ATTICANEWS.GR

Member Area
Ναυτιλιακά
15ο EAST MED YACHT SHOW ΑΠΟ ΤΙΣ 13-18 ΜΑΙΟΥ ΣΤΗ ΜΑΡΙΝΑ ΖΕΑΣ PDF Εκτύπωση E-mail
Αναρτήθηκε απο τον/την ΑΙΘΟΥΣΑ ΣΥΝΤΑΞΗΣ   
Πέμπτη, 05 Μάιος 2016 17:53

15ο EAST MED YACHT SHOW

ΑΠΟ ΤΙΣ 13-18 ΜΑΙΟΥ ΣΤΗ ΜΑΡΙΝΑ ΖΕΑΣ

marina-wide1448994246

Συνέντευξη Τύπου για το 15ο East Med Yacht Show, που θα διεξαχθεί από τις 13 έως τις 18 Μαΐου 2016 στη Μαρίνα Ζέας στον Πειραιά, πραγματοποιήθηκε σήμερα στο Δημοτικού Θεάτρου Πειραιά.

 Στη Συνέντευξη Τύπου συμμετείχαν ο Δήμαρχος Πειραιά κ. Γιάννης Μώραλης, ο Πρόεδρος της Ένωσης Πλοιοκτητών Ελληνικών Σκαφών Τουρισμού κ. Αντώνης Στελλιάτος, ο Πρόεδρος του Ελληνικού Συνδέσμου Μεσιτών και Εμπειρογνωμόνων Θαλαμηγών κ. Γιώργος Κολλίντζας.

Χαιρετισμό απηύθυναν ο Γενικός γραμματέας Λιμένων, Λιμενικής Πολιτικής και Ναυτιλιακών Επενδύσεων του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής κ. Χρήστος Λαμπρίδης και ο Αντιπεριφερειάρχης Πειραιά κ. Γιώργος Γαβρίλης.

Στη Συνέντευξη Τύπου παρέστησαν επίσης ο Πρόεδρος του Εμπορικού & Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Πειραιά κ. Βασίλειος Κορκίδης και ο Ναύαρχος Δημήτρης Μπαλόπουλος εκπροσωπώντας το Ναυτικό Μουσείο Ελλάδος.

Ακολουθούν αποσπάσματα από τις ομιλίες:

Ο Δήμαρχος Πειραιά κ. Γιάννης Μώραλης, στην ομιλία του, μεταξύ άλλων τόνισε ότι η εξωστρέφεια και ο Τουρισμός, αποτελούν βασικούς άξονες για την ανάπτυξη του Πειραιά. «Στην κατεύθυνση αυτή, κινούμαστε και προσπαθούμε για την ανάδειξη του Πειραιά ως τόπο τουριστικού προορισμού. Αυτή η σπουδαία «γιορτή» αναμένεται να προσελκύσει χιλιάδες επισκέπτες στον Πειραιά, θέτοντας την πόλη μας στο επίκεντρο, ενώ κατά τη διάρκεια της έκθεσης ο Πειραιάς θα προβληθεί μέσω της τουριστικής καμπάνιας του Δήμου, Destination Piraeus.

resized DSC 2985

Η φετινή διοργάνωση όμως είναι ξεχωριστή και αυτό διότι «ανοίγει» τον εορτασμό για τις «Ημέρες Θάλασσας 2016», που διοργανώνονται από τον Δήμο Πειραιά  για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά. Δεν θα μπορούσε λοιπόν να υπάρξει καλύτερο “εναρκτήριο λάκτισμα” για τον εορτασμό των «Ημερών Θάλασσας 2016», που φιλοδοξούμε να αποτελέσουν θεσμό για την πόλη μας. Το 15ο East Med Yacht Show, αποτελεί μια πρόκληση για εμάς και στόχος μας είναι η σημαντική αυτή διοργάνωση να φιλοξενείται κάθε χρόνο για τα επόμενα χρόνια στην πόλη μας.»

resized DSC 3011

 Ο Αντώνης Στελλιάτος- Πρόεδρος της  Ένωσης Πλοιοκτητών Ελληνικών Σκαφών Τουρισμού ξεκινώντας την ομιλία του αναφέρθηκε στα προηγούμενα χρόνια και στο πως καθιερώθηκε η έκθεση ως ένα από τα 4 αναγνωρισμένα yacht show διεθνώς. Ευχαριστώντας όλους τους Δημάρχους του Πόρου, όπου διοργανώνονταν μέχρι πέρυσι η έκθεση και είχαν συμβάλλει καθοριστικά στην επιτυχία της διοργάνωσης, μίλησε για τους λόγους που οδήγησαν στην μεταφορά της έκθεσης στον Πειραιά. Μεταξύ των δηλώσεων του ανέφερε «γιατί ο Πειραιάς; Όταν συζητήσαμε με τον Γιάννη Μώραλη την ιδέα αυτή, την βρήκε εξαιρετική και αμέσως ξεκινήσαμε τις διαδικασίες στο να γίνει ένα επιτυχημένο show. Ο Πειραιάς τον τελευταίο χρόνο, ίσως και λιγότερο με το προσφυγικό θέμα που έχει ανακύψει για την χώρα μας, παρουσιαζόταν στα ΜΜΕ, ειδικά του εξωτερικού, ως ένα παρατημένο λιμάνι. Πιστεύουμε ότι αυτό που θα γίνει από τις 13 του μηνός θα αναδειχθεί από τα ελληνικά αλλά ξένα ΜΜΕ – μάλιστα είναι εδώ μαζί μας και το CNN Greece – ότι ο Πειραιάς δεν είναι μόνο προσφυγικό, αλλά είναι ένα λιμάνι και μια πόλη της Ελλάδος που γνωρίζει πως να φιλοξενήσει έναν ξένο τουρίστα, πως ο τουρίστας αυτός δεν θα δει μια χώρα μπάχαλο, όπως γράφονται παντού, αλλά μια χώρα που όπου είσαι αναπνέεις αέρα πολιτισμού, ιστορίας και φιλοξενίας που μόνο ο Έλληνας μπορεί να προσφέρει. Παράλληλα με την καμπάνια που έχει αρχίσει ο Γιάννης Μώραλης το «Destination Piraeus», θα αναδείξουμε κι εμείς ο Πειραιάς τι έχει να προσφέρει και πως μπορεί να γίνει κάλλιστα «Destination Piraeus» για τον ξένο τουρίστα.» Κλείνοντας την ομιλία του ευχαρίστησε τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού που στηρίζει την έκθεση και τα 15χρόνια, την Μαρίνα Ζέας για την φιλοξενία καθώς και όλους τους χορηγούς που στηρίζουν τη φετινή διοργάνωση.

Ο κ. Γιώργος Κολλίντζας- Πρόεδρος του Ελληνικού Συνδέσμου Μεσιτών και Εμπειρογνωμόνων Θαλαμηγών μεταξύ άλλων ανέφερε ότι αυτή η διοργάνωση αποτελεί την μεγαλύτερη έκθεση πολυτελών επαγγελματικών επανδρωμένων θαλαμηγών στον χώρο της Ανατολικής Μεσόγειου που διεξάγεται αποκλειστικά για την προώθηση του ελληνικού θαλασσίου τουρισμού. Απευθύνεται στους επαγγελματίες του χώρου και προσελκύει Charter brokers και τουριστικούς πράκτορες από όλον τον κόσμο. O αριθμός των σκαφών που θα συμμετάσχουν φέτος, αναμένεται να ξεπεράσει τα 60. Μιλώντας για τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο κλάδος τόνισε ότι η πολιτεία θα πρέπει να ρίξει το ανάλογο βάρος στην προώθηση και την ανάδειξη του θαλασσίου τουρισμού και ότι χρειάζεται να γίνει στοχευμένη διαφήμιση και η πολιτεία να επαναφέρει το αίσθημα ασφαλείας των επισκεπτών του θαλάσσιου Τουρισμού στην Ελλάδα. «Το ελληνικό σκάφος θα πρέπει να είναι ανταγωνιστικό, το κόστος λειτουργιάς του σκάφους δεν θα πρέπει να ξεπερνά αυτό των ανταγωνιστών μας (Τουρκία, Κροατία , Μαυροβούνιο κτλ), η παροχή υπηρεσιών θα πρέπει να είναι τέτοια ώστε να αναδεικνύεται η ποιότητα του Ελληνικού σκάφους.»

Ο γενικός γραμματέας Λιμένων, Λιμενικής Πολιτικής και Ναυτιλιακών Επενδύσεων του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής κ. Χρήστος Λαμπρίδης, ανέφερε ότι το yachting, είναι ένας πολύ σημαντικός κλάδός για την ελληνική οικονομία, αλλά υποτιμημένος. «Στον δημόσιο λόγο δεν παίρνει τον χώρο που του αναλογεί ενώ προσφέρει πολλά, και σε όρους απασχόλησης και σε όρους πόρων για το ελληνικό δημόσιο και έσοδα για τον προϋπολογισμό και μια σειρά από πράγματα τα οποία δεν τα έχουμε υπολογίσει και δυστυχώς δεν τα προβάλλουμε όσο πρέπει. Είναι λοιπόν πολύ σημαντικό κι εγώ θέλω να σας συγχαρώ γιατί πήρατε μια πρωτοβουλία να αναδείξετε και να αναπτύξετε αυτόν τον κλάδο σε μια περίοδο που η ελληνική οικονομία έχει ανάγκη από τέτοιες δραστηριότητες. Επίσης, είναι πολύ σημαντικό ότι γίνεται στον Πειραιά. Αναδεικνύει την πόλη ως τουριστικό πόρο και ο Πειραιάς είναι και μπορεί να αποτελέσει ένα σημαντικό τουριστικό πόρο. ….Πιστεύουμε στο ελληνικό yachting, και πιστεύουμε ότι μπορεί να αποτελέσει ένα πόλο ανάπτυξης για την ελληνική οικονομία μια και συνδυάζει δύο δραστηριότητες οι οποίες αποτελούσαν πάντα, παραδοσιακά, πυλώνες στις οποίες στηριζόταν η ελληνική οικονομία και αναφέρομαι στην ναυτιλία και στον τουρισμό. Συνδυάζει κι αυτά τα δύο.»

resized DSC 3152

 O Αντιπεριφερειάρχης Πειραιά κ. Γιώργος Γαβρίλης στο σύντομο χαιρετισμό του αναφέρθηκε στην ιδιαίτερη σημασία που έχουν για την Περιφέρεια αυτά τα γεγονότα. «…κινούνται και στη δική μας αντίληψη, με βάση την οποία θέλουμε ο Πειραιάς να εξελίσσεται διαδοχικά σε ένα διεθνώς αναγνωρισμένο Κέντρο Τουριστικού Προορισμού, που θα έχει σύνδεση και με τον θαλάσσιο τουρισμό» τόνισε χαρακτηριστικά. «Για την Περιφέρεια αυτά τα γεγονότα φιλοδοξούμε να μας δώσουν και νέες δυνατότητες και νέες ευκαιρίες συνεργασίας στον τομέα της ολοκληρωμένης παροχής υπηρεσιών σε ό,τι αφορά τα τουριστικά πλοία. Αναφέρομαι και στις ναυπηγοεπισκευαστικές εργασίες, αφού ο Πειραιάς έχει και τις υποδομές και την εμπειρία και την εξασφαλισμένη καλή ποιότητα παρεχομένων υπηρεσιών, άρα μπορεί να ανταποκριθεί και σε αυτές τις ανάγκες. Στον Πειραιά γίνεται μια προσπάθεια να δημιουργήσουμε τις αναγκαίες συνθήκες και προϋποθέσεις να μπούμε σε μια αντίστροφη πορεία ανάταξης και ανασυγκρότησης. Προφανώς αυτή η προσπάθεια, σημείο αναφοράς της έχει και τη θάλασσα, αφού η θάλασσα ήταν πάντα πηγή πλούτου, ευημερίας και οικονομικής ανάπτυξης. Η Περιφέρεια είναι ένας από τους φορείς που συμβάλει στη διοργάνωση αυτής της έκθεσης. Θέλουμε να συνταξιδεύσουμε μαζί σας μέχρι την τελευταία ημέρα, γιατί μας ενδιαφέρουν τα αποτελέσματά της. Κλείνοντας ευχήθηκε καλή επιτυχία και συνεχάρη όλους τους συντελεστές για την μέχρι σήμερα καλή προετοιμασία 15ης Έκθεσης».

 

Ο Πρόεδρος της Εθνικής Συνομοσπονδίας Ελληνικού Εμπορίου (ΕΣΕΕ) και Πρόεδρος του Ε.Β.Ε.Π. κ. Βασίλης Κορκίδης σε σύντομη παρέμβασή του αναφέρθηκε στα κονδύλια που προβλέπονται για τη ναυπηγική βιομηχανία, στο «πακέτο Γιουγκέρ». Πιο συγκεκριμένα σε αυτό που αφορά τους Έλληνες πλοιοκτήτες, ύψους 1,5 δισεκατομμυρίου ευρώ, όπου χορηγείται ουσιαστικά δανειοδότηση στους Έλληνες εφοπλιστές - γιατί το «πακέτο Γιουγκέρ» δεν είναι επιδότηση, είναι χρηματοδότηση – για να ναυπηγηθούν 50 πλοία σε ευρωπαϊκά ναυπηγεία, με ευρωπαϊκό εξοπλισμό, από ευρωπαϊκά χέρια. «Το Επιμελητήριο έχει δημιουργήσει ένα νέο τμήμα ναυπηγοεπισκευαστικών και ναυτιλιακών δραστηριοτήτων από 818 επιχειρήσεις, οι οποίες κατάφεραν να αντέξουν μέσα στην κρίση και καλό είναι - όπως είπαν και οι προλαλήσαντες - να συντονιστούμε, γιατί περνάνε ευκαιρίες από μπροστά μας, που δεν θα τις ξαναδούμε» τόνισε.

  Πληροφορίες για το 15ο East Med Yacht Show

Η Έκθεση, θεσμός, για το Επαγγελματικό Yachting στην Ελλάδα, για 15η συνεχή χρονιά διοργανώνεται από την Ένωση Πλοιοκτητών Ελληνικών Σκαφών Τουρισμού (ΕΠΕΣΤ) και τoν  Ελληνικό Σύνδεσμο Μεσιτών & Εμπειρογνωμόνων Θαλαμηγών (ΕΣΜΕΘ) , σε συνεργασία με τον Σύνδεσμο των εν Ελλάδι Τουριστικών και Ταξιδιωτικών Γραφείων (HATTA), τον Σύνδεσμο Ιδιοκτητών Τουριστικών Επαγγελματικών Σκαφών Άνευ Πληρώματος (ΣΙΤΕΣΑΠ) και το Greek Economic Forum.

Τρία σκέλη θα αποτελούν τον κορμό της έκθεσης:

  • Έκθεση σκαφών: 60 και πλέον σκάφη-μέλη της ΕΠΕΣΤ και του ΣΙΤΕΣΑΠ, επανδρωμένα Motor Yachts, Sailing Yachts, Catamaran & Bareboats, καλύπτοντας όλo το εύρος των σκαφών που διατίθενται προς ναύλωση και προς πώληση στην ελληνική αγορά, θα έχουν τη δυνατότητα να παρουσιάσουν τις υπηρεσίες τους, στο καθιερωμένο κοινό των ναυλομεσιτών και σε τουριστικούς πράκτορες από όλο τον κόσμο. (Η επισκεψιμότητα των σκαφών θα επιτρέπεται μόνο στους επαγγελματίες του κλάδου.

  • Περίπτερα εκθετών: περίπου 30 περίπτερα Ελληνικών εταιρειών ναύλωσης σκαφών (τουριστικών πρακτόρων και ναυλομεσιτών), καθώς και εταιρειών που παρέχουν υπηρεσίες στο θαλάσσιο τουρισμό. Το τμήμα αυτό θα είναι ελεύθερα επισκέψιμο από το ευρύ κοινό.

  • θεματικά ενημερωτικά σεμινάρια για τους επισκέπτες-επαγγελματίες του κλάδου.

 

Στόχος της διοργάνωσης είναι να ανάδειξη τον Ελληνικό θαλάσσιο τουρισμό σε κορυφαίο τουριστικό προορισμό διεθνώς, αλλά να φέρει κοντά το ελληνικό κοινό σε αυτήν την εναλλακτική μορφή τουρισμού.

Η έκθεση είναι ανοιχτή με ελεύθερη είσοδο στο ευρύ κοινό.

 

Η έκθεση έχει τεθεί υπό την Αιγίδα του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (EOT), της Περιφέρειας Αττικής, του Δήμου Πειραιά, και του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ).

 

 

 

 

 

EAST MED YACHT SHOW

Marina Zea, Piraeus

13-18 May 2016

 PRELIMINARY PROGRAM 2016

 

Thursday 12th May 2016

10:00 - 13:00

 

 

 

Registration and Arrival of Yachts

Exhibitors Set up

 

 

Marina Zea

 

 

 

 

Friday 13th May 2016

10:00 – 13:30

Viewing of Yachts – Exhibition Area open

Marina Zea

13:30 - 15:30

Lunch Break

 

15:30 - 19:00

Viewing of Yachts – Exhibition Area open

Marina Zea

19:30

Opening Ceremony –Welcome Reception powered by Cava Halari & Mylonas Winery

Pisina Restaurant

 

Choreographer Katerina Rodiou, presents specially for the evening “The Children of Piraeus” by Manos Hadjidakis. Dancing: The 12 member dance group by Katerina Rodiou

 

 

 

 

Saturday 14th May 2016

10:00 – 13:30

Viewing of Yachts – Exhibition Area open

Marina Zea

11:00 – 13:00

Seminar: Yacht Chartering in Greece (in English and Russian)

Hellenic Maritime Museum

13:30 - 15:30

Lunch Break

 

15:30 - 19:00

Viewing of Yachts – Exhibition Area open

Marina Zea

19:00 -

Party on Board

Yacht to be announced

 

 

 

 

 

 

Sunday 15th  May 2016

 

10:00 – 13:30 Viewing of Yachts-Exhibition Area Open

 

11:00 - 13:00 Seminar: Yacht Chartering in Greece

 

Marina Zea

13:30 - 15:30

Lunch Break

 

15:30 - 19:00 

Viewing of Yachts – Exhibition Area open

Marina Zea

 

 

 

Monday 16th May 2016

10:00 - 13:30

Viewing of Yachts – Exhibition Area open

Marina Zea

13:30 - 15:30 Lunch Break

 

 

15:30 - 19:00

Viewing of Yachts-Exhibition Area Open

 

18:00 - 19:00

Seminar: Yacht Chartering in Greece for Tour Agents (in Greek)

 

15:30 - 19:00 

Viewing of Yachts – Exhibition Area open

Marina Zea

 

 

 

Tuesday 17th May 2016

10:00 – 13:30

Viewing of Yachts – Exhibition Area open

Marina Zea

13:30 – 15:30

Lunch Break

 

15:30 - 19:00 

 

Viewing of Yachts – Exhibition Area open

Marina Zea

20:00

Farewell Theme Party “THALASSA’

 

 

Choreographer Katerina Rodiou, presents “Thalassografia” by Stamatis Spanpudakis. Dancing: The 12 member dance group by Katerina Rodiou

 

 

 

Wednesday 18th May 2016 Departure of yachts from Marina Zea

 
Σταύρος Καλαφάτης: "Η κυβέρνηση μαλώνει …με τον καθρέφτη της, για το λιμάνι της Θεσσαλονίκης!" PDF Εκτύπωση E-mail
Αναρτήθηκε απο τον/την ΑΙΘΟΥΣΑ ΣΥΝΤΑΞΗΣ   
Πέμπτη, 05 Μάιος 2016 13:43

Σταύρος Καλαφάτης: "Η κυβέρνηση μαλώνει …με τον καθρέφτη της, για το λιμάνι της Θεσσαλονίκης!"

kalafatis-vouli 1

Την ανησυχία του για απρόβλεπτες καθυστερήσεις στη διαδικασία αναπτυξιακής αξιοποίησης του λιμανιού της Θεσσαλονίκης για την πόλη και για την εθνική οικονομία, εξέφρασε ο Βουλευτής Α΄ περιφέρειας Θεσσαλονίκης της Ν.Δ. Σταύρος Καλαφάτης, μετά τη σημερινή συζήτηση στη Βουλή, της επίκαιρης ερώτησής που κατέθεσε για την πορεία της ιδιωτικοποίησης του ΟΛΘ και το μέλλον του Α΄ προβλήτα.

 

Ο κ. Καλαφάτης, αμέσως μετά το διάλογο με τον αρμόδιο υπουργό Ναυτιλίας Θεόδωρο Δρίτσα τόνισε τα εξής:

 

«Σήμερα επιβεβαιώθηκε περίτρανα, για μια ακόμα φορά και στην περίπτωση του λιμανιού της Θεσσαλονίκης, πως η κυβέρνηση κωλυσιεργεί στο θέμα των ιδιωτικοποιήσεων εγκλωβισμένη κάπου ανάμεσα στις ιδεοληψίες της, στα προεκλογικά παραμύθια της στον ελληνικό λαό και στην πραγματικότητα. Ουσιαστικά ο κ. Δρίτσας, παραδέχτηκε το χάσμα στη συνεργασία της κυβέρνησης με το ίδιο της το εκτελεστικό όργανο στο θέμα των ιδιωτικοποιήσεων, το ΤΑΙΠΕΔ, γεγονός που δημιουργεί εύλογες αμφιβολίες για την τήρηση των χρονοδιαγραμμάτων, ενώ παρατείνει το θολό τοπίο, σχετικά με την παραχώρηση -ή μη- του Α΄ προβλήτα στην πόλη της Θεσσαλονίκης. Διαψεύδει μεν τις δηλώσεις του δημάρχου περί σχετικών κυβερνητικών δεσμεύσεων, μιλά ομως για κυβερνητική πρόθεση απόδοσης του Α΄ προβλήτα στον Δήμο, που –κατά τον υπουργό- σκοντάφτει στο ΤΑΙΠΕΔ. Η ουσία είναι πως η κυβέρνηση κωλυσιεργώντας, στερεί από τη χώρα, και στην περίπτωση του ΟΛΘ από τη Θεσσαλονίκη, τη δυνατότητα αξιοποίησης όλων των αναπτυξιακών εργαλείων που υπάρχουν. Και προτιμά αντί να “τρέξει” αυτή την αξιοποίηση, για να δημιουργηθούν έσοδα και θέσεις εργασίας, να επιτρέπει να φορτώνονται στις πλάτες του ελληνικού λαού νέα μέτρα, νέοι φόροι, νέοι λογαριασμοί που θα μπορούσαν να αποφευχθούν. Έτσι εξηγούνται και οι υπερβολικές απαιτήσεις των δανειστών για νέα μέτρα ύψους 9 δισεκατομμυρίων ευρώ, αφού η κυβέρνηση, αντί να κυβερνά, μαλώνει με τον καθρέφτη της..»

 

Μιλώντας στη Βουλή νωρίτερα, ο κ. Καλαφάτης, τόνισε πως η κυβέρνηση διατηρεί θολό το τοπίο για το μέλλον του λιμανιού, που αποτελεί συγκριτικό πλεονέκτημα για την ανάπτυξη της Θεσσαλονίκης. Και θύμισε, πως «η αριστερή μνημονιακή κυβέρνηση, ομογάλακτη εκείνων που ήταν στα κάγκελα το 2008 χαρακτηρίζοντας ξεπούλημα την προσπάθεια της τότε κυβέρνησης για 30ετή παραχώρηση μόνο του ΣΕΜΠΟ του ΟΛΘ, σήμερα προβαίνει μετά τα όσα υπέγραψαν 18 υπουργοί και πρώτος ο πρωθυπουργός, στην πιο επιθετική μορφή ιδιωτικοποίησης, με την πώληση του πλειοψηφικού πακέτου μετοχών του ΟΛΘ, που ούτε οι πιο φιλελεύθερες φωνές δεν είχαν προτείνει».

 

Ο Σταύρος Καλαφάτης, ζήτησε από τον αρμόδιο υπουργό ενημέρωση για το τι ακριβώς προβλέπει το master plan που σύμφωνα με πληροφορίες ολοκληρώθηκε προ ημερών, για τις βασικές υποχρεώσεις και επενδύσεις που θα κληθεί να αναλάβει ο ιδιώτης επενδυτής, αλλά και καθαρές απαντήσεις για το μέλλον του Α΄ προβλήτα. Ρώτησε ευθέως τον υπουργό αν προτίθεται η κυβέρνηση να ακολουθήσει στην περίπτωση του Α΄ προβλήτα, το μοντέλο της παραχώρησης έκτασης 86.000τμ του ΟΛΠ στη Δραπετσώνα, στον Δήμο Κερατσινίου. Δυστυχώς απαντήσεις δεν δόθηκαν, αφού οι αόριστες απαντήσεις του υπουργού, για σχέδια αναβάθμισης του λιμανιού, διασφάλιση σταθερής εργασίας και διατήρηση της ζωτικής σχέσης με την πόλη, δεν συνιστούν επαρκή ενημέρωση.-

 
ΔΗΜΟΣ ΝΑΥΠΛΙΕΩΝ Όλα έτοιμα για να ξεκινήσει το 3ο Mediterranean Yacht Show στο λιμάνι του Ναυπλίου PDF Εκτύπωση E-mail
Αναρτήθηκε απο τον/την ΑΙΘΟΥΣΑ ΣΥΝΤΑΞΗΣ   
Τετάρτη, 04 Μάιος 2016 15:01

ΔΗΜΟΣ ΝΑΥΠΛΙΕΩΝ

Όλα έτοιμα για να ξεκινήσει το 3ο Mediterranean Yacht Show στο λιμάνι του Ναυπλίου

skafi

Στις 7 Μαΐου 2016, ανοίγει τις πύλες της, η έκθεση σκαφών αναψυχής ,το «3ο Mediterranean Yacht Show» στο λιμάνι του Ναυπλίου, που διοργανώνεται από τον Ελληνικό Σύνδεσμο Θαλάσσιου Τουρισμού σε συνεργασία με τον Δήμο Ναυπλιέων, υπό την αιγίδα του Υπουργείου Οικονομίας, Υποδομών, Ναυτιλίας και Τουρισμού.

Τα φιλόξενα νερά του Αργολικού κόλπου από νωρίς σήμερα το πρωί υποδέχονται τα σκάφη που συμμετέχουν στο 3ο Mediterranean Yacht Show. Η φετινή έκθεση αναμένεται να φιλοξενήσει έναν πολυπληθή στόλο επαγγελματικών σκαφών αναψυχής, μεγαλύτερο από κάθε άλλη ανάλογη διοργάνωση, ενώ σημαντικοί εκπρόσωποι και παράγοντες του yachting παγκοσμίως αναμένεται να την επισκεφθούν για να επιθεωρήσουν και να θαυμάσουν τα πολυτελή σκάφη αναψυχής που θα φιλοξενούνται στο πανέμορφο λιμάνι του Ναυπλίου έως 10 Μαΐου 2016.

Να σημειωθεί ότι οι φετινές συμμετοχές έχουν ξεπεράσει κάθε προσδοκία και έχουν οδηγήσει στην πλήρη κάλυψη του θαλάσσιου χώρου προς όφελος όλων των φίλων του θαλάσσιου τουρισμού αλλά και της διοργάνωσης που δικαίως θεωρείται η μεγαλύτερη της Μεσογείου . 

 
Ο Υπεύθυνος Τομέα Ναυτιλίας και Αιγαίου της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Ευβοίας, κ. Σίμος Κεδίκογλου, για το συμβάν με το επιβατηγό – οχηματαγωγό πλοίο «Παναγία Τήνου», στο λιμάνι του Πειραιά, έκανε την ακόλουθη δήλωση: PDF Εκτύπωση E-mail
Αναρτήθηκε απο τον/την ΑΙΘΟΥΣΑ ΣΥΝΤΑΞΗΣ   
Τρίτη, 26 Απρίλιος 2016 17:45

 Ο Υπεύθυνος Τομέα Ναυτιλίας και Αιγαίου της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Ευβοίας, κ. Σίμος Κεδίκογλου, για το συμβάν με το επιβατηγό – οχηματαγωγό πλοίο «Παναγία Τήνου», στο λιμάνι του Πειραιά, έκανε την ακόλουθη δήλωση:
 
kedikogloysimos 


«Το σημερινό συμβάν απέδειξε την αδιαφορία και κυρίως την απραξία του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής να προβεί στις απαιτούμενες ενέργειες για την απομάκρυνση, του επί δύο χρόνια, ανενεργού και εγκαταλελειμμένου πλοίου.
 
            Εκτός από τα ζητήματα που αφορούν στην αισθητική εικόνα που παρουσιάζει το κεντρικό λιμάνι του Πειραιά, είναι σαφές, ότι δημιουργούνται και άλλα προβλήματα, καθώς εμποδίζεται η πρυμνοδέτηση των πλοίων που δένουν στην περιοχή Αγίου Διονυσίου. Επίσης, η έλλειψη συντήρησης, εγκυμονεί κίνδυνους ατυχήματος μέσα στο λιμάνι, ενώ αποτελεί και συνεχή πηγή ρύπανσης. 
 
Σύμφωνα με το Νόμο 2881/2001: ''Ρύθμιση θεμάτων ανέλκυσης ναυαγίων και άλλες διατάξεις'', θα έπρεπε να είχαν ακολουθηθεί οι συγκεκριμένες διαδικασίες που προβλέπονται για  τα επιβλαβή και επικίνδυνα πλοία, είτε από τον αρμόδιο Φορέα Διαχείρισης του Λιμένα, εν προκειμένω από τον Οργανισμό Λιμένα Πειραιά, είτε από τη Λιμενική Αρχή.
 
Αντί αυτού, ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής κ. Θεόδωρος Δρίτσας, όχι μόνο δεν ενήργησε για την άμεση απομάκρυνσή του πλοίου, το οποίο είχε αρχίσει να παίρνει κλίση από το απόγευμα της 25ης Απριλίου,  αλλά, δυστυχώς, παρέμεινε  θεατής της βύθισής του, μετατρέποντας το κεντρικό λιμάνι του Πειραιά σε λιμάνι παροπλισμού.
 
Καλείται ο κ. Δρίτσας να δώσει σαφή απάντηση όσον αφορά στο ερώτημα, ποιος ευθύνεται για την παράνομη και παράτυπη κατάσταση που επικρατεί στο λιμάνι και ταυτόχρονα ζητάμε την άμεση παρέμβαση των αρμοδίων Εισαγγελικών Αρχών».

 
Η Περιφέρεια Κρήτης συντονίζει τις Ευρωπαϊκές συναντήσεις για τα θαλάσσια θέματα στις Βρυξέλλες PDF Εκτύπωση E-mail
Αναρτήθηκε απο τον/την ΑΙΘΟΥΣΑ ΣΥΝΤΑΞΗΣ   
Τετάρτη, 20 Απρίλιος 2016 12:45

Η Περιφέρεια Κρήτης συντονίζει τις Ευρωπαϊκές συναντήσεις για τα θαλάσσια θέματα στις Βρυξέλλες

1 4

Η Περιφέρεια Κρήτης συμμετέχει σε μια σειρά σημαντικών συναντήσεων στα πλαίσια των MARITIME MEETINGS (συναντήσεις για Θαλάσσια Θέματα), που οργανώνει η CRPM (το δραστήριο Δίκτυο των Ευρωπαϊκών Παραθαλάσσιων Περιφερειών).

Ο Περιφερειακός Σύμβουλος Κρήτης Γιώργος Αλεξάκης, Αντιπρόεδρος της CRPM για τα Θαλάσσια Θέματα, έχει την πολιτική ευθύνη για τη διοργάνωση αυτή.

2 2

Οι συναντήσεις πραγματοποιήθηκαν την Τρίτη 19 Απριλίου στα γραφεία της CRPM στις Βρυξέλλες και αφορούσαν :

1) την έξυπνη εξειδίκευση (που αποτελεί προσανατολισμό και για την περιφέρεια Κρήτης την τρέχουσα Προγραμματική Περίοδο και τη Γαλάζια Ανάπτυξη

2) την εκπαίδευση σε θαλάσσια – ναυτικά θέματα

3) την Αλιεία και τις Υδατοκαλλιέργειες

4) την ενέργεια από τη θάλασσα και τις θαλάσσιες βιομηχανίες

Στις συναντήσεις συμμετείχαν πολιτικοί εκπρόσωποι των Ευρωπαϊκών Περιφερειών και τεχνοκράτες που αντάλλαξαν απόψεις και πρότειναν συνδυασμούς χρηματοδοτικών μέσων για την περιφερειακή ανάπτυξη στους θαλάσσιους τομείς.

Τα συμπεράσματα των συναντήσεων αυτών θα παρουσιαστούν από τον Αντιπρόεδρο της CRPM κ. Γιώργο Αλεξάκη σήμερα Τετάρτη 20 Απριλίου σε Συνέδριο που διοργανώνει η Διακομματική Επιτροπή (SEARICA) των Ευρωβουλευτών που ασχολείται με τη θάλασσα, τους Ποταμούς και τις Παράκτιες Περιοχές.

 
ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ B. AIΓΑΙΟΥ ΣΕ ΕΡΓΑ ΣΤΗ ΧΙΟ PDF Εκτύπωση E-mail
Αναρτήθηκε απο τον/την ΑΙΘΟΥΣΑ ΣΥΝΤΑΞΗΣ   
Τρίτη, 19 Απρίλιος 2016 16:29

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ B. AIΓΑΙΟΥ ΣΕ ΕΡΓΑ ΣΤΗ ΧΙΟ

Λιμάνι Λαγκάδας

Γέφυρα Παντουκειός

Επίσκεψη στον οδικό άξονα Χίος – Καρδάμυλα πραγματοποίησε σήμερα η Περιφερειάρχης Βορείου Αιγαίου κα. Χριστιάνα Καλογήρου μαζί με τον Πρόεδρο του ΟΑΣΠ, Καθηγητή Γεωλογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών κ. Ευθύμιο Λέκκα, συνοδευόμενη από τον Αντιπεριφερειάρχη Υποδομών κ. Θεόδωρο Βαλσαμίδη, τον Αντιπεριφερειάρχη Χίου κ. Σταμάτη Κάρμαντζη, τον Αντιπεριφερειάρχη Μεταφορών και Επικοινωνιών κ. Κωνσταντίνο Παπαδόπουλο, το Γενικό Διευθυντή κ. Γεώργιο Σπανέλλη και στελέχη της Διεύθυνσης Τεχνικών Έργων Π.Ε. Χίου.

 

Σκοπός της επίσκεψης ήταν καταρχήν ο έλεγχος της κατάστασης που έχει δημιουργηθεί λόγω κατολισθήσεων – καταπτώσεων σε τμήματα του οδικού άξονα και ιδιαίτερα στην περιοχή του Μυρσινιδίου. Δόθηκαν επιτόπου οι πρώτες οδηγίες προς τη Διεύθυνση Τεχνικών Έργων προκειμένου να δρομολογηθούν παρεμβάσεις για την αντιμετώπιση της κατάστασης. Επίσης, συζητήθηκε και το θέμα των κατολισθήσεων στην οδό προς την Ιερά Μονή και δόθηκαν αντίστοιχες κατευθύνσεις.

 

Στη συνέχεια πραγματοποιήθηκε επίσκεψη στο έργο της ολοκλήρωσης των εργασιών στη γέφυρα Παντουκειός, το οποίο υλοποιείται με ευθύνη της Διεύθυνσης Τεχνικών Έργων Π.Ε. Χίου. Διαπιστώθηκε η καλή πορεία υλοποίησης των εργασιών, λαμβάνοντας υπόψη ότι η σύμβαση του έργου υπεγράφη στις 30.03.2016. Το έργο συμβατικού ποσού 549.000 ευρώ χρηματοδοτείται από πόρους της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου.

 

Επίσκεψη, τέλος, πραγματοποιήθηκε στο έργο της αποπεράτωσης της επέκτασης του παραλιακού δρόμου της Κοινότητας Λαγκάδας για την κατασκευή πεζόδρομου, συμβατικού ποσού 989.000 ευρώ. Το έργο χρηματοδοτείται από το ΠΕΠ Βορείου Αιγαίου και υλοποιείται με ευθύνη της Διεύθυνσης Τεχνικών Έργων Π.Ε. Χίου. Οι εργασίες προχωρούν με γρήγορους ρυθμούς και αναμένεται να ολοκληρωθούν το αργότερο μέχρι τον Ιούνιο.

 

Μετά το πέρας της επίσκεψης η Περιφερειάρχης έκανε την ακόλουθη δήλωση:

 

«Με τη σημερινή επίσκεψη, αξιοποιώντας και την παρουσία του Καθηγητή κ. Λέκκα τον οποίο ευχαριστούμε ιδιαίτερα, είχαμε την ευκαιρία να εξετάσουμε το σοβαρό πρόβλημα των κατολισθήσεων στον οδικό άξονα Χίος – Καρδάμυλα, προκειμένου να δρομολογηθούν οι απαιτούμενες παρεμβάσεις για την αντιμετώπισή τους, δεδομένου μάλιστα ότι πρόκειται για ένα χρόνιο πρόβλημα της Χίου. Με ικανοποίηση, επίσης, διαπιστώσαμε ότι οι συντονισμένες προσπάθειες της Περιφερειακής Αρχής για την ολοκλήρωση των ημιτελών έργων στη γέφυρα Παντουκειός και στο Λιμάνι της Λαγκάδας επέφεραν αποτέλεσμα, επιτυγχάνοντας αφενός την απόδοση των έργων ολοκληρωμένων και λειτουργικών στους πολίτες της Χίου και αφετέρου την αποφυγή του κινδύνου απώλειας πόρων». 

 
ΣΤΑΥΡΟΣ ΚΑΛΑΦΑΤΗΣ - Να τελειώνει η αβεβαιότητα για το μέλλον του λιμανιού της Θεσσαλονίκης! PDF Εκτύπωση E-mail
Αναρτήθηκε απο τον/την ΑΙΘΟΥΣΑ ΣΥΝΤΑΞΗΣ   
Τρίτη, 12 Απρίλιος 2016 12:50

ΣΤΑΥΡΟΣ ΚΑΛΑΦΑΤΗΣ

Βουλευτής Α' Περιφέρειας Θεσσαλονίκης - ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

kalafatis

«Να τελειώνει η αβεβαιότητα για το μέλλον του λιμανιού της Θεσσαλονίκης!»

Να αποκαλυφθούν οριστικά στη Βουλή οι λεπτομέρειες ή αντίθετα η προχειρότητα των κυβερνητικών σχεδιασμών για το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, επιδιώκει ο βουλευτής Α΄περιφέρειας Θεσσαλονίκης και Τομεάρχης Ευρωπαϊκών Υποθέσεων της Ν.Δ. Σταύρος Καλαφάτης, με την κατάθεση Επίκαιρης Ερώτησης προς τους αρμόδιους Υπουργούς Οικονομικών και Ναυτιλίας κ.κ. Ευκλείδη Τσακαλώτο και Θοδωρή Δρίτσα.

Στο κείμενο της Επίκαιρης Ερώτησης, ο κ. Σταύρος Καλαφάτης υπογραμμίζει τη σημασία του λιμανιού για την ανάπτυξη της πόλης, αλλά και τις καθυστερήσεις, και την ασάφεια που παρατηρείται στη διαδικασία ιδιωτικοποίησης που εκκρεμεί. Καλεί δε τους αρμόδιους υπουργούς, να αποκαλύψουν ποιες είναι οι βασικές στρατηγικές επενδύσεις, το σχέδιο χρήσεων γης και όρων δόμησης που περιλαμβάνει το master plan του Λιμένος Θεσσαλονίκης, καθώς και τι προβλέπεται για τον Α΄προβλήτα, σε σχέση και με τους ισχυρισμούς του δημάρχου, περίπου κυβερνητικών διαβεβαιώσεων παραχώρησής του στο Δήμο. Ζητά επίσης να αποκαλύψουν οι υπουργοί, ποιο είναι το σαφές χρονοδιάγραμμα της αποκρατικοποίησης και ποιες οι υποχρεώσεις που θα καλείται να αναλάβει ο μελλοντικός επενδυτής, σε σχέση με τις επενδύσεις που πρέπει ο ίδιος να υλοποιήσει, τις θέσεις εργασίας και τις χρήσεις γης.

«Η κατάθεση Επίκαιρης Ερώτησης για το μέλλον του ΟΛΘ, αποτελεί πλέον τη μόνη οδό, προκειμένου τα αρμόδια κυβερνητικά στελέχη να αποσαφηνίσουν το “θολό τοπίο” για έναν βασικό αναπτυξιακό πυλώνα της Θεσσαλονίκης, που δεν είναι δυνατόν να εμπλέκεται σε μικροπολιτικούς επικοινωνιακούς τακτικισμούς, ούτε από την κυβέρνηση, ούτε από το δήμαρχο Θεσσαλονίκης», δήλωσε σχετικά ο κ. Σταύρος Καλαφάτης.

«Η κυβέρνηση κωλυσιεργεί προσπαθώντας μάταια να ισορροπήσει μεταξύ ιδεοληπτικών εμμονών και πραγματικότητας, για να δικαιολογήσει στο κομματικό της ακροατήριο την πλήρη αποδοχή ενός σχεδίου πώλησης της πλειοψηφίας των μετοχών του ΟΛΘ, όταν η ίδια υπονόμευε ως αντιπολίτευση ακόμα και τις απόπειρες αξιοποίησης του λιμανιού μέσω 30ετούς παραχώρησης. Ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, υποκαθιστά την απουσία του από τις εξελίξεις με επικλήσεις κυβερνητικών δεσμεύσεων περί παραχώρησης του Α΄ Προβλήτα στο Δήμο, χωρίς όμως να κατονομάζει τα κυβερνητικά στελέχη που προέβησαν σε τέτοιες δεσμεύσεις, ώστε να δώσουν δημοσίως λόγο. Διότι ανεξάρτητα από το ποιος θα είναι φορέας διαχείρισης –δήμος, κράτος, ιδιώτης επενδυτής- είναι ασφαλώς σημαντικό να διατηρηθούν χρήσεις που συνδέουν το λιμάνι με την κοινωνική ζωή και την οικονομική δραστηριότητα της πόλης. Είναι καιρός να τελειώνει η αβεβαιότητα για το μέλλον του λιμανιού της Θεσσαλονίκης.»

 
ANEK LINES : ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΓ/ΟΓ “ΚΥΔΩΝ PDF Εκτύπωση E-mail
Αναρτήθηκε απο τον/την ΑΙΘΟΥΣΑ ΣΥΝΤΑΞΗΣ   
Δευτέρα, 11 Απρίλιος 2016 19:02

ANEK LINES : ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΓ/ΟΓ “ΚΥΔΩΝ

resized ΦΩΤΟ 04

Πανέτοιμο και χαμογελαστό το πλήρωμα,  υπό την καθοδήγηση του Αρχιθαλαμηπόλου κου Γ. Σαριδάκη (διακρίνεται στο κέντρο), λίγο πριν την υποδοχή των συνεργατών & των φίλων της ΑΝΕΚ στο πλοίο.

Η ΑΝΕΚ LINES, έδωσε “Ραντεβού στο ΚΥΔΩΝ”, και υποδέχτηκε, την Παρασκεύ, (8/4) στο λιμάνι του Ηρακλείου, εκπροσώπους της Εκκλησίας, της Περιφέρειας, της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, του πολιτικού & δημοσιογραφικού κόσμου, της Παιδείας & του Τουρισμού, σε μία ξεχωριστή παρουσίαση γνωριμίας του πλοίου.

resized ΦΩΤΟ 01

Το ανακαινισμένο   F/B "ΚΥΔΩΝ"

Η εκδήλωση ξεκίνησε με Αγιασμό από τον Σεβασμιότατο Αρχιεπίσκοπο Κρήτης κ.κ. Ειρηναίο, ο οποίος ευχήθηκε, παράλληλα, “να έχει το “ΚΥΔΩΝ”, καλά & ευλογημένα ταξίδια σε ήρεμες θάλασσες”.

 

O Πρόεδρος της ΑΝΕΚ LINES κος Γιώργος Κατσανεβάκης, αμέσως μετά, καλωσόρισε τους παριστάμενους στο πλοίο, τονίζοντας ότι “Το “ΚΥΔΩΝ” αναβαθμισμένο, υπόσχεται άνετους, λειτουργικούς και αξιόπιστους πλόες, από το λιμάνι του Ηρακλείου στον Πειραιά και αντίστροφα”.

resized ΦΩΤΟ 02

Ο Σεβασμιότατος Αρχιεπίσκοπος Κρήτης κ.κ. Ειρηναίος,  κατά την τέλεση του Αγιασμού στο F/B "ΚΥΔΩΝ" παρουσία του πλοιάρχου, μελών της Διοίκησης και στελεχών της εταιρείας.

Ακολούθως, ο Α' Αντιπρόεδρος της ΑΝΕΚ LINES κος Σπύρος Πρωτοπαπαδάκης, στον σύντομο χαιρετισμό του ανέφερε ότι: “Το πλήρως ανακαινισμένο “ΚΥΔΩΝ” υποδέχεται στην γραμμή του Ηρακλείου τους Κρήτες και τους φίλους της Κρήτης & υπόσχεται να τους ταξιδέψει στους σύγχρονους χώρους του, με άνεση και Κρητική Φιλοξενία”.

resized ΦΩΤΟ 03

Ο Σεβασμιότατος Αρχιεπίσκοπος Κρήτης κ.κ. Ειρηναίος  ευχόμενος καλά ταξίδια στο  F/B "ΚΥΔΩΝ"

Στην συνέχεια, ο πλοίαρχος του “ΚΥΔΩΝ”, Captain Στυλιανός Κριθινάκης, ξενάγησε τους προσκεκλημένους, από το χώρο του 7ου deck που φιλοξένησε την εκδήλωση, ως τις άνετες καμπίνες του πλοίου και τους λειτουργικούς κοινόχρηστους χώρους (σαλόνια, μπαρ, εστιατόρια).

 

Παράλληλα, εξήγησε ότι το πλοίο είναι πλήρως αυτοματοποιημένο, διαθέτει δύο κύριες μηχανές και τα πιο σύγχρονα μέσα ασφαλούς πλοήγησης.

 

Το "ΚΥΔΩΝ" ναυπηγήθηκε στα Ναυπηγεία MITSUBISHI της Ιαπωνίας. Έχει μεταφορική ικανότητα 1.750 επιβατών και διαθέτει 626 κλίνες. Το πλοίο έχει μήκος και πλάτος 192 και 27 μέτρων αντίστοιχα και αναπτύσσει υπηρεσιακή ταχύτητα 25 κόμβων.

 

Η εκδήλωση έκλεισε με την παράθεση Σαρακοστιανού μπουφέ -όπως οι μέρες το επιτάσσουν – τον οποίο επιμελήθηκαν οι καταξιωμένοι σεφ της ΑΝΕΚ. Τα εδέσματα με τον γνωστό επαγγελματισμό τους προσεφέρθησαν στους καλεσμένους, από το χαμογελαστό πλήρωμα του “ΚΥΔΩΝ” και έτυχαν “θερμής υποδοχής”.

 

Η ΑΝΕΚ LINES με το πλήρως ανακαινισμένο «ΚΥΔΩΝ» ενδυναμώνει σημαντικά την μεταφορική της ικανότητα, συντελώντας ουσιαστικά στην αναβάθμιση της ακτοπλοϊκής σύνδεσης της Κρήτης με την Ηπειρώτικη Ελλάδα, πραγματοποιώντας, δρομολόγια στην γραμμή Ηράκλειο – Πειραιάς - Ηράκλειο.

 
Ο Δήμος Μονεμβασίας και το Λιμενικό Ταμείο έχουν προγραμματίσει, ήδη από την προηγούμενη δημοτική περίοδο, τη διαδικασία για την κατασκευή Μαρίνας στην περιοχή μεταξύ ΡΕΒΑΝΣ και Παλαιοκάστρου, γι’ αυτό το λόγο έχουν προβεί σε σειρά ενεργειών προς αυτή την PDF Εκτύπωση E-mail
Αναρτήθηκε απο τον/την ΑΙΘΟΥΣΑ ΣΥΝΤΑΞΗΣ   
Παρασκευή, 08 Απρίλιος 2016 10:39

 

ΔΗΜΟΣ ΜΟΝΕΜΒΑΣΙΑΣ

 

ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΛΙΜΕΝΙΚΟ ΤΑΜΕΙΟ

 

ΜΟΝΕΜΒΑΣΙΑΣ

monemvasialogo

 

Ο Δήμος Μονεμβασίας και το Λιμενικό Ταμείο έχουν προγραμματίσει, ήδη από την προηγούμενη δημοτική περίοδο, τη διαδικασία για την κατασκευή Μαρίνας στην περιοχή μεταξύ ΡΕΒΑΝΣ και Παλαιοκάστρου, γι’ αυτό το λόγο έχουν προβεί σε σειρά ενεργειών προς αυτή την κατεύθυνση.

Η περιοχή του Παλαιοκάστρου είναι κηρυγμένος αρχαιολογικός χώρος και για να εκτελεσθεί οποιοδήποτε έργο, πρέπει πρώτα να εκδοθούν οι απαραίτητες αδειοδοτήσεις, κάτι που είναι δύσκολο και χρονοβόρο.

Το Λιμενικό Ταμείο τελειώνει την εξομοίωση της ζώνης λιμένος και είναι σε καλό δρόμο η διαδικασία νομιμοποίησης των υπαρχόντων έργων.

Στον προϋπολογισμό του Λ.Τ. έτους 2016 έχουμε εγγράψει πίστωση ποσού 30.750,00 € για την εκπόνηση των πρώτων υποστηρικτικών μελετών για την κατασκευή της μαρίνας και εφόσον εγκριθεί η χωροθέτηση, θα προχωρήσουμε στην εκπόνηση της οριστικής μελέτης.

Επίσης είναι σε εξέλιξη και η εκπόνηση της μελέτης για το δρόμο του Παλαιοκάστρου.

Επειδή κατά καιρούς παρουσιάζονται κάποιοι που προσπαθούν να υποκαταστήσουν το Δήμο και το Λιμενικό Ταμείο παρουσιάζοντας σχεδιασμούς-σκέψεις ως εφαρμόσιμες μελέτες και απλές κατασκευές, καθιστούμε σαφές ότι σε κάθε περίπτωση αρμόδιος και υπεύθυνος φορέας για τον σχεδιασμό–υλοποίηση-λειτουργία των λιμενικών εγκαταστάσεων του Δήμου μας είναι το Λιμενικό Ταμείο και ουδείς άλλος.

Μόνο με βάση αυτή την αρχή, είναι εφικτή η συνεργασία με όποιον το επιθυμεί και βεβαίως επιδιώκουμε και προσδοκούμε αυτή τη συνεργασία και τη βοήθεια των συμπολιτών μας και όσων διατίθενται για το καλό του τόπου μας.

 

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ Δ.Λ.Τ. ΜΟΝΕΜΒΑΣΙΑΣ

ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΚΟΥΤΣΟΝΙΚΟΛΗΣ

 
Την σύνταξη νέας Κοινής Υπουργικής Απόφασης για τη χρήση των παραλιών και του αιγιαλού ζητά ο Πρόεδρος της ΚΕΔΕ, Δήμαρχος Αμαρουσίου Γ. Πατούλης Με επιστολή του προς τους αρμόδιους υπουργούς ξεκαθαρίζει ότι η ΚΕΔΕ δε θα δεχθεί ρύθμιση που θα αφήνει εκτός PDF Εκτύπωση E-mail
Αναρτήθηκε απο τον/την ΑΙΘΟΥΣΑ ΣΥΝΤΑΞΗΣ   
Τρίτη, 05 Απρίλιος 2016 18:10

Την σύνταξη νέας Κοινής Υπουργικής Απόφασης για τη χρήση των παραλιών και του αιγιαλού ζητά ο Πρόεδρος της ΚΕΔΕ, Δήμαρχος Αμαρουσίου Γ. Πατούλης

 

Με επιστολή του προς τους αρμόδιους υπουργούς ξεκαθαρίζει ότι η ΚΕΔΕ δε θα δεχθεί ρύθμιση που θα αφήνει εκτός αρμοδιότητας τους Δήμους

 

KEDE

Πρόταση για την έκδοση νέας ΚΥΑ για το θέμα της χρήσης αιγιαλού και παραλιών, με την οποία θα θεραπεύονται οι πλημμέλειες που διαπιστώθηκαν από το Συμβούλιο της Επικρατείας και οδήγησαν στην ακύρωση των προγενέστερων ΚΥΑ, κατέθεσε σήμερα ο Πρόεδρος της ΚΕΔΕ.

 

Ο Γ. Πατούλης με επιστολή του προς τον Υπουργό Εσωτερικών Διοικητικής Ανασυγκρότησης Π. Κουρουμπλή και τον Αναπληρωτή Υπουργό Οικονομικών Τρύφωνα Αλεξιάδη, προτείνει συγκεκριμένες τροποποιήσεις σύμφωνα με τις οποίες θα μπορούσε να καταρτιστεί μια Κοινή Υπουργική Απόφαση η οποία θα δίνει λύση στο πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί.

 

Ο Πρόεδρος της ΚΕΔΕ εκφράζει την ελπίδα ότι μπορεί να βρεθεί κοινά αποδεκτή λύση και υπογραμμίζει ότι σε περίπτωση που δεν εξευρεθεί λύση σύμφωνα με την πρόταση που καταθέτει η ΚΕΔΕ, «οι δήμοι δεν θα αποδεχθούν ρύθμιση που θα τους αποβάλλει από μια αρμοδιότητα που μέχρι σήμερα και από το έτος 2002 είχε παραχωρηθεί σε αυτούς και που απέβλεπε αφενός στην εύρυθμη λειτουργία των παραλιών και την προστασία του περιβάλλοντος, αφετέρου στην είσπραξη εσόδων αναγκαίων για τους δήμους έτσι ώστε να καλύπτεται το κόστος της καθαριότητάς των παραλιών, αλλά και να διασφαλίζεται η προστασία των λουομένων με την τοποθέτηση ναυαγοσωστών και την ηλεκτροδότηση των χώρων όπου απαιτείται».

 

Στην πρόταση της ΚΕΔΕ αναφέρεται ότι η ΚΥΑ που θα καταρτιστεί θα μπορεί να είναι ισχύος μέχρι 31.12.2016 και θα συνυπογράφεται από τους Υπουργούς Οικονομικών, Εσωτερικών, Περιβάλλοντος και Πολιτισμού.

 

Μεταξύ των προτάσεων που καταθέτει η ΚΕΔΕ για να συμπεριληφθούν στην ΚΥΑ είναι:

 

-Να μην επιτρέπεται η απευθείας παραχώρηση στους δήμους του δικαιώματος απλής χρήσης χώρων αιγιαλού, παραλίας, όχθης και παρόχθιας ζώνης, που τελούν υπό καθεστώς ειδικής προστασίας. Οι εν λόγω παραχωρήσεις να γίνονται από τα κατά τόπον αρμόδια κτηματικά γραφεία με την σύμφωνη γνώμη του καθ’ ύλην αρμόδιου υπουργού και σε συνεργασία με τους οικείους ΟΤΑ.

- Στις περιπτώσεις αυτές οι οικείοι ΟΤΑ αναλαμβάνουν να παρέχουν υπηρεσίες καθαρισμού, ηλεκτροδότησης και ασφάλειας, για τις οποίες εισπράττουν ποσοστό 50% των εισπραττομένων από τα κτηματικά γραφεία, τελών χρήσεως.

- Ο Προϊστάμενος της Περιφερειακής Διεύθυνσης Δημόσιας Περιουσίας να υποχρεούται σε διάστημα 3 ημερών να ενημερώσει τον οικείο Δήμο εάν το περιεχό­μενο της προκήρυξης συμφωνεί με την κείμενη νομοθεσία. Στις περιπτώσεις που κατ’ εκτίμησή του το σχέδιο της προκήρυξης δεν συμφωνεί με τη νομοθεσία οφείλει να προβεί αιτιολογημένα στις αναγκαίες τροποποιήσεις και να τις αποστείλει εντός της προθεσμίας των 3 ημερών στον οικείο δήμο. Ο ΟΤΑ οφείλει κατά δέσμια αρμοδιότητα να συμπεριλάβει στην υπό δημοσίευση προκήρυξη τις ως άνω τροποποιήσεις.

 

Στην επόμενη φάση για το έτος 2017 προτείνεται να ακολουθηθεί συγκεκριμένη διοικητική διαδικασία, με βάση την οποία θα μπορεί να επιτευχθεί πλήρη εναρμόνιση με την απόφαση του ΣτΕ (υπ’ αριθμ. 3944/2015). 

 
Δήμος Ηγουμενίτσας Συνάντηση των Δήμων με τις διοικήσεις των Οργανισμών Λιμένων και τον πρόεδρο του ΤΑΙΠΕΔ PDF Εκτύπωση E-mail
Αναρτήθηκε απο τον/την ΑΙΘΟΥΣΑ ΣΥΝΤΑΞΗΣ   
Δευτέρα, 04 Απρίλιος 2016 13:07

Δήμος Ηγουμενίτσας 

Συνάντηση των Δήμων με τις διοικήσεις των Οργανισμών Λιμένων και τον πρόεδρο του ΤΑΙΠΕΔ

igoumenitsalogo

Σε συνέχεια της πρωτοβουλίας του Δημάρχου Ηγουμενίτσας κ. Ιωάννη Λώλου για τον συντονισμό των Δήμων με Οργανισμούς Λιμένων στην επικράτεια τους και προκειμένου να επιλυθούν χρονίζοντα ζητήματα πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 31 Μαρτίου 2016, ύστερα από πρόσκληση του Προέδρου του ΤΑΙΠΕΔ, κοινή συνάντηση μεταξύ των Δήμων και των αντίστοιχων Οργανισμών Λιμένων στα γραφεία του ΤΑΙΠΕΔ στην Αθήνα.

Η συνάντηση επικεντρώθηκε στα θέματα που έχουν τεθεί με το κοινό πλαίσιο διεκδικήσεων των Δήμων και στα οποία εμπλέκεται το ΤΑΙΠΕΔ, όπως οι χερσαίες ζώνες που δεν χρησιμοποιούνται για λιμενικές δραστηριότητες, η επαναφορά του μέτρου των ανταποδοτικών τελών προς τους Δήμους, καθώς και η συμμετοχή των Δήμων στα Διοικητικά Συμβούλια των Οργανισμών Λιμένων.

Απόρροια της συνάντησης ήταν να τεθεί ένα χρονοδιάγραμμα προκειμένου οι Δήμοι και οι αντίστοιχοι Οργανισμοί Λιμένων μέσα στο επόμενο χρονικό διάστημα να καταγράψουν τα προβλήματα και να βρουν τις κοινές γραμμές προκειμένου να ξεκινήσει η διαδικασία επίλυσης. Θα ακολουθήσουν και νέες συναντήσεις προκειμένου να εξειδικευθούν για κάθε περίπτωση οι προτεινόμενες λύσεις στα ειδικά προβλήματα.

Τον Δήμο Ηγουμενίτσας εκπροσώπησαν στη σύσκεψη, λόγω της ασθένειας του Δημάρχου, ο Αντιδήμαρχος κ. Σωτήριος Μήτσης και ο Επιστημονικός Συνεργάτης του Δήμου κ. Γεώργιος Β. Ντάνης.

Στη Συνάντηση ήταν επίσης παρόντες ο Πρόεδρος του ΤΑΙΠΕΔ κ. Στέργιος Πιτσιόρλας, οι Δήμαρχοι Αλεξανδρούπολης κ. Βασίλειος Λαμπάκης, Καβάλας κα. Δήμητρα Τσανάκα, Ραφήνας - Πικερμίου κ. Βασίλειος Πιστικίδης, Ελευσίνας κ. Γεώργιος Τσουκαλάς, Κέρκυρας κ. Κωνσταντίνος Νικολούζος, Βόλου κ. Θάνος Θεοδώρου, Λαυρίου κ. Δημήτριος Λουκάς, ο Αντιδήμαρχος Ηρακλείου κ. Ιωάννης Αναστασάκης, Ελευσίνας κ. Μαυρογιάννης Αθανάσιος και Κέρκυρας κ. Νικόλαος Αναστασόπουλος, καθώς και ο Γενικός Γραμματέας του Δήμου Βόλου κ. Στέλιος Διαμαντίδης.

Και οι Προέδροι των Οργανισμών Λιμένων Ηγουμενίτσας κ. Ανδρέας Νταής, Κέρκυρας κ. Σπυρίδων Στεφανίδης, Λαυρίου κ. Εμμανουήλ Μαραγκουδάκης, Βόλου κ. Θρασύβουλος Σταυριδόπουλος, Πάτρας κ. Νικόλαος Κοντοές, Ελευσίνας κ. Μιχαήλ Σπυρίδων, Καβάλας κ. Χρήστος Ηλιάδης, Ηρακλέιου κ. Απόλλων Φιλιππής, Ραφήνας κ. Γεώργιος Ορκόπουλος και Αλεξανδρούπολης κ. Χρήστος Δούκας.

 
ΕΥΡΕΙΑ ΣΥΣΚΕΨΗ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΗΝ ΕΠΙΚΕΙΜΕΝΗ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΟΛΘ ΣΤΟ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ PDF Εκτύπωση E-mail
Αναρτήθηκε απο τον/την ΑΙΘΟΥΣΑ ΣΥΝΤΑΞΗΣ   
Τετάρτη, 30 Μάρτιος 2016 19:06

ΕΥΡΕΙΑ ΣΥΣΚΕΨΗ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΗΝ ΕΠΙΚΕΙΜΕΝΗ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΟΛΘ ΣΤΟ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ


Ευρεία σύσκεψη με θέμα «Παραχώρηση του ΟΛΘ – Απόδοση της προβλήτας 1 του Λιμανιού στην πόλη» πραγματοποιήθηκε σήμερα, Τετάρτη 30 Μαρτίου 2016, μετά από πρόσκληση που απηύθυνε ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Γιάννης Μπουτάρης, προς το σύνολο των τοπικών αρχών, των φορέων και ιδρυμάτων της πόλης, καθώς και προς βουλευτές και ευρωβουλευτές της Θεσσαλονίκης.

Αφορμή για τη σύγκληση στάθηκε η δημοσιοποίηση της προετοιμασίας του σχεδίου σύμβασης παραχώρησης σχετικά με τη χρήση και εκμετάλλευση του Λιμένα Θεσσαλονίκης και την επικείμενη ιδιωτικοποίηση του ΟΛΘ.

Ο Γιάννης Μπουτάρης τόνισε ότι το θέμα είναι επείγον, κρίσιμο και αφορά το σύνολο της πόλης, και ζήτησε από τους παριστάμενους να τοποθετηθούν ανοιχτά όσον αφορά την παραχώρηση της 1ης Προβλήτας του Λιμανιού στο Δήμο Θεσσαλονίκης, τονίζοντας παράλληλα ότι το αίτημα πρέπει να φτάσει ως το υψηλότερο πολιτικό επίπεδο, δηλαδή στον Πρωθυπουργό.

«Το μείζον θέμα για εμάς δεν είναι το ύψος του τιμήματος με το οποίο θα παραχωρηθεί το λιμάνι, αλλά το μέγεθος των επενδύσεων και το χρονοδιάγραμμά τους» ανέφερε ο Δήμαρχος και πρόσθεσε: «Το λιμάνι πρέπει να αξιοποιηθεί καλύτερα για να προκόψει και η πόλη. Και η εμπειρία δείχνει ότι ο ιδιώτης θα συνεισφέρει σε αυτό. Σε καμία περίπτωση όμως δεν δεχόμαστε αυτό να γίνει σε βάρος άλλων λειτουργιών της πόλης. Τέτοιες λειτουργίες εξυπηρετεί η 1η προβλήτα, η οποία φιλοξενεί δράσεις πολιτισμού, αναψυχής και καθημερινής απόδρασης στο πυκνοδομημένο κέντρο της πόλης. Είναι απαραίτητο αυτό να συνεχίσει να γίνεται. Για να το διασφαλίσουμε όμως θέλουμε να περιέλθει επισήμως στην ιδιοκτησία της πόλης. Στην ιδιοκτησία των πολλών και καθημερινών ανθρώπων που τη χρησιμοποιούν και τυχαίνει να αποτελούν τη σιωπηλή πλειοψηφία».

Ο Δήμαρχος επέμεινε στο θέμα των επενδύσεων συγκεκριμένα όσον αφορά το λιμάνι της πόλης σαν σταθμό κρουαζιέρας. «Πρώτα κάνεις την επένδυση και μετά ψάχνεις να βρεις τον πελάτη» είπε χαρακτηριστικά και συνέχισε: «Θεωρώ σημαντικό οι σχετικές επενδύσεις να καταστούν υποχρεωτικές και υλοποιήσιμες σε βραχύτερο χρονικό διάστημα από αυτό που προβλέπεται στο προγραμματικό σχέδιο της σύμβασης, δηλαδή μετά το 2021. Αν προβλέπεται μικρή άμεση ζήτηση σε αυτόν τον τομέα, είναι γιατί δεν υπάρχει η απαιτούμενη υποδομή. Δεν πρέπει να αποφύγουμε την έγκαιρη δημιουργία υποδομών με πρόσχημα τη χαμηλή ζήτηση υπηρεσιών κρουαζιέρας. Προϋπόθεση όμως είναι να κληθεί να υλοποιήσει ο επενδυτής άμεσα τις απαραίτητες επενδύσεις». 

 
Περισσότερα Άρθρα...


Σελίδα 10 από 142
Tο σύμπαν του Κουεντίν Ταραντίνο, Κουέντιν Ταραντίνο: Πώς συνδέονται όλοι οι χαρακτήρες των ταινιών του;
Tο σύμπαν του Κουεντίν Ταραντίνο,  Κουέντιν Ταραντίνο: Πώς συνδέονται όλοι οι χαρακτήρες των ταινιών του;
Tο σύμπαν του Κουεντίν Ταραντίνο, Κουέντιν Ταραντίνο: Πώς συνδέονται όλοι οι χαρακτήρες των ταινιών του; Ο Κουέντιν Ταραντίνο ...

ATTICANEWS.GR στο Facebook

Powered by Jasper Roberts - Blog