη, η Βουλγαρία και η Σουηδία, ενώ ιδιαίτερα γόνιμες ήταν οι περισσότερες από 500 επιχειρηματικές συναντήσεις τους με τους εκθέτες. Μεταξύ των ξένων εμπορικών επισκεπτών ξεχώρισε η ομαδική συμμετοχή επιχειρήσεων-μελών του Επιμελητηρίου της Timisoara Ρουμανίας. Αθρόα όμως ήταν και η προσέλευση επαγγελματιών από όλη την Ελλάδα, όπως οι περισσότεροι από 250 επαγγελματίες που προσκλήθηκαν σε συνεργασία με την Ομοσπονδία Βιοτεχνών Υδραυλικών Ελλάδος. Μεγάλη ήταν και η απήχηση των παράλληλων εκδηλώσεων της διπλής αυτής διοργάνωσης.

resized Infacoma-Aquatherm kosmos 3

Η Infacoma αποδείχθηκε για μία ακόμη φορά πρωταγωνίστρια στον κλάδο της δόμησης και των κατασκευών, ενώ η Aquatherm, που εκπροσωπεί τους τομείς της οικιακής & βιομηχανικής θέρμανσης, κλιματισμού & εξαερισμού, διαχείρισης νερού, ύδρευσης & αποχέτευσης, ενέργειας και εξοπλισμού για εγκαταστάσεις σε σπα, σάουνες και πισίνες, δικαίωσε τη διεθνή της φήμη. Σημαντική ήταν η παρουσία επιχειρήσεων από τον τομέα του εξοπλισμού ξενοδοχειακών μονάδων και καταλυμάτων, εταιρειών διέλασης αλουμινίου και κουφωμάτων, αλλά και αυτών με αντικείμενο τη διαχείριση νερού, την κατασκευή και συντήρηση εγκαταστάσεων πισίνας, σπα και σάουνας κτλ.

 

Οι δύο εκθέσεις, που διοργανώθηκαν από τη ΔΕΘ-Helexpo σε συνεργασία με την εταιρεία Be-Best, είχαν την υποστήριξη της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Βιοτεχνών Αλουμινοσιδηροκατασκευαστών, της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Εμπόρων & Βιοτεχνών Υαλοπινάκων, του Συνδέσμου Ελλήνων Κατασκευαστών Αλουμινίου και της Ομοσπονδίας Βιοτεχνών Υδραυλικών Ελλάδος.

 

Το επόμενο «ραντεβού» στον κλάδο των δομικών υλικών έχει προγραμματιστεί για τις 15 και 16 Μαΐου, στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης, όπου ο οργανισμός Enterprise Greece, με την υποστήριξη της ΔΕΘ-Helexpo, θα διοργανώσει επιχειρηματικές συναντήσεις για τον εν λόγω τομέα.

Τελευταία Ενημέρωση στις Δευτέρα, 06 Μάρτιος 2017 13:14
 


Σελίδα 2 από 270
Victoria Woodhull, Μπρι Λάρσον: Από Captain Marvel στο Λευκό Οίκο.
Victoria Woodhull,  Μπρι Λάρσον: Από Captain Marvel στο Λευκό Οίκο.
Victoria Woodhull, Μπρι Λάρσον: Από Captain Marvel στο Λευκό Οίκο. Μάλλον δεν θα μπορούσε να υπάρχει καλύτερη επιλογή από αυτή της Μπρι ...

ATTICANEWS.GR στο Facebook

Powered by Jasper Roberts - Blog
Διαφήμιση
Διαφήμιση