ATTICANEWS.GR

Member Area
News
«Ενωμένοι μεταλαμπαδεύουμε την ιστορία στις νέες γενιές για την δικαίωση των θυμάτων μας» ● Συγκίνησε «Η καμπάνα του Πόντου» που έκλεισε τις εκδηλώσεις για την Γενοκτονία των Ποντίων στον δήμο Νεάπολης-Συκεών
News - Πολιτισμός
Τρίτη, 23 Μάιος 2017 17:53

«Ενωμένοι μεταλαμπαδεύουμε την ιστορία στις νέες γενιές για την δικαίωση των θυμάτων μας»

● Συγκίνησε «Η καμπάνα του Πόντου» που έκλεισε τις εκδηλώσεις για την Γενοκτονία των Ποντίων στον δήμο Νεάπολης-Συκεών

resized kampana tou pontou 2

 

«…Η Ρωμανία κι’ αν πέρασεν, ανθεί και φέρει κι’ άλλο!».

Λόγια σπαραχτικά, χιλιοειπωμένα, λόγια που αντηχούν στις καρδιές των Ποντίων και όχι μόνο. Θρήνος που αναβλύζει ένα μήνυμα ελπίδας και αισιοδοξίας, μήνυμα ανανεωμένο κι ενισχυμένο όταν βγαίνει από το στόμα της νεότερης γενιάς. Η μικρή Μαριάννα που άνοιξε με τον θρήνο της Τραπεζούντας τη χθεσινή εκδήλωση-αφιέρωμα στην Γενοκτονία των Ελλήνων του Πόντου, που διοργάνωσε ο δήμος Νεάπολης-Συκεών, συμβόλισε την περηφάνια και την ιστορική συνέχεια, αλλά και το χρέος μας να μην ξεχάσουμε όσα υπέφεραν οι πρόγονοί μας.

resized genoktonia-neapoli 21.5.2017-1

Την ισχυρή αυτή υπενθύμιση στην αρχή της βραδιάς στο Κλειστό Δημοτικό Θέατρο Συκεών, ακολούθησε η παρουσίαση του σπουδαίου έργου του Φίλωνα Κτενίδη «Η καμπάνα του Πόντου», την οποία προλόγισε ο εντεταλμένος δημοτικός σύμβουλος για θέματα εκδηλώσεων, αντιπρόεδρος της Κοινωφελούς Επιχείρησης Υπηρεσιών Νεάπολης-Συκεών, Γιάννης Δαλάτσης, κάνοντας μια συγκινητική αναφορά στα τραγικά γεγονότα της περιόδου 1911-1923. «Αν διαπιστώσουμε ότι οι λέξεις Τραπεζούντα, Κερασούντα, Αμισός, Σινώπη, Πάφρα, Αμάσεια, Αργυρούπολη, Παναγία Σουμελά, λείπουν από το λεξιλόγιο και το γνωστικό επίπεδο της νεολαίας, αυτό σημαίνει ότι η Γενοκτονία συνεχίζεται» σημείωσε ο κ. Δαλάτσης, τονίζοντας τη σημασία της μεταλαμπάδευσης της ιστορικής μνήμης από γενιά σε γενιά αλλά και της συνεχούς πίεσης για να έρθει η ιστορική δικαίωση. «Οφείλουμε να κοιτάξουμε την ιστορία στα μάτια και να της δώσουμε τα εχέγγυα ότι είμαστε διατεθειμένοι και αποφασισμένοι να επιβάλλουμε το σεβασμό στα θύματα της Γενοκτονίας και να αποκαταστήσουμε τη μνήμη των σφαγεσθέντων πιέζοντας για την αναγνώρισή της» υπογράμμισε «Αλλιώς θα αποστρέψει με απέχθεια και περιφρόνηση το πρόσωπό της και θα μας γυρίσει την πλάτη» είπε χαρακτηριστικά, ενώ εμφανώς συγκινημένος στο τέλος της εκδήλωσης παρέλαβε ειδική τιμητική πλακέτα από τους ποντιακούς συλλόγους.

resized genoktonia-neapoli 21.5.2017-6

Το έργο του Φίλωνα Κτενίδη «Η καμπάνα του Πόντου» ζωντάνεψε με ιδιαίτερα συναισθηματικό τρόπο επί σκηνής η χορωδία του Ποντιακού Πολιτιστικού Συλλόγου Καλλιθέας Συκεών, με την σύμπραξη του Συλλόγου Ποντίων Νεάπολης, του Συλλόγου Ποντίων Πεύκων «Παρχάρ», της Ποντιακής Εστίας Νεάπολης και του Ποντιακού Συλλόγου Αγίου Παύλου-Ευαγγελίστριας «Εύξεινος Πόντος». Η επιτυχία της βραδιάς σε ένα κατάμεστο θέατρο, κατέδειξε την σημασία της ενότητας για τον ποντιακό ελληνισμό. «Η καμπάνα του Πόντου» δραματοποιήθηκε με μοιρολόγια, απαγγελίες και δρώμενα που έδωσαν άλλη διάσταση στο επικό ποίημα που έφερε ρίγη συγκίνησης σε όσους γέμισαν το Κλειστό Δημοτικό Θέατρο Συκεών. Αξίζει μια αναφορά στους πρωταγωνιστές της παράστασης καθώς το τραγούδι της Νόπης Αυτζίδου, της Ερμιόνης Σαρκασίδου, της Σοφίας Συγγιρίδου και του Γιώργου Μπίλλη (που είχε και την επιμέλεια-διεύθυνση της δραματοποίησης) και η απαγγελία του Κώστα Σαμπανίδη «έδεσαν» με την αρμονία της χορωδίας και το βουβό κλάμα των μοιρολογήτρων, φέρνοντας στο παρόν τραγικές φιγούρες που έχουν σφραγίσει την ιστορική μνήμη.

resized genoktonia-sykies 21.5.2017-1

«Ημέρα Ευθύνης και Καθήκοντος- 353.000 θύματα περιμένουν δικαίωση»

resized genoktonia-sykies 21.5.2017-2

«Η καμπάνα του Πόντου» ήταν η τελευταία πράξη των φετινών εκδηλώσεων που διοργάνωσε ο δήμος Νεάπολης-Συκεών για την Ημέρα Μνήμης της Γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου, καθώς την Κυριακή είχαν προηγηθεί τρισάγια, καταθέσεις στεφάνων, επιμνημόσυνες δεήσεις και ομιλίες και στις τέσσερις Δημοτικές Ενότητες. Το «παρών» έδωσαν αιρετοί και πλήθος πολιτών του δήμου, προεξάρχοντος του δημάρχου Νεάπολης-Συκεών Σίμου Δανιηλίδη που ήταν μπροστάρης και στην πικετοφορία με το μήνυμα «Δεν Ξεχνώ» στις Συκιές.

resized genoktonia-sykies 21.5.2017-3

«Ημέρα Εθνικού Πένθους, ημέρα Μνήμης και Τιμής αλλά πάνω πρωτίστως Ημέρα Ευθύνης και Καθήκοντος» χαρακτήρισε την 19η Μαΐου ο κ. Δανιηλίδης, τονίζοντας ότι «είναι ιερό χρέος μας όχι μόνο να θυμόμαστε και να τιμούμε τα θύματα της Γενοκτονίας αλλά και να διεκδικούμε αγωνιστικά την διεθνή καθολική αναγνώριση της Γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου μέχρι την τελική δικαίωση. 353.000 θύματα, Έλληνες του Πόντου, περιμένουν» ανέφερε χαρακτηριστικά ενώ σημείωσε ότι «Στόχος της ημέρας δεν είναι να αναμοχλεύσει πάθη και μίση, αλλά η αποφυγή της επανάληψης τέτοιων αποτρόπαιων εγκλημάτων, προστατεύοντας τις επερχόμενες γενιές». Όπως υπογράμμισε ο δήμαρχος «Είμαστε ένας δήμος κατ’ εξοχήν του ξεριζωμού και των προσφύγων, ανοικτός στους μετανάστες και τους πρόσφυγες, ένας δήμος που αποτελεί μια ζεστή αγκαλιά για όλους αυτούς τους συνανθρώπους μας που αναζητούν την ελπίδα και το χαμόγελο, γιατί δεν ξεχνάμε».

 

resized genoktonia-sykies 21.5.2017-3

resized genoktonia-sykies 21.5.2017-21resized genoktonia peyka 4resized genoktonia peyka 9resized genoktonia peyka 18resized kampana tou pontou 4

resized kampana tou pontou 8resized kampana tou pontou 9resized kampana tou pontou 15resized kampana tou pontou 19resized kampana tou pontou 23resized kampana tou pontou 24resized kampana tou pontou 25

 

 
Διάλεξη για την κρίση του πολιτισμού. Ο κορυφαίος Γάλλος φιλόσοφος Πολ Μπαλανφά έρχεται στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης.
News - Πολιτισμός
Τρίτη, 23 Μάιος 2017 17:03

Διάλεξη για την κρίση του πολιτισμού.

Ο κορυφαίος Γάλλος φιλόσοφος Πολ Μπαλανφά έρχεται στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης.

resized Βallanfat Paul 0001

Έναν από τους κορυφαίους φιλοσόφους του κόσμου, ο οποίος διαθέτει σημαντικές περγαμηνές στη μελέτη των θρησκευτικών ιδεών, υποδέχεται το Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης.

Σε συνεργασία με το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, φιλοξενεί τον Πολ Αντρέ Μπαλανφά (Paul André Ballanfat), καθηγητή φιλοσοφίας στο Πανεπιστήμιο του Γαλατά στην Κωνσταντινούπολη, ο οποίος θα μιλήσει με θέμα «Η κρίση της νεωτερικότητας» την Πέμπτη 8 Ιουνίου, στις 20.00 (Αίθουσα Αιμίλιος Ριάδης, κτήριο Μ2, ισόγειο). Η διάλεξη εντάσσεται στον κύκλο εκδηλώσεων λόγου και τέχνης για το ευρύ κοινό και έχει ελεύθερη είσοδο.

Ο διακεκριμένος Γάλλος στοχαστής θα αναλύσει τις παραμέτρους της σύγχρονης αστάθειας και όξυνσης, σε αντιδιαστολή με τη μέχρι πρότινος πίστη στη διαρκή πρόοδο του ατόμου και τις απεριόριστες δυνατότητες του ανθρώπινου νου.

Θεματικός άξονας της ομιλίας του είναι η κατάρρευση των οραματικών διεξόδων που καλλιέργησε ο μοντερνισμός από την εποχή του Διαφωτισμού έως το τέλος του 20ου αιώνα. Αυτή η σοβούσα κρίση της νεωτερικότητας και του πολιτισμού διατρέχει πλέον διαφορετικούς τομείς της ανθρώπινης δράσης, όπως την πολιτική, η οποία αγνοεί την ηθική, την τεχνική, η οποία χρησιμοποιεί τη φύση ως εργαλείο, και την τεχνολογία, η οποία κατευθύνει τη ζωή των πολιτών, για να υπηρετήσει πρωτίστως τους χρησιμοθηρικούς σκοπούς της. Την ίδια ώρα, οι ραγδαίες αλλαγές, κοινωνικές και οικονομικές, είναι αδύνατον να ενσωματωθούν σε ενιαία διήγηση.

resized ΟΜΜΘ ελληνικό

Νεωτερικές μουσικές συνθέσεις

Μετά την ομιλία του Πολ Αντρέ Μπαλανφά, θα ακολουθήσει διάλογος με το κοινό. Στη συνέχεια, φοιτητές του Τμήματος Μουσικής Επιστήμης & Τέχνης του Πανεπιστημίου Μακεδονίας θα ερμηνεύσουν στο πιάνο συνθέσεις εμποτισμένες με το πνεύμα του νεωτερισμού, αποδίδοντας με αυτόν τον τρόπο τις επιρροές του μοντερνισμού στους τομείς της μουσικής έκφρασης και δημιουργίας. Το κοντσέρτο περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, έργα των Κλωντ Ντεμπισί (1862 – 1918), Λίνας Τόνια (1985-), Δημήτρη Τερζάκη (1938-) και Λαέρσιο ντι Φρίτας (1941-). Την ευθύνη του προγράμματος έχει ο καθηγητής Χανς – Ούβε Μάτσκε.

Η όλη εκδήλωση εντάσσεται στο διεπιστημονικό πρόγραμμα «Παραδόσεις και Νεωτερικότητα», το οποίο υποστηρίζεται από το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Κύριος στόχος του προγράμματος είναι να αναδειχθεί ότι η παράδοση επηρεάζει το παρόν και συνδιαλέγεται με το μέλλον, καθώς πολλές φορές το καινούργιο δεν προέρχεται από το μέλλον, αλλά εκφράζει ένα άλλο, διαφορετικό βλέμμα σ’ αυτό που ήδη υπάρχει. Το πρόγραμμα συντονίζεται από τον Μιλτιάδη Κωνσταντίνου, καθηγητή της Βιβλικής Γραμματείας και Κοσμήτορα της Θεολογικής Σχολής του ΑΠΘ, και τον Αργύρη Νικολαΐδη, καθηγητή της Θεωρητικής Φυσικής του ΑΠΘ.

Για την πρόσβαση στην εκδήλωση απαιτείται η προμήθεια δωρεάν δελτίων εισόδου, που θα διανεμηθούν από τα εκδοτήρια του ΟΜΜΘ αυστηρώς με σειρά προτεραιότητας μία (1) ώρα νωρίτερα, δηλαδή από τις 19.00. Οι διαθέσιμες θέσεις είναι περιορισμένες.

Κατά τη διάρκεια της διάλεξης θα παρέχεται η δυνατότητα ταυτόχρονης μετάφρασης από τα γαλλικά στα ελληνικά. Η εκδήλωση θα μεταδοθεί ζωντανά, σε πραγματικό χρόνο, ώστε να μπορέσουν να την παρακολουθήσουν εξ αποστάσεως, μέσω του διαδικτύου, όσοι δεν καταστεί δυνατόν να είναι παρόντες. Ο σύνδεσμος live streaming θα είναι διαθέσιμος κατά την ημέρα της εκδήλωσης στην ιστοσελίδα του Μεγάρου Μουσικής (www.tch.gr) και στην ιστοσελίδα της υπηρεσίας ψηφιακής μετάδοσης «Δίαυλος» (https://diavlos.grnet.gr).

Η κόπωση του συστήματος

Σύμφωνα με τον Πολ Αντρέ Μπαλανφά, η κρίση που βιώνουμε σήμερα δεν είναι όπως όλες οι άλλες που έχουμε γνωρίσει από την ίδρυση της φιλοσοφίας και της πολιτικής, αλλά αντιστοιχεί σε ολική κρίση του συστήματος της μεταφυσικής.

Όπως υποστηρίζει ο ίδιος, η επικαιρότητα περιγράφεται καλύτερα ως πλήρης εξάντληση. Στον μεταφυσικό ολοκληρωτισμό της τεχνοεπιστήμης αντιστοιχεί η κόπωση του συστήματος, εξουθενωμένου από την επιτυχία του. Κατά το παρελθόν η διαχείριση της κρίσης γινόταν εντός του πολιτικού χώρου που εφηύρε η αρχαία ελληνική φιλοσοφία («Πολιτικός» του Πλάτωνα) και λάμβανε χώρα σ΄ έναν κόσμο όπου τα πράγματα μετατρέπονταν σε ουσίες και υπόκειντο στην κυριαρχία της οντολογίας.

Ωστόσο, όπως παρατηρεί ο Γάλλος στοχαστής, η νεωτερικότητα είναι αντιμέτωπη με πρωτοφανέρωτες καταστάσεις. Το μέλλον εμφανίζεται απροσδιόριστο, ενώ οι πολιτικοί μεσσιανισμοί οδήγησαν την ανθρωπότητα στις γνωστές τραγωδίες του 20ου αιώνα. Η διασύνδεση με την οντολογική ουσία του κόσμου έχει χαθεί και δεν είναι πλέον διαθέσιμη η διήγηση ενός ήδη δοθέντος παρόντος. Όπως είχε υπογραμμίσει ο Nίτσε, εάν ο μηδενισμός έχει ήδη επικρατήσει, τότε χρειάζεται μεγάλη και σημαντική προσπάθεια, για να τον αντιμετωπίσουμε.

Ποιος είναι ο Πολ Αντρέ Μπαλανφά

Γεννημένος το 1960 στη Γαλλία, ο Πολ Αντρέ Μπαλανφά σπούδασε φιλοσοφία στη Λιόν και το Στρασβούργο, ενώ ακολούθως εκπόνησε τη διδακτορική διατριβή του στο πανεπιστήμιο Παρίσι ΙΙΙ (Sorbonne Nouvelle) με αντικείμενο τις Ανατολικές Γλώσσες & Πολιτισμό (1995). Από το 2009 κατέχει τη θέση του καθηγητή φιλοσοφίας στο Πανεπιστήμιο του Γαλατά στην Κωνσταντινούπολη, του παγκοσμίου φήμης γαλλόφωνου εκπαιδευτικού ιδρύματος, όπου οι διαλέξεις του για το Γερμανό φιλόσοφο Μάρτιν Χάιντεγκερ προκαλούν σχεδόν πάντα συνθήκες συνωστισμού, όσον αφορά στην προσέλευση φοιτητών. Εκτός από τις εκτενείς έρευνες και διαλέξεις του στο Ιράν, την Τουρκία, τη Μέση Ανατολή και την Άπω Ανατολή, ο Γάλλος διανοητής έχει δημοσιεύσει πλήθος βιβλίων και μεταφράσεων με αντικείμενο την Ισλαμική Σκέψη και την Ιστορία του Μυστικισμού. Τα κύρια ερευνητικά ενδιαφέροντά του αφορούν στις κλασικές και ισλαμικές σπουδές, το Μυστικό Ισλάμ, τον περσικό και οθωμανικό πολιτισμό κ.ά.

###

 
Εγκαινιάζεται η επανέκθεση των αιθουσών του Επιγραφικού Μουσείο.
News - Πολιτισμός
Δευτέρα, 22 Μάιος 2017 16:52

Εγκαινιάζεται η επανέκθεση των αιθουσών του Επιγραφικού Μουσείο.

resized 2clip image002

Με κεντρική ιδέα Ιστορία μέσα από τους λίθους ανοίγει τις πύλες του για το κοινό η επανέκθεση των αιθουσών του Επιγραφικού Μουσείοu (Τοσίτσα 1)  την Πέμπτη 25 Μαΐου 2017 (ώρα 7.00 μ.μ.).

Υπό το πρίσμα αυτού του σκεπτικού η επανέκθεση εστιάζει στις ιστορικές και κοινωνικές πληροφορίες που παρέχουν τα ενεπίγραφα μνημεία και την σημασία τους για την γνώση των διαφόρων πτυχών του βίου των αρχαίων Ελλήνων.

  Στη νέα μουσειολογική  προσέγγιση οι επιγραφές παρουσιάζονται  κατά θεματικές ενότητες με  παράλληλη χρονολογική οργάνωση  και με πλούσιο πληροφοριακό  υλικό, επιτοίχιο και ψηφιακό, ώστε  να γίνουν πιο προσιτές τόσο  στο ευρύ όσο και στο επιστημονικό  κοινό.

resized clip image002

  Με αφορμή τα εγκαίνια  θα παρουσιαστεί στους χώρους  το θεατρικό δρώμενο «Πόλεμος  βίαιος διδάσκαλος» από την  ομάδα «Θουκυδίδης δραματικός», σε κείμενο-δραματουργία Γιάννη  Λιγνάδη. Τη σκηνοθεσία συνυπογράφουν  ο Δημήτρης Λιγνάδης και ο  Γιάννης Παναγόπουλος. Η παράσταση  είναι παραγωγή του Μορφωτικού  και Ερευνητικού Κέντρου Ελληνικού  Πολιτισμού.              

Η είσοδος για το κοινό είναι ελεύθερη.

* Η επανέκθεση πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Αττική» του ΕΣΠΑ 2007-2013            

 
Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο - Τα εργαστήρια συντήρησης αποκαλύπτουν τα μυστικά τους.
News - Πολιτισμός
Δευτέρα, 22 Μάιος 2017 13:00

Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο - Τα εργαστήρια συντήρησης αποκαλύπτουν τα μυστικά τους.

resized ΕΙΚ 1

Ξύλινος πίνακας από το σπήλαιο Πιτσά της Κορινθίας με παράσταση πομπής προς τον βωμό για τη θυσία αρνιού, με συνοδεία αυλού και λύρας. 540-530 π.Χ. (© Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο/ TAΠΑ).

Το Ανοιχτό Μουσείο είναι η δράση του Εθνικού Αρχαιολογικού Μουσείου, με στόχο να γνωρίσει στο ευρύ κοινό τις πολύπλευρες εργασίες που διενεργούνται για την έρευνα, τη συντήρηση και την ανάδειξη των αρχαιοτήτων. Τι συμβαίνει στα εργαστήρια συντήρησης, όταν οι αρχαιότητες ετοιμάζονται να συναντήσουν το φως της δημοσιότητας στους εκθεσιακούς χώρους του Εθνικού Αρχαιολογικού Μουσείου, αλλά και να ταξιδέψουν σε μουσεία και εκθέσεις σε όλο τον κόσμο; Ποιες ειδικότητες συνεργάζονται για τη μελέτη, αποκατάσταση και φροντίδα των αρχαίων που φυλάσσονται στο Μουσείο;

resized ΕΙΚ 2

 

Αττική λευκή λήκυθος με παράσταση πολεμιστή καθισμένου στον τάφο του. Από την Ερέτρια. 410-400 π.Χ. (© Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο/ TAΠΑ).

Από τον Νοέμβριο 2016 έως τον Ιούνιο 2017 θεματικές παρουσιάσεις στους εκθεσιακούς χώρους αποκαλύπτουν στους επισκέπτες τα μυστικά των εργαστηρίων συντήρησης, τιμώντας και υπενθυμίζοντας την υπεραιωνόβια προσφορά του Εθνικού Αρχαιολογικού Μουσείου ως κέντρου συντήρησης για όλη την Ελλάδα από την αρχή της λειτουργίας του.

Οι παρουσιάσεις, με διάρκεια από μισή έως μία ώρα, περιλαμβάνουν επιτόπια παρατήρηση των εκθεμάτων, παρουσίαση με powerpoint, επιδείξεις τεχνικών με χρήση ειδικών επιστημονικών οργάνων, καθώς και επίσκεψη στα εργαστήρια συντήρησης. Με την προσωπική επαφή με το εξειδικευμένο προσωπικό του Εθνικού Αρχαιολογικού Μουσείου, οι επισκέπτες έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν σημαντικές πτυχές της επιστημονικής του δραστηριότητας.

Στις 25 Μαΐου 2017 και ώρα 12.00 θα πραγματοποιηθεί η τέταρτη παρουσίαση με τίτλο:

resized ΕΙΚ 3

Ειδώλιο γυναικείας μορφής από τη Μύρινα. 200-160 π.Χ. (© Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο/ TAΠΑ).

Ευαίσθητα χρώματα:

από τους ξύλινους πίνακες του Πιτσά στις λευκές ληκύθους και τα πήλινα ειδώλια

Στον πρώτο όροφο του Εθνικού Αρχαιολογικού Μουσείου εκτίθενται οι ξύλινοι πίνακες του Πιτσά, μοναδικοί μάρτυρες για τις τεχνικές και τη χρωματική παλέτα που οι Κορίνθιοι καλλιτέχνες χρησιμοποιούσαν στη μεγάλη ζωγραφική. Λίγες αίθουσες παρακάτω, οι επισκέπτες μπορούν να θαυμάσουν τις λευκές ληκύθους με τις πολύχρωμες παραστάσεις, που συνόδευαν τους νεκρούς στην τελευταία τους κατοικία. Ακολουθούν τα πήλινα ειδώλια των ιστορικών χρόνων, που όπως και τα γλυπτά των αρχαίων Ελλήνων ήταν ζωγραφισμένα, δημιουργώντας έναν ζωντανό και χαρούμενο κόσμο. Κάθε μία από αυτές τις κατηγορίες αντικειμένων, υλικών και τεχνικών (ξύλο, επίθετα χρώματα, επιχρύσωση κ.ά.) θέτει ειδικές απαιτήσεις στους συντηρητές, τόσο κατά τη στιγμή της εύρεσης, όσο και μετέπειτα ως προς τις συνθήκες ασφαλούς καθαρισμού, φύλαξης, έκθεσης ή μεταφοράς των αρχαιοτήτων.

Μετά την παρουσίαση στους εκθεσιακούς χώρους, θα ακολουθήσει επίσκεψη στο εργαστήριο συντήρησης αγγείων και μικροτεχνίας.

resized ΕΙΚ 4

Άποψη του εργαστηρίου συντήρησης αγγείων και μικροτεχνίας (© Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο/ TAΠΑ).

Για την παρακολούθηση απαιτείται δήλωση συμμετοχής μια μέρα πριν στα τηλέφωνα 213 2144817. Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας για 30 μόνο άτομα. Απαραίτητη είναι και η προμήθεια εισιτηρίου εισόδου στο μουσείο.

 

Στοιχεία επικοινωνίας:

Ώρες λειτουργίας (θερινό ωράριο): Δευτέρα 13:00-20:00, Τρίτη-Κυριακή 08:00-20:00

Διεύθυνση: Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο, Πατησίων 44, Αθήνα 10682

Τηλ: 213214 4891 Fax: 210 8213573

Email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε. , Ιστότοπος: www.namuseum.gr

 

 


Σελίδα 10 από 684
ΜΙΡΕΛΑ ΠΑΧΟΥ με συμμετοχή ΓΙΑΝΝΗ ΚΟΤΣΙΡΑ & ΜΙΛΤΟΥ ΠΑΣΧΑΛΙΔΗ - ΝΟΜΑΔΕΣ // ΝΕΟ SINGLE & VIDEO CLIP!
ΜΙΡΕΛΑ ΠΑΧΟΥ με συμμετοχή ΓΙΑΝΝΗ ΚΟΤΣΙΡΑ & ΜΙΛΤΟΥ ΠΑΣΧΑΛΙΔΗ - ΝΟΜΑΔΕΣ // ΝΕΟ SINGLE & VIDEO CLIP!
   Mιρέλα Πάχου «ΝΟΜΑΔΕΣ» (Σε Συμμετοχή Γιάννη Κότσιρα & Μίλτου Πασχαλίδη)     Το νέο single της Μιρέλας ...

Συνέχεια με «Εμποράκο» και «Stopover» ● Στη δεύτερη εβδομάδα οι προβολές στους θερινούς κινηματογράφους του δήμου Νεάπολης-Συκεών
Συνέχεια με «Εμποράκο» και «Stopover»  ● Στη δεύτερη εβδομάδα οι προβολές στους θερινούς  κινηματογράφους του δήμου Νεάπολης-Συκεών
Συνέχεια με «Εμποράκο» και «Stopover» ● Στη δεύτερη εβδομάδα οι προβολές στους θερινούς κινηματογράφους του δήμου Νεάπολης-Συκεών     Η ...

ATTICANEWS.GR στο Facebook

Powered by Jasper Roberts - Blog
Διαφήμιση
Διαφήμιση