ATTICANEWS.GR

Member Area
ΛΟΓΟΣ-ΤΕΧΝΗ-ΕΠΙΣΤΗΜΗ


«4o SURF ART FESTIVAL» ΣΤΟΝ ΠΟΛΥΧΩΡΟ «ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΣ ΠΑΠΑΣΤΡΑΤΟΣ»
News - ΛΟΓΟΣ-ΤΕΧΝΗ-ΕΠΙΣΤΗΜΗ
Δευτέρα, 29 Μάιος 2017 13:05

«4o  SURF ART FESTIVAL» ΣΤΟΝ ΠΟΛΥΧΩΡΟ «ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΣ  ΠΑΠΑΣΤΡΑΤΟΣ»

resized 2726

Ο Δήμαρχος Πειραιά κ. Γιάννης Μώραλης, επισκέφθηκε το «4ο Surf Art Festival»στον πολυχώρο «Προορισμός Παπαστράτος», στον Πειραιά, το οποίο εντάσσεται στο πλαίσιο των εκδηλώσεων «Ημέρες Θάλασσας 2017».   

To Surf Art Festival είχε ως κεντρικό θέμα το Surf, την τέχνη, τη ζωή κοντά στη θάλασσα, τη δημιουργική ζωή στην πόλη, την υγεία και την ευεξία σωματική και ψυχική. 

Οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να δουν: έκθεση φωτογραφίας, κατασκευές art & designcustomization σανίδων surf από επιλεγμένους καλλιτέχνες, καθώς και painting workshop στο οποίο είχαν τη δυνατότητα να συμμετάσχουν. Επιπλέον διεξήχθησαν μαθήματα lifeguardingyogapilatesacro-yoga  και διαλογισμού.

 resized IMG 4647

Στο 4ο Surf Art Festival έδωσαν το «παρών» ο Αντιδήμαρχος Πειραιά κ. Γιάννης Μελάς και ο Γενικός Γραμματέας του Δήμου Πειραιά κ. Βασίλης Ταταρόπουλος.

 resized 2333

Ο Δήμαρχος  Πειραιά κ. Γιάννης Μώραλης, δήλωσε: «Οι «Ημέρες Θάλασσας» είναι μια εξαιρετική στιγμή για την πόλη μας. Ο Πειραιάς για πέντε ημέρες, βρίσκεται στο επίκεντρο  του ενδιαφέροντος με τη διοργάνωση πολιτιστικών, αθλητικών, ψυχαγωγικών γεγονότων από τους φορείς και τους συλλόγους της πόλης. Γίνεται λοιπόν πόλος έλξης για τους Πειραιώτες αλλά και τους κατοίκους της Αττικής, ενώ παράλληλα μας δίνεται η δυνατότητα να φιλοξενήσουμε εναλλακτικά events, με απήχηση στους νέους, όπως είναι το  «4ο Surf Art Festival», που έχει αναφορά στην τέχνη, στη ζωή κοντά στη θάλασσα.  Είμαι ιδιαίτερα ικανοποιημένος από την επιτυχία που έχει το Φεστιβάλ, καθώς όπως ενημερώθηκα,  μέχρι στιγμής έχει προσελκύσει περισσότερους από  3.000 επισκέπτες. Ξεναγηθήκαμε στο «4ο Surf Art Festival» και συζητήσαμε με τους διοργανωτές να επαναληφθεί και του χρόνου το Φεστιβάλ στον Πειραιά. Η πόλη μας είναι ένα κύτταρο πολιτισμού, είναι μια ζωντανή πόλη, με παλμό,  με δυναμική κι αυτά ακριβώς τα χαρακτηριστικά αναδεικνύονται μέσα από τις εκδηλώσεις «Ημέρες Θάλασσας 2017».

 
Η Art Athina 2017 κέρδισε το στοίχημα. Ο μεγάλος κριτής, το κοινό, ανταποκρίθηκε θερμά στο κάλεσμα του Πανελληνίου Συνδέσμου Αιθουσών Τέχνης επικροτώντας το νέο πρόσωπο του θεσμού τόσο με την προσέλευση του, όσο και με τα σχόλια του.
News - ΛΟΓΟΣ-ΤΕΧΝΗ-ΕΠΙΣΤΗΜΗ
Κυριακή, 28 Μάιος 2017 18:55

Η Art Athina 2017 κέρδισε το στοίχημα. Ο μεγάλος κριτής, το κοινό, ανταποκρίθηκε θερμά στο κάλεσμα του Πανελληνίου Συνδέσμου Αιθουσών Τέχνης επικροτώντας το νέο πρόσωπο του θεσμού τόσο με την προσέλευση του, όσο και με τα σχόλια του.

resized artathinaIMG 9301

 

Από τις πρώτες ώρες που άνοιξε τις πύλες της η Art Athina, το μεσημέρι της Πέμπτης, στο γήπεδο TaeΚwonDo του Παλαιού Φαλήρου, η επισκεψιμότητα ήταν μεγάλη.

resized artathinaIMG 0302

Οι καλεσμένοι συλλέκτες στο πλαίσιο του VIP προγράμματος είχαν την ευκαιρία να περιηγηθούν στα περίπτερα των 58 ελληνικών και ξένων γκαλερί που συμμετείχαν στην φετινή διοργάνωση. Λίγες ώρες αργότερα οι προσκεκλημένοι άρχισαν να καταφτάνουν για να ενημερωθούν στις τελευταίες προτάσεις της ελληνικής και διεθνούς εικαστικής σκηνής όπως καταγράφηκαν από τις αίθουσες τέχνης.

resized artathinaIMG 0446

Την 22η διοργάνωση εγκαινίασε το βράδυ της Πέμπτης η Υπουργός Πολιτισμού και Αθλητισμού Λυδία Κονιόρδου.

Την Υπουργό συνόδευε ο διευθυντής του πολιτικού της γραφείου Βαγγέλης Πολίτης και υποδέχτηκαν η πρόεδρος του ΠΣΑΤ Γιάννα Γραμματοπούλου, η καλλιτεχνική διευθύντρια της Art Athina Σταματία Δημητρακοπούλου, η καλλιτεχνική σύμβουλος της διοργάνωσης Ξένια Καλπακτσόγλου, ο συντονιστής της φουάρ Αντώνης Κούρκουλος και ο Βαγγέλης Χαραλάμπους εκ μέρους της εταιρείας παραγωγής Be Best.

resized artathinaIMG 0462

Η Λυδία Κονιόρδου επί δύο και πλέον ώρες ξεναγήθηκε στους χώρους της έκθεσης. Συνομίλησε με καλλιτέχνες και γκαλερίστες εκφράζοντας και έμπρακτα την υποστήριξη της στον θεσμό.

 Τις επόμενες τρεις μέρες διευθυντές μουσείων, επιμελητές εκθέσεων, ιστορικοί τέχνης και κυρίως άτομα όλων των ηλικιών έδωσαν το «παρών» στη διοργάνωση με αμείωτη και σταθερή ροή.

resized artathinaIMG 0474

Οι επισκέπτες διέθεσαν κατά μέσο όρο τουλάχιστον δύο ώρες περιηγούμενοι όχι μόνο στον κυρίως εκθεσιακό χώρο – την καρδιά της Art Athina- αλλά και στις προτάσεις του παράλληλου προγράμματος που αποτελούσαν μία από τις πολλές καινοτομίες της φετινής Art Athina, με αφιερώματα στο ντιζάιν, την βίντεο τέχνη, την πολύχρονη ιστορία του θεσμού αλλά και στο έργο δύο σπουδαίων καλλιτεχνών που «έφυγαν» πρόσφατα από τη ζωή του Γιάννη Κουνέλλη σε συνεργασία με το ίδρυμα Ι. Φ. Κωστοπούλου και του Δημήτρη Μυταρά σε συνεργασία με την Εθνική Πινακοθήκη- Μουσείο Αλεξάνδρου Σούτζου.

resized artathinaIMG 0493

Η Αrt Athina ανανεώνει το ραντεβού της με το κοινό το 2018.

resized artathinaIMG 0003

Η ArtAthina τελεί υπό την Αιγίδα του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, του Υπουργείου Τουρισμού, της Περιφέρειας Αττικής και του Δήμου Αθηναίων.

resized artathinaIMG 0545

Η εκδήλωση είναι σε διαδικασία ένταξης στο Περιφερειακό Επιχειρησιακό Πρόγραμμα “Αττική” 2014-2020

resized artathinaIMG 0566resized artathinaIMG 0572resized artathinaIMG 0594resized artathinaIMG 0742resized artathinaIMG 9431resized artathinaIMG 9455resized artathinaIMG 9467resized artathinaIMG 9662resized artathinaIMG 9789

 
Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΕΙΡΑΙΑ ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΩΡΑΛΗΣ ΠΑΡΕΥΡΕΘΗΚΕ ΣΤΑ ΕΓΚΑΙΝΙΑ ΤΗΣ ΕΚΘΕΣΗΣ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ : «ΜΠΛΕ ΠΑΛΕΤΑ» ΤΗΣ ΛΙΤΣΑΣ ΚΑΣΟΥΜΗ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ ΠΕΙΡΑΙΑ
News - ΛΟΓΟΣ-ΤΕΧΝΗ-ΕΠΙΣΤΗΜΗ
Κυριακή, 28 Μάιος 2017 10:26

Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΕΙΡΑΙΑ ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΩΡΑΛΗΣ ΠΑΡΕΥΡΕΘΗΚΕ ΣΤΑ ΕΓΚΑΙΝΙΑ ΤΗΣ  ΕΚΘΕΣΗΣ  ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ : «ΜΠΛΕ ΠΑΛΕΤΑ»  ΤΗΣ ΛΙΤΣΑΣ ΚΑΣΟΥΜΗ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ ΠΕΙΡΑΙΑ

resized IMG 3220
Ο Δήμαρχος Πειραιά κ. Γιάννης Μώραλης  παρευρέθηκε χθες, στα εγκαίνια της  έκθεσης ζωγραφικής της κυρίας Λίτσα Κασούμη, με θέμα : «Μπλε Παλέτα», στο φουαγιέ του Δημοτικού Θεάτρου Πειραιά. Η έκθεση πραγματοποιείται υπό την αιγίδα του Δήμου Πειραιά στο πλαίσιο των εκδηλώσεων «Ημέρες Θάλασσας 2017».

 

Είναι η δωδέκατη ατομική έκθεση της κυρίας Κασούμη, με 56 έργα μικτής τεχνικής. Την έκθεση συνοδεύει συλλεκτικό λεύκωμα με τα έργα από την «Μπλε Παλέτα», καθώς και ανθολόγιο κειμένων – ποιημάτων της Λίτσας Κασούμη, για την θάλασσα, τον άνθρωπο, το ταξίδι, με τίτλο :  «ΠΑΡΑΘΥΡΟ ΣΤΗΝ ΘΑΛΑΣΣΑ».

Τα έσοδα από τη διάθεση του λευκώματος θα ενισχύσουν τους σκοπούς της Κοινωφελούς Οργάνωσης «Κιβωτός Του Κόσμου».

 resized IMG 3210

Ο Δήμαρχος Πειραιά κ. Γιάννης Μώραλης   δήλωσε :

«Είναι η δεύτερη έκθεση ζωγραφικής που παρουσιάζει η κα Κασούμη στον Πειραιά,  στο πλαίσιο των εκδηλώσεων «Ημέρες Θάλασσας». Η πρώτη ήταν το 2015, στην Κανθάρου. Η δεύτερη είναι εδώ, στο επιβλητικό φουαγιέ του Δημοτικού Θεάτρου.  Η έκθεση περιλαμβάνει ενδιαφέροντα έργα.  «Μπλε Παλέτα» λέγεται και έχει άξονα το μπλε. Ταιριάζει στις «Ημέρες Θάλασσας». Είναι μια αξιόλογη καλλιτέχνης και είναι τιμή και χαρά  για εμάς  που είναι στον Πειραιά για δεύτερη φορά.  Χαίρομαι γιατί η έκθεση έχει ανταπόκριση.  Μια από τις σκέψεις μας είναι να καλέσουμε σχολεία εδώ σε ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα για τη ζωγραφική. Στο πλαίσιο των εκδηλώσεων «Ημέρες Θάλασσας» γίνονται ωραία πράγματα, ένα από αυτά είναι και η  «Μπλε Παλέτα» της κυρίας Κασούμη».

                           

Η έκθεση θα διαρκέσει  έως και τις 11 Ιουνίου 2017.

Ώρες λειτουργίας:  Δευτέρα έως και Κυριακή 11:00-13:00 & 19:30-22:00

 

Στην  έκθεση παρευρέθηκαν : οι Αντιδήμαρχοι κ.κ. Κυριάκος Σιγαλάκος και Αλέξανδρος Αργουδέλης. Η εντεταλμένη Δημοτική Σύμβουλος

κα Ειρήνη Νταϊφά. Η Πρόεδρος της ΚΟ.Δ.Ε.Π. κα Κορίνα Λαουλάκου και η  Πρόεδρος του Ο.Π.Α.Ν. κα Σταυρούλα Αντωνάκου. 

 

Ο Δήμαρχος Πειραιά κ. Γιάννης Μώραλης παρευρέθηκε  επίσης, τη Δεύτερα 22 Μαΐου στα εγκαίνια της έκθεσης ζωγραφικής με τίτλο “ΔΡΟΜΟΙ“,  της κυρίας  Παλίντα Γεωργουλάκου, στο φουαγιέ του Δημοτικού  Θεάτρου Πειραιά, στο πλαίσιο των εκδηλώσεων «Ημέρες Θάλασσας 2017».

Στην έκθεσή της η Παλίντα Γεωργουλάκου,  παρουσιάζει  ειδικά για τις “Ημέρες Θάλασσας”, στο πρόπυλο του Δημοτικού Θεάτρου και κάποια άλλα έργα στα οποία  απεικονίζεται η “Μικρογραφική Ζωφόρος”, ο στόλος της εποχής, σε τεχνοτροπία buon fresco, αντίγραφα από τις τοιχογραφίες της Θήρας.

Η έκθεση θα διαρκέσει έως και αύριο  28 Μαΐου 2017.

Ώρες λειτουργίας: 11:00-13:00 & 19:30-22:00

 
Η έκθεση του Μουσείου Φωτογραφίας Θεσσαλονίκης Μια άλλη ζωή: Ανθρώπινες ροές / Άγνωστες Οδύσσειες, μετά από δέκα μήνες επιτυχούς πορείας στη Θεσσαλονίκη, μεταφέρεται στο Φεστιβάλ Αθηνών, από τις 22 Μαΐου μέχρι τις 19 Ιουλίου.
News - ΛΟΓΟΣ-ΤΕΧΝΗ-ΕΠΙΣΤΗΜΗ
Παρασκευή, 26 Μάιος 2017 11:36

Έκθεση Φωτογραφίας

Μια άλλη ζωή: Ανθρώπινες ροές / Άγνωστες Οδύσσειες

22 Μαΐου – 19 Ιουλίου

19:00 – 24:00

ΠΕΙΡΑΙΩΣ 260 – ΧΩΡΟΣ Α

resized Avramidis 05

Αλέξανδρος Αβραμίδης – Reuters / Πέτρος Γιαννακούρης – Associated Press / Λουίζα Γκουλιαμάκη – Agence France Presse / Γιώργος Καραχάλης – Associated Press / Γιώργος Κατσάγγελος / Αλέξανδρος Κατσής / Γιάννης Κολεσίδης – Εuropean Pressphoto Agency, ΑΠΕ / Γιάννης Κόντος – Polaris / Άλκης Κωνσταντινίδης – Reuters / Γιώργος Μάκκας – Panos Pictures / Άρης Μεσσήνης – Agence France Presse / Σάκης Μητρολίδης - Agence France Presse / Δημήτρης Μιχαλάκης / Γιώργος Μουτάφης / Γιάννης Μπεχράκης – Reuters / Γιάννης Παπανίκος – Fos Photos, Associated Press / Αντώνης Πασβάντης / Νίκος Πηλός – LAIF / Λευτέρης Πιταράκης – Associated Press / Θανάσης Σταυράκης – Associated Press / Άγγελος Τζωρτζίνης / Δημήτρης Τοσίδης – INTIME / Κωνσταντίνος Τσακαλίδης – SOOC / Κώστας Τσιρώνης / Milos Bicanski – Getty Images / Enri Canaj

resized Konstantinidis 08

Επιμέλεια: Ηρακλής Παπαϊωάννου, Πηνελόπη Πετσίνη

 

Η Οδύσσεια περιέγραψε με μοναδικό τρόπο τον νόστο, τη βαθιά επιθυμία επιστροφής στη ζωή που διακόπηκε σε μια πατρίδα που περιμένει. Η σύγχρονη εκδοχή της αφορά στη μαρτυρική προσφυγική έξοδο, την αναζήτηση μιας άλλης ζωής σε έναν μακρινό, άγνωστο τόπο που συμβολίζει την ευημερία και την ασφάλεια.

Στο πλαίσιο αυτό, η έκθεση του Μουσείου Φωτογραφίας Θεσσαλονίκης Μια άλλη ζωή: Ανθρώπινες ροές / Άγνωστες Οδύσσειες, μετά από δέκα μήνες επιτυχούς πορείας στη Θεσσαλονίκη, μεταφέρεται στο Φεστιβάλ Αθηνών, από τις 22 Μαΐου ως τις 19 Ιουλίου 2017 στον Χώρο Α της Πειραιώς 260. Η έκθεση επιχειρεί να φωτίσει και να συνοψίσει γνωστές και άγνωστες, τωρινές και παλαιότερες πτυχές του προσφυγικού-μεταναστευτικού ζητήματος που δοκιμάζει τις αντοχές της χώρας και ευαισθητοποιεί μεγάλο μέρος της κοινωνίας των πολιτών.

Στην έκθεση παρουσιάζονται περισσότερα από 160 έργα 26 φωτογράφων – στην πλειοψηφία τους ενεργοί φωτοδημοσιογράφοι – που αποτύπωσαν με το ιδιαίτερο βλέμμα τους τη δραματική ανθρώπινη περιπέτεια που ξεκίνησε στην ταραγμένη γη άλλων χωρών για να μεταφερθεί στην ελληνική επικράτεια.

resized Messinis 03

 

Μια άλλη ζωή: Ανθρώπινες ροές / Άγνωστες Οδύσσειες

 

Εγώ ήρθα από τη θάλασσα, από την Ιωνία. Εσείς από πού ήρθατε;1

 

Η δυνατότητα Μιας Άλλης Ζωής υπήρξε για την ανθρωπότητα από την αρχαιότητα ακόμη ελατήριο γεωγραφικής μετακίνησης, άλλοτε ως εξελικτική αναγκαιότητα κι άλλοτε ως σκληρή δοκιμασία μέσα από σοβαρούς κινδύνους και βάναυσους εξοστρακισμούς. Το εξελισσόμενο προσφυγικό δράμα στο ευρασιατικό σταυροδρόμι γέννησε όρους εκλεπτυσμένους, όπως η «εξαναγκασμένη μετακίνηση πληθυσμών», όσο και ωμούς όπως ο «υγρός τάφος της Μεσογείου».

Η λέξη προσφυγιά κρύβει ξερίζωμα, βαθιά οδύνη. Η μετανάστευση συνιστά συχνά λιγότερο βίαιη διαδικασία. Η διαφορά τους, όμως, δεν εξαντλείται σε νομικές διατυπώσεις. Καθίσταται επισφαλής όταν εγείρεται το αναφαίρετο δικαίωμα σε μια αξιοπρεπή, ασφαλή ζωή. Οι νέοι πρόσφυγες είναι θύματα ενός αδυσώπητου πολέμου. Η ισχυρότερη γεννήτρια προσφύγων και μεταναστών, όμως, ως υπόγειος διαρκής πόλεμος, είναι η φτώχια που, παρά την απρόσκοπτη ροή κεφαλαίων, πληροφοριών, αγαθών, μεταδίδεται σχεδόν σαν ασθένεια, πυκνώνοντας και τσαλακώνοντας τις Ανθρώπινες Ροές.

Η έκθεση αφηγείται ελλειπτικά ένα βαθύ τραύμα της σύγχρονης ιστορίας, λαμβάνοντας υπόψη διακριτά είδη αναπαράστασης: την επαγγελματική φωτοδημοσιογραφία, που συνιστά τον κύριο κορμό της, τη «δημοσιογραφία των πολιτών» που καταγράφει τις αλληλέγγυες δράσεις, την αυτο-αναπαράσταση των ίδιων των προσφύγων όπως διαχέεται στο διαδίκτυο και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Οι φωτογράφοι βυθίζονται από απόσταση αναπνοής στη δίνη των γεγονότων, εμπλέκονται ενίοτε στενά με το υποκείμενο της απεικόνισης, ξεδιπλώνουν τις συνέπειες της πολιτικής στους τσακισμένους ανθρώπους, εικονίζουν την απόγνωση όσων κοιμούνται εκτεθειμένοι, σε ξένη γη. Παράλληλα, βιώνουν τις τραγικές απώλειες, εικονίζουν ζωές που την εποχή της αστραπιαίας ταχύτητας εγκλωβίζονται αδιέξοδα απέναντι σε κάθε λογής φράχτες, κουλουριάζονται στην άκρη του δρόμου ως αξεδιάλυτες εκκρεμότητες.

resized Moutafis 06

Πρόσφυγες και μετανάστες διαβιούν σε καθεστώς ασφυκτικής ορατότητας απέναντι στην κοινή γνώμη, ορατότητα την οποία χρησιμοποιούν ως επικοινωνιακή ασπίδα, αλλά δεν μπορούν και να αποφύγουν. Όμοια, προκαλούν τη φωτογραφική αυτο-αναπαράστασή τους εκπέμποντας δικτυακά υπαρξιακά σήματα από την κοινότητα των ανέστιων. Στη μαζική, απρόσωπη αυτή διαδικασία η Ανώνυμη Οδύσσεια καθενός αναπόφευκτα χάνεται. Όλα μοιάζουν σαφή, αλλά συγχρόνως γενικεύονται αόριστα, καθώς οι αριθμοί υπερβαίνουν τις δυνατότητες, κυριεύουν και παραμορφώνουν την πραγματικότητα, επιστρέφοντας βουνά από κατεπείγοντα προβλήματα.

Η επιλογή της γυμνής παρουσίασης αυτών των έργων (όπως γυμνά είναι τα θέματά τους), χωρίς απόσταση από τις αντίστοιχες «ερασιτεχνικές» ή «επαγγελματικές» εφαρμογές, επιτρέπει ίσως να δει κανείς με πιο κριτικό βλέμμα το θέμα, αλλά και την ίδια τη φωτογραφική αναπαράσταση. Η φωτογραφία, που εδώ κατοικείται από ασυνήθιστα ευρήματα όπως οι λαμπερές ισοθερμικές κουβέρτες ή οι στοίβες από αφημένα σωσίβια, δέχτηκε θεωρητική αμφισβήτηση για τη στενή σύνδεσή της με την πραγματικότητα, την προνομιακή θέση από την οποία αναπαριστά «τον πόνο των άλλων». Ενώπιον φαινομένων όπως η προσφυγική κρίση, όμως, η θεωρία παλινδρομεί, αναγνωρίζοντας σιωπηλά την ανάγκη ψηλάφησης της κοινωνικής συνθήκης, σκιρτώντας μπροστά στο τραχιά ποιητικό ανθρώπινο πεπρωμένο και τη δυνατότητα της φωτογραφικής εικόνας να διεκδικεί μια θέση στη δημόσια σφαίρα για λογαριασμό όσων αποκλείονται από αυτή.

Η φωτογραφία, άλλωστε, όπως η πραγματικότητα την οποία περιγράφει, μοιάζει η ίδια κομψός φράχτης, ένα ατελές παιχνίδι ορίων που καλείται να επιβεβαιώσει το ιστορικό αίτημα του Lewis Hine, πριν από έναν σχεδόν αιώνα, «να ριχτεί φως στη σκοτεινή πλευρά της κοινωνικής ύπαρξης». Ίσως το φως που ρίχνει η φωτογραφία δεν είναι αρκετό. Ίσως καίριες πτυχές να μένουν συχνά τεχνηέντως εκτός κάδρου. Η λειψή όμως αυτή έστω δυνατότητά της να ερωτά, να φωτίζει, να σκαλίζει, να προσκαλεί τον αναστοχασμό, είναι μια από τις λίγες που μας έχουν απομείνει για να απεμποληθεί ανώδυνα.

Πηνελόπη Πετσίνη – Ηρακλής Παπαϊωάννου

 

resized Mpexrakis 03

 

Εγκαίνια έκθεσης: Σάββατο 27 Μαΐου 2017, ώρα 20:30, Πειραιώς 260 - Χώρος Α

Ώρες λειτουργίας: 19:00 – 24:00

Εισιτήρια: 2 ευρώ

 

1 Λόγια που απευθύνει Έλληνας στημένος σε απόσπασμα των SS που ετοιμάζεται να τον εκτελέσει, από την ταινία «Ο Θίασος» (1975) του Θόδωρου Αγγελόπουλου.

 


Σελίδα 10 από 487

ATTICANEWS.GR στο Facebook

Powered by Jasper Roberts - Blog
Διαφήμιση
Διαφήμιση

Οι πειρατές της Καραϊβικής σε νοσοκομείο, Ο Τζόνι Ντεμπ ως Τζακ Σπάροου εμψυχώνει άρρωστα παιδιά!
Οι πειρατές της Καραϊβικής σε νοσοκομείο,  Ο Τζόνι Ντεμπ ως Τζακ Σπάροου εμψυχώνει άρρωστα παιδιά!
Οι πειρατές της Καραϊβικής σε νοσοκομείο, Ο Τζόνι Ντεμπ ως Τζακ Σπάροου εμψυχώνει άρρωστα παιδιά! Χαρά και αισιοδοξία ...

«Τα ‘δωσαν όλα» στην «Number One» συναυλία του Καλοκαιριού οι εκρηκτικές Δέσποινα Βανδή και Έλενα Παπαρίζου (φωτογραφίες)
«Τα ‘δωσαν όλα» στην «Number One» συναυλία του Καλοκαιριού οι εκρηκτικές Δέσποινα Βανδή και Έλενα Παπαρίζου (φωτογραφίες)
«Τα ‘δωσαν όλα» στην «Number One» συναυλία του Καλοκαιριού οι εκρηκτικές Δέσποινα Βανδή και Έλενα Παπαρίζου (φωτογραφίες) Δέσποινα ...