ATTICANEWS.GR

Member Area
ΛΟΓΟΣ-ΤΕΧΝΗ-ΕΠΙΣΤΗΜΗ


ΔΗΜΟΣ ΠΥΛΑΙΑΣ-ΧΟΡΤΙΑΤΗ - Έκθεση στο Πανόραμα - Τριαντάφυλλος Ηλιάδης, ο ξεχωριστός καλλιτέχνης που ζωγραφίζει με το στόμα
News - ΛΟΓΟΣ-ΤΕΧΝΗ-ΕΠΙΣΤΗΜΗ
Τετάρτη, 01 Μάρτιος 2017 11:25

ΔΗΜΟΣ ΠΥΛΑΙΑΣ-ΧΟΡΤΙΑΤΗ -  Έκθεση στο Πανόραμα - Τριαντάφυλλος Ηλιάδης, ο ξεχωριστός καλλιτέχνης που ζωγραφίζει με το στόμα.

afisa iliadis

Την έκθεση του Τριαντάφυλλου Ηλιάδη φιλοξενεί τις επόμενες ημέρες ο δήμος Πυλαίας-Χορτιάτη. Ενός καλλιτέχνη που ζωγραφίζει με το στόμα και που έχει ως μότο ζωής τη φράση «αν υπάρχει θέληση μπορεί να πετύχεις τα πάντα. Χρειάζεται θέληση και κουράγιο, γιατί καθήμενος δεν μπορείς να πετύχεις τίποτα. Μόνο με εγρήγορση, αλλά με εγρήγορση δημιουργική, σχεδιάζοντας αξιόλογα έργα».

Ο 67χρονος Τριαντάφυλλος Ηλιάδης γεννήθηκε με αναπηρία στα χέρια και τα πόδια, από γονείς αγρότες και από πολύ μικρός ξεκίνησε να ζωγραφίζει. Έχει κάνει ήδη δεκάδες ατομικές και ομαδικές εκθέσεις στην Ελλάδα και το εξωτερικό, ενώ έχει βραβευτεί από την Ακαδημία Αθηνών, από δεκάδες πολιτιστικούς συλλόγους, δήμους, εκπροσώπους του στρατού, την Περιφερειακή Ένωση Δήμων Κεντρικής Μακεδονίας, ανθρώπους της Τέχνης και των Τεχνών, ενώ πρόσφατα η προσφορά του αναγνωρίσθηκε από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας Προκόπη Παυλόπουλο.

Τα εγκαίνια της έκθεσής του, που θα φιλοξενηθεί στο φουαγιέ του δημαρχείου, θα πραγματοποιηθούν την Παρασκευή 3 Μαρτίου στις 7.30 το απόγευμα και θα διαρκέσει μέχρι τις 10 του μηνός.

 
ΕΓΚΑΙΝΙΑ ΕΚΘΕΣΗΣ «ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ-ΠΟΛΗ ΑΠΘ 90+χρόνια λειτουργίας. 100+χρόνια χωρικού σχεδιασμού»
News - ΛΟΓΟΣ-ΤΕΧΝΗ-ΕΠΙΣΤΗΜΗ
Τρίτη, 28 Φεβρουάριος 2017 16:37

ΕΓΚΑΙΝΙΑ ΕΚΘΕΣΗΣ «ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ-ΠΟΛΗ ΑΠΘ 90+χρόνια λειτουργίας. 100+χρόνια χωρικού σχεδιασμού»

 Θεσσαλονίκη, 28/2/2017

resized 025

 

Από τη Συνέντευξη Τύπου (025) από αριστερά προς δεξιά: Καθηγητής του Τμήματος Αρχιτεκτόνων του ΑΠΘ, Νίκος Καλογήρου, Πρύτανης του ΑΠΘ, Καθηγητής Περικλής Α. Μήτκας, Διευθύντρια του Αρχαιολογικού Μουσείου Θεσσαλονίκης, Πολυξένη Αδάμ – Βελένη και Πρόεδρος της Επιτροπής Δημοσίων Σχέσεων και Επικοινωνίας του ΑΠΘ, Καθηγητής Σπύρος Βούγιας.

resized afisa

 

Με αφορμή τη συμπλήρωση 90 χρόνων από την ίδρυση του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και 100 χρόνων από τον πρώτο πολεοδομικό/χωρικό σχεδιασμό του, το Τμήμα Αρχιτεκτόνων Μηχανικών του ΑΠΘ, σε συνεργασία με το Αρχαιολογικό Μουσείο Θεσσαλονίκης διοργανώνουν την περιοδική έκθεση: «ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ-ΠΟΛΗ ΑΠΘ 90+ χρόνια λειτουργίας. 100+ χρόνια χωρικού σχεδιασμού».

 resized 021-bw

Λεπτομέρεια από το προοπτικό του δευτέρου σχεδίου του Ε. Εμπράρ για την Πανεπιστημιούπολη Θεσσαλονίκης, 1929-30 Αρχείο Α. Καραδήμου-Γερόλυμπου και Α. Βιτοπούλου

Η έκθεση τελεί υπό την αιγίδα του Ελληνικού Ινστιτούτου Αρχιτεκτονικής, με την υποστήριξη του ΑΠΘ και του Τμήματος Αρχιτεκτόνων Μηχανικών της Πολυτεχνικής Σχολής ΑΠΘ Τη γενική επιμέλεια και το συντονισμό της έκθεσης έχει ο Πρόεδρος του Τμήματος Αρχιτεκτόνων του ΑΠΘ, Καθηγητής Νίκος Καλογήρου.

 resized 042

Μελέτη Ν. Μητσάκη, προοπτικό, 1939 Βιτοπούλου Α., Καραδήμου-Γερόλυμπου Α., 2002: 287 (Αρχείο Πρυτανείας Α.Π.Θ)

Τα εγκαίνια της έκθεσης θα πραγματοποιηθούν αύριο, Τετάρτη 1 Μαρτίου 2017, και ώρα 19:00, στο φουαγιέ του Αρχαιολογικού Μουσείου Θεσσαλονίκης (Μανόλη Ανδρόνικου 6).

 resized 059

Άποψη της πανεπιστημιούπολης και της ΔΕΘ, 1970 Θεσσαλονίκη. Τεκμήρια Φωτογραφικού Αρχείου 1900-1980, 2009: 31Θεσσαλονίκη. Τεκμήρια Φωτογραφικού Αρχείου 1900-1980, 2009: 31

Σύμφωνα με τους διοργανωτές «Στη διάρκεια ενός αιώνα από το πρώτο πολεοδομικό σχέδιο του 1917-21, η οργάνωση της πανεπιστημιούπολης του ΑΠΘ σηματοδότησε, με τη συνολική της σύνθεση και με χαρακτηριστικά κτίρια-τοπόσημα, την αστική ταυτότητα της σύγχρονης Θεσσαλονίκης. Η κατασκευή των πανεπιστημιακών εγκαταστάσεων λειτούργησε διαχρονικά ως καταλύτης για τις διαδοχικές φάσεις του εκσυγχρονισμού της πόλης και της κοινωνίας. Η έκθεση εστιάζει στην ανάδειξη της μοναδικότητας της πανεπιστημιούπολης του ΑΠΘ ως νησίδας μοντέρνας αστικής και αρχιτεκτονικής σύνθεσης. Με αυτή την οπτική, η αρχιτεκτονική διευθέτηση σχετίζεται με την ευρύτερη παιδευτική λειτουργία του Αριστοτελείου στο πλαίσιο του ιδιόμορφου αστικού εκσυγχρονισμού της Θεσσαλονίκης, μιας πόλης με διαχρονική, πολυπολιτισμική παρουσία.

 resized 060

Πολεοδομικό σχέδιο πανεπιστημιούπολης Θεσσαλονίκης, Β.Δ. Κυριαζόπουλος, Λ. Θανόπουλος, 1950 Σαββαΐδης, Μπαντέλας, 2000: 115 (Αρχείο Τεχνικής Υπηρεσίας Α.Π.Θ)

Η πρώτη εκπαιδευτική χρήση στην περιοχή εγκαταστάθηκε με το διδακτήριο που σχεδιάστηκε από τον Β.Ποζέλι το 1888 (κτίριο της σημερινής Παλιάς Φιλοσοφικής Σχολής). Η εικόνα του συνόλου που διαμορφώθηκε, είχε την αφετηρία της στο πρώτο συνολικό πολεοδομικό σχέδιο του Ερνέστ Εμπράρ (1917-21) που προέβλεπε τη δημιουργία πανεπιστημίου στη σημερινή θέση. Οι οργανωμένες εκλεκτικιστικές (δεύτερο σχέδιο Εμπράρ) και πρωτομοντέρνες προτάσεις (σχέδιο Ν. Μητσάκη) του μεσοπολέμου έδωσαν ελάχιστες υλοποιήσεις. Επικαθόρισαν όμως τις μεταγενέστερες εξελίξεις και αποδείχτηκαν κρίσιμες για τη μακρά διάρκεια του θεσμού, με τις αρχικές διευθετήσεις της ρυμοτομίας και τη γενική διάταξη των εγκαταστάσεων ως ελεύθερων μονάδων στο χώρο. Η σημαντικότερη περίοδος ανάπτυξης χαρακτηρίστηκε από τις αμιγείς επιτεύξεις του μεταπολεμικού μοντερνισμού, που έδωσαν το κυρίαρχο στίγμα στο σύνολο σχηματίζοντας μια νησίδα μοντέρνας σύνθεσης, με μοναδικά έργα αρχιτεκτόνων όπως οι Π. Καραντινός, Ν. Κακούρης, Κ. Παπαϊωάννου και Κ. Φινές. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζουν επίσης οι πρόσφατοι μετανεωτερικοί πειραματισμοί και οι χωρικές συνθέσεις.

 resized 094

Νοτιοανατολική όψη του Κτιρίου Διοίκησης σε φωτογραφία της δεκαετίας του 1980. © Ν. Καλογήρου

Ο κορμός της έκθεσης περιλαμβάνει σύγχρονες αλλά και ιστορικές φωτογραφικές λήψεις, σχέδια, σύντομα κριτικά επεξηγηματικά κείμενα και ογκομετρικό πρόπλασμα του συνόλου. Πρόσθετο ενδιαφέρον προκύπτει από την παρουσίαση, μέσα στην έκθεση, της απήχησης που είχε η κατασκευή της πανεπιστημιούπολης του ΑΠΘ στα Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας, με οπτικοακουστικό υλικό από επίκαιρα εποχής και με αντίγραφα από σχετικές δημοσιεύσεις και εκδόσεις. Παράλληλα, γίνεται μια απόπειρα αποτύπωσης της σύγχρονης αντιληπτικής εικόνας του χώρου με φωτογραφίες που συγκεντρώθηκαν από τη Φωτογραφική Λέσχη Αρχιτεκτονικής Σχολής (Φ.Λ.Α.Σ.) και βίντεο από το μάθημα «Επιλογές: Το ντοκιμαντέρ στην Αρχιτεκτονική» με θέμα «Διαδρομές στο ΑΠΘ». Επιπλέον, παρουσιάζονται σχετικά έργα φοιτητών της Σχολής Καλών Τεχνών του ΑΠΘ που λειτουργούν ως παράλληλη έκθεση μέσα στην έκθεση.

 resized 149

Το κτίριο της Οθωμανικής Σχολής Διοίκησης στην αρχική μορφή του, Β. Ποζέλι, 1888 Συλλογή Γ. Μέγα

Η αντίστοιχη έκδοση δεν είναι ένας απλός κατάλογος, αλλά περιλαμβάνει αναλυτικά κριτικά κείμενα για τα πολεοδομικά σχέδια, τα επιλεγμένα κτίρια, καθώς και μια αποτίμηση της ευρύτερης σημασίας αυτής της μοναδικής, για τα ελληνικά δεδομένα, νησίδας μοντέρνας αρχιτεκτονικής σύνθεσης».

 resized 187

Άποψη του αμφιθεάτρου της Κτηνιατρικής Σχολής © Ν. Καλογήρου

Για το περιεχόμενο και την παρουσίαση της έκθεσης, πραγματοποιήθηκε Συνέντευξη Τύπου σήμερα, Τρίτη 28 Φεβρουαρίου, στο Αρχαιολογικό Μουσείο Θεσσαλονίκης. Στην Συνέντευξη Τύπου μίλησαν ο Πρύτανης του ΑΠΘ, Καθηγητής Περικλής Α. Μήτκας, ο Καθηγητής του Τμήματος Αρχιτεκτόνων του ΑΠΘ, Νίκος Καλογήρου, η Διευθύντρια του Αρχαιολογικού Μουσείου Θεσσαλονίκης, Πολυξένη Αδάμ - Βελένη και η Αν. Καθηγήτρια του Τμήματος Αρχιτεκτόνων του ΑΠΘ, Αλκμήνη Πάκα.

 

resized 208

 

Γενική άποψη της νοτιοδυτικής και της βορειοδυτικής όψης του κτιρίου της Φυσικομαθηματικής Σχολής, πριν από τη διαμόρφωση της πλατείας Χημείου, σε φωτογραφία αρχείου. Φωτογραφικό Αρχείο Κυριαζόπουλου, Ψηφιοθήκη: ψηφιακές συλλογές, Βιβλιοθήκη Α.Π.Θ. (ARC-2012-49545)

resized 226

Η ένταξη του Μετεωροσκοπείου μέσα στον κεντρικό χώρο πρασίνου © Ν. Καλογήρου

resized 250

Λεπτομέρεια των εξωστών της νοτιοανατολικής όψης του κτιρίου της Α΄ Φοιτητικής Εστίας © Ν. Καλογήρου

resized 258

Η πρόσοψη του Αστεροσκοπείου σήμερα © Ν. Καλογήρου

resized 273

Ο συνδετικός διάδρομος επί πιλοτί από τη στοά του κυλικείου σήμερα © Ν. Καλογήρου

resized 282

Προοπτικό του Κεντρικού Πανεπιστημιακού Συγκροτήματος, Κ. Παπαϊωάννου, Κ. Φινές (σύμβουλοι Ι. Λιάπης, Η. Σκρουμπέλος), 1960 Αρχιτεκτονικά Θέματα, 1/1967: 188, © Ελληνικό Ινστιτούτο Αρχιτεκτονικής (ΕΙΑ)Αρχιτεκτονικά Θέματα, 1/1967: 188, © Ελληνικό Ινστιτούτο Αρχιτεκτονικής (ΕΙΑ)

resized 326

Άποψη του επενδυμένου διαχωριστικού τοιχίου της νέας μονάδας Αρχείο Αν. Κωτσιόπουλου, © Μπ. Λουιζίδης

resized 328

Μερική άποψη της καθαρής δυτικής απόληξης της κάτω πτέρυγας από τα νοτιοδυτικά, δεκαετία 1980 © Ν. Καλογήρου

resized 357

Άποψη του κυλινδρικού «πύργου» του κτιριακού συγκροτήματος της Παιδαγωγικής Σχολής από το νότο © Ν. Καλογήρου

 

 

 

 

 

 
Δήλωση Υφυπουργού Εξωτερικών, Γιάννη Αμανατίδη για την καθιέρωση της Παγκόσμιας Ημέρας Ελληνικής Γλώσσας
News - ΛΟΓΟΣ-ΤΕΧΝΗ-ΕΠΙΣΤΗΜΗ
Πέμπτη, 23 Φεβρουάριος 2017 18:19

Δήλωση Υφυπουργού Εξωτερικών, Γιάννη Αμανατίδη για την καθιέρωση της Παγκόσμιας Ημέρας Ελληνικής Γλώσσας

 

UNESCO23022017

«Ανοίγει ο δρόμος για την καθιέρωση της Παγκόσμιας Ημέρας Ελληνικής γλώσσας» τόνισε σε δήλωσή του ο Υφυπουργός Εξωτερικών, Γιάννης Αμανατίδης, με αφορμή την ψήφιση του Άρθρου 36 στο σχέδιο νόμου: «Συμπληρωματικά Μέτρα εφαρμογής του Κανονισμού (ΕΕ, ΕΥΡΑΤΟΜ) 1141/2014 περί ευρωπαϊκών πολιτικών κομμάτων και ιδρυμάτων, μέτρα επιτάχυνσης του κυβερνητικού έργου αρμοδιότητας Υπουργείου Εσωτερικών και άλλες διατάξεις».

Αναλυτικά, η δήλωση:

«Η Ελληνική γλώσσα δεν αποτελεί μόνο συνδετικό κρίκο ανάμεσα στην μητέρα Πατρίδα και τους Έλληνες της Διασποράς, ούτε μόνο φορέα των αξιών και ιδεωδών του ελληνικού πολιτισμού διεθνώς. Η ελληνική γλώσσα, με τα σημασιολογικά φορτία που διαθέτει, συνιστά αναγκαιότητα για το σύγχρονο κόσμο, σε μια εποχή που αναζητείται επιτακτικά η ανθρωποκεντρική προσέγγιση της ζωής, όπως την υπηρέτησε διαχρονικά ο ελληνικός πολιτισμός.

 

Συνεπώς, η επιλογή της κυβέρνησης για την καθιέρωση της Παγκόσμιας Ημέρας Ελληνικής Γλώσσας απαντά σε ένα παγκόσμιο ζητούμενο, αλλά και ενισχύει παράλληλα την ελληνική παρουσία στον κόσμο.

 

Άλλωστε, δεν πρόκειται για αποσπασματική ενέργεια, αλλά εντάσσεται σε μια συνολική στρατηγική στήριξης των ελληνικών σπουδών στο εξωτερικό, μετά και τον εκσυγχρονισμό του πλαισίου της ελληνόγλωσσης εκπαίδευσης στο εξωτερικό, στην οποία έχουμε ήδη νομοθετικά προχωρήσει.

 

Συγκεκριμένα αποβλέπουμε:

 

  • στην ανάδειξη της διαχρονικής παρουσίας και εξέλιξης της Ελληνικής γλώσσας, ως καθοριστικού στοιχείου της εθνικής ταυτότητας και του Ελληνικού Πολιτισμού στην πανανθρώπινη διάστασή του,

 

  • στην προαγωγή της διαρκούς και διαπλαστικής συμβολής της Ελληνικής γλώσσας, ως εργαλείου ανάπτυξης και διαμόρφωσης αρχών και εννοιών στο πεδίο της φιλοσοφίας, των επιστημών, των πολιτικών ιδεών και του ευρωπαϊκού πολιτισμού,

 

  • και τέλος στην προώθηση του ρόλου της Ελληνοφωνίας σε ό,τι αφορά τη διεπικοινωνία του Ελληνισμού στην Ελλάδα και την Κύπρο, την Ελληνική Διασπορά, αλλά και κάθε πολίτη του κόσμου, που μετέχει των αξιών της Ελληνικής Παιδείας και του Ελληνικού Πολιτισμού.

 

Εν κατακλείδι, ενισχύοντας την παρουσία της ελληνικής γλώσσας επεκτείνουμε την επιρροή της ελληνικής σκέψης, ενισχύουμε την ίδια την Ελλάδα.

 
Η έκθεση της Γιαννιώτικης Αργυροχοΐας μετά τη Ρωσία ταξιδεύει στην Ιταλία Ανοιχτή πρόσκληση συμμετοχής του Δήμου Ιωαννιτών στους ασημουργούς
News - ΛΟΓΟΣ-ΤΕΧΝΗ-ΕΠΙΣΤΗΜΗ
Πέμπτη, 23 Φεβρουάριος 2017 14:42

Η έκθεση της Γιαννιώτικης Αργυροχοΐας μετά τη Ρωσία ταξιδεύει στην Ιταλία.

Ανοιχτή πρόσκληση συμμετοχής του Δήμου Ιωαννιτών στους ασημουργούς.

φωτο

Μετά την πετυχημένη Έκθεση «Η Τέχνη του Ασημιού των Ιωαννίνων – η Ασημουργία των Ιωαννίνων στο πέρασμα των αιώνων» που διοργανώθηκε στη Μόσχα της Ρωσίας, από τον Δήμο Ιωαννιτών το διάστημα του Ιούλιου - Οκτώβριου του 2016, και σε συνέχεια του έντονου ενδιαφέροντος που έχει καταγραφεί για τη φιλοξενία της Έκθεσης και σε άλλες Χώρες από την πρώτη στιγμή, οι συνδιοργανωτές του όλου εγχειρήματος, συμπεριλαμβανομένων της Μητροπόλεως Ιωαννίνων, της Εφορείας Αρχαιοτήτων Ιωαννίνων και της Περιφέρειας Ηπείρου, αποφάσισαν να αναθέσουν στο Δήμο Ιωαννιτών, την εκπροσώπηση σε συζητήσεις – διαπραγματεύσεις, ώστε να υπάρξει η δυνατότητα, η συγκεκριμένη Έκθεση να φιλοξενηθεί και σε άλλες Ευρωπαϊκές πόλεις. Ήδη μέρος της Έκθεσης αυτής με τον τίτλο « Όταν η Τέχνη γίνεται Ιερή», εκτίθεται με μεγάλη επίσης επιτυχία από τις 21 Δεκεμβρίου, 2016, στο Μουσείο Αργυροχοτεχνίας του Πολιτιστικού Ιδρύματος του Ομίλου Πειραιώς στα Ιωάννινα.

Σε συνέχεια της πρώτης και άμεσης εκδήλωσης ενδιαφέροντος τόσο της Ιταλικής Πρεσβείας στη Αθήνα όσο και της Ελληνικής Πρεσβείας στη Ρώμη, αλλά και σε απευθείας συνεργασία με το Υπουργείο Εξωτερικών, αποφασίστηκε μέσα στο επόμενο διάστημα να διενεργηθούν και να διερευνηθούν από την εντεταλμένη ομάδα του συγκεκριμένου έργου, οι απαραίτητες και οι κατάλληλες διαδικασίες – ενέργειες, προκειμένου να πραγματοποιηθεί η Έκθεση στην Ιταλία μετά το Πάσχα.

 

Για τον λόγο αυτό ο Δήμος Ιωαννιτών και προκειμένου να συγκεντρωθούν τα κατάλληλα δεδομένα και εκθέματα ώστε να καταρτιστεί η νέα ανάλογη μουσειολογική μελέτη της νέας Περιοδικού τύπου Έκθεσης, απευθύνει ανοιχτή πρόσκληση προς όλους τους φορείς και ιδιώτες που δραστηριοποιούνται στο χώρο της Αργυροχρυσοχοΐας της περιοχής , να συμμετάσχουν, με υψηλής ποιότητας αντικείμενα της παραγωγής των εργαστηρίων τους (έως 4 τμχ.).

 

Δεδομένων των ιδιαιτέρων προδιαγραφών που θα πρέπει να έχει ή νέα Έκθεση ώστε να ανταποκριθεί στην απαιτητική αγορά του Ιταλικού κοινού, η συμμετοχή ιδιωτικών συλλογών κρίνεται σκόπιμη, προκειμένου να αναδειχτεί εκ νέου η υψηλή παράδοση αλλά και η σύγχρονη εξέλιξη του συγκεκριμένου κλάδου μέσα από τον αξιόλογο χώρο των τοπικών εργαστηρίων και επαγγελματιών της περιοχής.

 

Για οποιαδήποτε άλλη σχετική πληροφορία οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στον υπεύθυνο συντονιστή του έργου κ. Στέφανο Ζέρβα, Ειδικό Σύμβουλο του Δημάρχου Ιωαννίνων (Τηλ. 26510 61272) ή/και στην υπεύθυνη επιμέλειας του έργου – Προϊσταμένη της Δημοτικής Πινακοθήκης , κα Κλεοπάτρα Εξάρχου (Τηλ. 26510 75131).

 


Σελίδα 6 από 592
1.500 παιδιά και νέοι ενώνουν τις φωνές τους για την ελευθερία │ Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης
1.500 παιδιά και νέοι ενώνουν τις φωνές τους για την ελευθερία │ Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης
7ο Φεστιβάλ Χορωδιών στο Μέγαρο Μουσικής Χίλια πεντακόσια παιδιά και νέοι ενώνουν τις φωνές τους για την ελευθερία   Η ...

Tο σύμπαν του Κουεντίν Ταραντίνο, Κουέντιν Ταραντίνο: Πώς συνδέονται όλοι οι χαρακτήρες των ταινιών του;
Tο σύμπαν του Κουεντίν Ταραντίνο,  Κουέντιν Ταραντίνο: Πώς συνδέονται όλοι οι χαρακτήρες των ταινιών του;
Tο σύμπαν του Κουεντίν Ταραντίνο, Κουέντιν Ταραντίνο: Πώς συνδέονται όλοι οι χαρακτήρες των ταινιών του; Ο Κουέντιν Ταραντίνο ...

ATTICANEWS.GR στο Facebook

Powered by Jasper Roberts - Blog
Διαφήμιση
Διαφήμιση