ATTICANEWS.GR

Member Area
ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ


ΕΔΣΝΑ - Ενημέρωση εργαζομένων από τον ιατρό εργασίας για τη σκοπιμότητα της χρήσης των Μέσων Ατομικής Προστασίας
News - ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ
Δευτέρα, 31 Οκτώβριος 2016 16:46

ΕΔΣΝΑ - Ενημέρωση εργαζομένων από τον ιατρό εργασίας για τη σκοπιμότητα της χρήσης των Μέσων Ατομικής Προστασίας

Παρουσίαση ΜΑΠ

Μετά την ολοκλήρωση της χορήγησης των Μέσων Ατομικής Προστασίας στους εργαζομένους του ΕΔΣΝΑ, πραγματοποιήθηκε με επιτυχία στον χώρο του ΣΜΑ Σχιστού, παρουσίαση από τον ιατρό εργασίας, οπτικού υλικού για την αναγκαιότητα της χρησιμοποίησης των Μέσων Ατομικής Προστασίας. Ακολούθησε συζήτηση και απαντήθηκαν ερωτήσεις εργαζομένων.

Για τη Διοίκηση του ΕΔΣΝΑ η ασφάλεια και η υγιεινή των εργαζομένων αποτελεί βασική προτεραιότητα. Στο πλαίσιο αυτό, μετά την ανανέωση της σύμβασης του Ιατρού Εργασίας και τη χορήγηση των απαραίτητων Μέσων Ατομικής Προστασίας (ΜΑΠ), ξεκίνησε ένα κύκλο παρουσιάσεων/ενημερώσεων, ώστε να γίνει πλήρως κατανοητή από όλους η αναγκαιότητα της ορθής χρησιμοποίησης των ΜΑΠ.

Στη συνάντηση συμμετείχαν εκπρόσωποι του σωματείου και της επιτροπής υγιεινής και ασφάλειας των εργαζομένων, καθώς και ο Γενικός Γραμματέας του ΕΔΣΝΑ.

Τελευταία Ενημέρωση στις Δευτέρα, 31 Οκτώβριος 2016 16:47
 
Μάρμπουργκ, Γερμανία Ο υπερυπολογιστής Watson κάνει διαγνώσεις σπάνιων νόσων σε δευτερόλεπτα
News - ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ
Πέμπτη, 20 Οκτώβριος 2016 08:40

Μάρμπουργκ, Γερμανία

Ο υπερυπολογιστής Watson κάνει διαγνώσεις σπάνιων νόσων σε δευτερόλεπτα
 
af569-ibm-watson-940x705

Ο διάσημος υπερυπολογιστής Watson (Γουότσον) της αμερικανικής εταιρείας ΙΒΜ, ο οποίος διακρίνεται για την εξελιγμένη τεχνητή νοημοσύνη του, βρήκε μια νέα πολύ χρήσιμη δουλειά. Θα βοηθά στις διαγνώσεις τους γιατρούς του Κέντρου Μη Διαγνωσμένων και Σπάνιων Ασθενειών του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου του Μάρμπουργκ στη Γερμανία.

Στο παρελθόν, ο "Γουότσον" είχε αναλύσει μερικές πολύπλοκες ιατρικές περιπτώσεις, αν και δεν είναι σαφές σε ποιο βαθμό είχε διαγνώσει σωστά το περιστατικό. Η νέα συνεργασία του με το γερμανικό νοσοκομείο θα ξεκινήσει έως το τέλος του έτους, σύμφωνα με το BBC και το New Scientist.

Στο συγκεκριμένο Κέντρο Μη Διαγνωσμένων και Σπάνιων Ασθενειών (γνωστό ως ZusE) του νοσοκομείου του Μάρμπουργκ απευθύνονται απελπισμένοι ασθενείς που έχουν περάσει ακόμη και από 40 γιατρούς, αλλά δεν έχουν καταφέρει να μάθουν από τι πάσχουν ή να λύσουν το πρόβλημά τους.

Από τότε που άνοιξε το Κέντρο το 2013, η λίστα αναμονής ξεπερνά τους 6.000 ασθενείς.

"Αυτός ο αριθμός αποτελεί σχεδόν έναν εφιάλτη. Χρειαζόμαστε νέες ιδέες και νέα τεχνολογία", δήλωσε ο επικεφαλής γιατρός, καθηγητής Γιούργκεν Σάφερ. Κάπως έτσι, το νοσοκομείο στράφηκε στις υπηρεσίες του "Γουότσον".

Οπως είπε ο δρ Σάφερ, όσοι προσέρχονται στο συγκεκριμένο νοσοκομείο, συχνά φέρνουν μαζί τους χιλιάδες εξετάσεις και άλλα ιατρικά έγγραφα από προηγούμενες επαφές τους με γιατρούς. "Είναι σαν να ψάχνεις βελόνα στα άχυρα. Ομως ακόμη και η παραμικρή πληροφορία θα μπορούσε να μας οδηγήσει σε ακριβή διάγνωση", τόνισε.

Ο "Γουότσον" -που το 2011 έγινε διάσημος όταν κέρδισε τους καλύτερους παίκτες του παιγνιδιού γνώσεων Jeopardy- θα `διαβάζει` τους ογκώδεις ιατρικούς φακέλους των ασθενών και, παράλληλα, θα μελετά έναν τεράστιο όγκο ιατρικών δημοσιεύσεων, προσπαθώντας να βρει κάτι σχετικό για την εκάστοτε περίπτωση.

Οι έως τώρα ενδείξεις είναι πολύ θετικές, καθώς ο υπερυπολογιστής κάνει μέσα σε ελάχιστα δευτερόλεπτα διαπιστώσεις για τις οποίες οι γιατροί θα έκαναν μέρες.

Τον Δεκέμβριο, ο "Γουότσον" θα βάλει τη λευκή ποδιά του και θα πιάσει κανονική δουλειά στο πλευρό των άλλων γιατρών. Οι τελευταίοι ελπίζουν ότι ο νέος συνάδελφός τους θα τους βοηθήσει να κάνουν διαγνώσεις ακόμη και ασθενειών που έως τώρα είναι τελείως άγνωστες στην ιατρική.

http://www.typos.com.cy/cat/13/article/24410

 
ΤO ΝΕΟ SUZUKI S-CROSS.
News - ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ
Τετάρτη, 19 Οκτώβριος 2016 11:54

ΤO ΝΕΟ SUZUKI S-CROSS.

 

Το νέο S-CROSS είναι πολλά περισσότερα από ένα απλό crossover, είναι ο τέλειος συνδυασμός ελευθερίας, συναισθήματος, πρακτικότητας, απόδοσης και ασφάλειας. Δυναμικός σχεδιασμός, υψηλής αισθητικής περιβάλλον, ποιοτικά υλικά, συνδυάζουν αρμονικά την αισθητική με τη λειτουργικότητα.

suzuki

Tα σημεία του νέου S-CROSS που ξεχωρίζουν είναι:

 

  • Δυναμικός Σχεδιασμός και Εμφάνιση

  • Επιδόσεις με τους νέους κινητήρες BOOSTERJET

  • Σύστημα τετρακίνησης ALLGRIP

  • Συστήματα Τεχνολογίας και Άνεσης

  • Κορυφαία Ασφάλεια

 

 

Το νέο Suzuki S-CROSS είναι γεγονός στην ελληνική αγορά, ήδη από τα τέλη Σεπτεμβρίου. Αν και πρόκειται για facelift, το μοντέλο έρχεται με πλήρως ανανεωμένο εξωτερικό σχεδιασμό και αναβαθμισμένη ποιότητα εσωτερικού.

 

Ο ξεκάθαρος SUV σχεδιασμός του αποπνέει δύναμη και σιγουριά, κερδίζοντας τις εντυπώσεις με την πρώτη ματιά.

 

Το νέο μοντέλο, εξοπλισμένο με νέους turbo κινητήρες βενζίνης BOOSTERJET 1.0 και 1.4 λίτρων με τεχνολογία άμεσου ψεκασμού, σε αντικατάσταση του υπάρχοντα βενζινοκινητήρα 1.600 κυβικών εκατοστών, επιτυγχάνει εξαιρετικές επιδόσεις και απαράμιλλη οικονομία με καταναλώσεις εφάμιλλες μικρών αυτοκινήτων πόλης.

 

 

Σχεδίαση:

 

Στον τομέα της σχεδίασης, το ανανεωμένο S-CROSS έχει δεχθεί σημαντικές αλλαγές κυρίως στο εμπρός μέρος, όπου διακρίνονται η νέας σχεδίασης μάσκα, ο νέος προφυλακτήρας και τα ανανεωμένα φωτιστικά σώματα.

Νέας σχεδίασης είναι και οι ζάντες αλουμινίου, και τα πίσω φωτιστικά σώματα.

Οι αισθητικές αλλαγές είναι τόσο εκτενείς που το ανανεωμένο S-CROSS θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως νέο μοντέλο.

 

 

 

 

 

 

Εξωτερικό:

 

Η μάσκα νέας σχεδίασης που διαθέτει το νέο μοντέλο ενισχύει την δυναμική εικόνα του μοντέλου. Ο ξεκάθαρα SUV σχεδιασμός σε συνδυασμό με τη νέα εντυπωσιακή μάσκα είναι το χαρακτηριστικό σημείο μιας συνολικά ρωμαλέας εμφάνισης.

 

 

  • Καινοτόμος σχεδιασμός σε κάθε λεπτομέρεια, με δυναμικού σχήματος φωτιστικά σώματα τύπου LED, κομψά πίσω φώτα LED, νέας σχεδίασης ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών και πλούσιο εξοπλισμό.

 

  • Νέα Χρώματα Αμαξώματος.

 

 

  • Η Πανοραμική ηλιοροφή, προκαλεί τον οδηγό και κάθε επιβάτη να αφήσει την φαντασία του ελεύθερη και να απολαύσει τη διαδρομή: Η διπλή συρόμενη γυάλινη επιφάνεια, δίνει στην πανοραμική ηλιοροφή ιδιαίτερα μεγάλο άνοιγμα και η θέα κόβει την ανάσα, από οποιαδήποτε θέση του αυτοκινήτου.

 

 

 

Εσωτερικό:

 

Το ανανεωμένο εσωτερικό του S-CROSS προσφέρει μια μοναδική αίσθηση άνεσης και ελευθερίας η οποία ενισχύεται από την εργονομία σχεδίασης του μοντέλου και προσφέρει τον απόλυτο συνδυασμό αισθητικής και λειτουργικότητας.

Διαθέτει αεραγωγούς με λεπτομέρεια χρωμίου και υψηλής ποιότητας υλικά σε κάθε σημείο του εκλεπτυσμένου σχεδιασμού του ταμπλό.

 

 

  • Δερμάτινη επένδυση Καθισμάτων: Τα άνετα καθίσματα που προσφέρει το νέο S-CROSS δίνουν την αίσθηση ότι βρίσκεστε στο σπίτι σας. Εξαιρετικής ποιότητας καθίσματα, με εργονομικό σχεδιασμό, εκλεπτυσμένη ραφή και πολυτελή δερμάτινη επένδυση μετατρέπουν κάθε μετακίνηση σε απολαυστική εμπειρία. (Προαιρετικά στις εκδόσεις GLX)

 

  • Εργονομική Καμπίνα Επιβατών: Όλα όσα χρειάζεται ο επιβάτης βρίσκονται εδώ: ειδική κονσόλα στην οροφή με φωτισμό ανάγνωσης, αναδιπλούμενη θήκη γυαλιών ηλίου, συρόμενο κεντρικό υποβραχιόνιο , κεντρικό ντουλαπάκι με θύρα USB, ποτηροθήκες για τους πίσω επιβάτες, και πληθώρα εργονομικών επιλογών.

 

  • Ευέλικτο εσωτερικό- Χώρος Αποσκευών: Ακόμα και με πέντε επιβάτες, το S-CROSS έχει διαθέσιμα 430 λίτρα* χώρου αποσκευών. Εξασφαλίζει ακόμη περισσότερο χώρο, διπλώνοντας τη διαιρούμενη 60:40 πλάτη του πίσω καθίσματος. Επιπλέον, η αποσπώμενη βάση του χώρου αποσκευών με δυνατότητα πολλαπλών επιλογών τοποθέτησης, αυξάνει ακόμα περισσότερο την ευελιξία και την πρακτικότητα.

 

*Ο χώρος αποσκευών έχει μετρηθεί με τη μέθοδο της German Association of the Automotive Industry (VDA).

 

 

Κινητήρες:

 

Τα κινητήρια σύνολα που εφοδιάζουν το ανανεωμένο S-CROSS προσφέρουν μια πληθώρα επιλογών στον υποψήφιο πελάτη.

Το ανανεωμένο S-CROSS εξοπλίζεται με τους υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες βενζίνης άμεσου ψεκασμού BOOSTERJET 1,0 και 1,4 λίτρων, οι οποίοι καλύπτουν τις αντιρρυπαντικές προδιαγραφές Euro 6.

 

Τα χαρακτηριστικά απόδοσης των κινητήρων έχουν ως εξής:

 

Χαρακτηριστικά απόδοσης

1,0 BOOSTERJET

1,4 BOOSTERJET

Μέγιστη ιπποδύναμη

112 ίπποι / 5.500 σ.α.λ.

140 ίπποι / 5.500 σ.α.λ.

Μέγιστη ροπή

170 Nm / 2.000 - 3.500 σ.α.λ.

220 Nm / 1.500 - 4.000 σ.α.λ.

 

Οι κινητήρες turbo 1,0 και 1,4 BOOSTERJET, χάρη στην τεχνολογία άμεσου ψεκασμού που διαθέτουν, συνδυάζουν την υψηλή ροπή με τη χαμηλή κατανάλωση. Κινητήρες επιδόσεων όπου η μέγιστη ροπή δίνεται σε ένα χαμηλό φάσμα στροφών.

 

Ο κινητήρας 1,0 BOOSTERJET συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων, ενώ ο κινητήρας 1,4 BOOSTERJET συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων. Επιπλέον, ο κινητήρας 1,4 BOOSTERJET συνδυάζεται προαιρετικά με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων.

 

Το S-CROSS είναι διαθέσιμο και με τον ήδη γνωστό κινητήρα πετρελαίου 1,6 λίτρων ο οποίος συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων και κιβώτιο διπλού συμπλέκτη TCSS 6 σχέσεων.

 

Τα κινητήρια σύνολα με τα οποία εξοπλίζεται το S-CROSS διαθέτουν αξιοσημείωτα χαμηλές καταναλώσεις καυσίμου. Η μέση κατανάλωση για τον κινητήρα 1,0 BOOSTERJET είναι μόλις 5,0 λίτρα/100 χλμ, ενώ για τον κινητήρα 1,4 BOOSTERJET είναι μόλις 5,4 λίτρα/100 χλμ για τις δικίνητες εκδόσεις και 5,6 λίτρα/100 χλμ για τις τετρακίνητες. Η μέση κατανάλωση για τον κινητήρα πετρελαίου 1,6 DDiS είναι μόλις 4,1 λίτρα/100 χλμ για τις δικίνητες εκδόσεις και 4,4 λίτρα/100 χλμ για τις τετρακίνητες.

 

Για τις βενζινοκίνητες εκδόσεις, το ανανεωμένο S-CROSS επιτυγχάνει: επίπεδα κατανάλωσης καυσίμου μικρών αυτοκινήτων πόλης

 

Ενώ για τον πετρελαιοκίνητο κινητήρα διαθέτει: από τις πιο χαμηλές καταναλώσεις στην κατηγορία των 4x4 compact SUV της αγοράς.

 

Σε ανάλογα επίπεδα κυμαίνονται και οι εκπομπές ρύπων CO2 που είναι ιδιαίτερα χαμηλές. Οι εκπομπές CO2 για τις εκδόσεις με τον κινητήρα 1,0 BOOSTERJET (5ΜΤ) είναι 113gr/km, ενώ αυτές με τον κινητήρα 1,4 BOOSTERJET (6ΜΤ) είναι 120gr/km. Ο κινητήρας πετρελαίου εκπέμπει μόλις 106gr/km, αποδίδοντας από τις χαμηλότερες εκπομπές CO2 στα 4x4 compact SUV της αγοράς

 

Συνέπεια των χαμηλών εκπομπών CO2 είναι τα χαμηλά τέλη κυκλοφορίας.

 

Σύστημα Τετρακίνησης ALLGRIP

 

Η Suzuki εξέλιξε το περίφημο σύστημα τετρακίνησης της σε νέο επίπεδο: το ALLGRIP με τις τέσσερεις κατ’ επιλογή λειτουργίες του, προσφέρει οδηγική ευχαρίστηση, εξασφαλίζει άριστο έλεγχο και μειώνει την κατανάλωση καυσίμου.

 

Ανεξάρτητα από το έδαφος οδήγησης, το S-CROSS προσφέρει εξαιρετική πρόσφυση, άριστο έλεγχο και ιδανική αποδοτικότητα στην κατανάλωση καυσίμου, κάθε στιγμή. Επιτρέπει στον οδηγό να κινείτε με χαρακτηριστική ασφάλεια, ευκολία και άνεση, επιλέγοντας μία από τις λειτουργίες Auto, Sport, Snow και Lock, χρησιμοποιώντας απλά τον περιστροφικό διακόπτη στην κεντρική κονσόλα.

 

Λειτουργία Auto

Δίνει προτεραιότητα στην οικονομία καυσίμου σε φυσιολογικές συνθήκες οδήγησης, και ενεργοποιεί αυτόματα την κίνηση και στους τέσσερεις τροχούς όταν εντοπίσει απώλεια πρόσφυσης.

 

Λειτουργία Sport

Βελτιώνει τη συμπεριφορά σε δρόμους με στροφές, μεταφέροντας επιπλέον ροπή στους πίσω τροχούς. Για καλύτερη απόκριση του κινητήρα, βελτιστοποιεί τα χαρακτηριστικά της επιτάχυνσης και της ροπής.

 

Λειτουργία Snow

Ιδανική για χιονισμένες ή χωρίς πρόσφυση, γλιστερές επιφάνειες, καθώς βελτιστοποιεί την πρόσφυση κατά την επιτάχυνση και ευνοεί τη σταθερότητα.

 

Λειτουργία Lock

Χρησιμοποιείται για να απεμπλακεί το όχημα σε περίπτωση ακινητοποίησης σε χιόνι, λάσπη ή άμμο, στέλνοντας επιπλέον ροπή στους πίσω τροχούς. Το ESP® και άλλες τεχνολογίες ελέγχου συνεργάζονται για να ελευθερώσουν το αυτοκίνητο. Αλλάζει αυτόματα στη Λειτουργία Snow όταν το όχημα φτάσει τα 60 km/h.

 

 

 

Πλούσιος εξοπλισμός Τεχνολογίας και Άνεσης:

(ο εξοπλισμός διαμορφώνεται ανάλογα με την έκδοση)

 

Το ανανεωμένο S-CROSS ενσωματώνει στον εξοπλισμό του όλες τις σύγχρονες τεχνολογίες άνεσης και ευκολίας του οδηγού:

 

  • Ηχοσύστημα πολλαπλών πληροφοριών με δυνατότητα σύνδεσης συμβατού smartphone.

 

  • Κάμερα οπισθοπορείας, της οποίας η εικόνα απεικονίζεται στην οθόνη πολλαπλών πληροφοριών και βελτιώνει την ορατότητα όταν το όχημα κινείται με όπισθεν.

 

  • Χάρτης πλοήγησης σε τρισδιάστατη μορφή, με την εισαγωγή κάρτας SD στο ηχοσύστημα.

 

  • Προβολείς τεχνολογίας LED.

 

  • Adaptive Cruise Control: για πιο άνετη και ασφαλή οδήγηση. Ο οδηγός ορίζει την επιθυμητή ταχύτητα ώστε να τηρείται σταθερή απόσταση από τα προπορευόμενα οχήματα, επιβραδύνοντας ή επιταχύνοντας ανάλογα με τις προεπιλεγμένες ρυθμίσεις.

Το σύστημα ACC συνδυάζει το cruise control με το ραντάρ του συστήματος RBS, προκειμένου να υπολογίσει την απόσταση από το προπορευόμενο όχημα. Για να διατηρήσει σταθερή την προεπιλεγμένη από τον οδηγό απόσταση -μεγάλη, μεσαία ή μικρή- το σύστημα προσαρμόζει αυτόματα την ταχύτητα του S-CROSS, βελτιώνοντας ακόμα περισσότερο την άνεση.

 

  • Ηχοσύστημα με οθόνη αφής και πολλαπλές λειτουργίες: Η πολυλειτουργική οθόνη αφής 7“ (ιντσών) ιντσών λειτουργεί ως κέντρο χειρισμού μιας σειράς εξελιγμένων λειτουργιών multimedia και επιτρέπει την εύκολη και άμεση χρήση των συστημάτων ψυχαγωγίας και επικοινωνίας, που περιλαμβάνουν τις κεντρικές λειτουργίες, Listen, Call, Drive ή Connect, για εύκολη πρόσβαση στο ηχοσύστημα, τη λειτουργία hands-free του τηλεφώνου, το σύστημα πλοήγησης ή τη σύνδεση με το smartphone.

 

  • Δυνάτοτητες Διασύνδεσης: Apple CarPlay και MirrorLink. Το Smartphone Linkage Display Audio συνδέεται με το Apple CarPlay και MirrorLink. Συνδέοντας το iPhone μέσω USB, το Apple CarPlay επιτρέπει την πρόσβαση στη μουσική, τις εφαρμογές, την πραγματοποίηση κλήσεων, καθώς και αποστολής ή παραλαβής SMS, είτε με φωνητική εντολή, είτε απλά κατευθείαν μέσω της οθόνης αφής 7 ιντσών. Παρομοίως, το MirrorLink επιτρέπει την πρόσβαση σε μια ποικιλία εφαρμογών των smartphone μέσω του Smartphone Linkage Display Audio του SX4 S-CROSS.

 

 

  • Σύστημα KEYLESS PUSH START: Διευκολύνει την καθημερινότητά, το κλειδί πομπός του S-CROSS με το οποίο ξεκλειδώνουν οι πόρτες, ενεργοποιείται ή σβήνει ο κινητήρας, πολύ απλά, με το πάτημα ενός κουμπιού.

 

 

Aσφάλεια:

(ο εξοπλισμός ασφαλείας διαμορφώνεται ανάλογα με την έκδοση)

 

Το ανανεωμένο S-CROSS διαθέτει προηγμένο εξοπλισμό ασφαλείας για την πρόβλεψη και την αποφυγή κάθε πιθανού ατυχήματος. Προσφέρει άριστη προστασία χάρη στα εξελιγμένα συστήματα ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας, τα οποία συμβάλλουν στην αποφυγή συγκρούσεων όπου αυτό είναι εφικτό, και τον περιορισμό των ζημιών σε περίπτωση πρόσκρουσης, παρέχοντας υψηλά επίπεδα ασφάλειας.

 

 

  • Radar Brake Support: Το σύστημα RBS παρακολουθεί το δρόμο μέσω ενός εξαιρετικά ευαίσθητου ραντάρ. Σε περίπτωση ενδεχόμενης σύγκρουσης, το σύστημα ειδοποιεί και υποβοηθά τον οδηγό αυξάνοντας τη δύναμη πέδησης ή φρενάροντας αυτόματα.

 

  • ESP®

Σε περίπτωση που οι τροχοί χάσουν την πρόσφυσή τους, το Electronic Stability Program ESP® προσαρμόζει αυτόματα τη λειτουργία του κινητήρα και των φρένων ώστε να βοηθήσει τον οδηγό να διατηρήσει τον έλεγχο.

 

  • Το Total Effective Control Technology (TECT) της Suzuki έχει εφαρμοστεί και στο αμάξωμα του S-CROSS. Απορροφά και εκτονώνει την ενέργεια εξαιρετικά αποδοτικά, προστατεύοντας έτσι επιβάτες και πεζούς σε περίπτωση ατυχήματος.

 

  • 7 ΑΕΡΟΣΑΚΟΙ: Επιπλέον ασφάλεια προσφέρεται για τον οδηγό και τον εμπρός επιβάτη από τους εμπρός και τους πλάγιους αερόσακους, συν έναν αερόσακο γονάτων για τον οδηγό, καθώς και αερόσακους κουρτίνες για όλους τους επιβαίνοντες.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Διαθέσιμες εκδόσεις

 

Στους δυο πίνακες που ακολουθούν απεικονίζονται οι διαθέσιμες εκδόσεις:

 

1,0L DITC

1,4L DITC

2WD

2WD

4WD

GL

GL

UPPER

GL+

GL+

GL+

GL+

GL+

GLX

GLX LT

GLX LT

5MT

5MT

5MT

6MT

6AT

6MT

6AT

6MT

6MT

6AT

 

1,6L DDiS

2WD

4WD

GL+

GL+

GL+

GLX

GLX LT

GLX LT

6MT

6MT

6TCSS

6MT

6MT

6TCSS

 

Αναλυτικότερα, τα επίπεδα εξοπλισμού έχουν ως εξής:

 

1. Επίπεδο εξοπλισμού GL:

 

  • Σύστημα Auto Stop Start

  • Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός/πίσω

  • Κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό

  • Σύστημα Cruise Control με περιοριστή ταχύτητας και χειριστήρια στο τιμόνι

  • Ηλεκτρικοί καθρέπτες

  • RR-CD MP3/ USB / Bluetooth

  • Air condition

  • Trip Computer

  • 7 αερόσακοι

  • ESP, ABS

  • Hill hold

  • Φώτα ημέρας (DRL)

  • Κεντρικό υποβραχιόνιο εμπρός

  • Σιδερένιες ζάντες με τάσι 16’’

  • Κιτ επιδιόρθωσης ελαστικού

 

2. Επίπεδο εξοπλισμού GL+ (επιπλέον της έκδοσης GL):

 

  • Ζάντες αλουμινίου 17’’

  • Αυτόματος διζωνικός κλιματισμός

  • Προβολείς τεχνολογίας LED

  • Προβολείς ομίχλης

  • Keyless Push Start

  • Ράγες οροφής ασημί χρώματος

  • Οθόνη 7 ιντσών / Κάμερα οπισθοπορείας / Smartphone linkage

  • ALLGRIP (εκδόσεις 4WD)

  • Φώτα ημέρας (DRL) LED

  • Αυτόματη λειτουργία φώτων

  • Αυτόματοι υαλοκαθαριστήρες

  • Θερμαινόμενα καθίσματα εμπρός

  • Θερμαινόμενοι εξωτερικοί καθρέπτες

  • Ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι εξωτερικοί καθρέπτες με ενσωματωμένα φλας

  • Δερμάτινη επένδυση τιμονιού

  • Σκούρα φιμέ κρύσταλλα

  • Υφασμάτινη επένδυση με ραφές

 

3. Επίπεδο εξοπλισμού GLΧ (επιπλέον της έκδοσης GL+):

 

  • Σύστημα πλοήγησης

  • Αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός- πίσω

  • Adaptive cruise control

  • Radar Brake Support

  • Ζάντες αλουμινίου 17’’ (δίχρωμες)

  • Καθίσματα με δερμάτινη επένδυση (σε συνδυασμό με ηλιοροφή)

 

 

 

Έκδοση GL UPPER με τον κινητήρα 1.0 BOOSTERJET

Προσαρμοζόμενοι στα δεδομένα της ελληνικής αγοράς, δημιουργήθηκε μία νέα έκδοση με ολοκληρωμένο εξοπλισμό και άκρως ανταγωνιστική τιμή, πρόκειται για την έκδοση GL UPPER, η οποία προσφέρεται με τον κινητήρα βενζίνης 1.0 BOOSTERJET.

Η τιμή της θα ανέρχεται στα €17.250 και διαθέτει στον βασικό της εξοπλισμό, επιπλέον της GL, εργοστασιακές ζάντες αλουμινίου 16” και οθόνη αφής Multimedia 6,2 ιντσών με κάμερα οπισθοπορείας.

 

 

Βασικές διαστάσεις:

Μήκος: 4.300 mm, Πλάτος: 1.785 mm, Ύψος: 1.580 mm (1.585 mm με ράγες οροφής), Μεταξόνιο: 2600 mm, Ελάχιστη απόσταση από το έδαφος: 180 mm, Μετατρόχιο εμπρός/πίσω: 1.535 mm/1.505mm με ελαστικά 215/60R16, 215/55R17.

 
Ολοκληρώθηκε το τριήμερο ενημέρωσης και ασκήσεων ετοιμότητας σεισμού στο Δήμο Παύλου Μελά
News - ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ
Τρίτη, 18 Οκτώβριος 2016 08:22

Ολοκληρώθηκε το τριήμερο ενημέρωσης και ασκήσεων ετοιμότητας σεισμού στο Δήμο Παύλου Μελά

resized IMG 20161015 124224

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε από την Πέμπτη 13 έως και το Σάββατο 15 Οκτωβρίου, το τριήμερο ενημέρωσης και ασκήσεων ετοιμότητας για φυσικές καταστροφές - σεισμούς στο Δήμο Παύλου Μελά, με αφορμή τη Διεθνή Ημέρα Μείωσης των Επιπτώσεων των Φυσικών Καταστροφών.

Όπως αποδείχτηκε και από την έντονη σεισμική δραστηριότητα των τελευταίων ωρών στα Γιάννενα, η Ελλάδα δυστυχώς είναι η έκτη πιο σεισμογενής χώρα του πλανήτη και η πρώτη στην Ευρώπη και άρα είναι ζωτικής σημασίας η σωστή ενημέρωση και η γνώση των μέτρων προστασίας που αποτελούν την πλέον απαραίτητη ασπίδα για τους πολίτες σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης.

resized DSC 0732

Το Γραφείο Πολιτικής Προστασίας του Δήμου Παύλου Μελά και οι εθελοντικές οργανώσεις Πολιτικής Προστασίας που δραστηριοποιούνται εντός του δήμου ( ΕΠ.ΟΜ.Ε.Α., Λ.ΕΦ.Ε.Δ., Έλληνες Διασώστες, ΠΡΟΤΕΚΤΑ, Εθελοντές Ελλάδος, Φίλοι του Δάσους, 3o Σύστημα Ναυτοπροσκόπων Παύλου Μελά, 7ο Σύστημα Αεροπροσκόπων Μετεώρων-Πολίχνης), βάση του τοπικού σχεδίου συντονίστηκαν και υλοποίησαν στους χώρους του πρώην στρατοπέδου Καρατάσιου και στα σχολεία, δράσεις ενημέρωσης και ασκήσεων ετοιμότητας σεισμού.

resized IMG 20161015 122342

Ο Δήμαρχος Παύλου Μελά Δημήτρης Δεμουρτζίδης απόλυτα ικανοποιημένος ευχαρίστησε θερμά την υπηρεσία και τους εθελοντές, τονίζοντας χαρακτηριστικά:

''Οφείλουμε να είμαστε ενημερωμένοι και έτοιμοι για να αντιμετωπίσουμε το σεισμό και άλλες έκτακτες ανάγκες, έτσι ώστε να μειώσουμε τις πιθανές δυσμενείς επιπτώσεις. Το Γραφείο πολιτικής προστασίας έχει οργανώσει ένα πλήρες σχέδιο για τους τρόπους αντιμετώπισης τέτοιων φαινομένων και δραστηριότητες όπως αυτές που πραγματοποιήθηκαν στο Δήμο μας στο πλαίσιο της αντισεισμικής προστασίας είναι ιδιαίτερα επωφελείς για τους πολίτες. Θέλω να ευχαριστήσω τις εθελοντικές ομάδες που με τη συμμετοχή τους επιβεβαίωσαν έμπρακτα το ενδιαφέρον τους για τον τόπο μας''.

resized IMG 20161015 122708

Ο Αντιδήμαρχος Περιβάλλοντος Αθανάσιος Λαζαρίδης που οργάνωσε και συντόνισε τις δράσεις με συνεργάτες τους Αλέξανδρο Χατζηλιάδη και Ματθαίο Καϊσίδη από το γραφείο Πολιτικής Προστασίας, αναφέρθηκε στο Μνημόνιο Πολιτικής Προστασίας του Δήμου Παύλου Μελά και σε όλες τις πρωτοβουλίες του Γραφείου που είναι προς τη σωστή κατεύθυνση, ενώ για την άσκηση που ολοκληρώθηκε υπογράμμισε ότι είναι η αρχή και οι όποιες αδυναμίες εντοπίστηκαν, θα συμβάλλουν στη βελτίωση του συντονισμού όλων των εμπλεκομένων φορέων, υπηρεσιών και εθελοντικών ομάδων.

resized IMG 20161015 123734

Τις ασκήσεις παρακολούθησαν με μεγάλο ενδιαφέρον ο Βουλευτής Β΄ Περιφέρειας Θεσσαλονίκης των ΑΝΕΛ Γεώργιος Λαζαρίδης, οι Αντιδήμαρχοι Οικονομικών Στέφανος Βάρφης, Καθαριότητας Δημήτρης Αθάνατος, εκπρόσωποι εθελοντικών οργανώσεων της ευρύτερης περιοχής Θεσσαλονίκης και πολίτες, ενώ στον τελικό απολογισμό και στην εκπαίδευση συμμετείχε ο τέως Διευθυντής Πολιτικής Προστασίας Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας και Αποκεντρωμένης Διοίκησης Μακεδονίας – Θράκης Κώστας Κοκολάκης, με εμπλοκή στην αντιμετώπιση μεγάλων καταστροφών και στη διαχείριση κρίσεων (πτώση αεροσκάφους Γιάκοβλεφ 1997, πτώση ελικοπτέρου Σινούκ 2004, Σεισμοί Αθηνών 1999 και Τουρκίας 1999, Δασικές Πυρκαγιές Σέιχ Σου 1997, Αγίου Όρους 2012 και Χαλκιδικής 2006, Πλημμύρες, Κατολισθήσεις κ.ά.), ο οποίος συμμετείχε και σε πολλά ευρωπαϊκά προγράμματα Πολιτικής Προστασίας.

resized IMG 20161015 124224

Ενημέρωση και άσκηση ετοιμότητας στα σχολεία

Η διαδικασία της ενημέρωσης ξεκίνησε από την Πέμπτη στις σχολικές μονάδες της περιοχής, με την επίσκεψη κλιμακίου του Δήμου Παύλου Μελά, αποτελούμενο από υπαλλήλους του Γραφείου Πολιτικής Προστασίας και μελών των συνεργαζόμενων εθελοντικών οργανώσεων Πολιτικής Προστασίας που δραστηριοποιούνται στο δήμο. Η μαθητική κοινότητα ενημερώθηκε παρουσία των εκπαιδευτικών και μελών των συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων για το φαινόμενο του σεισμού, τα προληπτικά μέτρα που λαμβάνονται, τις ενέργειες που έπονται χρονικά του φαινομένου και το τοπικό σχέδιο που έχει εκπονήσει ο δήμος. Ακολούθησε άσκηση εκκένωσης του σχολικού κτιρίου στο πλαίσιο της προετοιμασίας και ετοιμότητας του σχολείου για ενδεχόμενο σεισμό και της ανάπτυξης αντισεισμικής συνείδησης των μαθητών μέσω της ευαισθητοποίησης και της εκπαίδευσης.

resized IMG 20161015 125531

Σενάριο άσκησης σεισμού στο πρώην στρατόπεδο Καρατάσιου

Το σενάριο της άσκησης περιελάμβανε το απόγευμα της Παρασκευής χτύπημα του Εγκέλαδου που χαρακτηρίστηκε ως κύριος σεισμός, μεγέθους 6,6 βαθμών της κλίμακας Ρίχτερ και μετασεισμούς το Σάββατο που είχαν ως αποτέλεσμα τον εγκλωβισμό επιζώντων σε κτίρια και τμήματα κτιρίων που έχουν καταρρεύσει. Λόγω των πολλών καταρρεύσεων που είχαν σημειωθεί στο πολεοδομικό συγκρότημα, ο Δήμος ενημέρωσε την Πυροσβεστική Υπηρεσία, ότι θα χρησιμοποιήσει τις εθελοντικές ομάδες του Δήμου που στεγάζονται στο στρατόπεδο, για τον απεγκλωβισμό των πολιτών.

Οι εθελοντικές ομάδες ενεργοποιήθηκαν, μετέφεραν τον εξοπλισμό τους και μετά από εντολές του αρμόδιου αντιδημάρχου Πολιτικής Προστασίας, επενέβησαν στον τομέα τους, απομάκρυναν όσους δεν είχαν λόγο να βρίσκονται στην περιοχή και ανέλαβαν δράση. Παράλληλα οργανώθηκε ο χώρος της προνοσοκομειακής φροντίδας, αλλά και ο χώρος παροχής Πρώτων Βοηθειών για τους κατοίκους του Δήμου, ενώ επενέβησαν στα σημεία όπου εγκλωβίστηκαν άνθρωποι και ανέλαβαν τις παρακάτω δράσεις: εγκατάσταση καταυλισμού, υποδοχή και καταγραφή σεισμοπαθών, σίτιση, μέριμνα και παροχή πρώτων βοηθειών μετά από σεισμό, απεγκλωβισμό πολίτη από κτίριο 1ου ορόφου με χρήση διασωστικών σχοινιών, εντοπισμό και απεγκλωβισμό αγνοούμενου κάτω από τα ερείπια με τη βοήθεια ηχοεντοπιστικού συτήματος και κάμερας χειρός, επιχείρηση κατάσβεσης φωτιάς σε αποθήκη με τη βοήθεια της ΕΣΕΠΑ Λαγκαδά.

Με τη λήξη της άσκησης οι εμπλεκόμενοι προχώρησαν στον απολογισμό των δράσεων.

 
Ενδιαφέρουσα έρευνα Πόσα χρόνια μπορεί να ζήσει τελικά ο άνθρωπος;
News - ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ
Δευτέρα, 10 Οκτώβριος 2016 13:13

Ενδιαφέρουσα έρευνα

Πόσα χρόνια μπορεί να ζήσει τελικά ο άνθρωπος;
 
1fe5c-old-people-walking

Ερευνητές ανέλυσαν δεδομένα θνησιμότητα και πληθυσμών από περισσότερες από 40 χώρες και κατέληξαν μέχρι πόσα χρόνια μπορεί να ζήσει ο άνθρωπος στη σύγχρονη εποχή με τα τωρινά δεδομένα!

Αν και εκτιμάται ότι τα μωρά που γεννιούνται σήμερα μπορούν να ζήσουν έως τα 79- τεράστια αύξηση από το 1900 όταν οι Αμερικανοί αναμένονταν να ζήσουν ως τα 47!

Σύμφωνα με νέα μελέτη, που δημοσιεύθηκε στο Nature, ο άνθρωπος μπορεί να γιορτάσει έως και 115 γενέθλια, κάτι που ήδη έχει συμβεί.

«Δεν εκπλησσόμαστε από αυτά τα δεδομένα», δήλωσε στο Yahoo ο Γιαν Βιγκ, επικεφαλής της έρευνας, εξηγώντας ότι η επιστημονική κοινότητα συμφωνεί πως το μέγιστο προσδόκιμο ζωής είναι μεταξύ 100 και 122 ετών. «Τόσο ήταν η Ζαν Καλμέντ, όταν πέθανε το 1997 ως το γηραιότερο άτομο που έζησε ποτέ. Ο μέσος όρος μέγιστης διάρκειας ζωής στην οποία καταλήξαμε συμφωνεί με αυτή την κοινή αντίληψη», πρόσθεσε.

http://www.typos.com.cy/cat/1/article/24231

 


Σελίδα 7 από 263

ATTICANEWS.GR στο Facebook

Powered by Jasper Roberts - Blog
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση