ATTICANEWS.GR

Member Area
Ναυτιλιακά
Στρατηγική συνεργασία της Atalanta Marine με την κυπριακή Interyachting PDF Εκτύπωση E-mail
Αναρτήθηκε απο τον/την ΑΙΘΟΥΣΑ ΣΥΝΤΑΞΗΣ   
Πέμπτη, 16 Μάρτιος 2017 12:23
Στρατηγική συνεργασία της Atalanta Marine με την κυπριακή Interyachting.
resized D54.2

Αθήνα, Μάρτιος 2017 - Μια νέα συνεργασία ξεκίνησε η Atalanta Marine ενώνοντας τις δυνάμεις της με την κυπριακή Interyachting, η οποία στο εξής θα αποτελεί τον αποκλειστικό εκπρόσωπο της εταιρείας στην Κύπρο. Με στόχο τη διεύρυνση του δικτύου συνεργατών της, η Atalanta Marine προχωρά στη σύναψη μίας ακόμα σημαντικής συνεργασίας εδραιώνοντας τη θέση της στον τομέα του yachting στη Μεσόγειο.

Με σαράντα χρόνια εμπειρίας, η Atalanta Marine διατηρεί συνεργασίες με μερικές από τις σημαντικότερες εταιρείες του κλάδου παγκοσμίως. Ως αποκλειστικός αντιπρόσωπος των Nautor's SwanX-YachtsFountaine PajotDragonflyOQSBotnia MarinSargoDelta και Greenline και προσφάτως της Black Pepper Yachts®, που δραστηριοποιούνται στην κατασκευή πολυτελών σκαφών, καθώς και της North Sails, εταιρείας κατασκευής πανιών, κατέχει ηγετική θέση στον τομέα του θαλάσσιου τουρισμού. Η Interyachting αποτελεί την ισχυρότερη εταιρεία στον κλάδο του yachting στην Κύπρο, καθώς εδώ και δύο δεκαετίες ασχολείται με τη ναύλωση σκαφών, καθώς και τις πωλήσεις πολυτελών σκαφών αναψυχής και εξοπλισμού yacht.

resized Ipanema58-1s 4

Ο κ. Γιώργος Έρτσος, Πρόεδρος της Atalanta Marine, δήλωσε σχετικά: «Η Atalanta Marine χαιρετίζει τη νέα συνεργασία με ιδιαίτερη χαρά, καθώς η Interyachting  αποτελεί μία από τις πιο αξιόλογες εταιρείες του κλάδου στην Κύπρο. Η τεράστια εμπειρία και των δύο εταιρειών, το κοινό εύρος δραστηριοτήτων, καθώς και οι ισχυρές συνεργασίες των δύο πλευρών θέτουν τις βάσεις για μια δυνατή σύμπραξη που θα ενισχύσει τη θέση και των δύο στον ευρύτερο χώρο της Μεσογείου».

Ο κ. Νικόλας Επιφανίου, Managing Director της Interyachting, ανέφερε: «Η συνεργασία αυτή ανοίγει νέους ορίζοντες και για τις δύο εταιρείες. Με την κατασκευή των νέων μαρίνων στην Κύπρο και την κάθοδο νέων εταιρειών και ξένων επενδυτών, δημιουργούνται καινούργιες προοπτικές και για τους δύο εταίρους. Είμαστε σίγουροι ότι η εν λόγω συνεργασία θα οδηγήσει στην επίτευξη των κοινών μας στόχων όπως αυτοί προσδιορίζονται μέσα από τη σύμπραξή μας, ενώ θα φέρει πολλά οφέλη και στις δύο πλευρές».

 
Συνάντηση του Δημάρχου Αίγινας με τον Υπουργό Ναυτιλίας PDF Εκτύπωση E-mail
Αναρτήθηκε απο τον/την ΑΙΘΟΥΣΑ ΣΥΝΤΑΞΗΣ   
Σάββατο, 11 Μάρτιος 2017 09:45

Συνάντηση του Δημάρχου Αίγινας με τον Υπουργό Ναυτιλίας

 

Σήμερα 10/3/2017 και ώρα 14:30 ο Δήμαρχος Αίγινας
κ.Δημήτριος Μούρτζης πραγματοποίησε προγραμματισμένο
ραντεβού με τον Υπουργό Ναυτιλίας κ.Κουρουμπλή Παναγιώτη.

Ο Κύριος Υπουργός και ο Αρχηγός του Λ.Σ Ναυάρχου κ.Ράπτη
ανταποκρίθηκαν θετικά σε όλα τα αιτήματα του Δήμου μας και
δήλωσαν ότι θα συμβάλλουν τα μέγιστα στην επίλυση
οποιονδήποτε προβλημάτων αντιμετωπίζουμε. Μάλιστα
εξασφαλίστηκε άμεσα η στελέχωση του προσωπικού του Κεντρικού
Λιμεναρχείου Αίγινας με την παρέμβαση του Διευθυντή
προσωπικού και συμπατριώτη μας κ.Δημοσθένη Παπαλεονάρδου.

Επιπλέον, εγκρίθηκε η χορήγηση ενός νέου πλωτού 9,5μετρων με
δυο μηχανές 250 ίππων, ενώ θα εξεταστεί η χορήγηση ενός
LAMBRO BOAT 57 για την διακομιδή ασθενών του νησιού μας
μαζί με την εξασφάλιση του απαραίτητου προσωπικού. Τέλος
συζητήθηκαν έργα που αφορούν τα λιμάνια του νησιού μας και
βρίσκονται σε στάδιο δημοπράτησης και η υλοποίηση τους θα
υποστηριχθεί απαραιτήτως από τον ίδιο τον κ.Υπουργό.

 

 
Γιώργος Αρβανιτίδης: Να δοθεί συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα για τις προσλήψεις πλοηγών στον ΟΛΘ PDF Εκτύπωση E-mail
Αναρτήθηκε απο τον/την ΑΙΘΟΥΣΑ ΣΥΝΤΑΞΗΣ   
Πέμπτη, 09 Μάρτιος 2017 15:48

Γιώργος Αρβανιτίδης: Να δοθεί συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα για τις προσλήψεις πλοηγών στον ΟΛΘ


Έχουν περάσει πάνω από δύο μήνες από τη μέρα που το Υπουργείο Ναυτιλίας απάντησε ότι σχεδιάζει την πλήρωση των κενών θέσεων πλοηγών στον ΟΛΘ και μέχρι σήμερα καμία διαδικασία δεν έχει ολοκληρωθεί.

Για το λόγο αυτό ο Τομεάρχης Ναυτιλίας και Βουλευτής Β’ Θεσσαλονίκης της Δημοκρατικής Συμπαράταξης Γιώργος Αρβανιτίδης κατέθεσε ερώτηση προς τους Υπουργούς Ναυτιλίας και Διοικητικής Ανασυγκρότησης ζητώντας να δοθεί συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα για την ολοκλήρωση των απαραίτητων γραφειοκρατικών διαδικασιών, αφού όπως αναφέρει χαρακτηριστικά «η υποστελέχωση της πλοηγικής υπηρεσίας δημιουργεί τεράστια προβλήματα στην εμπορική λειτουργία του ΟΛΘ».

Ακολουθεί το πλήρες κείμενο της ερώτησης.

Κύριε και κυρία Υπουργέ,

Όπως πολύ καλά γνωρίζετε η υποστελέχωση της πλοηγικής υπηρεσίας δημιουργεί τεράστια προβλήματα στην εμπορική λειτουργία του ΟΛΘ.

Αναγνωρίζοντας το πρόβλημα, στην από 02.01.2017 απάντηση του Υ.ΝΑ.Ν.Π. για τα κενά στις θέσεις πλοηγών, αναφέρεται ότι «Το Υπουργείο Ναυτιλίας έχει προκηρύξει την πλήρωση μίας θέσης Αρχιπλοηγού, στη Θεσσαλονίκη, με κατ’ εκλογήν προαγωγή ενός πλοηγού από οποιοδήποτε πλοηγικό σταθμό. Το θέμα είναι στο Υπηρεσιακό Συμβούλιο. Επιπλέον, με άλλη απόφαση του Υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, προκηρύχτηκε γραπτός διαγωνισμός για την πλήρωση τριών κενών θέσεων πλοηγών. Η μία αφορά τον πλοηγικό σταθμό της Θεσσαλονίκης. Η διαδικασία είναι σε εξέλιξη».

Μάλιστα, στην ίδια απάντηση αναφέρεται επίσης ότι «Επειδή αυτή η διαδικασία είναι χρονοβόρα, ο Υπουργός Ναυτιλίας, Παναγιώτης Κουρουμπλής, ζήτησε από το Υπουργείο Διοικητικής Ανασυγκρότησης έγκριση για την πρόσληψη έκτακτου προσωπικού, με σύμβαση ορισμένου χρόνου εργασίας, οκτώ μηνών, ώστε να καλυφθούν έκτακτες ανάγκες. Από αυτές τις 39 θέσεις, οι 11 είναι πλοηγών και μία από αυτές είναι για τη Θεσσαλονίκη».

Κατόπιν των ανωτέρω ερωτάσθε κ. Υπουργοί:

  • Ποιο είναι το ακριβές χρονοδιάγραμμα πλήρωσης της μίας κενής θέσης Αρχιπλοηγού και της μίας κενής θέσης πλοηγού στον ΟΛΘ;
  • Εγκρίθηκε από το Υπουργείο Διοικητικής Ανασυγκρότησης το αίτημα του Υπουργού Ναυτιλίας για την πρόσληψη πλοηγού, ως έκτακτο προσωπικό, με 8μηνη σύμβαση εργασίας; Αν ναι, να ενημερωθεί η Βουλή για το ακριβές χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης της εν λόγω διαδικασίας.

 

 
Ερώτηση που κατέθεσε ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος με το Ποτάμι Γιώργος Αμυράς σχετικά με τη νομοθέτηση για τον θαλάσσιο χωροταξικό σχεδιασμό. « Τρεις μήνες έγκυος στο συρτάρι…» PDF Εκτύπωση E-mail
Αναρτήθηκε απο τον/την ΑΙΘΟΥΣΑ ΣΥΝΤΑΞΗΣ   
Τρίτη, 07 Μάρτιος 2017 18:42

Ερώτηση που κατέθεσε ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος με το Ποτάμι Γιώργος Αμυράς σχετικά με τη νομοθέτηση για τον θαλάσσιο χωροταξικό σχεδιασμό.

« Τρεις μήνες έγκυος στο συρτάρι…»

AMYRAS

Χωροταξικός σχεδιασμός γίνεται όχι μόνο στη στεριά αλλά και στη θάλασσα και την παράκτια ζώνη, ωστόσο η χώρα μας έχει μείνει πίσω καθώς έως σήμερα δεν έχει ενσωματώσει στο ελληνικό δίκαιο την Κοινοτική Οδηγία 2014/89/ΕΕ που ρυθμίζει τα εν λόγω θέματα, επισημαίνει ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του Ποταμιού Γιώργος Αμυράς με ερώτησή του προς τον υπουργό Περιβάλλοντος και Ενέργειας Γ. Σταθάκη.

Τρεις μήνες πέρασαν από την ολοκλήρωση της διαβούλευσης του σχετικού νομοσχεδίου και βρισκόμαστε σε σημείο στασιμότητας.

Ο κ. Αμυράς χαρακτηρίζει άμεσης προτεραιότητας τη δημιουργία του συγκεκριμένου θεσμικού πλαισίου δεδομένου ότι ο εν λόγω σχεδιασμός επηρεάζει τις θαλάσσιες μεταφορές, την αλιεία, τις εξορύξεις υδρογονανθράκων, τον τουρισμό και φυσικά την περιβαλλοντική προστασία.

Επισημαίνει επίσης, ότι τα θαλάσσια χωροταξικά σχέδια επιβάλλεται να υποβληθούν σε διαδικασία στρατηγικής περιβαλλοντικής εκτίμησης, καθώς και να ληφθούν υπόψη συνδυαστικά οι περιβαλλοντικές, οικονομικές, κοινωνικές παράμετροι και τα ζητήματα ασφαλείας. Επιπλέον, ο θαλάσσιος χωροταξικός σχεδιασμός πρέπει να βρίσκεται σε συνάφεια με τον αντίστοιχο χωροταξικό σχεδιασμό του χερσαίου χώρου και να διασφαλίζει τη διασυνοριακή συνεργασία

Ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του Ποταμιού Γιώργος Αμυράς, ρωτά τον υπουργό Περιβάλλοντος και Ενέργειας Γ. Σταθάκη πότε θα φέρει στη Βουλή το σχετικό νομοσχέδιο καθώς και αν έχει δημιουργηθεί ένα σύστημα λήψης αποφάσεων και κανόνων, ένα είδος περιβαλλοντικής εκτίμησης με οικονομική διάσταση.

 

Ακολουθεί το πλήρες κείμενο της ερώτησης:

 

Γιώργος Αμυράς

Βουλευτής Β΄ Αθήνας – Το Ποτάμι

Αθήνα, 07.03.2017

ΕΡΩΤΗΣΗ

ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ

 

ΘΕΜΑ: Εθνικός Θαλάσσιος Χωροταξικός Σχεδιασμός

 

Η Κοινοτική Οδηγία 2014/89/ΕΕ, που πρόκειται να ενσωματωθεί στο ελληνικό δίκαιο, προβλέπει τη δημιουργία του πρώτου θεσμικού πλαισίου για τον χωροταξικό σχεδιασμό στη θάλασσα και στην παράκτια ζώνη.

Ο εν λόγω σχεδιασμός επηρεάζει τις θαλάσσιες μεταφορές, την αλιεία, τις εξορύξεις υδρογονανθράκων, τον τουρισμό και φυσικά την περιβαλλοντική προστασία. Ουσιαστικά οδηγεί σε συνεργασία ανάμεσα στις χώρες της Ε.Ε. και τρίτες χώρες με κοινά θαλάσσια σύνορα. Αποτελεί τη νέα πρόκληση, η οποία δεν είναι ακόμη απολύτως αποσαφηνισμένη στις λεπτομέρειές της.

Η Κοινοτική Οδηγία σκιαγραφεί ένα νέο ενιαίο πλαίσιο κανόνων. Συγκεκριμένα, κάθε χώρα θα πρέπει να αποκτήσει μια εθνική χωρική στρατηγική για το θαλάσσιο χώρο έως τις 31 Μαρτίου 2021, προσδιορίζοντας τις στρατηγικές κατευθύνσεις για τις θαλάσσιες περιοχές και τις παράκτιες ζώνες καθώς και την υπόδειξη της αναγκαιότητας ή μη για την εκπόνηση ειδικότερων σχεδίων.

Επίσης, τα θαλάσσια χωροταξικά σχέδια πρέπει να υποβάλλονται σε διαδικασία στρατηγικής περιβαλλοντικής εκτίμησης, καθώς και να λαμβάνονται υπόψη συνδυαστικά οι περιβαλλοντικές, οικονομικές, κοινωνικές παράμετροι και τα ζητήματα ασφαλείας.

Επιπλέον, ο θαλάσσιος χωροταξικός σχεδιασμός πρέπει να βρίσκεται σε συνάφεια με τον αντίστοιχο χωροταξικό σχεδιασμό του χερσαίου χώρου και να διασφαλίζει τη διασυνοριακή συνεργασία.

Από τις 28 Νοεμβρίου 2016 ολοκληρώθηκε η διαβούλευση του σχετικού νομοσχεδίου που έθεσε το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας, ωστόσο ακόμη επεξεργάζεται.

Στο πλαίσιο αυτό, ερωτάσθε:

  1. Πότε προβλέπεται να έρθει ως ολοκληρωμένο νομοσχέδιο στο νομοθετικό έργο της Βουλής;

  2. Έχει προβλεφθεί η προστασία και οργάνωση του παράκτιου χώρου;

  3. Έχετε δημιουργήσει ένα σύστημα λήψης αποφάσεων και κανόνων, ένα είδος περιβαλλοντικής εκτίμησης με οικονομική διάσταση;

 

 

Ο ερωτών βουλευτής

Γιώργος Αμυράς, Β’ Αθήνας

Τελευταία Ενημέρωση στις Τρίτη, 07 Μάρτιος 2017 18:45
 
ΔΗΜΟΣ ΠΕΙΡΑΙΑ - ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΣ ΦΟΡΕΩΝ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΗ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΩΝ «ΗΜΕΡΩΝ ΘΑΛΑΣΣΑΣ 2017» ΣΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΠΙΝΑΚΟΘΗΚΗ. PDF Εκτύπωση E-mail
Αναρτήθηκε απο τον/την ΑΙΘΟΥΣΑ ΣΥΝΤΑΞΗΣ   
Τετάρτη, 01 Μάρτιος 2017 13:47

ΔΗΜΟΣ ΠΕΙΡΑΙΑ - ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΣ  ΦΟΡΕΩΝ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ  ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΗ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΩΝ «ΗΜΕΡΩΝ ΘΑΛΑΣΣΑΣ 2017» ΣΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΠΙΝΑΚΟΘΗΚΗ.

 resized IMG 9327

Ύστερα από πρόσκληση του Δήμου Πειραιά πραγματοποιήθηκε χθες,  στη Δημοτική Πινακοθήκη, συνάντηση με εκπροσώπους φορέων του Πειραιά, με αντικείμενο την ανταλλαγή απόψεων σχετικά με τη διοργάνωση για τρίτη χρονιά του θεσμού:  «Ημέρες Θάλασσας».

 

Οι εκπρόσωποι των φορέων της πόλης, μετά την εισήγηση του Εντεταλμένου Δημοτικού Συμβούλου Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης και Επιχειρηματικότητας κ. Πέτρου Κόκκαλη, διατύπωσαν αρκετές προτάσεις κι έγινε εποικοδομητικός διάλογος. Στο τέλος συμφωνήθηκε να πραγματοποιηθεί συνάντηση σε διευρυμένο επίπεδο, στο Ε.Β.Ε.Π.,  την Τετάρτη 22 Μαρτίου 2017.

 

 

 

Ο Εντεταλμένος Δημοτικός Σύμβουλος Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης και Επιχειρηματικότητας και επικεφαλής της οργανωτικής ομάδας του Δήμου για  την προετοιμασία και  τη διεξαγωγή των «Ημερών Θάλασσας 2017», κ. Πέτρος Κόκκαλης, εισηγητικά τόνισε:

 

«Ευχαριστώ πολύ για την ανταπόκριση στην πρόσκληση  της οργανωτικής ομάδας για τις «Ημέρες θάλασσας 2017», για να ξεκινήσουμε και φέτος να δούμε πως θα εξελιχθεί αυτή η γιορτή, που γίνεται κάθε χρόνο. Με επικεφαλής τον Δήμαρχο δημιουργήθηκε μια ομάδα στον Δήμο που είναι ο Παναγιώτης Κυρίμης, ο Μάκης Αγγελετάκης, η Κατερίνα, που θα αναλάβει φέτος το οργανωτικό κομμάτι. Έχουμε πλέον δύο εμπειρίες από τις «Ημέρες Θάλασσας»: την πρώτη χρονιά που ήταν η «Ευρωπαϊκή Ημέρα Θάλασσας», που κάναμε πάρα πολλές εκδηλώσεις, σε πολύ λίγο χρόνο. Πέρσι είχαμε πολύ μεγάλο φόρτο εργασίας στον Δήμο λόγω της κρίσης του προσφυγικού, που είχαμε στο λιμάνι τόσο κόσμο και η αλήθεια είναι ότι δεν μπορέσαμε να κάνουμε αυτό που θέλαμε, οπότε κάναμε περισσότερες απλωμένες εκδηλώσεις. Φέτος λέμε πως είναι η χρονιά που θα προσπαθήσουμε να καταλήξουμε σε ένα «format» που θα το ακολουθούμε για τα επόμενα χρόνια.

 

Πιστεύουμε ότι το τελευταίο Σαββατοκύριακο του Μαΐου είναι μια πολύ καλή περίοδος για να μπορέσει η πόλη μας σιγά – σιγά να την κατοχυρώσει, να μπορέσει να δημιουργήσει μια ετήσια γιορτή, όπου αναδεικνύονται οι δεξιότητες και οι ικανότητες της πόλης γύρω από τη θάλασσα. Είναι η εποχή που κι ο κόσμος γυρνάει προς τη θάλασσα και είναι κι εποχή να του θυμίζουμε, ότι ο Πειραιάς είναι η ναυτική πρωτεύουσα της Ελλάδος και μια πόλη που έχει πάρα πολλά πράγματα να δείξει. Αυτό που έχουμε σκεφτεί φέτος και θέλουμε να συζητήσουμε μαζί σας είναι το εξής: πιστεύουμε ότι με βάση τις εμπειρίες των προηγούμενων ετών θα θέλαμε να ξεκινήσουμε να διοργανώσει ο Δήμος 6-7 βασικές μεγάλες εκδηλώσεις, που θα είναι ο σκελετός των «Ημερών Θάλασσας»  και να ξεκινήσουμε την κουβέντα μαζί τώρα, που είναι ακόμα Φεβρουάριος, ώστε να ακούσουμε και από τις δικές σας προτάσεις, τι είναι αυτό που θέλετε να κάνετε, τι είναι αυτό που μπορείτε να κάνετε για να μπορέσουμε να το εντάξουμε, όλο αυτό, σε ένα ενιαίο επικοινωνιακό πρόγραμμα.

 resized IMG 9317

Θα ξαναστήσουμε φέτος το site, θα κάνουμε φέτος από αρκετά νωρίς μια μεγάλη  επικοινωνιακή καμπάνια για να επικοινωνήσουμε σε όλη την Αττική, γιατί αυτό είναι το κοινό μας. Ο στόχος μας είναι διπλός: ο ένας στόχος είναι εσωτερικός. Να κινητοποιηθούμε μέσα στην πόλη, να συνεργαστούμε και μέσα από αυτήν την τριβή μεταξύ μας να αρχίσουμε να είμαστε και πιο παραγωγικοί. Να δείξουμε δηλαδή, οι ίδιοι στους εαυτούς μας τι μπορεί να κάνει αυτή η πόλη. Ένας δεύτερος στόχος είναι να προσεγγίσουμε πιο δυναμικά το κοινό της Αττικής και να τους προσκαλέσουμε να έρχονται στον Πειραιά όλο και πιο συχνά.

 

Οι βασικές εκδηλώσεις για τις οποίες συζητάμε για φέτος είναι το καθιερωμένο πια πάρτι στην Τρούμπα, είναι η πολύ πετυχημένη από πέρσι εκδήλωση με την υποδοχή της τριήρους με το Πολεμικό Ναυτικό στο Πασαλιμάνι – πέρσι είχε πάρα πολύ κόσμο - και θέλουμε φέτος να κάνουμε μια λίγο διαφορετική προσέγγιση. Φέτος για πρώτη φορά θα μπορέσουμε να κάνουμε αυτό που δεν μπορέσαμε να κάνουμε ούτε την πρώτη χρονιά. Να κάνουμε μια μεγάλη «regatta»  σε συνεργασία με τους Ιστιοπλοϊκούς Ομίλους στο Μικρολίμανο, να βγούνε στη θάλασσα πάρα πολλά «πλεούμενα» και να περιπλεύσουν τον Πειραιά, κυρίως ιστιοπλοϊκά, αλλά και κωπηλατικά.

 

Συζητάμε με το Πανεπιστήμιο Πειραιά και το Τ.Ε.Ι. να κάνουμε για πρώτη φορά μια κοινή ημερίδα, μια ολόκληρη μέρα, με τους καθηγητές τους,  στο Ε.Β.Ε.Π. – ένα καλό παράδειγμα συνεργασίας θεσμών - που θα αναδείξουν θέματα Ναυτιλίας και θαλάσσιας οικονομίας. Έχουμε τους πολύ επιτυχημένους από πέρσι κολυμβητικούς αγώνες για το κύπελλο κολύμβησης Πειραιά και σε συνδυασμό με κάποιο αγώνα ανοικτής θάλασσας, όπως είχαμε κάνει παλιά την αναβίωση του αγωνίσματος των Πρώτων Ολυμπιακών Αγώνων. Έχουμε επίσης το πολύ επιτυχημένο παράδειγμα το οποίο το συντηρούμε με τη «εφτά» και την ξενάγηση στο «LIMPERTY», για ν’ ανοίξει στον κόσμο. Πέρσι πέρασαν 900 περίπου άτομα. Είναι ένα πολύ σημαντικό τοπόσημο για τον Πειραιά.

 

Το Ναυτικό Μουσείο έχει κι αυτό μια καινούρια έκθεση που θα εγκαινιάσει εκείνες τις ημέρες. Έχουμε την επίδειξη μόδας του Εμπορικού Συλλόγου. Συζητάμε για κάποιες πιθανώς συναυλίες. Υπάρχει μια πρόταση να γίνει ένα κυνήγι του θησαυρού στην πόλη. Είναι ένας δημοφιλής τρόπος για τους νέους να γνωρίσουν την πόλη τους και σχεδιάζεται μια διαδρομή για να κρατήσει μια μέρα ολόκληρη που να πάει σε διάφορα τοπόσημα του Πειραιά.

 

Αυτές είναι λίγο πολύ οι 7-8 κεντρικές εκδηλώσεις  γύρω από τις οποίες θα χτίσουμε τις Ημέρες Θάλασσας. Έχουμε και διάφορα events που γίνονται παραδοσιακά από τους διάφορους Συλλόγους, οπότε αυτό που θα θέλαμε να κάνουμε σήμερα είναι να ακούσουμε από εσάς, αν έχετε έτοιμες κάποιες προτάσεις, ειδάλλως να συζητήσουμε να ξαναβρεθούμε με τις προτάσεις σας - όπως το είχαμε κάνει με τα θεματικά τραπέζια στο ΕΒΕΠ την πρώτη φορά - σε 15-20 μέρες, ώστε να ταιριάξουμε όλες τις προτάσεις  και να καταλήξουμε στο πρόγραμμα για να μπορέσουμε ν’ αρχίσουμε να επικοινωνούμε από 1η Απριλίου. Να «παίξουμε» δύο μήνες πολύ δυνατά στα social και άλλα  media, για να δούμε πως θα πάνε οι φετινές «Ημέρες Θάλασσας». Θα έχουμε καινούριο λογότυπο, θα έχουμε καινούριο  site, θα έχουμε καινούρια social media για ν’ αναδείξουμε αυτήν την εικόνα. Σας ευχαριστώ».

 
Σταύρος Καλαφάτης - Αδικαιολόγητα ημιτελής η οδική σύνδεση του Λιμένος Θεσσαλονίκης με την ΠΑΘΕ. PDF Εκτύπωση E-mail
Αναρτήθηκε απο τον/την ΑΙΘΟΥΣΑ ΣΥΝΤΑΞΗΣ   
Τετάρτη, 01 Μάρτιος 2017 12:04

Σταύρος Καλαφάτης - Αδικαιολόγητα ημιτελής η οδική σύνδεση του Λιμένος Θεσσαλονίκης με την ΠΑΘΕ.

kalafatis

«Η πραγματική αδιαφορία της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ για οποιαδήποτε άλλη ανάπτυξη πλην των …φόρων, αποτελεί το βασικό αίτιο για την αδικαιολόγητη καθυστέρηση της οδικής σύνδεσης του Λιμένος Θεσσαλονίκης με την ΠΑΘΕ και όταν μάλιστα επιχειρείται η ιδιωτικοποίησή του με τους καλύτερους δυνατούς όρους.»

Αυτό επισημαίνει σε δήλωσή του ο Βουλευτής Α΄ Θεσσαλονίκης της Ν.Δ. Σταύρος Καλαφάτης, ο οποίος κατέθεσε και σχετική ερώτηση στη Βουλή προς την ηγεσία του υπουργείου Μεταφορών, ζητώντας δεσμευτικά χρονοδιαγράμματα για την ολοκλήρωση ενός έργου που παραμένει αδικαιολόγητα ημιτελές.

«Η καλύτερη σύνδεση του 2ου λιμανιού της χώρας με το βασικό εθνικό οδικό άξονα, αποτελεί βασική προϋπόθεση για την αξιοποίησή ενός σημαντικού αναπτυξιακού πυλώνα για την ευρύτερη περιοχή», καταλήγει ο κ. Καλαφάτης. «Ωστόσο, μόνο έτσι δεν αντιμετωπίζεται από τη σημερινή κυβέρνηση.»

ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΟ ΠΛΗΡΕΣ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΕΡΩΤΗΣΗΣ

ΠΡΟΣ

ΤΗ ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

 

ΕΡΩΤΗΣΗ

3769/28/02/2017

ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ Υποδομών και Μεταφορών

 

ΘΕΜΑ: «Σύνδεση του Λιμένα Θεσσαλονίκης με τον οδικό άξονα Πάτρα –Αθήνα – Θεσσαλονίκη-Εύζωνοι(ΠΑΘΕ)»

 

Ελάχιστες μέρες μας χωρίζουν πλέον από την καταληκτική ημερομηνία κατάθεσης των δεσμευτικών προσφορών από τους ενδιαφερόμενους επενδυτές για την ιδιωτικοποίηση του ΟΛΘ ΑΕ και το σημαντικό έργο της οδικής σύνδεσης του Λιμανιού της Θεσσαλονίκης με τον Αυτοκινητόδρομο ΠΑΘΕ παραμένει αδικαιολόγητα ημιτελές.

 

Ας μη λησμονούμε πως η οδική αλλά και η σιδηροδρομική διασύνδεση του λιμανιού ιδιαίτερη πτυχή που απασχολεί κατά πολύ κάθε ενδιαφερόμενο επενδυτή αλλά και εξασφαλίζει την ομαλή επενδυτική δραστηριότητα στο μέλλον.

Εξάλλου, σύμφωνα με το master plan του ΟΛΘ, η εμπορική κίνηση στο λιμάνι θα ανέβει κατακόρυφα τις επόμενες δεκαετίες. Αν αναλογιστεί κανείς τη δυσκολία εξυπηρέτησης των εμπορικών μεταφορών από και προς το λιμάνι σήμερα, η όποια ελάχιστη αύξηση συμβατικού η μη φορτίου τα επόμενα χρόνια θα προκαλέσει τεράστιο κυκλοφοριακό πρόβλημα και θα καταστήσει το λιμένα μη λειτουργικό.

Η ολοκλήρωση της οδικής σύνδεσης είναι σπουδαίας σημασίας καθώς,

  • θα συμβάλλει στην περαιτέρω ανάπτυξη των δραστηριοτήτων του λιμανιού με τη διευκόλυνση της κυκλοφορίας των οχημάτων εμπορικών μεταφορών,

  • θα μειώσει τον απαιτούμενο χρόνο προσέγγισης και απομάκρυνσης από το λιμάνι,

  • θα αυξήσει την ανταγωνιστικότητα των θαλάσσιων μεταφορών που συνδέονται με το λιμένα της Θεσσαλονίκης και

  • θα αποσυμφορήσει κυκλοφοριακά την ευρύτερη περιοχή(Καλοχώρι) δίνοντας ανάσα στις εμπορικές μεταφορές των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται πέριξ του λιμανιού.

 

Κατόπιν των ανωτέρω

Ερωτάται ο αρμόδιος Υπουργός

  1. Προτίθεστε να προβείτε άμεσα στις απαιτούμενες ενέργειες ώστε να δρομολογηθεί η κατασκευαστική ολοκλήρωση του έργου της οδικής σύνδεσης Λιμανιού - ΠΑΘΕ; Ποιο είναι το χρονοδιάγραμμα περάτωσής του;

Αθήνα 28 Φεβρουαρίου 2017

Ο ερωτών Βουλευτής

 

Σταύρος Καλαφάτης

 
Σταύρος Καλαφάτης - «Η έλλειψη πλοηγών απαξιώνει πλήρως το λιμάνι της Θεσσαλονίκης» PDF Εκτύπωση E-mail
Αναρτήθηκε απο τον/την ΑΙΘΟΥΣΑ ΣΥΝΤΑΞΗΣ   
Παρασκευή, 24 Φεβρουάριος 2017 18:09

Σταύρος Καλαφάτης - «Η έλλειψη πλοηγών απαξιώνει πλήρως το λιμάνι της Θεσσαλονίκης»

kalafatis

Το θέμα ασφάλειας που εγείρει για το λιμάνι της Θεσσαλονίκης η έλλειψη πλοηγών, επισημαίνει με σχετική ερώτηση στη Βουλή προς τον υπουργό Ναυτιλίας, ο Βουλευτής Α΄ Θεσσαλονίκης της Ν.Δ. Σταύρος Καλαφάτης.

Όπως υπογραμμίζουν ναυτιλιακοί πράκτορες και εργαζόμενοι, εδώ και μερικές ημέρες το λιμάνι εξυπηρετείται από έναν πλοηγό λόγω αδείας των άλλων δύο και από ένα πεπαλαιωμένο σκάφος της Πλοηγικής Υπηρεσίας, που συνεχώς παρουσιάζει προβλήματα. Τα πλοία να συνωστίζονται στη ράδα μη μπορώντας να δέσουν και να φορτώσουν ή να ξεφορτώσουν – κι αυτό λίγες ημέρες μετά τη λήξη των αγροτικών κινητοποιήσεων που είχε προκαλέσει παρόμοια προβλήματα.

Το ζήτημα είναι σοβαρό γιατί ακόμα κι αν επιστρέψουν οι αδειούχοι, τα προβλήματα παραμένουν, καθώς ο φόρτος εργασίας είναι τέτοιος που καθιστά τον αριθμό τους ανεπαρκή.

«Το λιμάνι της Θεσσαλονίκης συνεχίζει να απαξιώνεται, λίγο πριν προχωρήσει η διαδικασία ιδιωτικοποίησής του, γεγονός ανεξήγητο και σίγουρα ενδεικτικό της κυβερνητικής ανικανότητας στο χειρισμό τέτοιων σοβαρών θεμάτων», τονίζει ο κ. Καλαφάτης. «Υποτίθεται πως η κυβέρνηση ενδιαφέρεται να αποκομίσει τα μέγιστα δυνατά οφέλη και ανταλλάγματα από τους υποψήφιους επενδυτές. Τη στιγμή που δε μπορεί να «πληρώσει» τις απαραίτητες θέσεις πλοηγών που εκτός των άλλων θα θωρακίζουν και την απαιτούμενη ασφάλεια στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης»

ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΟ ΠΛΗΡΕΣ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΕΡΩΤΗΣΗΣ

ΠΡΟΣ

 

ΤΗ ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

 

ΕΡΩΤΗΣΗ

 

 

ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής

 

 

ΘΕΜΑ: «Η έλλειψη πλοηγών απαξιώνει πλήρως το λιμάνι της Θεσσαλονίκης»

 

 

Σοβαρό πρόβλημα στη διακίνηση φορτίων αντιμετωπίζει, εδώ και μέρες, το λιμάνι της Θεσσαλονίκης. Ο λόγος είναι η έλλειψη πλοηγών με τα πλοία να συνωστίζονται στη ράδα μη μπορώντας να δέσουν και να φορτώσουν ή να ξεφορτώσουν – κι αυτό λίγες ημέρες μετά τη λήξη των αγροτικών κινητοποιήσεων που είχε προκαλέσει παρόμοια προβλήματα.

Όπως υπογραμμίζουν ναυτιλιακοί πράκτορες και εργαζόμενοι, εδώ και μερικές ημέρες το λιμάνι εξυπηρετείται από έναν πλοηγό, λόγω κανονικής και αναρρωτικής αδείας των άλλων και από ένα πεπαλαιωμένο σκάφος της Πλοηγικής Υπηρεσίας, που συνεχώς παρουσιάζει προβλήματα. Όπως είναι φυσικό ο ένας πλοηγός δεν είναι δυνατόν να προλάβει να εξυπηρετήσει την κίνηση των πλοίων που υπάρχει στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης.

Με τον τρόπο αυτό όμως εγείρεται θέμα ασφαλείας, αφού ο πλοηγός είναι ο άνθρωπος που αναλαμβάνει ρόλο καπετάνιου κι οδηγεί το πλοίο με ασφάλεια στο λιμάνι. Ο όγκος εργασίας που επιφορτίζεται ο ένας και μοναδικός πλοηγός είναι μεγάλος και ενέχει τον κίνδυνο ατυχήματος, κάτι που όλοι απευχόμαστε.

Όπως πληροφορούμαστε, στο λιμάνι υπηρετούν πέντε πλοηγοί, από τους οποίους οι δύο έχουν κανονική άδεια, ο ένας αναρρωτική κι ο τέταρτος απεβίωσε. Έτσι απέμεινε ένας να εξυπηρετεί το δεύτερο μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας. Κι αυτός χρησιμοποιεί πεπαλαιωμένο σκάφος.

Δεδομένου ότι δεν είναι δυνατό να εξυπηρετείται ένα λιμάνι όπως αυτό της Θεσσαλονίκης από μόλις έναν πλοηγό καθώς ο κίνδυνος ατυχήματος λόγω φόρτου εργασίας αυξάνεται ενώ απαξιώνεται πλήρως η εικόνα του λιμανιού λίγες μέρες πριν προχωρήσει η ιδιωτικοποίησή του.

 

Κατόπιν των ανωτέρω

 

Ερωτάται ο αρμόδιος Υπουργός

 

 

  1. Προτίθεστε να προβείτε άμεσα στις απαιτούμενες ενέργειες ώστε το πρόβλημα της έλλειψης πλοηγών στο Λιμάνι της Θεσσαλονίκης να επιλυθεί οριστικά καθώς, ακόμη και με την επιστροφή των δύο πλοηγών που βρίσκονται σε κανονική άδεια, ο φόρτος εργασίας είναι τεράστιος, αλλά και να αντικατασταθεί το μοναδικό πεπαλαιωμένο ειδικό σκάφος που χρησιμοποιείται;

 

Αθήνα 24 Φεβρουαρίου 2017

Ο ερωτών Βουλευτής

 

 

 

 

Σταύρος Καλαφάτης

 
ΝΕΑ ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΤΗΣ ΑΝΕΚ LINES ΣΤΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΧΡΗΜΑ. Η μόνη ακτοπλοϊκή εταιρεία που διακρίθηκε στη διοργάνωση-θεσμό. PDF Εκτύπωση E-mail
Αναρτήθηκε απο τον/την ΑΙΘΟΥΣΑ ΣΥΝΤΑΞΗΣ   
Τρίτη, 21 Φεβρουάριος 2017 19:49

ΝΕΑ ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΤΗΣ ΑΝΕΚ LINES ΣΤΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΧΡΗΜΑ.

 

Η μόνη ακτοπλοϊκή εταιρεία που διακρίθηκε στη διοργάνωση-θεσμό.

 

resized Φωτό 1

H ΑΝΕΚ LINES, συνεχίζει σταθερά την πορεία διακρίσεων της, κατακτώντας ένα ακόμα βραβείο. Στα Επιχειρηματικά Βραβεία ΧΡΗΜΑ, η ΑΝΕΚ έλαβε το 3ο ΒΡΑΒΕΙΟ ΑΝΑΚΑΜΨΗΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ, κατά την διάρκεια σχετικής τελετής, που πραγματοποιήθηκε το Φεβρουάριο (15/2), σε γνωστό ξενοδοχείο στην Αθήνα.

resized Φωτό 2

Τα βραβεία, διοργάνωσε για 14η συνεχή χρονιά η ETHOS MEDIA Α.Ε και το επενδυτικό και οικονομικό περιοδικό ΧΡΗΜΑ. Οι νικητές αναδείχθηκαν μετά από ψηφοφορία αναγνωστών του περιοδικού και της εβδομαδιαίας ηλεκτρονικής εφημερίδας ΧΡΗΜΑ Week.

Το παρόν έδωσαν εκατοντάδες θεσμικοί εκπρόσωποι και στελέχη επιχειρήσεων.

Ο Πρόεδρος της ΑΝΕΚ LINES κ. Γιώργος Κατσανεβάκης, παραλαμβάνοντας το βραβείο δήλωσε: «Η διάκριση αυτή αποτελεί για όλους εμάς στην ANEK LINES, ιδιαίτερη τιμή, γνωρίζοντας μάλιστα, ότι είμαστε και η μόνη ακτοπλοϊκή εταιρεία που διακρίθηκε στην διοργάνωση, που αποτελεί πλέον θεσμό. Θέλω να σας διαβεβαιώσω ότι καθημερινά εργαζόμαστε για να πετύχουμε ακόμα υψηλότερες επιδόσεις και να συμβάλλουμε με όσα μέσα διαθέτουμε στην ανάκαμψη του τόπου. Πιστεύουμε στις προοπτικές της σύγχρονης ελληνικής ακτοπλοΐας. Πιστεύουμε στην Ελλάδα μας και θα συνεχίσουμε περήφανα να την εκπροσωπούμε, τόσο στις ελληνικές και στις διεθνείς θάλασσες όσο και στο επιχειρηματικό στερέωμα της ακτοπλοΐας»

resized Φωτό 3

Η ΑΝΕΚ LINES, χτίζοντας πάνω σε μία μακρά παράδοση, που θεμελιώνεται στη δουλειά, στο μεράκι και στην αστείρευτη διάθεση των ανθρώπων της, ανοίγει με αισιοδοξία πανιά για νέα ταξίδια, με πλώρη το μέλλον!

***

resized Φωτό 4

 
Αναστηλώθηκε και φωτίζει τα μονοπάτια της θάλασσας ο Φάρος της Μονεμβασιάς (ΦΩΤΟ)* PDF Εκτύπωση E-mail
Αναρτήθηκε απο τον/την INTERNET NEWS   
Δευτέρα, 20 Φεβρουάριος 2017 15:30

Αναστηλώθηκε και φωτίζει τα μονοπάτια της θάλασσας ο Φάρος της Μονεμβασιάς (ΦΩΤΟ)*

 

Ένα όνειρο ζωής πολλών Μονεμβασιτών έγινε πραγματικότητα. Ο Φάρος της Μονεμβασιάς,

στην ανατολική άκρη της χερσονήσου του Κάστρου Μονεμβασίας, αναστηλώθηκε και δόθηκε σε χρήση.

Παράλληλα λειτουργεί έκθεση  στον ίδιο χώρο, φέρνοντας τον επισκέπτη σε επαφή με την φαρική ιστορία.

Ένα μνημείο, σύμβολο της νεώτερης ιστορίας του τόπου, επισκευάστηκε πλήρως,

προκειμένου να συνεχίσει να φωτίζει τα μονοπάτια της θάλασσας,

αναδεικνύοντας παράλληλα τη Ναυτική ιστορία της Ελλάδος.

Ήταν Σεπτέμβριος του 2011 όταν κλιμάκιο του Δήμου Μονεμβασίας,

με εκπρόσωπο της υπηρεσίας Φαρών αλλά και αντιπρόσωπο της Ένωσης Μονεμβασιτών,

επισκέφθηκε το φάρο προκειμένου να καταγράψει και να εκτιμήσει το μέγεθος των βλαβών,

αλλά και να εκτιμήσει τις απαραίτητες εργασίες που έπρεπε να γίνουν για την αποκατάστασή τους.

Το επόμενο χρονικό διάστημα ο Δήμος Μονεμβασίας, σε συνεργασία με τη υπηρεσία Φάρων,

εκπόνησε ολοκληρωμένη μελέτη αποκατάστασης του μνημείου.

Σημαντική συνεισφορά στη σύνταξη της μελέτης είχε η κα Βίλλυ Καμπουράκη,

Αρχιτέκτων Μηχανικός, η οποία προσέφερε αφιλοκερδώς την αρχιτεκτονική μελέτη του έργου.

Στη συνέχεια το έργο εντάχθηκε στο ΕΣΠΑ, δημοπρατήθηκε τον Μάρτιο 2014

με προϋπολογισμό 336.493,60 ευρώ,

ξεκίνησε τον Οκτώβριο 2014 και ολοκληρώθηκε τον Δεκέμβριο 2016.

Οφείλουμε για ακόμα μια φορά να τονίσουμε την άριστη συνεργασία του Δήμου Μονεμβασίας,

με την υπηρεσία Φάρων, την Περιφέρεια Πελοποννήσου και την αρμόδια διεύθυνση του

υπουργείου Εθνικής Άμυνας (ΔΙΔΕΑΠ),

συνέπεια της οποίας υπήρξε η ανάδειξη και απόδοση σε χρήση ενός χώρου,

ταυτόσημου με τη νεώτερη ιστορία της Μονεμβασιάς.

Τέλος ο Φάρος της Μονεμβασιάς μας δείχνει το δρόμο της συνεργασίας και παράλληλα,

μας επισημαίνει την ελάχιστη υποχρέωση που έχουμε ως νεοέλληνες,

στο να διατηρούμε και να μεταλαμπαδεύουμε στις επόμενες γεννεές την πολιτιστική μας κληρονομιά.

ΠΡΙΝ ΤΙΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ

ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ

Λίγα λόγια για το Φάρο
Ο Φάρος της Μονεμβασιάς ανεγέρθηκε το 1896. Το ύψος του πύργου είναι 7 μέτρα και

το εστιακό του ύψος 17 μέτρα. Η εμβέλεια του αγγίζει τα 3 ναυτικά μίλια.

Αποτελείται από τα παρακάτω κτίσματα:

ΦΑΡΟΣ 
Ο φάρος είναι λιθόκτιστο κτήριο ορθογώνιας κάτοψης, διαστάσεων 6,20×5,20m.

Παρουσιάζει επιμελημένη λιθοδομή, λιτή, από ακανόνιστους τοπικούς λίθους, ανεπίχριστη εξωτερικά.

ΠΥΡΓΟΣ
Ο πύργος είναι ενσωματωμένος στην κάτοψη του φάρου, στην ανατολική πλευρά.

Πρόκειται για τετράγωνο λιθόκτιστο κτίσμα, διαστάσεων 2,50×2,50m, με εσωτερική μαρμάρινη ελικοειδή σκάλα,

στην απόληξη του οποίου είναι τοποθετημένος ο φανός.

Παρουσιάζει επιμελημένη λιθοδομή, λιτή με λιγοστά μικρά ανοίγματα, με ακανόνιστους τοπικούς λίθους,

με χαρακτηριστικά μαρμάρινα φουρούσια στην απόληξη της ανωδομής, που στηρίζουν το μαρμάρινο γείσο.

Η κορυφή του πύργου είναι επίπεδη και στη μέση υψώνεται ο μεταλλικός πυργίσκος,

που αποτελεί τη βάση του του κυλινδρικού κλωβού του φανού.

ΣΤΕΡΝΑ ΚΑΙ ΦΟΥΡΝΟΣ
Τα μικρότερα βοηθητικά κτίσματα, η υπέργεια στέρνα και ο κτιστός φούρνος που υπάρχουν σε επαφή

με το φαρόσπιτο, είναι λιθόκτιστα, από λίθους της περιοχής, εξωτερικά επιχρισμένα, ορθογωνικής κάτοψης,

με οροφές πλάκα σκυροδέματος στο φούρνο και θολωτή οροφή στη στέρνα.

ΠΑΡΑΣΠΙΤΑ, ΑΠΟΧΩΡΗΤΗΡΙΟ ΚΑΙ ΤΕΙΧΟΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ
Τα παράσπιτα και το αποχωρητήριο είναι λιθόκτιστα, από λίθους της περιοχής, επιχρισμένα εξωτερικά,

με οροφές-δώματα πλάκες από οπλισμένο σκυρόδεμα.

Το μεγαλύτερο παράσπιτο στη δυτική πλευρά, έχει τετραγωνική κάτοψη διαστάσεων 5,00×5,00m,

και ήταν ο χώρος κατάκλισης. Εσωτερικά δεν υπάρχουν χωρίσματα. Το δεύτερο παράσπιτο,

ορθογωνικής κάτοψης διαστάσεων 6,00×4,00m, διαχωρίζεται σε δύο (2) χώρους με λιθόκτιστο τοίχο.

Το αποχωρητήριο έχει κάτοψη πλάγιου παραλληλεπίπεδου, διαστάσεων 2,80×2,80m,

με οροφή πλάκα από οπλισμένο σκυρόδεμα.

Εξωτερικό τείχος προστασίας βρίσκεται στη Νότια πλευρά από λίθους της περιοχής,

πωρόλιθους και ασβεστοκονίαμα.

*Αφιερωμένο στη μνήμη του Νίκου Αργυράκη

www.monemvasianews.gr

Τελευταία Ενημέρωση στις Δευτέρα, 20 Φεβρουάριος 2017 15:43
 
ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ ΓΙΑΝΝΗ ΜΩΡΑΛΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑ ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ ΣΕ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΤΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΕΦΟΠΛΙΣΤΩΝ ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΟΠΛΟΙΩΝ ΚΑΙ ΦΟΡΕΩΝ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ PDF Εκτύπωση E-mail
Αναρτήθηκε απο τον/την ΑΙΘΟΥΣΑ ΣΥΝΤΑΞΗΣ   
Παρασκευή, 17 Φεβρουάριος 2017 18:57

ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ ΓΙΑΝΝΗ ΜΩΡΑΛΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑ ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ ΣΕ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΤΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΕΦΟΠΛΙΣΤΩΝ ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΟΠΛΟΙΩΝ ΚΑΙ ΦΟΡΕΩΝ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ

 P2170061B

Ο Δήμαρχος Πειραιά κ. Γιάννης Μώραλης απηύθυνε χαιρετισμό με επίκεντρο την κρουαζιέρα στον Πειραιά, σε εκδήλωση της Ένωσης Εφοπλιστών Κρουαζιερόπλοιων και Φορέων Ναυτιλίας.

 

Στην εκδήλωση παρευρέθηκε και ο Αντιδήμαρχος Δημοτικής Αστυνομίας, Προσόδων και Εμπορίου κ. Γιάννης Μελάς.

 

Ο κ. Μώραλης στον χαιρετισμό του τόνισε:

«Κύριε Πρόεδρε της Ένωσης, αγαπητοί προσκεκλημένοι.

Θα ήθελα να ευχηθώ καλή χρονιά, με υγεία σε εσάς και τις οικογένειές σας. Εύχομαι το 2017 να είναι μια καλύτερη και πιο  δημιουργική χρονιά. Δεν ξέρω αν τα σημάδια είναι αισιόδοξα ή απαισιόδοξα, αλλά πρέπει να πιστεύουμε και να ελπίζουμε, ότι με σκληρή δουλειά,  με προσπάθειες και με συνεργασίες μπορούμε να πάμε καλύτερα.

 

Η δική μου προσέγγιση όσον αφορά την κρουαζιέρα έχει  χαρακτηριστικά πόλης. Δεν σκέφτομαι την κρουαζιέρα ως εθνικό κεφάλαιο που είναι, αλλά  από τη θέση του Δημάρχου οφείλω να την προσεγγίζω ως πόλη. Σίγουρα η κρουαζιέρα προσφέρει και στην εθνική οικονομία και στην κάθε τοπική οικονομία. Είναι στην ευχέρεια των πόλεων, των Δημάρχων και των Δημοτικών Συμβουλίων, να κάνουν ότι περνάει από το χέρι τους, ώστε να έχουν τα μεγαλύτερα δυνατά οφέλη. Είναι αλήθεια ότι ο Πειραιάς διαχρονικά δεν το έχει πράξει αυτό.

 

Δεν κάνω κριτική σε προκατόχους μου, αλλά είναι δεδομένο ότι ο Πειραιάς δεν κατάφερε ποτέ να γίνει ούτε τουριστικός προορισμός,  ούτε να υποδεχθεί την κρουαζιέρα ως μια σύγχρονη πόλη. Αυτή τη στιγμή - κι αυτό δεν αφορά το πρόσωπό μου – αφορά αν θέλετε, την εποχή κι ένα Δημοτικό Συμβούλιο στο οποίο έχουμε μια καλή συνεργασία, υπάρχει μια στρατηγική. Υπάρχει ένα πλάνο, το οποίο δουλεύουμε. Θέλω να πιστεύω ότι θα πετύχουμε. Ο χρόνος που θα το πετύχουμε δεν εξαρτάται μόνο από μας, εξαρτάται από τη σταθεροποίηση – αν θα υπάρξει – της χώρας και της οικονομίας μας. Να επιστρέψει, αν θέλετε, ένα αίσθημα ασφάλειας στους πολίτες, στους επιχειρηματίες, στους εφοπλιστές, στους Δημάρχους, στους Περιφερειάρχες, σε όσους διαχειριζόμαστε, ο καθένας από την πλευρά του,  ορισμένα κρίσιμα ζητήματα.   

 

Αλλά επαναλαμβάνω ότι πλέον υπάρχει στρατηγική, την έχουμε καταθέσει και σε ό,τι αφορά τον τουρισμό αλλά και  επιμέρους θέματα που αφορούν την κρουαζιέρα, έχει εγκριθεί από τον ΕΟΤ ο τουριστικός σχεδιασμός. Υποβάλουμε μέσα στην επόμενη εβδομάδα όπου και ανοίγει το πρόγραμμα, το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο της Ολοκληρωμένης  Χωρικής Επένδυσης, όπου πολλά ζητήματα από αυτά που απασχολούν την κρουαζιέρα, που αφορούν αναπλάσεις, οδοποιία, δρόμους, μια πιο όμορφη και φιλόξενη πόλη, θα αρχίσουν να δρομολογούνται. Θέλει υπομονή. Εκτιμώ ότι κάτι που δεν υπήρχε στην πόλη για πάρα πολλές δεκαετίες, δεν μπορεί να συμβεί και να επιτευχτεί σε ένα ή δύο χρόνια. Θέλει σκληρή δουλειά, υπομονή, προσήλωση στον στόχο. Θεωρώ ότι είναι ένα πάζλ, είναι κομμάτια τα οποία ενώνονται και νομίζω ότι θα τα καταφέρουμε. Υπάρχουν πράγματα  δυστυχώς που δεν γίνονται. Αγαπητέ πρόεδρε πράγματι το κυκλοφοριακό ταλανίζει όλους τους Πειραιώτες, τους επισκέπτες, τους πάντες στην πόλη. Αλλά δυστυχώς δεν μπορεί να το λύσει μια δημοτική αρχή από μόνη της. Νομίζω ότι με τον Υπουργό που είναι εδώ, πρέπει να υπάρξει πίεση στην Κυβέρνηση, τους καλοκαιρινούς μήνες τουλάχιστον, να αυξηθεί η δύναμη της τροχαίας στον Δήμο Πειραιά. Είναι απαράδεκτο η  Τροχαία Πειραιά, να αντιμετωπίζεται ως μία οποιαδήποτε τροχαία, χωρίς να λαμβάνεται υπόψη, το τεράστιο ποσοστό κόσμου που περνάει είτε για την ακτοπλοΐα είτε για την κρουαζιέρα. Άρα νομίζω είναι θέμα ανθρώπινου δυναμικού. Ενημέρωσα πριν τον Πρόεδρο της εταιρείας ότι δυστυχώς δεν μπορούμε να “φαρδύνουμε”, να ανοίξουμε δρόμους, που είναι ένα πάγιο αίτημα της κρουαζιέρας. Δεν γίνεται να ρίξουμε πολυκατοικίες στην  Μιαούλη για να διαπλατυνθεί ο δρόμος. Άρα θέλω να πω ότι κάποια πράγματα μπορούν να γίνουν και άλλα δεν γίνονται γιατί οι πόλεις μας και δει ο Πειραιάς, χτίστηκαν έτσι. Και παρεμβάσεις πάρα πολύ μεγάλες, σαν αυτές που θα ήθελε η κρουαζιέρα  και όχι μόνο η κρουαζιέρα αλλά και εμείς οι ίδιοι, δεν γίνονται. Οι πύλες εισόδου και εξόδου της πόλης είναι σχεδόν συγκεκριμένες. Μικρές αλλαγές μπορούν να γίνουν. Νομίζω και με την Ένωση έχουμε μια συνεργασία, το πλάνο μας επαναλαμβάνω είναι γνωστό, ξεκινάει να υλοποιείται  το 2017,  όχι με δική μας μόνο ευθύνη, κι εγώ δεν μιλάω κομματικά αλλά εννοώ  ότι το κράτος πρέπει, με όποια κυβέρνηση,  να επιδιώκει να  βγαίνουν τα χρηματοδοτικά εργαλεία το συντομότερο δυνατόν,  γιατί μόνο  εκεί μπορούμε να αντλήσουμε πόρους. Δεν έχουμε δικούς μας πόρους ως κράτος, ως δήμοι. Τα εργαλεία που έχουμε είναι συγκεκριμένα. Έχουμε καθυστερήσει ένα χρόνο δυστυχώς, όμως είμαστε έτοιμοι και νομίζω  το  ΄17 και το ΄18 και κάθε χρονιά από εδώ και πέρα,  θα είναι καλύτερη και για την πόλη και ως εκ τούτου και για τον κλάδο της κρουαζιέρας σε σχέση με την πόλη του Πειραιά. Καλή χρονιά σε όλους ευχαριστώ πολύ ήταν χαρά μου που ήμουν και φέτος εδώ. Να είστε καλά».

 
Συνεργασία Περιφέρειας Κρήτης ΕΛΚΕΘΕ για την προστασία και ανάδειξη του Θαλάσσιου Περιβάλλοντος-Ακτών. PDF Εκτύπωση E-mail
Αναρτήθηκε απο τον/την ΑΙΘΟΥΣΑ ΣΥΝΤΑΞΗΣ   
Τετάρτη, 15 Φεβρουάριος 2017 10:27

Συνεργασία Περιφέρειας Κρήτης ΕΛΚΕΘΕ για την προστασία και ανάδειξη του Θαλάσσιου Περιβάλλοντος-Ακτών.

1kr

 

Τη συνεργασία Περιφέρειας-ΕΛΚΕΘΕ για την προστασία και ανάδειξη του θαλάσσιου Περιβάλλοντος-ακτών,υποδομών και την στήριξη δράσεων με στόχο την τοπική ανάπτυξη, τόνισαν στη συνάντηση τους ο νέος Πρόεδρος του ΕΛΚΕΘΕ καθηγητής του Πολυτεχνείου Σπύρος Μαυράκος και ο Αντιπεριφερειάρχης Κρήτης Νίκος Καλογερής. Στην συνάντηση του Αντιπεριφερειάρχη με τον Πρόεδρο του ΕΛΚΕΘΕ που έγινε στην Περιφέρεια παρόντος του Δ/ντη του Θαλασσόκοσμου-Ενιδρύου Κρήτης Μιχάλη Παπαδάκη, παρουσιάστηκαν τα πρόσφατα αποτελέσματα της Μελέτης για τη διάβρωση των παράκτιων περιοχών και ακτών του κόλπου των Χανίων, η οποία εκπονήθηκε από το ΕΛΚΕΘΕ και χρηματοδοτήθηκε από την Περιφέρεια. Με βάση τα αποτελέσματα της μελέτης η κύρια λύση που προτείνεται προβλέπει ήπιες παρεμβάσεις, όπως τον εμπλουτισμό των παραλιών με άμμο που θα συγκεντρωθεί από τα γύρω λατομεία, ενώ το συνολικό κόστος εφαρμογής της εκτιμάται προσεγγιστικά στο ένα εκατομμύριο ευρώ.

Στη συνάντηση συζητήθηκε μεταξύ άλλων και η δυνατότητα ανάπτυξης παράκτιων αιολικών πάρκων στην Κρήτη, καθώς και οι τεχνικές δυσκολίες που αντιμετωπίζει αυτό το σενάριο. Επίσης συζητήθηκε η δυνατότητα χωροθέτησης καταδυτικών πάρκων αλλά και ενάλιων καταδυτικών μουσείων στην Περιφέρεια Κρήτης λόγω του αξιόλογου υποβρύχιου περιβάλλοντος αλλά και των πολυάριθμων ενάλιων αρχαιοτήτων. Αξιολογήθηκε ως βασικό πρόβλημα η απόσταση των 3 ναυτικών μιλίων από υποθαλάσσιες αρχαιότητες, ζήτημα που προκαλεί προβλήματα χωροθέτησης. Ο Πρόεδρος του ΕΛΚΕΘΕ δεσμεύτηκε να διαπραγματευτεί και ο ίδιος το θέμα της αλλαγής του νομοθετικού πλαισίου σε επικείμενη συνάντηση του με αρμόδια στελέχη του Υπουργείου.

Παράλληλα συμφωνήθηκε να αναλάβουν δράση και οι δύο πλευρές, ώστε να ενισχυθεί διοικητικά και ως προς τις αρμοδιότητές της η υπηρεσία Εφορείας Εναλίων Αρχαιοτήτων, που λειτουργεί στην Περιφέρεια, ώστε να επιτυγχάνεται η ταχύτερη διεκπεραίωση ελέγχων και εγκρίσεων στον παράκτιο χώρο του νησιού.

Τέλος και οι δύο πλευρές εξέφρασαν την ικανοποίησή τους για τη μέχρι τώρα συνεργασία τους σε διάφορα προγράμματα και ερευνητικές εργασίες τονίζοντας ότι, η συνεργασία αυτή θα ενισχυθεί και θα διευρυνθεί ακόμα περισσότερο στο μέλλον.

 
Τιμή και μνήμη στους νεκρούς του ναυαγίου ORIA. PDF Εκτύπωση E-mail
Αναρτήθηκε απο τον/την ΑΙΘΟΥΣΑ ΣΥΝΤΑΞΗΣ   
Δευτέρα, 13 Φεβρουάριος 2017 20:26

Τιμή και μνήμη στους νεκρούς του ναυαγίου ORIA.

resized oria8

Με σεμνότητα αλλά και με την απόδοση των δεουσών τιμών πραγματοποιήθηκε και φέτος στις 12 Φεβρουαρίου, σε κλίμα συγκίνησης, η τελετή επιμνημόσυνης δέησης για τα 4.100 και πλέον θύματα του ναυαγίου του νορβηγικού πλοίου ORIA, μετά από πρωτοβουλία της Περιφερειακής Ενότητας Ανατολικής Αττικής, των Δήμων Σαρωνικού και Λαυρεωτικής και του Συνδέσμου Πνευματικής και Κοινωνικής Δραστηριότητας Κερατέας «Χρυσή Τομή».

resized oria1 - τέλεση επιμνημόσυνης δέησης από Καθολικούς ιερείς

Στην τελετή όπου χοροστάτησε ο Σεβασμιότατος Αρχιεπίσκοπος των Καθολικών της Αθήνας π. Σεβαστιανός Ροσσολάτος, παραβρέθηκαν επίσης ο Εφημέριος του Ενοριακού Ιερού Καθολικού Ναού Αγίας Βαρβάρας στο Λαύριο π. Cristian Gaşpal, ο Πρωτοπρεσβύτερος Κυριάκος Μπίρης από τον Ι.Ν. Αγίας Ειρήνης Παλαιάς Φώκαιας εκπροσωπώντας τον Σεβασμιότατο Μητροπολίτη Μεσογαίας και Λαυρεωτικής κ.κ. Νικόλαο, ο Πρέσβης της Ιταλίας Luigi Efisio Marras, ο εκπρόσωπος του Αρχηγού Αμύνης της Ιταλίας Ταξίαρχος Vittorio Stella, καθώς και Στρατιωτικοί Ακόλουθοι της Γερμανίας (Συνταγματάρχης Ulrich Pfeiffer), της Ρωσίας (Συνταγματάρχης Sergey Demianov), του Ηνωμένου Βασιλείου (Πλοίαρχος Richard Blackwell) , των ΗΠΑ (Πλοίαρχος Robert Palm) και του Ιράν, εκ μέρους του ΥΕΘΑ και του Πολεμικού μας Ναυτικού ο Πλοίαρχος Βασίλειος Ευσταθίου, ο Αντιπεριφερειάρχης Ανατολικής Αττικής Πέτρος Φιλίππου και ο Περιφερειακός Σύμβουλος Αττικής Θεόδωρος Αγγελόπουλος, ο Δήμαρχος Λαυρεωτικής Δημήτρης Λουκάς, οι Αντιδήμαρχοι Σαρωνικού Ηλίας Μπουκοβάλας και Σπύρος Δημητρίου, δημοτικοί και τοπικοί σύμβουλοι των δύο δήμων, ο Δήμαρχος Κορωπίου Δημήτρης Κιούσης, ο πρόεδρος της Χρυσής Τομής Σταμάτης Παπαθανασίου και μέλη του Συνδέσμου, μαθητές της Ιταλικής Σχολής, εκπρόσωποι της Επιτροπής των Ιταλών του εξωτερικού και Ιταλικών Ενώσεων, ο δύτης – ερευνητής Αριστοτέλης Ζερβούδης που πρώτος ανακάλυψε ευρήματα του ναυαγίου καθώς και εκπρόσωποι τοπικών συλλόγων και φορέων αλλά και κάτοικοι της ευρύτερης περιοχής.

resized oria2

Μετά το πέρας της επιμνημόσυνης δέησης, ακολούθησε κατάθεση στεφάνων στο μνημείο που έχει στηθεί στο σημείο για τα θύματα του ναυαγίου, το οποίο φιλοτέχνησε ο γλύπτης Θύμιος Πανουργιάς, ανάκρουση του ιταλικού και του ελληνικού εθνικού ύμνου από τη Φιλαρμονική του Πολεμικού Ναυτικού και σύντομες ομιλίες από τον Αντιπεριφερειάρχη κ. Φιλίππου, τον αξιότιμο πρέσβη της Ιταλίας κ. Marras και τον πρόεδρο της Χρυσής Τομής κ. Παπαθανασίου.

resized oria3 - κατάθεση στεφάνου από τον Αντιπεριφερειάρχη Ανατολικής Αττικής

Ξεχωριστό τόνο στην τελετή έδωσε η παρουσία αγήματος του Πολεμικού Ναυτικού.

Το μήνυμα που κυριάρχησε στη φετινή εκδήλωση μνήμης για τους Ιταλούς στρατιώτες της τραγωδίας του ναυαγίου του ORIA στις 12/2/1944 και που με έμφαση έστειλαν οι εκπρόσωποι της Καθολικής και Ελληνορθόδοξης Εκκλησίας, ο Ιταλός Πρέσβης, οι στρατιωτικοί ακόλουθοι των έξι πρεσβειών, ο πλοίαρχος - εκπρόσωπος του Πολεμικού Ναυτικού, ο Αντιπεριφερειάρχης Ανατολικής Αττικής και οι εκπρόσωποι των δήμων Λαυρεωτικής και Σαρωνικού και της Χρυσής Τομής Κερατέας με την απελευθέρωση δέκα λευκών περιστεριών ήταν:

«Ποτέ πια πόλεμος!
Ειρήνη στη Μεσόγειο!
Ειρήνη σε όλο τον κόσμο!»

 

resized oria4 - Φιλαρμονική Πολεμικού Ναυτικού

 

resized oria5 - ομιλία Αντιπεριφερειάρχη Ανατολικής Αττικής

resized oria6 - ομιλία Πρέσβη της Ιταλίας

resized oria7

resized oria9 - απελευθέρωση περιστεριών

resized oria10

resized oria11 - άγημα Πολεμικού Ναυτικού

 
Περισσότερα Άρθρα...


Σελίδα 3 από 144
Συναυλία της Γυναικείας Χορωδίας «Women’s Chamber Choir» του Πανεπιστημίου Moody των Η.Π.Α., στο Δημοτικό Κινηματοθέατρο Μαρκοπούλου «Άρτεμις».
Συναυλία της Γυναικείας Χορωδίας «Women’s Chamber Choir»  του Πανεπιστημίου Moody των Η.Π.Α.,  στο Δημοτικό Κινηματοθέατρο Μαρκοπούλου «Άρτεμις».
Συναυλία της Γυναικείας Χορωδίας «Women’s Chamber Choir» του Πανεπιστημίου Moody των Η.Π.Α., στο Δημοτικό Κινηματοθέατρο Μαρκοπούλου ...

ΟΙ ΠΕΙΡΑΤΕΣ ΤΗΣ ΚΑΡΑΪΒΙΚΗΣ: Η ΕΚΔΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΣΑΛΑΖΑΡ (Pirates of the Caribbean: Salazar's Revenge) - 25 Μαΐου στους κινηματογράφους από τη Feelgood και σε 3D. (trailer-photos)
ΟΙ ΠΕΙΡΑΤΕΣ ΤΗΣ ΚΑΡΑΪΒΙΚΗΣ: Η ΕΚΔΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΣΑΛΑΖΑΡ (Pirates of the Caribbean: Salazar's Revenge) - 25 Μαΐου στους κινηματογράφους από τη Feelgood και σε 3D. (trailer-photos)
ΟΙ ΠΕΙΡΑΤΕΣ ΤΗΣ ΚΑΡΑΪΒΙΚΗΣ: Η ΕΚΔΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΣΑΛΑΖΑΡ(Pirates of the Caribbean: Salazar's Revenge) - 25 Μαΐου στους κινηματογράφους από τη Feelgood ...

ATTICANEWS.GR στο Facebook

Powered by Jasper Roberts - Blog