ATTICANEWS.GR

Member Area
ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ


36% αύξηση εμπορικών επισκεπτών στην Ελλήνων Κόσμημα.
News - ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ
Τρίτη, 07 Μάρτιος 2017 13:12

36% αύξηση εμπορικών επισκεπτών στην Ελλήνων Κόσμημα.resized KOSMIMA 5

 

Τον ηγετικό ρόλο της στην αγορά του κοσμήματος επιβεβαίωσε η έκθεση Ελλήνων Κόσμημα, καταγράφοντας άνοδο κατά 36% στην προσέλευση εμπορικών επισκεπτών, σε σχέση με την προηγούμενη διοργάνωση της.

Η Ελλήνων Κόσμημα πραγματοποιήθηκε από τις 3-6 Μαρτίου στο εκθεσιακό κέντρο Metropolitan Expo στην Αττική, υπό την οργανωτική ευθύνη της ΔΕΘ-Helexpo.

resized KOSMIMA 2

Η έκθεση αναπτύχθηκε σε 12.000 τμ. και φιλοξένησε περισσότερες από 270 εταιρίες από την Ελλάδα και το εξωτερικό. Οι ξένοι εκθέτες προήλθαν από την Σουηδία, Κύπρο, Βέλγιο, Ινδία, ΗΠΑ και Τουρκία.

Η Ελλήνων Κόσμημα συγκέντρωσε όλες τις νέες τάσεις και σχέδια σε κόσμημα και ρολόι, τις τελευταίες εξελίξεις στον τομέα της παραγωγής κοσμήματος (μηχανήματα, εργαλεία κτλ), καθώς και καινούργιες προτάσεις παρουσίασης κοσμημάτων (συσκευασία, διακόσμηση κα). Στο πλαίσιο αυτό, αποτέλεσε σημείο συνάντησης όλων των επαγγελματιών και επιχειρήσεων του κλάδου, ενόψει της φετινής θερινής τουριστικής περιόδου.

resized KOSMIMA 3

Το νέο εκθεσιακό ραντεβού της Ελλήνων Κόσμημα δίνεται πλέον από τις 22-26 Φεβρουαρίου του 2018.

resized KOSMIMA 4

resized KOSMIMA 1

resized KOSMIMA 6

 
Μαθητές και μαθήτριες αναλαμβάνουν δράση ενάντια στο Σχολικό Εκφοβισμό συμμετέχοντας στην εβδομάδα ευαισθητοποίησης και κινητοποίησης που διοργανώνει «Το Χαμόγελο του Παιδιού»
News - ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ
Δευτέρα, 06 Μάρτιος 2017 19:41

Μαθητές και μαθήτριες αναλαμβάνουν δράση ενάντια στο Σχολικό Εκφοβισμό συμμετέχοντας στην εβδομάδα ευαισθητοποίησης και κινητοποίησης που διοργανώνει «Το Χαμόγελο του Παιδιού»

 
 
unnamed
 

Αθήνα, 6 Μαρτίου 2017

«Το Χαμόγελο του Παιδιού» με αφορμή την 6η Μαρτίου Σχολική Ημέρα ενάντια στο Σχολικό Εκφοβισμό, υπό το συντονισμό του YouSmile.gr, υλοποιεί πανευρωπαϊκή εκστρατεία ευαισθητοποίησης και κινητοποίησης μαθητών, γονέων κι εκπαιδευτικών. Μαθητές και μαθήτριες κινητοποιούν τους συμμαθητές, τους καθηγητές και τους γονείς τους να μην μένουν αμέτοχοι στο φαινόμενο του Σχολικού Εκφοβισμού. Όλες οι ενέργειες αναρτώνται στο milatora.gr και προβάλλονται από τα Social Media του YouSmile (FacebookYoutube,InstagramTwitter).

Τη Δευτέρα 6 Μαρτίου «Το Χαμόγελο του Παιδιού» διοργάνωσε μια διαδραστική συνάντηση με τους μαθητές και τις μαθήτριες του 5ου Δημοτικού Σχολείου Αμαρουσίου υπό το συντονισμό του YouSmile.gr, σε συνεργασία με την υπεύθυνη Αγωγής Υγείας Π.Ε. Β’ Αθήνας. Στόχος της συνάντησης ήταν να μιλήσουν οι ίδιοι οι μαθητές και οι μαθήτριες για το φαινόμενο του Σχολικού Εκφοβισμού (Bullying) καθώς και να μοιραστούν τις δικές τους εμπειρίες. Κατά τη διάρκεια της συνάντησης και μέσα από έναν εποικοδομητικό διάλογο δόθηκαν συμβουλές για τα παιδιά που εκφοβίζονται, για τα παιδιά που εκφοβίζουν καθώς και για τα παιδιά που παρατηρούν ως θεατές το φαινόμενο.

Τους μαθητές και τις μαθήτριες υποδέχτηκε ο πρόεδρος του οργανισμού «Το Χαμόγελο του Παιδιού» κος Κώστας Γιαννόπουλος ο οποίος δήλωσε:
«Το Χαμόγελο του Παιδιού», έχοντας την προεδρία του Ευρωπαϊκού Δικτύου κατά του Σχολικού Εκφοβισμού (European Antibullying Network) θέτει όλες τις υπηρεσίες του στη διάθεση των παιδιών στην Ελλάδα, αναπτύσσει δράσεις και εργαλεία τόσο σε επίπεδο πρόληψης αλλά και δράσεις σε επίπεδο παρέμβασης και θεραπείας για κάθε παιδί –θύμα εκφοβισμού. Το 2016 πραγματοποιήθηκαν διαδραστικές παρεμβάσεις πρόληψης με θεματική την Ενδοσχολική Βία και τον Εκφοβισμό σε 7.637 μαθητές, 1.259 γονείς και 709 εκπαιδευτικούς στο πλαίσιο επισκέψεων σε σχολεία όλης της Ελλάδας. Ενώ η «Ευρωπαϊκή Γραμμή Υποστήριξης για παιδιά 116 111» παρείχε συμβουλευτική στήριξη σε 509 παιδιά που κάλεσαν για θέματα εκφοβισμού. Ο σχολικός εκφοβισμός είναι πλέον ένα σοβαρό πρόβλημα δημόσιας υγείας και απαιτεί διαρκή κινητοποίηση, σωστή ενημέρωση και αποτελεσματική συνεργασία. Είναι υπόθεση όλων μας για να μην έχουμε παιδιά και νέους ανθρώπους που καταστρέφονται ψυχικά»!

Κλείνοντας την συνάντηση, οι μαθητές και οι μαθήτριες επισκέφτηκαν τις εγκαταστάσεις της «Εθνικής Τηλεφωνικής Γραμμής για τα παιδιά SOS 1056» για να γνωρίσουν από κοντά τους ψυχολόγους και τους κοινωνικούς λειτουργούς που τη στελεχώνουν, ενημερώθηκαν για την λειτουργία της και ότι τίθεται στη διάθεση όλων των παιδιών που βρίσκονται στην Ελλάδα, για όποιο πρόβλημα αντιμετωπίζουν, καθημερινά, πανελλαδικά, 24 ώρες το 24ωρο, εντελώς δωρεάν από σταθερό και κινητό τηλέφωνο.

Η εβδομάδα πανευρωπαϊκής Ευαισθητοποίησης & Κινητοποίησης σε μαθητές, γονείς & εκπαιδευτικούς περιλαμβάνει:

● Επικοινωνιακό υλικό της καμπάνιας ΜΙΛΑ ΤΩΡΑ 
Στο YouTube: εδώ.
Στο Facebook: εδώ
Digital materials: εδώ
Escalating gifs σε συνεργασία με την εταιρία Olgivy & Mather του Βερολίνου: εδώ.

Μοιραστείτε τα και στα δικά σας Social Media με τα hashtag #ΜίλαΤώρα #StopBullyingmilatora.gr


● Μηνύματα μαθητών από σχολεία της Ελλάδας και του εξωτερικού 
Με κεντρικό μας σύνθημα ΜΙΛΑ ΤΩΡΑ σχολεία από όλη την Ελλάδα και το εξωτερικό συμμετέχουν και δημιουργούν με το δικό τους μοναδικό τρόπο το μήνυμα. Οι ενέργειες προβάλλονται από τα Ψηφιακά Μέσα του Οργανισμού. Δείτε τα έργα των παιδιών:https://milatora.gr/schools/

● Διαδικτυακές εκπομπές από μαθητές και μαθήτριες στο YouSmile.gr. Παρακολουθήστε τις εκπομπές στο https://www.youtube.com/yousmiletv

● Την Πέμπτη 9 Μαρτίου η χρυσή ολυμπιονίκης Κατερίνα Στεφανίδη θα επισκεφτεί «Το Χαμόγελο του Παιδιού» και τις εγκαταστάσεις της «Εθνικής Τηλεφωνικής Γραμμής για τα παιδιά SOS 1056» και της «Ευρωπαϊκής Γραμμής Υποστήριξης για παιδιά 116 111». Κατά τη διάρκεια της επίσκεψής της μαθητές και μαθήτριες του YouSmile.gr θα έχουν την ευκαιρία να συζητήσουν μαζί της τόσο για την αθλητική της πορεία όσο και για το φαινόμενο του Σχολικού Εκφοβισμού.

● Επίσκεψη του 1ου κινητού εργαστηρίου Ενημέρωσης, Εκπαίδευσης & Τεχνολογίας «ΟΔΥΣΣΕΑΣ» στο δημοτικό Πάρκο Σερρών, από τις 6 έως και τις 10 Μαρτίου, όπου ψυχολόγοι και κοινωνικοί λειτουργοί του οργανισμού πραγματοποιούν ενημερώσεις για το φαινόμενο της Ενδοσχολικής Βίας και του Εκφοβισμού σε μαθητές, γονείς, εκπαιδευτικούς κι ελεύθερο κοινό. Η δράση του «ΟΔΥΣΣΕΑ» πραγματοποιείται πανελλαδικά υπό την αιγίδα και με τη συνεργασία του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.

● Διαδραστικές παρεμβάσεις σε μαθητές, εκπαιδευτικούς, γονείς
Παράλληλα στα σχολεία πραγματοποιούνται από Ψυχολόγους του οργανισμού πανελλαδικά (όπως γίνεται και κατά τη διάρκεια όλου του χρόνου) διαδραστικές παρεμβάσεις στους μαθητές με βάση μία κοινωνική ιστορία ενός παιδιού που του ασκούν Bullying. Αξίζει να σημειωθεί ότι «Το Χαμόγελο του Παιδιού» αναγνωρίζοντας τον καθοριστικό ρόλο της σχολικής κοινότητας στην Πρόληψη πραγματοποιεί οργανωμένες διαδραστικές, βιωματικές δράσεις που απευθύνονται στους μαθητές και στις μαθήτριες, στους εκπαιδευτικούς, στους γονείς και κηδεμόνες. Οι παρεμβάσεις γίνονται από εξειδικευμένη ομάδα Ψυχολόγων του οργανισμού σε Νηπιαγωγεία, Δημοτικά, Γυμνάσια και Λύκεια πανελλαδικά. Η δράση υλοποιείται από «Το Χαμόγελο του Παιδιού» στο πλαίσιο Συμφώνου Συνεργασίας με το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων από το 2009, το οποίο επικαιροποιήθηκε πρόσφατα, και σε συνεργασία με τους Σχολικούς Συμβούλους, τους Υπεύθυνους Αγωγής Υγείας, τις Περιφέρειες και τους Δήμους.

● Εξαιρετικά σημαντική, για ακόμα μια χρονιά, και η συμμετοχή του MAD, που ανέλαβε χορηγός επικοινωνίας της καμπάνιας. Χάρη στη συμμετοχή του MAD, η πρωταρχική ομάδα στόχος της, οι έφηβοι, θα έχουν την ευκαιρία να ενημερωθούν για το φαινόμενο μέσα από το τηλεοπτικό spot, ειδικές εκπομπές, καθώς και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης του σταθμού.

Όλες οι δράσεις πραγματοποιούνται υπό την αιγίδα

 
Τελευταία Ενημέρωση στις Δευτέρα, 06 Μάρτιος 2017 19:43
 
Ιδιαίτερα επιτυχημένη η πρώτη κάθοδος των Infacoma-Aquatherm στην Αθήνα 15.000 άτομα επισκέφθηκαν το εκθεσιακό «δίδυμο» από τις 2 έως τις 5 Μαρτίου.
News - ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ
Δευτέρα, 06 Μάρτιος 2017 13:09

Ιδιαίτερα επιτυχημένη η πρώτη κάθοδος των Infacoma-Aquatherm στην Αθήνα 15.000 άτομα επισκέφθηκαν το εκθεσιακό «δίδυμο» από τις 2 έως τις 5 Μαρτίου.

resized Infacoma-Aquatherm kosmos 2

Ιδιαίτερα επιτυχημένη αποδείχθηκε η πρώτη κάθοδος των εκθέσεων Infacoma-Aquatherm στην Αθήνα, καθώς 15.000 επισκέπτες πέρασαν τις πύλες τους από τις 2 έως τις 5 Μαρτίου, στο εκθεσιακό κέντρο Helexpo Maroussi. Πρόκειται για ένα πολύ σημαντικό μέγεθος, με δεδομένη την πρώτη αυτή «γνωριμία» του εκθεσιακού «διδύμου» με το κοινό της Αττικής, της Νότιας Ελλάδας και των νησιών.

 

Πέραν της συνολικά επιτυχημένης εικόνας των δύο διοργανώσεων, τα στοιχεία που τις χαρακτήρισαν ήταν ο υψηλός βαθμός ικανοποίησης των εκθετών, οι οποίοι μάλιστα ανανέωσαν το εκθεσιακό τους «ραντεβού», αλλά και τα μηνύματα αισιοδοξίας που εξέπεμψαν Infacoma-Aquatherm για τους κλάδους που εκπροσωπούν. Στις δύο εκθέσεις, που αναπτύχθηκαν σε εκθεσιακό χώρο 10.000 τ.μ., έδωσαν το «παρών» 200 εκθέτες, ενώ οι συμμετοχές προήλθαν από 17 χώρες. Σημαντική ήταν και η παρουσία των ξένων προσκεκλημένων εμπορικών επισκεπτών από χώρες όπως η Ρωσία, η Αίγυπτος, η Λιβύη, η Βουλγαρία και η Σουηδία, ενώ ιδιαίτερα γόνιμες ήταν οι περισσότερες από 500 επιχειρηματικές συναντήσεις τους με τους εκθέτες. Μεταξύ των ξένων εμπορικών επισκεπτών ξεχώρισε η ομαδική συμμετοχή επιχειρήσεων-μελών του Επιμελητηρίου της Timisoara Ρουμανίας. Αθρόα όμως ήταν και η προσέλευση επαγγελματιών από όλη την Ελλάδα, όπως οι περισσότεροι από 250 επαγγελματίες που προσκλήθηκαν σε συνεργασία με την Ομοσπονδία Βιοτεχνών Υδραυλικών Ελλάδος. Μεγάλη ήταν και η απήχηση των παράλληλων εκδηλώσεων της διπλής αυτής διοργάνωσης.

resized Infacoma-Aquatherm kosmos 3

Η Infacoma αποδείχθηκε για μία ακόμη φορά πρωταγωνίστρια στον κλάδο της δόμησης και των κατασκευών, ενώ η Aquatherm, που εκπροσωπεί τους τομείς της οικιακής & βιομηχανικής θέρμανσης, κλιματισμού & εξαερισμού, διαχείρισης νερού, ύδρευσης & αποχέτευσης, ενέργειας και εξοπλισμού για εγκαταστάσεις σε σπα, σάουνες και πισίνες, δικαίωσε τη διεθνή της φήμη. Σημαντική ήταν η παρουσία επιχειρήσεων από τον τομέα του εξοπλισμού ξενοδοχειακών μονάδων και καταλυμάτων, εταιρειών διέλασης αλουμινίου και κουφωμάτων, αλλά και αυτών με αντικείμενο τη διαχείριση νερού, την κατασκευή και συντήρηση εγκαταστάσεων πισίνας, σπα και σάουνας κτλ.

 

Οι δύο εκθέσεις, που διοργανώθηκαν από τη ΔΕΘ-Helexpo σε συνεργασία με την εταιρεία Be-Best, είχαν την υποστήριξη της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Βιοτεχνών Αλουμινοσιδηροκατασκευαστών, της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Εμπόρων & Βιοτεχνών Υαλοπινάκων, του Συνδέσμου Ελλήνων Κατασκευαστών Αλουμινίου και της Ομοσπονδίας Βιοτεχνών Υδραυλικών Ελλάδος.

 

Το επόμενο «ραντεβού» στον κλάδο των δομικών υλικών έχει προγραμματιστεί για τις 15 και 16 Μαΐου, στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης, όπου ο οργανισμός Enterprise Greece, με την υποστήριξη της ΔΕΘ-Helexpo, θα διοργανώσει επιχειρηματικές συναντήσεις για τον εν λόγω τομέα.

Τελευταία Ενημέρωση στις Δευτέρα, 06 Μάρτιος 2017 13:14
 
Ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού (School Bullying) ...της Βικτωρίας Πολύζου, συμβουλευτική ψυχοθεραπεύτρια
News - ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ
Δευτέρα, 06 Μάρτιος 2017 10:04

Ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού (School Bullying)
...της Βικτωρίας Πολύζου,  συμβουλευτική ψυχοθεραπεύτριαmedlabnews.gr

bully-pic-2-GettyImages 200181253-0011

 

 
Η 6η Μαρτίου έχει καθιερωθεί από το Υπουργείο Παιδείας ως Πανελλήνια Ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού.

Ο όρος «εκφοβισμός και βία στο σχολείο» (school bullying) χρησιμοποιείται για να περιγράψει μια κατάσταση, κατά την οποία ασκείται εσκεμμένη, απρόκλητη, συστηματική και επαναλαμβανόμενη βία και επιθετική συμπεριφορά, με σκοπό την επιβολή, την καταδυνάστευση και την πρόκληση σωματικού και ψυχικού πόνου σε μαθητές από συμμαθητές τους, εντός και εκτός σχολείου.

 

 

Ο εκφοβισμός είναι μακροχρόνια σωματική ή ψυχολογική βία που ασκείται από ένα άτομο ή ομάδα ατόμων εναντίον ενός ατόμου που δεν μπορεί να υπερασπιστεί τον εαυτό του στη συγκεκριμένη κατάσταση. Ο σωματικός εκφοβισμός μπορεί να περιλαμβάνει κλοτσιές, σπρωξίματα ή ξύλο ενώ οι πιο συνηθισμένοι τρόποι ψυχολογικού εκβιασμού είναι τα πειράγματα και ο αποκλεισμός

 

Θα πρέπει να διακρίνουμε τις εκφοβιστικές πράξεις από τις απλές εκφράσεις επιθετικότητας μεταξύ των μαθητών, επισημαίνοντας τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του εκφοβισμού, διότι, όπως θα αναλύσουμε παρακάτω, οι εμπλεκόμενοι στην εκπαιδευτική διαδικασία, παρά τους ορισμούς των ειδικών, συχνά δυσκολεύονται να καθορίσουν ποιες συμπεριφορές είναι εκφοβιστικές.

http://medlabgr.blogspot.com/2017/03/School-Bullying.html

 
Το πρώτο Hotel Guest Satisfaction Award στο Dreams Luxury Suites της Aqua Vista Hotels.
News - ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ
Τρίτη, 28 Φεβρουάριος 2017 11:55

Το πρώτο Hotel Guest Satisfaction Award στο Dreams Luxury Suites της Aqua Vista Hotels.

resized Dreams Luxury Suites 02

Στο Dreams Luxury Suites της Aqua Vista Hotels απονεμήθηκε το Hotel Guest Satisfaction Award που διοργάνωσε για πρώτη φορά στην Ελλάδα η Zoottle στο πλαίσιο της HORECA 2017. Το Dreams Luxury Suites με σκορ-ρεκόρ NPS 93 είναι το πρώτο ξενοδοχείο στην Ελλάδα που λαμβάνει ανάλογη διάκριση, θέτοντας ήδη πολύ ψηλά τον πήχη για τους επόμενους. 

resized Dreams Luxury Suites 01

Το Dreams Luxury Suites συγκέντρωσε τη μεγαλύτερη βαθμολογία στο Guest Satisfaction NPS Survey που πραγματοποίησε η Zoottle ανάμεσα σε 160 ξενοδοχεία, σημειώνοντας σκορ NPS 93 όταν ο μέσος όρος στον ξενοδοχειακό κλάδο παγκοσμίως ανέρχεται μόλις στο NPS 39 και στις μονάδες που συνεργάζεται η Zoottle στο NPS 67. Το NPS (Net Promoter Score) αποτελεί ένα διεθνώς αποδεκτό σύστημα μέτρησης της ικανοποίησης των επισκεπτών και ο δείκτης του κυμαίνεται μεταξύ -100 και 100. 

Το βραβείο, που απονεμήθηκε στο πλαίσιο της HORECA 2017, σε μια γιορτή για τον ελληνικό ξενοδοχειακό κλάδο, είναι ιδιαιτέρως τιμητικό καθώς προέρχεται από τους ίδιους τους επισκέπτες, ενώ επιβραβεύει τη σκληρή δουλειά και την πίστη στη φιλοσοφία της Aqua Vista Hotels για τη δημιουργία ξενοδοχείων με μοναδικό αποτύπωμα. 

resized Dreams Luxury Suites 03

Μετά τη βράβευση η κυρία Σοφία Ματζουράνη, Business Development Manager της Aqua Vista Hotels, δήλωσε σχετικά: «Ο ξεχωριστός χαρακτήρας, η κομψή αισθητική, οι υψηλού επιπέδου υπηρεσίες φιλοξενίας και οι σύγχρονες παροχές, όλα όσα πρεσβεύει και εφαρμόζει η Aqua Vista Hotels στις μονάδες της, ανέδειξαν το Dreams Luxury Suites σε ένα ξενοδοχείο που η πλειονότητα των επισκεπτών του αγαπά να επιστρέφει αλλά και να προτείνει».

resized ZOOTLEHORECA 2017 01

Περισσότερα για την Aqua Vista Hotels

Η Aqua Vista Hotels ιδρύθηκε το 2009 και σήμερα διαχειρίζεται περισσότερα από 30 ξενοδοχεία σε Σαντορίνη, Μύκονο, Κρήτη, Νάξο, Λέσβο και Σκιάθο. Διαθέτοντας στελέχη με μακρά εμπειρία στον ξενοδοχειακό κλάδο και το ευρύτερο φάσμα του τουρισμού, καθώς και πάθος για τον τομέα της φιλοξενίας, η Aqua Vista Hotels επικεντρώνεται στη δημιουργία ξενοδοχείων με μοναδική ταυτότητα, αναλαμβάνοντας από τον αρχιτεκτονικό σχεδιασμό και την εσωτερική διακόσμηση μέχρι το συνολικό concept των υπηρεσιών φιλοξενίας, την ολοκληρωμένη διαχείριση των κρατήσεων της μονάδας και τη λειτουργία της σε όλα τα επίπεδα.

resized ZOOTLEHORECA 2017 02

Η υγιής και κερδοφόρα λειτουργία ενός ξενοδοχείου, η παροχή υπηρεσιών υψηλού επιπέδου και η δημιουργία μιας αξέχαστης εμπειρίας διαμονής αποτελούν ξεκάθαρους στόχους σε κάθε συνεργασία της Aqua Vista Hotels.

 


Σελίδα 5 από 272
CARS 3 - 15 ΙΟΥΝΙΟΥ ΣΤΟΥΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥΣ KAI ΣΕ 3D - Αφίσες - Sneak Peek Trailer
CARS 3 - 15 ΙΟΥΝΙΟΥ ΣΤΟΥΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥΣ KAI ΣΕ 3D - Αφίσες - Sneak Peek Trailer
CARS 3 - 15 ΙΟΥΝΙΟΥ ΣΤΟΥΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥΣ KAI ΣΕ 3D - Αφίσες - Sneak Peek Trailer CARS 3 are back   Παραγκωνισμένος από μια καινούργια γενιά ...

ATTICANEWS.GR στο Facebook

Powered by Jasper Roberts - Blog
Διαφήμιση
Διαφήμιση