ATTICANEWS.GR

Member Area
Magazino
Το Poseidonion Grand Hotel διοργάνωσε με επιτυχία για 4η συνεχή χρονιά το Tweed Run στις Σπέτσες.
News - Magazino
Τετάρτη, 26 Απρίλιος 2017 17:06

Το Poseidonion Grand Hotel διοργάνωσε με επιτυχία για 4η συνεχή χρονιά το Tweed Run στις Σπέτσες.

Για 4η χρονιά οι δρόμοι των Σπετσών γέμισαν με κλασικά ποδήλατα και όμορφες vintage παρουσίες.

resized  M9A6771

Ο καθιερωμένος πλέον θεσμός του Tweed Run πραγματοποιήθηκε για 4η συνεχή χρονιά από το Poseidonion Grand Hotel των Σπετσών σε συνεργασία με το Ελληνικό Μουσείο Ποδηλάτου. Το αμείωτο ενδιαφέρον του κόσμου για την ιδιαίτερη αυτή εκδήλωση με αναφορές σε αξίες περασμένων εποχών επιβεβαιώθηκε για ακόμα μία φορά, με τις Σπέτσες να αποτελούν τον ιδανικό καμβά και τους συμμετέχοντες να γεμίζουν το ξενοδοχείο και την Πλατεία Ποσειδωνίου με τα ποδήλατα τους και τις προσεγμένες vintage ενδυμασίες τους. 

Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά την εκδήλωση στήριξε η Barbour ως Μεγάλος Χορηγός, με τα κομψά ρούχα της να πλημμυρίζουν το νησί των Σπετσών.

resized  M9A6732

Από νωρίς το πρωί του Σαββάτου, οι συμμετέχοντες συγκεντρώθηκαν στο Poseidonion Grand Hotel με τους άνδρες να απολαμβάνουν το moustache grooming και την περιποίηση των παπουτσιών τους όσο το κομμωτήριο του ξενοδοχείου φρόντιζε για την όμορφη παρουσίαση των κυριών. Κλασικά ποδήλατα αξίας, προσεγμένες μέχρι την τελευταία λεπτομέρεια εμφανίσεις και χαμόγελα μεταξύ φίλων και γνωστών πρωταγωνίστησαν στο lobby του ξενοδοχείου και την Πλατεία Ποσειδωνίου.

resized  M9A6795

Η έναρξη της ανοιξιάτικης ποδηλατάδας δόθηκε παραδοσιακά με την οικογενειακή φωτογραφία στα σκαλιά του Poseidonion Grand Hotel και στη συνέχεια η πρώτη στάση πραγματοποιήθηκε στον προαύλιο χώρο της Αναργυρείου και Κοργιαλενείου Σχολής Σπετσών. Οι παρευρισκόμενοι απόλαυσαν τσάι και λουκουμάδες, πλαισιωμένοι από τα επιβλητικά πεύκα και τα μεγαλοπρεπή κτίρια της Σχολής.

resized  M9A6826

Στη συνέχεια, η βόλτα συνεχίστηκε με προορισμό το Παλιό Λιμάνι και στάση στο εστιατόριο "Ορλώφ" με φόντο τις χρωματικές αντιθέσεις του συννεφιασμένου Σπετσιώτικου ουρανού που εντυπωσίασαν. Στην περιοχή του Φάρου, με θέα τα καπετανόσπιτα των Σπετσών και τα νερά του Αργοσαρωνικού έλαβε χώρα το καθιερωμένο πικ νικ, με επιλογές εμπνευσμένες από τα παραδοσιακά Βρετανικά πικ νικ για τις οποίες φρόντισε ο chef του ξενοδοχείου Σταμάτης Μαρμαρινός.

resized  M9A6859

Η ποδηλατάδα σφραγίστηκε με την τελευταία στάση στο Μουσείο της Μπουμπουλίνας όπου τα ποδήλατα αντίκες βραβεύτηκαν στις κατηγορίες "Κλασικά Ποδήλατα", "Ποδήλατα Πόλης", "Κούρσες" και "Καλύτερα διακοσμημένο ποδήλατο". Η απονομή πραγματοποιήθηκε στο προαύλιο χώρο του Μουσείου με τα διαγωνιζόμενα ποδήλατα παραταγμένα στον εξωτερικό χώρο της ιστορικής κατοικίας.

resized  M9A6886 a

Αποκορύφωση του event αποτέλεσε το vintage beauty pageant που πραγματοποιήθηκε στο lobby του Poseidonion Grand Hotel με αντρικές, γυναικείες και παιδικές ενδυμασἰες να κλέβουν τις εντυπώσεις της κριτικής επιτροπής. Η Λυδία Ζάνη PR & Marketing Manager της Notos COM,  η ηθοποιός Ναταλία Δραγούμη, η Κέλλυ Δεσύπρη Web Editor του Madame Figaro, ο Χάρης Ντάβλας, Founder του blog In Icons We Trust, η Χρυσιάννα Ανδριοπούλου, Founder του Shoprano blog και ο Παναγιώτης Γρηγορίου, ιδιοκτήτης του 1900 The Barber Shop αποτέλεσαν την κριτική επιτροπή που μέσα σε ευχάριστο κλίμα  γεμάτο χιούμορ αξιολόγησαν τις ωραίες παρουσίες.

resized  M9A6944

Οι συμμετέχοντες διακρίθηκαν στις κατηγορίες "Καλύτερη Ενδυμασία Ανδρών", "Καλύτερη Ενδυμασία Γυναικών", "Καλύτερη Ομαδική Συμμετοχή", "Καλύτερο Μουστάκι", και "Νεότερος" - "Νεότερη" για τις παιδικές συμμετοχές. Οι βραβεύσεις ολοκληρώθηκαν με την απονομή τιμητικής πλακέτας στις Αρχές του τόπου καθώς και στο Ελληνικό Μουσείο Ποδηλάτου αποτίοντας φόρο τιμής στον ιδρυτή του Ιωάννη Σινάνογλου για την προσφορά του στον χώρο του ποδηλάτου. Η βραδιά συνεχίστηκε στο lobby του Poseidonion Grand Hotel με cocktails υπό τους ήχους rock και swing από τους Johnny Vavouras & The Cadillacs.

resized  M9A7215

Την Κυριακή, οι tweeders απόλαυσαν brunch στη βεράντα του Poseidonion Grand Hotel, όσο κάποιοι δοκίμαζαν τις δεξιότητες τους με bike trials στην Πλατεία Ποσειδωνίου, σφραγίζοντας με αυτόν τον τρόπο μια επιτυχημένη εκδήλωση.

resized  M9A7217

 Ο Αντώνης Βορδώνης, Διευθύνων Σύμβουλος του Poseidonion Grand Hotel, δήλωσε:

"Το 4ο Tweed Run ήρθε για να επιβεβαιώσει ότι μιλάμε πλέον για ένα θεσμό που έχει καθιερωθεί στο νησί των Σπετσών. Κάθε χρόνο από την πρώτη χρονιά αντιλαμβανόμαστε πόσο το αγκαλιάζει ο κόσμος του νησιού αλλά και οι επισκέπτες από την υπόλοιπη χώρα, δίνοντας μας έτσι το έναυσμα για ακόμα περισσότερες πρωτοβουλίες που προάγουν την ψυχαγωγία και την ευχαρίστηση με γνώμονα την ανάδειξη του προορισμού των Σπετσών. Εκδηλώσεις όπως το Tweed Run συνάδουν αρμονικά με τον χαρακτήρα του Ποσειδωνίου αλλά και του τόπου, με την φύση και την αρχιτεκτονική του, αλλά πάνω από όλα με τις αξίες του όπως είναι η ευγένεια και αρχοντιά των ανθρώπων του, αξίες και ήθη που προωθούνται μέσα από τέτοιες εκδηλώσεις."

resized Untitled Panorama1

Μεγάλος Χορηγός της εκδήλωσης ήταν η Barbour, ενώ Party Sponsor τα κρασιά από το Κτήμα Κοκοτός, καθώς και η μπύρα Volcan και το Βερμούτ Volkan on The Rocks. Yποστηρικτές της εκδήλωσης ήταν το 1900 The Barber Shop που επιμελήθηκε το moustache grooming, το κομμωτήριο του Ποσειδωνίου Poseidonia Hairworks που ανέλαβε τα χτενίσματα των κυριών, το μπαρ Hono&Lulu για την πρώτη βραδιά της εκδήλωσης, το Μουσείο Μπουμπουλίνας όπου πραγματοποιήθηκαν οι βραβεύσεις των ποδηλάτων, το εστιατόριο των Σπετσών «Ορλώφ» για την στάση των συμμετεχόντων πριν το πικ νικ, η Délifrance με τα αρτοποιήματα της για το πικ νικ, τα εστιατόρια «Ταρσανάς» και «Νερό Της Αγάπης» για τους λουκουμάδες στην στάση για το τσάι και η ΕΥΖΗΝ που οργάνωσε τα bike trials. Το Tweed Run διεξήχθη υπό την αιγίδα του Δήμου Σπετσών και του Εμπορικού και Βιοτεχνικού Συλλόγου Σπετσών. Χορηγοί επικοινωνίας ήταν το Madamefigaro.gr, το Fay's Control,  το Greek Travel Pages και το In Icons We Trust.

 
Νέα έρευνα κατακεραυνώνει γονείς και smartphones. H χρήση των κινητών διαλύει την οικογενειακή ζωή.
News - Magazino
Τετάρτη, 26 Απρίλιος 2017 10:16

Νέα έρευνα κατακεραυνώνει γονείς και smartphones.

H χρήση των κινητών διαλύει την οικογενειακή ζωή.
c4b20-smartphones-family

Νέα έρευνα κατακεραυνώνει γονείς και smartphones – Πώς η χρήση των κινητών διαλύει την οικογενειακή ζωή; - Κεντρική Εικόνα
Η χρήση κινητών τηλεφώνων από τους γονείς βλάπτει σοβαρά την οικογενειακή ζωή, αναφέρεται σε έρευνα που διεξήγαγε σε μαθητές η βρετανική εταιρεία Digital Awareness UK.

Σύμφωνα με το πόρισμα της έρευνας, η υπερβολική χρήση κινητών τηλεφώνων από τους γονείς έχει σοβαρές επιδράσεις στην οικογενειακή ζωή και επηρεάζει πολλές φορές σημαντικά την ψυχολογία των παιδιών.

Συγκεκριμένα, το ένα τρίτο των ερωτηθέντων -2.000 μαθητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, ηλικίας μεταξύ 11 και 18 ετών-, απάντησαν ότι έχουν ζητήσει επανειλημμένα από τους γονείς τους να σταματήσουν να ασχολούνται διαρκώς με τη συσκευή κινητής τηλεφωνίας. Το 14% αυτών δήλωσαν ότι οι γονείς τους χρησιμοποιούν το κινητό τους ακόμα και την ώρα των οικογενειακών γευμάτων -όχι μόνο για κλήσεις αλλά και για να σερφάρουν στο Διαδίκτυο- εντούτοις, το 95% των ερωτηθέντων γονέων - 3.000 ενήλικες συμμετείχαν στην έρευνα- αρνήθηκε ότι ισχύει κάτι τέτοιο.

Μεταξύ των μαθητών: το 82% αισθάνεται ότι κατά τη διάρκεια των γευμάτων θα πρέπει να μην γίνεται χρήση κινητού τηλεφώνου από κανένα μέλος της οικογένειας. Το 22% δήλωσε ότι η εκτεταμένη χρήση του κινητού αποξενώνει τα μέλη της οικογένειας. Το 36% των ερωτηθέντων υπογράμμισαν ότι έχουν ζητήσει από τους γονείς τους να αφήσουν στην άκρη τη συσκευή.

Από αυτό το ποσοστό, το 46% δήλωσαν ότι οι γονείς τους δεν δίνουν καμία σημασία στη συγκεκριμένη έκκλησή τους, ενώ το 44% των μαθητών δήλωσαν απογοήτευση για αυτή τη συμπεριφορά.

Παρά τα παραπάνω συμπεράσματα, μόλις το 10% των γονέων πιστεύουν ότι η εκτεταμένη χρήση κινητών τηλεφώνων από την πλευρά τους προκαλεί ανησυχία στα παιδιά τους, παρόλο που σχεδόν το 43% παραδέχτηκαν ότι πιθανόν ξοδεύουν πολύ από τον χρόνο τους στο Διαδίκτυο.

Το 37% των γονέων δήλωσαν επίσης ότι ο χρόνος που περνούν καθημερινά στο Διαδίκτυο κυμαίνεται μεταξύ 3 με 5 ώρες την ημέρα, ενώ το 5% αυτών απάντησαν ότι ο χρόνος αυτός αυξάνεται σημαντικά κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου (συνολικά περίπου 15 ώρες).

Σύμφωνα με την έρευνα, σχεδόν τα τρία τέταρτα των μαθητών (72%) δήλωσαν ότι ξοδεύουν περίπου 10 ώρες την ημέρα στο Διαδίκτυο. Η μεγαλύτερη έγνοια που εξέφρασε το σχεδόν το ήμισυ των μαθητών (47%) είναι ότι η πολύωρη χρήση του Διαδικτύου οδηγεί σε στέρηση ύπνου, ωστόσο μόλις το 10% των γονέων που συμμετείχαν στην έρευνα δήλωσαν ότι αυτό τους προκαλεί ανησυχία.

http://www.typos.com.cy/cat/10/article/27429

 

 
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΟΜΟΡΦΙΑΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ - The Star of North 2017 - Α΄ προκριματικός Θεσσαλονίκης
News - Magazino
Τρίτη, 25 Απρίλιος 2017 18:02

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΟΜΟΡΦΙΑΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ - <The Star of North 2017 > - Α΄ προκριματικός Θεσσαλονίκης

resized 18058008 1491434377567276 2812818832310172172 n

Ο υπέροχος χώρος του <The GRAND Cafe > επιλέχθηκε για να πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 5 Μαΐου στις 20..00 ο Α΄ προκριματικός Θεσσαλονίκης του Διαγωνισμού Ομορφιάς Μακεδονίας <The Star of North 2017>.
Μία λαμπερή βραδιά ομορφιάς για την ανάδειξη των Miss της Θεσσαλονίκης με την υποστήριξη των εφημεριδων <ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ>,<ThessNews>,καιι <Atticanews.gr> ,του περιοδικού <TIMES>,της <ΕΓΝΑΤΙΑ Τηλεόραση> (Εκπομπή Escape Clubbing) και του <Shop TV>.

resized 17862700 1475711719139542 8904726685533193768 n

<The Star of North 2016>


Δηλώστε συμμετοχή και κερδίστε:
Δώρα , Υποτροφίες Σχολών Μοντέλων & Συμβόλαια Εργασίας στο χώρο του μόντελινγκ και της διαφήμισης.
Δικαίωμα συμμετοχής έχουν νέες από όλη τη Βόρεια Ελλάδα
15-25 ετών ( με έγκριση κηδεμόνα για κάτω των 18) και για πληροφορίες και δηλώσεις συμμετοχής μπορούν να αποστειλουν e-mail στη διαφημιστική <Unique> (Τηλ. Επικοινωνίας : 6946 320 619) (E-mail:  Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.  / Υπόψη κας Βίκυ Κωνσταντινίδη), με :Oνοματεπώνυμο,Ημερ/νια Γέννησης,Διεύθυνση,Τηλ,Υψος και δύο φωτoγραφίες (μία προσώπου και μία ολόσωμη) ή να επικοινωνήσουν με τη διεύθυνση του <The GRAND Cafe > (Αμπελοκήπων 29 Σταυρούπολη Θεσσαλονίκη - Τηλ. 231 066 6160 ).

ΦΩΤΟ (ΚΑΤΑ ΣΕΙΡΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗΣ).... Φωτο 1.<The Star of North 2016>... Φωτο 2.Oι επιχειρηματίες του <The GRAND Cafe>,Προκόπης Μαυρίδης και Αντώνης Μαυρίδης και το μοντέλο και διερμηνέας Juliana....Φωτο 3.Νίκος Βορεινός,διευθυντής διαφημιστικής <Unique>, Ανατολή Εξαδακτύλου...Φωτο 4.Παρουσίαση: Σόνια Δημητριάδου....Φωτο 5. Η Chris Limo GR V.I.P. στη μεταφορά των υποψηφίων και  νικητριών

 

resized 17903780 1483601018350612 7414711700532712852 n

 

Παρουσίαση: Σόνια Δημητριάδου

resized 1417558 1080901108620607 213752367079441082 o

 

Νίκος Βορεινός,διευθυντής διαφημιστικής <Unique>, Ανατολή Εξαδακτύλου

 

resized 17814368 1476863169024397 942249116924294671 o

 

Oι επιχειρηματίες του <The GRAND Cafe>

resized 18057189 1491434180900629 8405503702505396920 n

Η Chris Limo GR V.I.P. στη μεταφορά των υποψηφίων και  νικητριών

Τελευταία Ενημέρωση στις Τρίτη, 25 Απρίλιος 2017 18:10
 
Βοηθοί-ρομπότ, Ιαπωνία: Οι αυτοκινητοβιομηχανίες στρέφονται στον χώρο των ρομπότ για ηλικιωμένους.
News - Magazino
Τρίτη, 18 Απρίλιος 2017 10:02

Βοηθοί-ρομπότ,

Ιαπωνία: Οι αυτοκινητοβιομηχανίες στρέφονται στον χώρο των ρομπότ για ηλικιωμένους.
a002a-asimo

Πέρα από τα όρια των κλασικών τους δραστηριοτήτων κοιτούν ιαπωνικές αυτοκινητοβιομηχανίες, στρεφόμενες προς τομείς όπως τα αυτόνομα οχήματα, αλλά και η ανάπτυξη ρομποτικών εξωσκελετών για ηλικιωμένους, καθώς η χώρα αντιμετωπίζει έντονο το πρόβλημα της γήρανσης του πληθυσμού.

Όπως αναφέρει το Reuters, η Toyota ανακοίνωσε πως είναι πιθανό το ενδεχόμενο να γίνει μαζική παραγωγός ρομπότ που θα βοηθούν ηλικιωμένους, σε μια Ιαπωνία της οποίας ο πληθυσμός γερνά με ταχύτερους ρυθμούς από τον υπόλοιπο κόσμο, καθώς οι ρυθμοί γεννήσεων μειώνονται.

Καθώς τα δημογραφικά χαρακτηριστικά της χώρας μεταβάλλονται, επηρεάζονται και οι αυτοκινητοβιομηχανίες, καθώς, πέρα από την έλλειψη εργατικού δυναμικού και τα άλλα παρεμφερή ζητήματα, προκύπτει και το θέμα της πτώσης της ζήτησης για αυτοκίνητα στο εσωτερικό της χώρας.

H Toyota, η δεύτερη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο, έκανε το πρώτο της βήμα όσον αφορά στην εκμετάλλευση ρομπότ αποκατάστασης, ξεκινώντας μια υπηρεσία ενοικίασης του συστήματος υποβοήθησης περπατήματός της, που βοηθά ασθενείς να μαθαίνουν να περπατούν ξανά, μετά από προβλήματα υγείας.

Από πλευράς της, η Honda είχε παρουσιάσει τα δικά της ρομποτικά πόδια το 2015, που βασίζονταν σε τεχνολογία που είχε αναπτυχθεί για το ρομπότ ASIMO.

«Αν υπάρχει ένας τρόπος να βοηθήσουμε περισσότερους ηλικιωμένους να κινούνται αφού έχουν χάσει τη δυνατότητα να οδηγούν, πρέπει να κοιτάξουμε πέρα από τα αυτοκίνητα και να εξελιχθούμε σε έναν κατασκευαστή ρομπότ» είπε στο Reuters ο Τοσιγιούκι Ισόμπε, επικεφαλής του Frontier Research Center. «Είτε πρόκειται για ρομπότ είτε για αυτοκίνητα, αν υπάρχει ανάγκη για μαζική παραγωγή ρομπότ, θα έπρεπε να το κάνουμε με όρεξη» τόνισε.

Η Ιαπωνία αντιμετωπίζει πιο έντονο το πρόβλημα της γήρανσης πληθυσμού από τον υπόλοιπο κόσμο, καθώς τα άτομα των 65 και άνω αντιπροσώπευαν το 26,7% του πληθυσμού της το 2015, τη στιγμή που ο μέσος όρος διεθνώς είναι 8,5%. Επίσης, παγκοσμίως, οι πωλήσεις ρομπότ για ηλικιωμένους και άτομα με κινητικά προβλήματα θα φτάσουν τις 37.500 μονάδες το 2016-2019, και αναμένεται να αυξηθούν σημαντικά μέσα στα επόμενα 20 χρόνια, σύμφωνα με την International Federation of Robotics.

Την ίδια στιγμή, οι πωλήσεις αυτοκινήτων στην Ιαπωνία έχουν πέσει 8,5% μεταξύ του 2013-2016, καθώς οι γηραιότεροι οδηγοί παύουν να αγοράζουν αυτοκίνητα, ενώ η κατοχή αυτοκινήτου εξελίσσεται σε χαμηλότερη προτεραιότητα μεταξύ των νεότερων οδηγών.

http://www.typos.com.cy/cat/13/article/27325

 


Σελίδα 1 από 479
Άξιος εκπρόσωπος η Φιλαρμονική Ορχήστρα του Δήμου Περιστερίου
Άξιος εκπρόσωπος η Φιλαρμονική Ορχήστρα του Δήμου Περιστερίου
Άξιος εκπρόσωπος η Φιλαρμονική Ορχήστρα του Δήμου Περιστερίου Η Φιλαρμονική Ορχήστρα του Δήμου Περιστερίου συμμετείχε ...

ΟΤΑΝ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ Ο ΕΡΩΤΑΣ - 4 Μαϊου στους κινηματογράφους (φωτο - τρειλερ)
ΟΤΑΝ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ Ο ΕΡΩΤΑΣ - 4 Μαϊου στους κινηματογράφους (φωτο - τρειλερ)
ΟΤΑΝ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ Ο ΕΡΩΤΑΣ - 4 Μαϊου στους κινηματογράφους (φωτο - τρειλερ) Πρεμιέρα στο Δεκαπενθήμερο των Σκηνοθετών, Cannes Film ...

ATTICANEWS.GR στο Facebook

Powered by Jasper Roberts - Blog
Διαφήμιση
Διαφήμιση