ATTICANEWS.GR

Member Area
Επικαιρότητα


«Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε η 11η Εμπορική Έκθεση Μαθητικής Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας στο Τhe Mall Athens». Τα παιδιά-επιχειρηματίες εντυπωσίασαν με τις καινοτομίες τους.

«Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε η 11η Εμπορική Έκθεση Μαθητικής Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας στο Τhe Mall Athens».

resized HAPPILL

Τα παιδιά-επιχειρηματίες εντυπωσίασαν με τις καινοτομίες τους.

 

Μαθητές και μαθήτριες με ταλέντο και ευαισθησία δημιούργησαν και παρουσίασαν μοναδικά προϊόντα στην 11η Εμπορική Έκθεση Μαθητικής Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας που πραγματοποιήθηκε στο The Mall Athens από το Σωματείο Επιχειρηματικότητας Νέων/Junior Achievement Greece.

resized ALGAE PRO

Ξεπέρασε κάθε προηγούμενο η εφευρετικότητα, το επιχειρηματικό δαιμόνιο, η κοινωνική ευαισθησία αλλά και ο ενθουσιασμός των μαθητών που συμμετέχουν φέτος στο παγκόσμιο εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Εικονική Επιχείρηση», του Σωματείου Επιχειρηματικότητας Νέων/Junior Achievement Greece. Πάνω από 500 μαθητές και μαθήτριες από 52 Γυμνάσια και Λύκεια της Κεντρικής και Νότιας Ελλάδας, κατέπληξαν το κοινό και την κριτική επιτροπή με τις έξυπνες μαθητικές τους επιχειρήσεις την Παρασκευή 10 Φεβρουαρίου 2017, στην 11η Εμπορική Έκθεση Μαθητικής Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας που πραγματοποιήθηκε στο The Mall Athens στο Μαρούσι από το ΣΕΝ/JA Greece. Τα παιδιά παρουσίασαν μια μεγάλη γκάμα καινοτόμων προϊόντων που δίνουν λύσεις σε οικονομικά, κοινωνικά και περιβαλλοντικά προβλήματα, προάγουν τον πολιτισμό, τις τέχνες, τα γράμματα αλλά και βελτιώνουν την υγεία και την ποιότητα ζωής.

resized B-XAΠΙ ΚΡΙΤΕΣ

Πατέντες και καινοτομίες για οικονομία, ασφάλεια και ποιότητα ζωής

resized BACBAKE

Με στόχο την εξοικονόμηση χρημάτων τα παιδιά δημιούργησαν μία πατέντα που μειώνει δραματικά το κόστος της κινητής τηλεφωνίας (TELEHOME) και έναν στύλο ηλιακής ενέργειας που φορτίζει δωρεάν τα κινητά (LEONENERGY), ενώ για να βελτιώσουν την ποιότητα ζωής κυρίως των ηλικιωμένων δύο ομάδες από τη Ρόδο σκέφτηκαν και υλοποίησαν πολύ έξυπνα κουτιά (HAPPILL, b-x@πι) που θυμίζουν στους χρήστες να πάρουν τα χάπια τους. Άλλη ομάδα κατασκεύασε βραχιόλι που καταγράφει το ιατρικό ιστορικό των ασθενών (watchme!), ενώ δημιουργήθηκε και ταξιδιωτικό γραφείο με εξειδικευμένα πακέτα για ΑμεΑ (Wheels of Travel). Για να βελτιωθεί η ασφάλεια στο δρόμο τα παιδιά κατασκεύασαν ένα εντυπωσιακό σακίδιο ποδηλάτου με φορτιστή και φωτεινές ενδείξεις (bicycool), μία εφαρμογή για πλήρη ενημέρωση σχετικά με τον Κ.Ο.Κ. (ZirKOK) αλλά και κοσμήματα και μπρελόκ με συσκευές εντοπισμού GPS (VECTOR,SEEKERS).

resized BICYCOOL

Πρωτοποριακά προϊόντα με εμπορικό και κοινωνικό ενδιαφέρον

resized KATIGIANAMETHIMASE

Άλλα προϊόντα που εντυπωσίασαν ήταν μια συσκευή τρισδιάστατης απεικόνισης με ατμό (RESTRAW), καλαίσθητα αντικείμενα με επένδυση από φύκια (ALGAE-PRO), ένα πρωτοποριακό πρόγραμμα που εξαλείφει την ουρά στον πάγκο αλλαντικών και τυριών στα σούπερ μάρκετ (iQueues), μία συσκευή απολύμανσης με υπέρυθρες ακτίνες για κινητά και πληκτρολόγια (BacBake), ένα ρομπότ για αποθήκες εμπορευμάτων (ROBOMARKET), ένα μηχάνημα «κουλοχέρης» που αντί για χρήματα ο χρήστης κερδίζει φρούτα (Hacuna Frutata), αναμνηστικά-παιχνίδια για τα παιδιά των ξένων τουριστών (katigianamethimase), εφαρμογές για κινητά που ασχολούνται με το Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο Αθηνών (ARCHAEOLOGICAPP) την δυσλεξία (EULEXIA), υπηρεσίες ενημέρωσης των μαθητών για το αλκοόλ (ACT), για την άθληση και τη διατροφή (P.A.N.E.A.) κ.ά.

Όλα τα είδη διατροφής είχαν καινοτόμα στοιχεία, ήταν ιδιαίτερα εύγευστα, υγιεινά και πήγαν πολύ καλά στις πωλήσεις. Mεγάλη επιτυχία είχαν και τα καλόγουστα και οικολογικά διακοσμητικά και χρηστικά αντικείμενα. Ιδιαίτερα άρεσαν τα μολυβοστυλό (μολύβι και στυλό σε ένα) που εμπνεύστηκαν και υλοποίησαν τα παιδιά από την «Κιβωτό του Κόσμου», τα οποία συμμετέχουν για πρώτη φορά στο πρόγραμμα «Εικονική Επιχείρηση». Όλα τα κέρδη από τις μαθητικές επιχειρήσεις διατίθενται σε φιλανθρωπικούς και κοινωφελείς σκοπούς.

«Τα παιδιά είχαν καταπληκτικές ιδέες και κατάφεραν να τις υλοποιήσουν με υποδειγματικό τρόπο, δουλεύοντας νύχτα-μέρα», δήλωσε η πρόεδρος του ΣΕΝ/JA Greece, κα Λίτσα Παναγιωτοπούλου. «Έχουν καταλάβει πως η επιτυχία έρχεται με τη σκληρή δουλειά και με το βλέμμα στο συνάνθρωπο. Μας δίνουν ελπίδα ότι μέσω της καινοτομίας και της επιχειρηματικότητας θα δώσουν προοπτική στο δικό τους μέλλον τους αλλά και θα βοηθήσουν ολόκληρη την ελληνική κοινωνία».

resized Γ.ΠΑΤΟΥΛΗΣ ΓΕΛ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ

«Τα παιδιά αυτά είναι η ελπίδα μας», δήλωσε ο Γ. Πατούλης

 

Οι μικροί επιχειρηματίες δέχθηκαν τα θερμά συγχαρητήρια του προέδρου της ΚΕΔΕ και Δημάρχου Αμαρουσίου, κ. Γιώργου Πατούλη ο οποίος εντυπωσιασμένος από τα καινοτόμα προϊόντα και τον ενθουσιασμό των μαθητών, τόνισε: «Αυτά τα παιδιά είναι το μέλλον, είναι το αύριο της πατρίδας μας και οφείλουμε να στηρίζουμε και να ενισχύουμε τέτοιες δράσεις. Η πατρίδα μας για να μπορέσει να ξαναβρεί τον αναπτυξιακό βηματισμό της πρέπει να αξιοποιήσει το ανεκμετάλλευτο δυναμικό νέων ανθρώπων, που θέλουν να δημιουργήσουν τη δικιά τους επιχείρηση και χρειάζονται την έμπρακτη υποστήριξη από την Πολιτεία», κατέληξε ο κ. Πατούλης. «Έχουμε χρέος να σταθούμε δίπλα σε αυτά τα παιδιά με κάθε τρόπο», δήλωσε και ο δήμαρχος Κηφισιάς κ. Γιώργος Θωμάκος και συμπλήρωσε: «Η δράση των παιδιών αποδεικνύει ότι υπάρχει ελπίδα και αισιοδοξία. Αυτή είναι η ανάπτυξη και η πρωτογενής παραγωγή που έχει ανάγκη η πατρίδα μας».

«Οι καινοτόμες ιδέες που παρουσίασαν τα παιδιά είναι απόλυτα δικές τους, κι αυτό έχει ιδιαίτερη αξία, δεν τους τις επέβαλε κάποιος καθηγητής ή εθελοντής», δήλωσε ο Γενικός Διευθυντής του ΣΕΝ/JA Greece, κ. Αργύρης Τζικόπουλος. «Μας εντυπωσίασαν και μας συγκίνησαν με τον ενθουσιασμό, το πάθος για το προϊόν τους και το ομαδικό τους πνεύμα. Έχουν όλα τα φόντα για να πετύχουν και η εμπειρία της επιχειρηματικότητας αποτελεί μεγάλο εφόδιο για το επαγγελματικό τους μέλλον».

Οι μαθητικές επιχειρήσεις από τα σχολεία της Βόρειας Ελλάδας θα παρουσιάσουν τα δικά τους προϊόντα που αναμένεται να είναι εξίσου εντυπωσιακά και καινοτόμα, στις 17 Φεβρουαρίου στο Mediterranean Cosmos στη Θεσσαλονίκη. Αφού ολοκληρωθεί η αξιολόγηση όλων των ομάδων θα απονεμηθούν βραβεία και έπαινοι για την παρουσία τους στις Εμπορικές Εκθέσεις, όπως «Πιο Καινοτόμο Προϊόν», «Καλύτερο Περίπτερο» κ.ο.κ. Με την ολοκλήρωση της σχολικής χρονιάς τα παιδιά θα καταθέσουν στο ΣΕΝ/JA Greece τα επιχειρηματικά τους σχέδια, θα αξιολογηθούν από κριτική επιτροπή και οι 10 καλύτερες μαθητικές επιχειρήσεις, θα διαγωνιστούν για να αναδειχθεί η «Καλύτερη Εικονική Επιχείρηση 2016-2017». Η νικήτρια ομάδα θα εκπροσωπήσει τη χώρα μας στον Ευρωπαϊκό Διαγωνισμό του Junior Achievement Europe.

resized KIBΩΤΟΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ

«Εικονική Επιχείρηση» : Παγκόσμιο πρόγραμμα μαθητικής επιχειρηματικότητας

resized LEONENERGY

Το παγκόσμιο πρόγραμμα «Εικονική Επιχείρηση» πραγματοποιείται στα Γυμνάσια και Λύκεια της Ελλάδας εδώ και 11 χρόνια από τον μη-κερδοσκοπικό εκπαιδευτικό οργανισμό «Σωματείο Επιχειρηματικότητας Νέων/Junior Achievement Greece», με την υποστήριξη του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων. Υλοποιείται χωρίς κανένα κόστος για τα παιδιά και τα σχολεία καθώς υποστηρίζεται από ιδρύματα, οργανισμούς και επιχειρήσεις. Κύριοι χορηγοί είναι η MetLife, η Citi, η General Mills, η Ελληνική Πρωτοβουλία, η Eθνική Τράπεζα, η SAP, η Accenture, η ΑΕGEAN και το Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού. Το ΣΕΝ/JA Greece είναι φορέας του παγκόσμιου εκπαιδευτικού οργανισμού Junior Achievement Worldwide, που εφαρμόζει προγράμματα μαθητικής καινοτομίας και επιχειρηματικότητας σε 122 χώρες σε όλο τον κόσμο.

resized TELEHOME

resized THE MALL ENAΡΞΗresized Γ. ΘΩΜΑΚΟΣresized ΤΖΙΚΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΥΛΙΔΗresized RESTRAW

 
Ο Επίτροπος της Ευρωπαϊκής Ένωσης κ. PIERRE MOSCOVICI επίτιμος διδάκτωρ του Ε.Κ.Π.Α.
Ο Επίτροπος της Ευρωπαϊκής Ένωσης κ. PIERRE MOSCOVICI επίτιμος διδάκτωρ του Ε.Κ.Π.Α.

 moschovisi

Παρουσία της Α.Ε. του Προέδρου της Δημοκρατίας κυρίου Προκοπίου Παυλοπούλου, o Επίτροπος της Ευρωπαϊκής Ένωσης κ. PIERRE MOSCOVICI, μετά από σχετικές αποφάσεις της Γενικής Συνέλευσης του Τμήματος Οικονομικών Επιστημών, της Κοσμητείας της Σχολής Οικονομικών και Πολιτικών Επιστημών και της Συγκλήτου του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, θα αναγορευθεί επίτιμος διδάκτωρ του Τμήματος Οικονομικών Επιστημών της Σχολής Οικονομικών και Πολιτικών Επιστημών του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. 

Η τελετή θα πραγματοποιηθεί την 15η Φεβρουαρίου 2017, ημέρα Τετάρτη και ώρα 13.30, στη Μεγάλη Αίθουσα του Πανεπιστημίου Αθηνών (κεντρικό κτήριο, Πανεπιστημίου 30).

 
«Λαμπερό ραντεβού» με την «Ελλήνων Κόσμημα» στην Αθήνα.

«Λαμπερό ραντεβού» με την «Ελλήνων Κόσμημα» στην Αθήνα.

photo Ελλήνων Κόσμημα από την προηγούμενη διοργάνωση

photo Ελλήνων Κόσμημα από την προηγούμενη διοργάνωση

Το πιο σημαντικό «ραντεβού» του κλάδου του κοσμήματος, η 30η έκθεση «Ελλήνων Κόσμημα», πραγματοποιείται από τις 3 έως τις 6 Μαρτίου του 2017 στο εκθεσιακό κέντρο Metropolitan Expo, στην Αθήνα. Η έκθεση-θεσμός για το κόσμημα, τα ωρολόγια, τους πολύτιμους λίθους και τον εξοπλισμό αργυροχρυσοχοΐας, θα αποτελέσει σημείο συνάντησης όλων των επαγγελματιών και επιχειρήσεων του κλάδου, ενόψει της φετινής θερινής τουριστικής περιόδου.

 

Η «Ελλήνων Κόσμημα» συγκεντρώνει τις πιο δυναμικές επιχειρήσεις κοσμήματος και αναπτύσσεται σε 12.000 τμ, ενώ αναμένεται αύξηση συμμετοχών σε σχέση με προηγούμενες διοργανώσεις. Η διοργάνωση σημειώνει χρόνο με τον χρόνο όλο και πιο βελτιωμένες εκθεσιακές επιδόσεις, ενώ είναι ενδεικτικό πως την περίοδο 2013-2016 παρουσίασε 32% αύξηση επισκεπτών, 31% αύξηση εκθετών και 41% αύξηση του εκθεσιακού χώρου.

 

Η φετινή διοργάνωση θα συγκεντρώσει όλες τις νέες τάσεις και τα σχέδια σε κόσμημα και ρολόι, τις τελευταίες εξελίξεις στον τομέα της παραγωγής κοσμήματος (μηχανήματα, εργαλεία κτλ), καθώς και καινούργιες προτάσεις παρουσίασης κοσμημάτων (συσκευασία, διακόσμηση κα).

 

Την έκθεση επισκέπτεται πλήθος εμπορικών επισκεπτών, με στόχο τη σύναψη νέων συνεργασιών και εμπορικών συμφωνιών. Η είσοδος στην «Ελλήνων Κόσμημα» επιτρέπεται μόνο για εμπορικούς επισκέπτες.

 
HORECA 2017:60.000 επισκέπτες από 30.000 επιχειρήσεις τις δύο πρώτες ημέρες της έκθεσης.

HORECA 2017:60.000 επισκέπτες από 30.000 επιχειρήσεις τις δύο πρώτες ημέρες της έκθεσης.

resized Image22

Αθήνα, 12 Φεβρουαρίου 2017. Τις δύο πρώτες μέρες της HORECA 2017, 60.000 επισκέπτες από 30.000 επιχειρήσεις πέρασαν από τα περίπτερα της έκθεσης. Σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία, το 25% των επισκεπτών προέρχεται από ξενοδοχεία και μικρά καταλύματα, ενώ το 60% των επισκεπτών προέρχεται από την Περιφέρεια.

resized Image2

Χαρακτηριστικό της απήχησης που έχει η HORECA, είναι ότι υπάρχει αντιπροσωπευτική εκπροσώπηση από όλες τις περιοχές της Ελλάδας, αλλά και από κάθε τομέα επιχειρηματικής δραστηριότητας που έχει συνάφεια με τον Τουρισμό και την Εστίαση, όπως φαίνεται στο παρακάτω γράφημα:

Παράλληλα, προκύπτει ποιοτική αναβάθμιση του επισκεπτικού κοινού από την ανάλυση των barcode προσκλήσεων, η οποία επιβεβαιώνεται και από τις συναντήσεις που έχουν πραγματοποιηθεί ως τώρα στα περίπτερα των εκθετών της HORECA. Με βάση τα στοιχεία από τις barcode προσκλήσεις για τις πρώτες δύο ημέρες της διοργάνωσης, το 60% των επισκεπτών προήλθε από την επαρχία και την Κύπρο. Εκτός από τις περιοχές με μεγάλο ξενοδοχειακό δυναμικό (Νότιο Αιγαίο, Κρήτη, Ιόνια Νησιά, Χαλκιδική), εκπροσωπούνται με σημαντικό μερίδιο μεταξύ του επισκεπτικού κοινού και αναδυόμενοι τουριστικοί προορισμοί, όπως η Πελοπόννησος και η Δυτική Ελλάδα. 

resized Image4

Σημαντική είναι και η εκπροσώπηση των επιχειρηματιών και των επαγγελματιών της Φιλοξενίας και της Εστίασης από την περιφέρεια, τόσο από περιοχές με μεγάλο ξενοδοχειακό δυναμικό όσο και από αναδυόμενους τουριστικούς προορισμούς. Η μέχρι στιγμής επεξεργασία των στοιχείων καταδεικνύει το αυξημένο ενδιαφέρον που δείχνουν οι επαγγελματίες της φιλοξενίας για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που παρουσιάζονται στα περίπτερα των εκθετών, καθώς και για τις παράλληλες εκδηλώσεις που απευθύνονται στα στελέχη της Ξενοδοχίας, όπως φαίνεται και στο παρακάτω γράφημα:

 

 

resized Image3

resized Image5

resized Image7

resized Image8

resized Image9

resized Image10

resized Image11

resized Image13

resized Image16

resized Image17

resized Image18

resized Image19

resized Image20

resized Image21

resized Image23

 

 


Σελίδα 5 από 1878
Πολιτιστικός θεσμός το Φεστιβάλ Χορωδιών που έγινε στο Πανόραμα
Πολιτιστικός θεσμός το Φεστιβάλ Χορωδιών που έγινε στο Πανόραμα
Πολιτιστικός θεσμός το Φεστιβάλ Χορωδιών που έγινε στο Πανόραμα. Σε σημαντικό πολιτιστικό θεσμό της Θεσσαλονίκης εξελίσσεται ...

ATTICANEWS.GR στο Facebook

Powered by Jasper Roberts - Blog
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση