ATTICANEWS.GR

Member Area
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
Επιστολή Κώστα Αγοραστού στην Υπουργό Τουρισμού για το πλήγμα στον τουρισμό από την μη πραγματοποίηση των γυρισμάτων του Mamma Mia στη Θεσσαλία. Κώστας Αγοραστός: «Να λειτουργήσει το Film Comission Office και να δοθούν κίνητρα για παραγωγές στην Ελλάδα»
News - ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
Πέμπτη, 22 Ιούνιος 2017 16:24

Επιστολή Κώστα Αγοραστού στην Υπουργό Τουρισμού για το πλήγμα στον τουρισμό από την μη πραγματοποίηση των γυρισμάτων του Mamma Mia στη Θεσσαλία.

Κώστας Αγοραστός: «Να λειτουργήσει το Film Comission Office και να δοθούν κίνητρα για παραγωγές στην Ελλάδα»

Mamma Mia  241755β

Το τεράστιο πλήγμα στον τουρισμό της Θεσσαλίας και της χώρας γενικότερα από την μη πραγματοποίηση των γυρισμάτων του Mamma Mia 2, εξέφρασε με επιστολή του προς την Υπουργό Τουρισμού κα Έλενα Κουντουρά ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας κ. Κώστας Αγοραστός. Στην επιστολή του ο κ. Αγοραστός αναφέρεται στα διαφυγόντα κέρδη από την τεράστια προβολή, που θα είχε για άλλη μια φορά η περιοχή, όπως έγινε και με την πρώτη ταινία και ζήτησε την ύπαρξη κινήτρων για τους παραγωγούς ταινιών του εξωτερικού στη χώρα μας. Αναλυτικά η επιστολή του έχει ως εξής:

«Κυρία Υπουργέ,

Όπως πληροφορηθήκαμε πρόσφατα, συνέχεια της ταινίας Mamma mia, δηλαδή το σικουελ του επιτυχημένου αυτού μιούζικαλ δείχνει να καταλήγει στην Κροατία εξαιτίας της φορολογίας στην Ελλάδα, δίνοντας ακόμα ένα χτύπημα στην ελληνική οικονομία και τον τουρισμό. Και αυτό γιατί το Film Comission Office που είχε αναγγελθεί από το Υπουργείο Τουρισμού δεν έχει λειτουργήσει ακόμη. Επίσης η χώρα μας δεν διαθέτει νόμο για φοροεκπτώσεις/ φοροεπιστροφές, στους αλλοδαπούς παραγωγούς οι οποίοι επενδύουν, δηλαδή κάνουν γυρίσματα, στην Ελλάδα, όπως διαθέτουν όλες οι χώρες της ΕΕ. (αμαφέρουμε ενδεικτικά τις Μάλτα, Ουγγαρία, Κροατία ή Σερβία, Ρουμανία, Βουλγαρία). Στις άλλες χώρες παρέχεται έκπτωση 18%-30%.

Αναμφίβολα πρόκειται για μια αρνητική εξέλιξη, καθώς είναι γνωστά σε όλους τα οφέλη, που υπήρξαν για τη Θεσσαλία από τα γυρίσματα της πρώτης ταινίας Mamma Mia στο Πήλιο, τη Σκόπελο και τη Σκιάθο το 2008, με τα αποτελέσματα να είναι ορατά μέχρι και σήμερα. Το ίδιο έγινε και στην Κεφαλλονιά με το «Μαντολίνο του λοχαγού Κορέλι».

Είναι προφανές ότι με το να μην γυριστεί και η δεύτερη ταινία στη Θεσσαλία δεν χάνουμε μονάχα τα χρήματα από την ίδια την παραγωγή. Χάνουμε κυρίως τη δωρεάν διαφήμιση όταν θα προβληθεί η ταινία, σε ένα χρόνο από σήμερα. Χάνουμε, δηλαδή, τουρίστες!

Είναι ενδεικτικό ότι στη βάση της μελέτης του ΙΟΒΕ για δαπάνη ύψους 25 εκατ. € μιας μεγάλης ξένης παραγωγής στην Ελλάδα (τα στοιχεία είναι από τη μελέτη του ΙΟΒΕ και αφορούν την παραγωγή Mamma Mia) εκτιμάται ότι το ΑΕΠ της χώρας μπορεί να αυξηθεί έως και κατά 39 εκατ. € ως αποτέλεσμα έμμεσων, άμεσων ή προκαλούμενων επιδράσεων. Η συνολική αύξηση στα έσοδα του κράτους από φόρους και εισφορές ανέρχεται σε 8 εκατομμύρια ευρώ. Σε όρους απασχόλησης, μία και μόνο μεγάλη ξένη παραγωγή μπορεί να συντηρήσει κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων πάνω από 755 θέσεις εργασίας (οι περισσότερες βέβαια μικρής διάρκειας).

Παρακαλούμε για τις δικές σας ενέργειες έτσι ώστε να λειτουργήσει άμεσα το Film Comission Office και να κατατεθεί στη Βουλή ο νόμος για τα κίνητρα στους αλλοδαπούς παραγωγούς που επιθυμούν να πραγματοποιήσουν γυρίσματα στην Ελλάδα».

 
Συνέντευξη Τύπου για τις δράσεις του Δήμου Θεσσαλονίκης σε θέματα τουρισμού
News - ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
Τρίτη, 20 Ιούνιος 2017 16:41

 

Συνέντευξη Τύπου για τις δράσεις του Δήμου Θεσσαλονίκης σε θέματα τουρισμού

20 Ιουνίου 2017 - 17:27

 

resized  prss cnfrnc tourism issue-1
 

Συνέντευξη Τύπου με αντικείμενο τις πρωτοβουλίες που ανέλαβε ο Δήμος Θεσσαλονίκης από το 2011 στον τομέα του τουρισμού καθώς και τον σχεδιασμό των μελλοντικών δράσεων παραχώρησαν σήμερα, Τρίτη 20 Ιουνίου 2017, ο Δήμαρχος, Γιάννης Μπουτάρης και ο Αντιδήμαρχος Τουριστικής Ανάπτυξης και Διεθνών σχέσεων, Σπύρος Πέγκας.

resized  prss cnfrnc tourism issue-2

Ο Γιάννης Μπουτάρης χαρακτήρισε το έργο που έχει παραχθεί ήδη σημαντικό και ουσιαστικό. «Η πόλη έγινε πιο γνωστή και χάραξε μια επιθετική πολιτική πάνω στην οποία θα στηριχτεί η δημοτική Αρχή για τα δυο επόμενα χρόνια, με στόχο την αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος και των επισκεπτών της πόλης. Όταν ξεκίνησε η προσπάθειά μας να αναδείξουμε τον τουρισμό σαν ένα στοιχείο για την οικονομία της πόλης, η Θεσσαλονίκη δεν ήταν τουριστικός, αλλά εμπορικός προορισμός. Το 2010 είχαμε 1.100.000 διανυκτερεύσεις, ελάχιστους ξένους συγκριτικά με αυτούς που έχουμε σήμερα και επισκέπτες του Σαββατοκύριακου, των διαφόρων εκθέσεων ή συγγενείς των σπουδαστών που φοιτούν στην Ελλάδα. Αυτό που κάναμε ήταν να βασιστούμε αφενός στον πολιτισμό, που είναι το βασικό μας όπλο και αφετέρου στα Πανεπιστήμια. Η Θεσσαλονίκη έχει 120.000 φοιτητές, που δίνουν πνοή και ενέργεια η οποία είναι διάχυτη παντού.

resized  prss cnfrnc tourism issue-3

»Αναδείξαμε πέρα από το αρχαίο, ρωμαϊκό και βυζαντινό παρελθόν της πόλης, την επίδραση του οθωμανικού και εβραϊκού στοιχείου. Έτσι φτάσαμε σήμερα στο σημείο να δεχόμαστε ετησίως 100.000 Τούρκους τουρίστες, πολλούς Εβραίους, όχι μόνο από το Ισραήλ αλλά και από άλλες χώρες, την Αμερική, τη Γαλλία, την Αγγλία και την Αυστραλία. Οι διανυκτερεύσεις το 2016 ήταν της τάξης των 2.300.000. Αυτή τη θεαματική αύξηση θα πρέπει να δούμε πως θα την αξιοποιήσουμε. Να συσπειρωθούμε όλοι, οι επαγγελματίες, η Περιφέρεια, ο ΕΟΤ και να δούμε ποιο είναι το τουριστικό σχέδιο για την ανάπτυξη της Θεσσαλονίκης.

resized  prss cnfrnc tourism issue-4

»Έχω τονίσει επανειλημμένα ότι ο Δήμος δεν κάνει πράγματα. Ο Δήμος ανοίγει το δρόμο και τις πόρτες για να κάνουν οι επαγγελματίες πράγματα. Ένας από τους στόχους μας είναι η διοργάνωση του ευρωπαϊκού pride το 2020. Όσον αφορά τον θρησκευτικό τουρισμό θα συνεχίσουμε τις προσπάθειες ανάδειξης της προσφοράς των Αγίων Κυρίλλου και Μεθοδίου, ενώ πρέπει να κινηθούμε συστηματικά και προς την αξιοποίηση των Μνημείων UNESCO» κατέληξε ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης.

resized  prss cnfrnc tourism issue-5

Ο Αντιδήμαρχος Τουριστικής Ανάπτυξης και Δημοσίων Σχέσεων, Σπύρος Πέγκας, επιχείρησε έναν απολογισμό των πρωτοβουλιών του Διοίκησης του Δήμου, από το 2011 έως και σήμερα και προχώρησε την παρουσίαση του σχεδιασμού για τα επόμενα έτη.

resized  prss cnfrnc tourism issue-6

Συγκεκριμένα, για την τριετία 2011 έως 2013, η Θεσσαλονίκη η οποία έως τότε δεν ήταν χαρακτηρισμένη ως τουριστικός προορισμός, κινήθηκε με ρυθμούς που ξεπερνούσαν κατά πολύ τον εθνικό μέσο όρο. Σε αυτό συνέβαλλε καθοριστικά η επιλογή του Δήμου να προχωρήσει στην αλλαγή του αφηγήματος που συνόδευε την πόλη και να δημιουργήσει μια νέα ταυτότητα. Καθοριστικής σημασίας πρωτοβουλία που ξεκίνησε το 2011, υπήρξε η επένδυση στη γαστρονομική ταυτότητά της, μέσω της θεσμοθέτησης του καταξιωμένου πλέον THESSALONIKI FOOD FESTIVAL, που συνέβαλλε στην προβολή σε διεθνές και εγχώριο επίπεδο. Παράλληλα, την ίδια εποχή, οι συμφωνίες με σημαντικές αεροπορικές εταιρίες προσέλκυσαν μεγάλο αριθμό επισκεπτών. Όλα αυτά προκάλεσαν πολλά θετικά δημοσιεύματα και δωρεάν διαφήμιση και προβολή για την πόλη.

resized  prss cnfrnc tourism issue-7

Μέσα στη διετία 2014-2016 η βραβευμένη πλέον πρωτοβουλία της Διπλωματίας των Πόλεων, που ασκεί ο Δήμος Θεσσαλονίκης, συσπείρωσε δημόσιους και ιδιωτικούς φορείς – Helexpo, Aegean, Thessaloniki Convention Bureau, πανεπιστήμια κολέγια, ιατρικά κέντρα, επιχειρήσεις εστίασης, μπαρ, ζαχαροπλαστεία, μεσιτικά και δικηγορικά γραφεία, ξενοδοχεία, τουριστικούς πράκτορες και όμορους δήμους, όπως  Νάουσας, Καστοριάς και Καλαμαριάς – σημειώνοντας περισσότερες από 550 συμμετοχές σε αποστολές προς μεγάλες πόλεις του εξωτερικού, με στόχο την προβολή της πόλης, ως τουριστικό προορισμό. Στη συγκεκριμένη χρονική περίοδο εδραιώθηκε η κινητικότητα που είχε εγκαινιαστεί το προηγούμενο διάστημα, με αποτέλεσμα τη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας που αφορούν ένα ευρύ φάσμα ειδικοτήτων – από  υπηρεσίες πολυτελείας, καταλύματα νέου τύπου, δημιουργία νέων πανεπιστημιακών εδρών έως τους τομείς του μάρκετινγκ και του βοηθητικού προσωπικού.

resized  prss cnfrnc tourism issue-9

Το 2016 και το 2017, η Διπλωματία των Πόλεων έκανε ένα σημαντικό βήμα προβολής της Θεσσαλονίκης στις δυτικές αγορές όπως το Παρίσι, η Αγία Πετρούπολη, η Κολωνία και η Βαρσοβία και άνοιξε το δρόμο σε πιο απαιτητικούς προορισμούς, όπως το Μιλάνο, η Μπολόνια και το Άμστερνταμ. Παράλληλα, η συστηματική δουλειά που γίνεται από το Τμήμα Τουρισμού του Δήμου, σε σχέση με τα ταξίδια γνωριμίας ξένων δημοσιογράφων (Fam & Press Trips) απέφερε απτά αποτελέσματα που καταγράφηκαν σε δημοσιεύματα και μεταδόσεις διεθνών ΜΜΕ με χαρακτηριστικότερα αυτά των  Rick Stein στο BBC2, Μasterchef και GEO Γαλλίας.

resized  prss cnfrnc tourism issue-10

Ο Δήμος Θεσσαλονίκης με συστηματικές και στοχευμένες ενέργειες πέτυχε τη θεσμική του συμμετοχή σε δυο παγκόσμιους δυναμικούς φορείς τουρισμού – World Tourism Cities Federation και European Marketing Cities – καθώς και σε διεθνή φόρα και ΜΜΕ – Κίνα, Φραγκφούρτη, Οδησσός, Λονδίνο, Βερολίνο, Σόφια, Σκόπια κ.ά.   

resized  prss cnfrnc tourism issue-11

Η επένδυση στον τομέα της γαστρονομίας αποδείχτηκε εμπνευσμένη, καθώς οδήγησε σε μια έντονη εκδήλωση ενδιαφέροντος από ομάδες και φορείς της πόλης – μικρά παιδιά, συνεργασία με Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης και Δρόμους του Κρασιού, τοπικό καλάθι προϊόντων, ανάδειξη τοπικών σεφ ως πρεσβευτών.

resized  prss cnfrnc tourism issue-12

 Την ίδια στιγμή προωθείται η προβολή για το καλάθι των τοπικών προϊόντων, ο θεσμός των σεφ-πρεσβευτών, η στενότερη συνεργασία με την Aegean και η ενισχυμένη παρουσία στην έκθεση τουρισμού του Βερολίνου για το 2018. Ανάμεσα στους στόχους που σχεδιάζονται για τη συνέχεια, ο Σπύρος Πέγκας ξεχώρισε τους ακόλουθους:

  • Πρωτοβουλίες στο πλαίσιο του «Έτους Κίνας»
  • Παρουσίαση Θεσσαλονίκης στην Αθήνα μέσω δείπνου τοπικής Γαστρονομίας, του Street Food και του Study in Thessaloniki
  • Ενίσχυση της ψηφιακής προβολής της πόλης
  • Συμμετοχή και προσέλκυση στη Θεσσαλονίκη συνεδρίων με σύγχρονη αντίληψη – Republica, Webit, Οpen Knowledge Foundation, European Marketing Cities στο πλαίσιο και της πρωτοβουλίας της Αλεξάνδρειας Ζώνης Καινοτομίας «Thessaloniki Innovation Friendly Destination»
  • Δείκτες Μνήμης – προσθήκη άλλων 52 στην πόλη με την ολοκλήρωση του σχεδιασμού
  • Δημιουργία του δεύτερου info kiosk και σταθερή λειτουργία και των δυο, σε Βασιλικό Θέατρο και Πλατεία Αριστοτέλους καθημερινά
  • Διεκδίκηση του Euro Pride του 2020

resized  prss cnfrnc tourism issue-13resized  prss cnfrnc tourism issue-14resized  prss cnfrnc tourism issue-15resized  prss cnfrnc tourism issue-16resized  prss cnfrnc tourism issue-17

 
ΙΝΔΟΙ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΙ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΙΑ
News - ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
Παρασκευή, 16 Ιούνιος 2017 16:18

«Άνοιγμα» της Περιφέρειας Θεσσαλίας στην τουριστική αγορά της Ινδίας

 

Κώστας Αγοραστός: Στόχος μας είναι να καταστήσουμε τη Θεσσαλία ελκυστικό τουριστικό προορισμό

 

Ινδοί ταξιδιωτικοί πράκτορες στη Θεσσαλία σε ταξίδι γνωριμίας που διοργάνωσε η αιρετή Περιφέρεια

Ινδοι

 

Επίσκεψη 16 Ινδών τουριστικών πρακτόρων στη Θεσσαλία το διάστημα από 14 έως και 20 Ιουνίου διοργανώνει η Περιφέρεια Θεσσαλίας. Σκοπός του εγχειρήματος είναι οι τουριστικοί πράκτορες να δουν τις ομορφιές της περιοχής, να μεταφέρουν τις εντυπώσεις τους στην πατρίδα τους και να διοργανωθούν τουριστικά πακέτα. Η ενέργεια εντάσσεται στο πλαίσιο υλοποίησης του Προγράμματος Τουριστικής Προβολής της Περιφέρειας με στόχο την αύξηση του μεριδίου του προορισμού στην τουριστική αγορά της Ινδίας. Στα πλαίσια της επίσκεψής τους στη Θεσσαλία αντιπροσωπεία τουριστικών πρακτόρων είχαν συνάντηση με τον Περιφερειάρχη Θεσσαλίας κ. Κώστα Αγοραστό και τον Αντιπεριφερειάρχη κ. Θανάση Παιδή.

 

Ο κ. Κ. Αγοραστός αφού έκανε μια αναλυτική παρουσίαση της Περιφέρειας Θεσσαλίας και των συγκριτικών πλεονεκτημάτων της σημείωσε τα εξής: «Η Ινδία είναι μια χώρα με 1,2 δισεκατομμύρια κατοίκους και μια ανερχόμενη μεσαία τάξη, που είναι μπορεί να επιλέξει την Ελλάδα για τις διακοπές της. Εμείς ως αιρετή Περιφέρεια κάνουμε μια ακόμη μεγάλη προσπάθεια ανάπτυξης του τουριστικού προϊόντος της Θεσσαλίας. Στόχος μας είναι να καταστήσουμε τη Θεσσαλία ελκυστικό τουριστικό προορισμό, ιδίως για τουρίστες από νέες αγορές, όπως είναι η Ινδία, η Ιαπωνία, η Κίνα, η Νότια Κορέα. Η Θεσσαλία είναι ένας τόπος με χίλιους προορισμούς που μπορεί να προσφέρει στον κάθε επισκέπτη "μοναδικές εμπειρίες" και ζεστή φιλοξενία»

 

Οι Ινδοί πράκτορες δήλωσαν ενθουσιασμένοι με τις ομορφιές της περιοχής

 

Το πρόγραμμα της επίσκεψης των Ινδών τουριστικών πρακτόρων έχει ως εξής:

 

Ημέρα 1η – Ημέρα άφιξης

Μεταφορά από το αεροδρόμιο της Αθήνας στα Μετέωρα, δείπνο.

 

Ημέρα 2η – επίσκεψη στα Μετέωρα

Επίσκεψη στην περιοχή των Μετεώρων, μοναδική περιοχή με υπέρτατη γεωφυσική και ιστορική ομορφιά.

-Επίσκεψη στο μοναστήρι του Αγίου Στεφάνου που χρονολογείται από το 12ο αιώνα

-Πέρασμα από την Αγία Τριάδα Μετεώρων

-Μικρή στάση για φωτογραφίες στην ψηλότερη κορυφή του πέτρινου δάσους

-Επίσκεψη στο μεγάλο μοναστήρι

-Επίσκεψη στο γεωλογικό μουσείο με ψηφιακή παρουσίαση του σχηματισμού των Μετεώρων

-Παραδοσιακό γεύμα

-Παρουσίαση της περιοχής από ένωση ξενοδόχων.

-Επίσκεψη στο σπήλαιο της Θεόπετρας

Επιστροφή στην πόλη της Λάρισας. Μεταφορά στο ξενοδοχείο και δείπνο.

 

Ημέρα 3η – Λάρισα

-Επίσκεψη στο Αρχαίο Θέατρο της Λάρισας

-Επίσκεψη στο διαχρονικό μουσείο της πόλης

-Εκδρομή στο παραδοσιακό χωριό Αμπελάκια που βρίσκεται στην θρυλική κοιλάδα των Τεμπών ανάμεσα από τον Όλυμπο – το σπίτι των αρχαίων Ελλήνων θεών, και τον Κίσαβο.

-Παραδοσιακό γεύμα

-Επιστροφή στο ξενοδοχείο

 

Ημέρα 4η – Βόλος

– Επίσκεψη σε Βόλο και την περιοχή του Πηλίου

 

Ημέρα 5η Βόλος και ημερησία κρουαζιέρα στη Σκιάθο

 

Ημέρα 6η Λίμνη Πλαστήρα

 

Ημέρα 7η -Επιστροφή στην Αθήνα

 
Προβολή της Κρήτης στην Ιαπωνία με την στήριξη του Δικτύου Οινοποιών και της Περιφέρειας Κρήτης
News - ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
Παρασκευή, 16 Ιούνιος 2017 16:09

Προβολή της Κρήτης στην Ιαπωνία με την στήριξη του Δικτύου Οινοποιών και της Περιφέρειας Κρήτης

resized 6

Οι ομορφιές της Κρήτης, η ιστορία και τα ποιοτικά προϊόντα της θα προβάλλονται σε λίγες ημέρες στην Ιαπωνία από κορυφαία ΜΜΕ, τουρ οπερέιτορ αλλά και αεροπορικές εταιρείες. Με στόχο την προώθηση των παραδοσιακών προϊόντων, ιδιαίτερα του κρασιού στην Ιαπωνία και την ανάδειξη των εναλλακτικών μορφών τουρισμού όπως είναι ο γαστρονομικός τουρισμός, ο ταξιδιωτικός τουρισμός, Ιάπωνες δημοσιογράφοι επισκέφθηκαν το νησί μας στο πλαίσιο δημοσιογραφικής αποστολής που οργάνωσε το δίκτυο οινοποιών Ηρακλείου (Wines of Crete) σε συνεργασία με την Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου Α.Ε. (Enterprise Greece) με την συνδρομή της Περιφέρειας Κρήτης.

resized 1 1

Στην αποστολή συμμετείχαν 7 δημοσιογράφοι κορυφαίων μέσων όπως και εξειδικευμένοι δημοσιογράφοι στο τομέα του οίνου, γαστρονομίας, όπως Vinotheque, Shuhan News -Japanese Journal of Sake and Wine, αλλά και δημοσιογράφοι εντεταλμένοι της Ιαπωνικής αεροπορικής εταιρείας Japanese Airlines (JAL), για την σύνταξη αφιερώματος για την Κρήτη στο περιοδικό AGORA των ιαπωνικών αερογραμμών JAL.Οι δημοσιογράφοι περιηγήθηκαν από μέλη του δικτύου οινοποιών σε αμπελώνες και οινοποιεία, ελαιοτριβεία και μελισσοκομεία καθώς επίσης στα σημαντικότερα αξιοθέατα πολιτιστικού ενδιαφέροντος όπως ο το αρχαιολογικό μουσείο Ηρακλείου, το Μινωικό παλάτι της Κνωσού, το ιστορικό κέντρο Ηρακλείου και Ρεθύμνου. Παράλληλα με την ενημέρωση για τα απαράμιλλης ποιότητας προϊόντα της Κρητικής γης, οι εκπρόσωποι των Ιαπωνικών μέσων ενημέρωσης είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν την παραδοσιακή τοπική κουζίνα και να ενημερωθούν για την Κρητική διατροφή.

resized 4 2

Την αποστολή υποδέχθηκε ο Αντιπεριφερειάρχης Ανάπτυξης Περιφέρειας Κρήτης Δημήτρης Μιχελογιάννης, ο οποίος δήλωσε: «Οι Ιάπωνες δημοσιογράφοι μετέφεραν τον ενθουσιασμό τους για την συνολική εμπειρία της επίσκεψή τους στην Κρήτη, για τις ομορφιές της και τον πολιτισμό της. Μάλιστα έγινε ειδική αναφορά στον μεγάλο Κρητικό συγγραφέα Ν. Καζαντζάκη, ο οποίος ταξίδεψε στην Ιαπωνία, και την χαρακτηριστική εικόνα που περιγράφει στο βιβλίο του Ταξιδεύοντας Β΄ Ιαπωνία-Κίνα για τις ανθισμένες κερασιές της χώρας του ανατέλλοντος ηλίου».

resized 5 1

 
Αρθρο που δημοσιεύθηκε στην βρετανική εφημερίδα ‘The Guardian’ με αναφορά στην Τήλο και σε δράσεις της.
News - ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
Παρασκευή, 16 Ιούνιος 2017 09:27

Αρθρο που δημοσιεύθηκε στην βρετανική εφημερίδα ‘The Guardian’ με αναφορά στην Τήλο και σε δράσεις της.

resized 3719resized 800

 

https://www.theguardian.com/travel/2017/jun/15/tilos-greece-renewable-energy-wind-solar-power?CMP=fb_gu 

 

 


Σελίδα 1 από 21
Ο Ιούνιος στο Ωδείο Ηρώδου Αττικού κλείνει με δύο μεγάλες συναυλίες.
Ο Ιούνιος στο Ωδείο Ηρώδου Αττικού κλείνει με δύο μεγάλες συναυλίες.
Ο Ιούνιος στο Ωδείο Ηρώδου Αττικού κλείνει με δύο μεγάλες συναυλίες. Στις 28 Ιουνίου, Οι μουσικές της Κρήτης θα κατακτήσουν ...

Τέλος σε μια λαμπρή καριέρα, Ο Ντάνιελ Ντέι Λιούις, ο μόνος άνδρας ηθοποιός με τρία Όσκαρ, αποσύρεται από την ηθοποιία.
Τέλος σε μια λαμπρή καριέρα,  Ο Ντάνιελ Ντέι Λιούις, ο μόνος άνδρας ηθοποιός με τρία Όσκαρ, αποσύρεται από την ηθοποιία.
Τέλος σε μια λαμπρή καριέρα, Ο Ντάνιελ Ντέι Λιούις, ο μόνος άνδρας ηθοποιός με τρία Όσκαρ, αποσύρεται από την ηθοποιία. Ο ...

ATTICANEWS.GR στο Facebook

Διαφήμιση
Διαφήμιση